สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว ฮิลตัน เซินเจิ้น ฝูเถียน

4.5 out of 5
ฮิลตัน เซินเจิ้น ฝูเถียน
Tower B Great China Intl Finance Centre, Shennan Road, Futian District, Shenzhen, Guangdong

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 166 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 165 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 50 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 19 จาก 424 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Nicolas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good brake fast always 20/7 To eate
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

lei

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean, excellent location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Jochen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Die Metrostation Ganxia North liegt gleich vor dem Haus. Hinter dem Hotel ist eine kleine Stadt mit sehr vielen kleinen traditionellen Geschäften, Handwerksbetrieben und Restaurants. Das fand ich touristisch ganz spannend. Ansonsten gibt es in Shenzhen Luxus Einkaufstempel in Hülle und Fülle. Das Frühstück im Hotel ist sehr gut, die Auswahl sehr reichhaltig. In der Executiv Lounge würde ich mir bei der Getränkeauswahl noch Orangensaft wünschen. Das sollte meiner Meinung nach Standard sein. Die Sauberkeit ist sehr gut. Teilweise nimmt man einen leicht muffeligen Geruch wahr. Aber insgesamt ist alles Top. Ich war Ende März 2024 für 9 Nächte da und würde das Hotel sofort wieder buchen.
เข้าพัก 9 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

Jimmy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 3 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Zihui

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I am very satisfied with the service.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
環境一流,服務九流
登記入住手續非常緩慢,已經在線付清房費還說需要付房費,信息非常混亂。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 29 ม.ค. 2024
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店,很抱歉您在我们酒店入住过程中发生了不愉快的小插曲,未能让您享受到高品质服务。我们努力主动积极地为每一位宾客提供最高水准的服务。为了确保我们的宾客体验始终维持在我们所期望的高标准上,我们会加强员工服务意识的培训,给您带来真正高质量的服务。感谢您的宝贵意见,让您满意对我们来说非常重要。下次若您有机会再次来访深圳,请一定再次入住我们的酒店,让我们有机会为您提供您应当享受到的无微不至的服务。

10/10 ดีเลิศ

Timmy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 29 ม.ค. 2024
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

2/10 แย่มาก

Chi yat

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
未能調校暖氣至冷氣
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 29 ม.ค. 2024
尊敬的宾客您好,感谢您花时间撰写近期在我们深圳大中华希尔顿酒店住宿的评论。酒店一直对房间与其他设施进行定期维护,努力为我们的客人提供放松舒适、明亮开放的环境,完善每一个细节来为您提供更高质量的入住体验,以便确保我们的标准。感谢您提出的反馈意见,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快。

8/10 ดี

Amy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

2/10 แย่มาก

Wai sing

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 2 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Amy, Hong Kong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Yuk Chung Edwin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room is big enough for 4 persons. It is neat and tidy. The room is a bit hot as we are unable to change the ventilation from hot to cooling mode.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Wai Ming

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Amin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Winnie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

carlos

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cuarto amplio, buenas instalacionea. Personal poco amable.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Yi Ching

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

Chun Fung Henry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 6 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Chin yuan

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

SHUANG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
服务很好,环境欠佳
酒店的工作人员服务态度非常好,解决问题的速度也很快。所以对服务非常的满意。 但不知道是不是因为酒店装修太久了,洗手间有一些污渍,也不确定是没清洁彻底还是原本太旧的原因。最主要,房间有很大的霉味,一出电梯走廊也是,问前台,说是因为前几天下雨的原因,给拿了一部空气清新器,但都没有特别大的改善。这个霉味是最头疼的。 同样的价格,真的可以选择到更好的酒店。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 26 ต.ค. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了评价。对于您遇到的房间味道问题,我们由衷感到抱歉。您的反馈让我们了解到我们的客房需要变得更为清新怡人,而这将帮助我们不断提高,这也是客人对我们的期望。我们也同整个酒店团队分享了您的意见,再次感谢您,并期望下次能再次和您相遇。

8/10 ดี

Yui Lan

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

T P A

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Marat

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 26 ก.ย. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Sze Wan Edith

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
前堂員工專業有禮
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 25 ก.ย. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱,您对团队成员的表扬我们已代为转达。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

Shuk fong

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 28 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback .We sincerely welcome you back in the near future!

4/10 แย่

Neng Yun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not up to Hilton Standards
Hilton only by name. This hotel is not up to Hilton standards and needs renovating. The carpets were old and smelled musky. I had to request a room without carpets after change rooms twice without satisfaction. I had to contend with a lower grade room without the smelly carpets but it was worth the sacrifice. The cleaning was also very sloopy for a five star.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 25 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback. We apologize for not being able to provide you with a satisfied experience during your stay. I have forwarded your comments to the relevant hotel authorities to ensure that they actively address the issue. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

wai lun

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good service
應提高對吸煙者的罰款,改善客人的體驗
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 23 ส.ค. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了反馈。我们十分重视您反馈的意见,并努力为每一位宾客提供完美的服务。我们将在今后的运营中加强检查,避免类似情况再次发生。若您再次来访深圳,我诚挚邀请您再次入住我们酒店,能让我们有机会再次为您服务。

10/10 ดีเลิศ

Joe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 18 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

Hwankyu

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 18 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate six points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Joe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback , We sincerely welcome you back in the near future!

2/10 แย่มาก

sze ki

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate two points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

KIN MING

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is near shopping centre, and room is very clean
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Iris วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Jia xin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Candice วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Fung Ting

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel but some facilities problems
Hotel staff are friendly and helpful, hotel breakfast is ok. Location is good. There are some improvements can be made. The hotel provided phone charging cable, but the voltage is too low, it take long time to charge one phone. We forgot to bring our own charging cable for this trip. We have several phones and tablets to charge, and it take overnight and cannot complete all charging. There is no soap provided in the bath room. All liquid soap and shampoo bottle are fixed inside of the shower room and cannot take it away. Therefore when you take a bath on the tub, you got nothing to use (you can only soaked on the bath tub with hot water, nothing else. You cannot wash your body by any detergent). All you can do is going to the shower room after. Seems like the beautiful bath tub is only for display. The hair dryer is super noisy but blowing power is weak. Cannot dry the hair even my daughter is very short hair. Therefore I give up to wash my long hair because of the bad hair dryer. Suppose I think I can ask the room service to change another hair dryer for me but it was nearly 1am in the morning… I prefer go to sleep.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Candice วันที่ 20 ก.ค. 2023
Thank you very much for staying with us and leaving your comments for our hotel. We pay a very high attention on your feedback and our Fitness Center manager is looking into the case and taking actions to rectify immediately. We regret that your experience is not fully satisfied and we hope you could come back to us in the near future.

8/10 ดี

Kwok-pui

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Candice วันที่ 20 ก.ค. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

4/10 แย่

yin ling

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Checkin時說明房間不可吸煙,但一進房間很大陣煙味,地上有修剪後的腳甲,還有小昆蟲在枕頭上。落返大堂跟他們說這些問題後,有換另1間房間。 房間wifi 信號好差,和整晚久不久天會有巨響聲,嘈住瞓覺, 感覺欠佳,
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Candice วันที่ 25 พ.ค. 2023
感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店,很抱歉您在我们酒店入住过程中发生了不愉快的小插曲,未能让您享受到高品质服务。我们努力主动积极地为每一位宾客提供最高水准的服务。为了确保我们的宾客体验始终维持在我们所期望的高标准上,我们会加强各项服务细节的提升。感谢您的宝贵意见,让您满意对我们来说非常重要。下次若您有机会再次来访深圳,请一定再次入住我们的酒店,让我们有机会为您提供您应当享受到的无微不至的服务。

8/10 ดี

Kiyotaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Candice วันที่ 10 เม.ย. 2023
Thank you very much for staying with us and leaving your precious comments for our hotel. We pay a very high attention on your feedback and we will look into details and take actions to keep improving. We hope you could come back to us in the near future.

8/10 ดี

Janice Cindy Po Ki

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Kin chi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
寢具好絲滑乾淨親膚,電視台多選擇,有3腳插充電,有upgrade 至較大房間景色很好
การตอบกลับจาก Candice วันที่ 25 พ.ค. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel was great. Dylan from reception was amazing, helping us above and beyond expectations.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 14 พ.ค. 2021
Dear Guest, Just wanted to thank you for your stay here at Hilton Shenzhen Futian! So glad you were able to experience our authentic Hilton hospitality. Thank you for your review and we look forward to seeing you soon.

8/10 ดี

Cheng-ming

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 21 ส.ค. 2020
Dear guest, thank you for staying with us and sharing your review. We are happy that you are fond with your recent stay at our hotel. We will keep developing our services and give you a way more extraordinary experiences when you visit us next time. Best wishes to you!

8/10 ดี

Kai Lok A

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 30 มี.ค. 2020
Thank you for taking time to share your feedback about our hotel. We are glad to see you were satisfied with your recent stay at Hilton Shenzhen Futian. Your satisfaction will inspire us to do better. Please do not hesitate to contact us directly if there's anything we can be of assistance. Our team is looking forward to seeing you again soon.

8/10 ดี

Yuxin

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 6 พ.ค. 2020
Dear guest, thank you for staying with us and sharing your review. We are glad to see you were satisfied with your recent stay at Hilton Shenzhen Futian. Your satisfaction will inspire us to do better. Please do not hesitate to contact us directly if there's anything we can be of assistance. Our team is looking forward to seeing you again soon.

6/10 พอใช้

Claudio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Baustelle vor dem Hotel ..... sorry Lärm vorprogrammiert
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 30 มี.ค. 2020
Dear Claudio, Warm greeting from Hilton Shenzhen Futian. Firstly we'd like to thank you for staying with us during your visit to Shenzhen, at the same time we are sorry to hear about your feeling of disppointment. We do with to apologize for the unfortunate occurrences during your stay and we acknowledge that we failed in meeting you and our expectations in some aspects. In regards to the metro construction in front of the hotel, we certainly understand that it has clearly put you through some unpleasant experience. Please accept my sincere apologies that we have failed to live up to your experience in this regard. We often utilize guest reviews to assess insight within our hotel operations and we have reviewed your feedback with the hotel team. Thanks again for sharing your feedback with us. We hope you will consider staying with us next time when you are in Shenzhen.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very not good condition
1. Bad smell in hallway. 2. Too much uncomfortable and noisy toilet seat. 3. Hair in bathtub 4. Feeling cheap everywhere. (There is no ballpoint pen, only pencil.... I'm glad I took the My ballpoint pen.) 5. I asked for an invoice, but absolutely no
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 30 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. At the same time we're deeply sorry to hear about your feelings of disappointment. We do wish to apologize for the unfortunate occurrences during your stay and we acknowledge that we failed in meeting your and our expectation in some aspects, such as the experience in the guest room and Front Desk. For the smell in the hallway, uncomfortable and noisy toilet seat and the hair in the bathtub, we certainly understand that it has clearly put you through some unpleasant experience. Please accept my sincere apologies, there is absolutely no excuse and this is something that our management team will continue to educate and train the team to improve and be better and better in the future. Additionally, we are sorry for the inconvenience caused by the ballpoint pen and invoice. Both of them that we could supply you and should you have any requirement during your stay, please feel free to contact our "Magic Center" or Guest Service Manager by dialing "0" from the landline in the guest room. Your comments will be shared with our Operations team and the necessary action and trainin will be taken immediately. Thank you very much again for your feedback. The team is looking forward to welcoming you back soon and be of your service.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก 深圳大中华希尔顿酒店 วันที่ 8 ม.ค. 2020
亲爱的客人, 您好! 谢谢您选择入住,如您在入住期间有任何需求,我们希望您随时与我们联系,真诚期待能再次为您服务!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
the hotel well use of technology , there is a robot .
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 30 มี.ค. 2020
Dear Jeffery, Thank you for staying with us and sharing your comments. We are glad that you had a good experience here. Hope to see you again soon.

8/10 ดี

Kwong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenience
Convenient location, close to MTR
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Hilton Shenzhen Futian วันที่ 2 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us and for sharing your comments with us. It is great to hear that you like the hotel location and it made your trip convenient. Thank you very much again for your comments. We are looking forward to welcoming you back soon.