สระว่ายน้ำในร่ม, 2 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว ดับเบิ้ลทรี บาย ฮิลตัน มอลตา

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 330 จาก 727 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 285 จาก 727 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 75 จาก 727 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 31 จาก 727 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 727 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Mason

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 22 พ.ค. 2024
Dear Mason,Thank you so much for your review and for rating us so highly.We hope to welcome you back in the near future.Kind regardsViktoria ZammitGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

SERGIO ARGUELLES

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Solo nos falló el aire acondicionado que no funcionó durante nuestra estancia.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 19 พ.ค. 2024
Dear Sergio,We are delighted about your full marked review and that you for rating us so highly. We apologized for any inconvenience with your nonfunctional air- condition. We hope we could sort out the situation as soon as possible.We are looking forward to welcome you back in the near future.Kind regards,Viktoria ZammitGuest Relations Manager

8/10 ดี

Javier

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy buena opción en Malta.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 19 พ.ค. 2024
Dear Javier,We are delighted about your kind feedback. We hope to welcome you back one day soon.Kind regards,Viktoria ZammitGuest Relations Manager

6/10 พอใช้

Francesca

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 19 พ.ค. 2024
Dear Francesca,Thank you for your feedback. From your rating we can see, that you were not hundred percent satisfied with your stay. We hope you will give us the opportunity to welcome you back one day and provide you with memorable experiences.Kind regards,Viktoria ZammitGuest Relations Managr

10/10 ดีเลิศ

Derrick William

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel had recently been taken over by Double Tree Hilton who have commenced some significant improvement works to improve the hotel and its facilities. As a result some services were unavailable including the spa and beach access. The works did not significantly impact on our holiday and enjoyment. The staff are amazing, Egeman on reception was very helpful and the staff in the two restaurants and bar were wonderful too. these included Rabi, Lorrenzo, Darren, Kyra, Jason, Ismail, Christine, Deosalyn and Marina. The breakfast offer was excellent, the cakes were delicious, lunchtime snacks / meals were lovely and the evening meals were great too. Looking forward to our next visit.
เข้าพัก 10 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Derrick William,Thank you so much for your review and rating us so highly. We are pleased you enjoyed all our facilities and appreciated the improvements. We are sorry for any inconvenience in regards of maintenance work and pleased to know, that it id not significantly impact your holiday. We can not thank you enough for your kind praises for our members of staff and that you mentioned some of them by name for their outstanding services. I will forward your kind feedback to the persons concerned. Thank you for pointing out our breakfast in such a positive way.We are looking forward to welcome you back for another memorable experience at the Double Tree by Hilton.Kind regardsViktoria ZammitGuest Relations Manager

8/10 ดี

Goncalo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Goncalo,Thank you for your feedback.We are looking forward to welcome you back in the not too distant future.Kind regardsViktoria Zammit

10/10 ดีเลิศ

Gérard Michel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Notre logement etait vaste et très bien pourvu. Deux chambres, deux salles de bain, une terrasse, une vue mer. Que demander de plus. Le perit déjeuner très copieux et varié. 2 piscines extérieures, une piscine interieur, 3 restaurants pour varier les plaisirs. Un hôtel où l'on se sent bien.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Gerard Michel,We appreciate your full marked review and would like to say thank you for your kind feedback. We are delighted to know, that you were hundred percent satisfied with your room. Thank you for pointing out, that our kitchen met your taste and expectations,We hope you will return to our hotel one day soon. We look forward to welcoming you back , and to providing you with many memorable experiences.Kind regardsGuest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

ERIC, KERPRICH AUX BOIS

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Je recommande.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Donna วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Eric,Thank you for rating our hotel so highly. We are delighted that you enjoyed your visit to the DoubleTree by Hilton Malta, and that our team members made you feel welcome and cared for.We hope you will visit us again soon. We look forward to welcoming you back, and to providing you with many enjoyable experiences.Kind Regards,Donna

10/10 ดีเลิศ

Nigel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Hotel and certainly seems like an excellent refurbishment.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Nigel,Thank you so much for your kind feedback and high rating. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back in the near future.Regards,Viktoria Zammit

10/10 ดีเลิศ

Matthew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect way to spend our honeymoon
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear Matthew,Thank you so much for your 5 out of 5 review. We are glad we could tick all the boxes for you and you spend this special occasion with us.We hope to welcome you back in the not too distant future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

6/10 พอใช้

Robert, Hypoluxo

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The gym equipment was very old & rusted. We had a sea view suite. Although spacious, the furniture was cheap & plain. Not even any pictures on the wall. When we asked for extra towels, housekeeping informed us we were only allowed 2! When we requested an iron & ironing board, the one we received was broken. A disappointing stay for someone who is Maltese!
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear Robert,Thank you for your feedback regarding your recent stay at the Dolmen hotel. Your comments regarding the condition of the gym equipment will be forwarded to the corresponding department for their perusal and attention. We are sorry to hear, that you were not satisfied with the interior of your sea view suite. Normally our members of staff reacts very flexible to any extra requests or wishes, we are sorry to hear, that this was not the case when you asked for extra towels.I will forward your comment regarding the condition of the iron and ironing board to our housekeeping department to avoid incidents like described in the future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Maggie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect hotel for wedding party!
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Maggie,Thank you so much for your excellent feedback and high rating. We are pleased you had an excellent stay with us for this special occasion.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Rumaana

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Rumaana,Thank you so much for your 4 out of 5 review. We are delighted that you had a good stay with us.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Esben

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Esben,Thank you so much for your 10 out of 10 review. We are delighted we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the not too distant future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Samantha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fab hotel, fab staff and lovely food. It’s a shame they are being taken over by Hilton 😕
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 29 ต.ค. 2023
Dear Samantha,Thank you for your feedback. We are delighted about your remark regarding our members of staff. We hope to welcome you back when we are the new Double Tree by Hilton.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Margaret

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We came for a wedding so great base with everything we needed.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 28 ต.ค. 2023
Dear Margaret,Thank you for your full marked review. We are pleased you enjoyed the special occasion.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Stuart

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very impressed with staff and rooms are great!! Special mention to Dhilip at pool bar brilliant customer service. Would highly recommend to anyone.
เข้าพัก 20 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Stuart,Thank you so much for your 10 out of 10 review. Your kind words for our members of staff are highly appreciated. Your mentioned one member of staff in particular. We will forward your kind remarks to the person concern. Your recommendations are highly appreciated.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

olivia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place & staff
Really lovely room and view. Great that the sun didn’t come into the room due to the way it’s been built. Staff throughout the complexed were lovely and couldn’t do enough. The spa is also lovely. Thank you dolmen for making my stay perfect and much improved compared to my previous hotel!
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 ต.ค. 2023
Dear Olivia,Thank you so much for your feedback. We are delighted we could tick all the boxes for you. We are pleased to know, that your room was completely to your liking. Your kind praises for our members of staff are highly appreciated. Thank you for pointing out our Spa area in such a positive way.We hope to welcome you back for another great experience in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Knut

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 ต.ค. 2023
Dear Knut,Thank you so much for your full marked review. We are delighted we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

clare kimberley redhead

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Choice of breakfast options were limited with no fresh fruit juices . Fresh friut was very limited too .
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Clare kimberley,Thank you so much for your feedback and good rating. We are sorry to hear, that you had the impression, that we did not offer enough variety during the breakfast.We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Guests,Thank you so much for your 10 out of 10 review.We are delighted we could tick all the boxes for you.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

4/10 แย่

Kyle

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just felt underwhelming compared to what other reviews and the website said/shown. We left and got another hotel after one night. Sadly lost our on that money but we're much happier at the second hotel.
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Kyle,Thank you for your feedback. We are sorry to hear, that we could not lift up to your expectations and that you decided to leave the hotel two nights before your original departure day. If you wish to check for a refund, kindly forward your request to Expedia.Thanks and Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Matías

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Matias,Thank you so much for your 5 out of 5 review. We are delighted that we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

JACQUELINE

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property is not really a 4 star.I would put it down to the higher end of 3 star. The property has this private beach area called Amazona.The hotel residents can use the sunbeds free but have to pay €40 for the Balinese beds which is daylight robbery given youhave already paid to stay at the hotel to use their facilities.This is not clear on their website. The bathrobes are on request but also charged at €5 per robe for duration of stay to cover cleaning costs!!!!what is the difference between washing towels and robes!!!everything is extra!!! Extra!!! Not good for a 4 star hotel.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Jacqueline,Thank you for your feedback. We are sorry to hear, that you had the impression, that the standards of our hotel are not the standards of a 4 star hotel. Extra charges can occur and be applicable in any establishment regardless the number of stars. Bathrobes are free of charge with the booking of the room type of a suite.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Dominik

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Wir waren insgesamt 10 Tage in dem Hotel und hatten alles in allem einen guten Aufenthalt. Zu unserer Anreise haben wir ein Zimmer zugewiesen das alt und heruntergekommen war ( streifen an der wand, eine alte Couch die fast auseinandergefallen ist). Ein Zimmer was unter keinen Umständen ein weiterer Gast zugeteilt werden sollte - meiner Meinung nach. Unsere Beschwerde an der Rezeption wurde allerdings ernstgenommen und wir haben letztendlich ein gutes, modernes und sauberes Zimmer zugeteilt bekommen. Das Personal war freundlich und aufmerksam. Besonders gut war der private Zugang zum Wasser und zahlreiche Pools. Wir hatten sowohl am Wasser als auch am Pool nie Probleme zwei freie Liegen zu finden. Das Frühstück war qualititativ nur okay. Es gibt Kaffee aus dem Automaten, Formfleisch, Früchte und Obst und Müsli etc. Wie gesagt, alles in einer normalen Qualität eines kontinentalen Frühstücks und in der Menge ausreichend. Abwechslung gibt es leider keine, das heißt es gibt jeden Morgen exakt das gleiche Frühstück. Alles in allem war der Aufenthalt gut. Die Lage des Hotels ist gut. Das Personal war freundlich und das Hotel war sauber. Ich finde aber das man für den Preis mehr erwarten könnte.
เข้าพัก 10 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 26 ก.ย. 2023
Lieber Dominik,Danke fuer Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem 2. Zimmer rundum zufrieden waren und dass schnell auf Ihre Beschwerde reagiert wurde.Ihr Lob an unser Personal wissen wir sehr zu schaetzen.Danke, dass Sie den direkten Zugang zum privaten Strand erwaehnt haben. Da wir eine relativ grosse Auswahl beim Fruehstueck unseren Kunden bieten, besteht die Moeglichkeit taeglich zu varrieren. Wir hoffen Sie bald einmal wieder bei uns begruessen zu duerfen.GaestebetreuungVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Mike

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Love this place
super friendly, nice clean hotel with great facilities. Seafront restaurant was worth the visit for dinner.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 23 ก.ย. 2023
Dear Mike,Thank you for your 10 out of 10 review. We are so happy you mentioned our friendly staff and the cleanliness in general. Your kind praises for our seafront restaurant will be forwarded to the whole team.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

4/10 แย่

Chantal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hôtel extrêmement bruyant, on entend les porte s des chambres claquer à toute heure du jour ou de la nuit. Service à la clientèle horrible, nous ne nous sommes pas du tout sentis les bienvenus . Le matin de notre départ, d’accord il était très tôt, lors du checkout le réceptionniste n’a même pas eu la gentillesse de dire bonjour et de nous demander comment était notre séjour. Il y a quelques bon points comme la nourriture, si Vous êtes carnivore et la plage privée ou la faune marine est très jolie.
เข้าพัก 11 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Chantal,Thank you for your feedback, even though this is not the type of feedback we like to expect. We are sorry to hear, that you had the impression, that the hotel is very noisy. During a full occupancy a 500 rooms hotel can get busier at certain times. We are dissapointed about your remark about our customer service. We normally receive a feedback on the contrary.We are pleased you enjoyed our private beach.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Karen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Karen,Thank you for your good feedback. We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Jan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel war schön, aber der Kaffee, Getränke an der Poolbar schrecklich.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 ก.ย. 2023
Lieber Jan,Danke fuer Ihr Feedback und Punktevergabe. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Allgemeinen genossen haben. Leider konnte Sie unser Kaffee und die Getraenke an der Poolbar nicht ueberzeugen.Ich werde Ihr Feedback an die entsprechende Abteilung weiterleiten.Wir wuerden uns ueber ein baldiges Wiedersehen sehr freuen.GaestebetreuungVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Emanuel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Emanuel,Thank you for your 10 out of 10 review. We are glad we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Elisa

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 15 ก.ย. 2023
Dear Elisa,Thank you so much for your good feedback and high rating. We hope you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Anja

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear Anja,Thank you for your excellent rating. We are glad you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

john David Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 12 ก.ย. 2023
Dear John David Eric,Thank you so much for your full marked review. We are delighted we could tick all the boxes for you.We are looking forward to welcome you back to another great stay at the Dolmen hotel.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Zoe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok but could be way better
Overall a great stay, a couple of annoying things. The faff with collecting beach towels from the spa (which is basically underground) rather than at the pool areas and the fact that they are the smallest beach towels I have ever seen (10 euro deposit per towel too). You have to request the safe key for your room at reception (again a deposit added to room). All inclusive did not cover all the hotel restaurants which was odd and the timings of the all inclusive bar up to 11 pm only but when requesting bottles of water to take to bed after 11 they were a bit funny about it (even though they don’t replenish water in room). The buffet was as expected - I’m not a fan and we only went to breakfast once. Cafe Delos menu is hit and miss - no salads served with any form of dressing but edible. The food was ok but not great and v limited. The pool bar and animation team were great, lots of activities and very inclusive
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Zoe,Thank you for your feedback. We are glad that overall you had a great stay with us. Towel cards can be collected at reception free of charge. The Euro 10 deposit is only put in the reservation and will be only requested in case of loss of the towel or towel card. Towels can be collected at the Spa or at the big indoor pool. For the safe it is the same procedure. The Euro 10 deposit, which is put on the reservation, will be only collected in case of loss of the safe key.All- inclusive is until 11 pm. Water is not replenished, but can be taken to the room from the bars.We are sorry to hear, that our kitchen did not lift up to your expectations. Thank you for your praises for our animation team. We will forward you kind remarks to the persons concerned.We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 9 ก.ย. 2023
Dear Susan,Thank you so much for your excellent feedback. We are delighted about your 4 out of 5 review.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Nanna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 6 ก.ย. 2023
Dear Nanna,Thank you for your full marked review. We are delighted that we ticked all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

6/10 พอใช้

Daniel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Leider war das Hotel Massiv überfüllt. Es sind 3 Pools vorhanden, aber alle relativ klein. Für die Menschenmassen die wir im August dort sehen durften war das zu wenig… Das Frühstück war auch ein richtiges Gedränge wenn man mal etwas später dran war
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 4 ก.ย. 2023
Lieber Daniel,Danke fuer Ihre Bewertung.Leider koennen wir Ihrer Punktevergabe sehen, dass wir Sie nicht hundertprozentig ueberzeugen konnten.Unsere Aussenpoolanlage besitzt 4 Aussenpools und drinnen stehen unseren Gaesten 2 Hallenbaeder zur Verfuegung. Da viele Gaeste zur gleichen Zeit zum Fruehstueck gehen ( zwischen 8:45 und 9:45) , kann es im Hauptrestaurant etwas voller werden, deswegen haben wir Cafe Delos ebenfalls fuer unsere Gaeste zum Fruehstueck eroffnet.GaestebetreuungVicky Zammit

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Guests,Thank you for your feedback and high rating.We hope you had a nice time with us.We are looking forward to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Cristian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best hotel and food
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Cristian,Thank you for your full marked review. We are glad you had a good time with us.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Daniela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Guests,Thank you for your full marked review. We are glad we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Stefan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr gute Lage und prima Hotel. Der direkte Strandzugang ist sehr cool und die vilen Pools. Essen sowohl Frühstück als auch mittag sind hervorragend.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 ส.ค. 2023
Lieber Stefan,Vielen Dank fuer Ihre gute Bewertung. Danke, dass Sie den direkten Strandzugang erwaehnt und die zahlreichen Pools erwaehnt haben. Wir freuen uns sehr, dass unsere Kueche Sie zuhundertprozent ueberzuegen konnte.Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.GaestebetreuungVicky Zammit

6/10 พอใช้

Adrian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Adequate for a week away with family. Door keys stopped working every day and some parts are in need of refurbishment but mostly, it is OK. Breakfast time is a zoo and the pool areas are congested but nothing got in the way of our holiday.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 ส.ค. 2023
Dear Adrian,Thank you for your feedback. We are sorry to hear, that you had some difficulties with your key card. At certain times during full occupancy the restaurant during breakfast can get very busy. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Chiara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 19 ส.ค. 2023
Dear Chiara,Thank you for your full marked review. We are delighted we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Daniel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Dyre priser og alt for meget larm ved fælles arealerne
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ana Victoria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy bonitas instalaciones, tiene acceso privado a la playa
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 16 ส.ค. 2023
Dear Ana Victoria,Thank you so much for your full marked review. We are pleased you enjoyed all our outdoor facilities. Thank you for mentioning the direct access to our Amazonia Beach Club.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

6/10 พอใช้

Mohammed A M

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice property. Not very good attitude of staff (almost all we dealt with). Slow service when we asked for it. good breakfast options.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 16 ส.ค. 2023
Dear Mohammed AM,Thank you for your feedback and describing our product in a positive way. We are sorry to hear, that you had the impression that our members of staff did not have a good attitude towards you.We are delighted you enjoyed our breakfast.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Michael, München

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 8 ก.ย. 2023
Dear Michael Thank you so much for your feedback. We are glad you rated us that high.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

10/10 ดีเลิศ

Carol

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We recently came back from a week-long all inclusive break at the Dolmen Hotel. This hotel is fantastic in many different ways - food was good (we tried both the buffet restaurant and the Cafe Delos), service was helpful, hotel rooms were a good size, pools were great, and location was close to a bus station and to the beach. However, having got so many difficult things right, I would say that the Dolmen Hotel should pay attention to the little things that make a difference. This is probably more around house-keeping and maintenance - including things like there not being bathrobes and slippers waiting in our suite when we arrived (we had to request them), the toilet cistern continually filling, issues with the doors, etc. When we raised these with the hotel, they were all dealt with really quickly, so I'm not at all mentioning this to deter anyone - this is a great hotel!! But I wanted to bring the hotel's attention to this, because these are easy things to proactively deal with, to help guests feel like things are running smoothly and easily, without issues. Overall, we were impressed, and are hoping to go back next year! I highly recommend this hotel. Also, we had a family emergency whilst there and had some really great support from most of the staff (except for one Guest Relations Manager who was really not helpful at all). But a special thank you to Darren and Alex/John who really assisted us, as well as a few others (sorry, we didn't get their names!).
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Carol,Thank you for your full marked review and that you enjoyed your stay with us to the fullest. We are pleased to know, that you appreciated the services at the Cafe Delos and main restaurant.We are sorry to hear, that you had some maintenance issues in your room and we forwarded your comment regarding the slippers and bathrobes to the corresponding department.We are glad to know, that all issues were handled in a very professional and efficient way.I would like to clarify your last remarks for our Expedia readers. When you contacted me to ask, if it would be possible to extend your stay, I checked in our system and confirmed with our Assistant Front Office Manager, that unfortunately we are completely fully booked, so that an extension was not possible. The following day, the persons you mentioned above could offer you an extension, only because of a cancellation.I would have loved to confirm you an extension the day before, but unfortunately that was not possible.We thank you for your recommendations, hope you and your family are well and looking forward to welcome you again in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit

8/10 ดี

Jori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Iso, siisti ja vilkas hotelli hyvällä sijainnilla
Iso ja hyvä hotelli meren rannalla. Superior -huone parvekkeella ja merinäköalalla oli erinomaisen tilava sekä käytännöllinen. Erityisenä plussana huoneessa tilava suihku, paljon säilytystilaa sekä parveke merinäköalalla. Aamiaisbuffet perustasoa. Hotellissa miinuksena kesäsesonkina iso asiakasmäärä. Hotelli on hyvä valinta sellaisille, jotka haluavat all inclusive -kokemuksen. Meillä ei tällaista pakettia ollut, vaan pelkästään bed & breakfast.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Nelson

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Nelson,Thank you so much for your 5 out of 5 review.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit