สระว่ายน้ำในร่ม

รีวิว พูลแมน เซี่ยงไฮ้ จิง อัน

4.5 out of 5
พูลแมน เซี่ยงไฮ้ จิง อัน
330 Meiyuan Road, Jingan District, Shanghai, Shanghai

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 393 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 438 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 125 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 28 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 1000 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Bank0071

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมปลอดภัย ไม่เหม็นกลิ่นบุหรี่ ในทางเดินและเหมาะแก่การพักผ่อน กลางคืนใกล้ร้านอาหาร มีทั้ง Family mart
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Chanwit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมตัั้งติดสถานี MRT และรถไฟที่ใช้วิ่งระหว่างเมือง สะดวกมาก ใกล้ๆมีห้างให้หาของกินได้สบาย ห้องพักดีมาก พรักงานดีสุดๆ และอาหารเช้าพอใช้ได้ พักที่นั่น 4 คืน ทานอาหารเหมือนเดิมเลย ... อ่าว แต่โดยรวมแล้วชอบมากครับ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Kot

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It is great location, a few minutes from metro. There are convenience store nearby. Clean and convenience hotel.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Ethan วันที่ 29 ธ.ค. 2018
Dear Kot, Thank you very much for all these very encouraging comments. I will share your comments with the team that I am sure will be delighted to know that your recent stay with us was as pleasant as the previous one. We look forward welcoming you soon in your Shanghai's home and wish you and your family a fantastic upcoming year of the pig Sincerely yours, Guest Experience Manager

8/10 ดี

Kiettisak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะดวกมาก รถไฟฟ้าอยู่ใต้โรงแรมเลย
การเดินทางสะดวกสะบายขึ้นรถไฟฟ้าสถานีshanghai railway stationออกประตู5ก็ถึงหน้าโรงแรมเลย อาหารการกินหาง่าย ห้องพักสบาย เดินทางไปสถานีต่างๆง่าย
การตอบกลับจาก Grand Mercure Shanghai Central วันที่ 26 พ.ค. 2016
ونحن نقدر كثيرا بتعليقاتك بخصوص إقامتك في شنغهاي غراند سنترال ميركيور. هو دائما من دواعي سروري أن تلقي ردود فعل إيجابية. وهذه الملاحظات بمثابة تشجيع لجميع العاملين لدينا ونحن نسعى جاهدين لتحسين جودة الخدمات التي نقدمها. شكرا لكم مرة أخرى لتبادل الخبرات الخاصة بك، ونأمل أن زيارتك القادمة يكون لطيفا مثل سابقتها.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Hotel for Business trip
Good Service, Clean, Good Location
การตอบกลับจาก Grand Mercure Shanghai วันที่ 3 พ.ย. 2015
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Shanghai Central. It is always a pleasure to receive positive feedback. This feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great spot near the Train Station
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Michael,Thank you for choosing Pullman Shanghai Jing‘an as your place to stay. I am glad to hear of your positive comments about us and look forward to welcoming you again in near future. Wish you all the best.

10/10 ดีเลิศ

Chen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed my stay. The friendly staff, convenient neighborhood and delicious breakfast left me a great memory in Shanghai
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Chen,Thank you for choosing Pullman Shanghai Jing‘an as your place to stay. I am glad to hear of your positive comments about us and look forward to welcoming you again in near future. Wish you all the best.

10/10 ดีเลิศ

James, Surrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very clean and the staff were very professional. Everything was pretty fancy and it was a very upscale experience, yet not that expensive. I really enjoyed my stay. I can’t think of anything I disliked. Some of the staff can’t speak English, but that’s all over Shanghai.
เข้าพัก 11 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear James, Thank you very much for all these very encouraging comments. I will share your comments with the team that I am sure will be delighted to know that your recent stay with us was a very upscale experience. Thank you for your understanding, but we are still very sorry that some of the staff can’t speak English, and which is something we urgently need to improve We look forward welcoming you soon in your Shanghai's home and wish you all the best. Sincerely yours,

6/10 พอใช้

Masahiro

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Masahiro, Thank you for taking the time to share your experience with us. At Pullman Shanghai Jing An, we strive to provide exceptional service and a truly memorable stay with us, and we apologize if we didn't meet your expectations. We hope you give us another opportunity in the future to create a more positive experience for you. Best wishes, Sincerely,

2/10 แย่มาก

Jackie

We did not get a chance to use it on Mar 7 because the booked date was wrong. It should be Feb 7 instead of Mar 7. We tried to talk with hotel manager on Feb. 7 for change or get some credits,it was rejected,The hotel asked us talk to Expedia but we can not reach it in china. We have to pay full price for the Feb 7. Before Mar. 7,we go there to negociate again,hotel still refuses to give us credit. Since we paid for March 7 via Expedia, hotel got the payment,it should be give customer some credit or refund if there is a date issue especially there is a full month gap,
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Jackie,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are sorry to learn that you were unable to stay with us on March 7th due to a booking date error. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you.At our hotel, we strive to deliver exceptional service and a memorable stay for each and every guest. Unfortunately, we are unable to compensate you for your credit this time, but we hope to make up for your next stay with services such as room upgrade and complimentary breakfast, and we hope that you will contact us in advance the next time you have the opportunity to book a hotel.To prevent similar issues in the future, we have implemented improvements to our booking system and enhanced our team's training to ensure greater accuracy and attention to detail when handling reservations.We truly hope that you will consider staying with us again and allow us the opportunity to exceed your expectations. If you have any questions or require further assistance, please do not hesitate to contact us.Thank you once again for your valuable feedback. We look forward to the possibility of welcoming you back for a superior experience. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Kuang, Hotel guest experience manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Kenneth,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Andrea

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Kuang วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear guest, thank you for choosing Pullman Shanghai Jing 'An as your place to stay. I am glad to see you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again in near future. Wish you all the best. Hotel Guest Experience Manager

4/10 แย่

Daisuke

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Yee Wah Winnie

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Hang CHENG

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
有一名員工叫 Tom JIAN , 服務態度非常好 主動打招呼 有禮貌熱情有禮 開車門 幫忙搬行李 真的非常感謝他
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Hosik

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
주변에 식당도 많고 괜찮습니다.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

DIDIER

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good but need to improve restaurant
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
room and pool and bkfst is good
it good go that.. recommend a high much
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good
nice all is right
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Miu Yu

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก 酒店宾客体验经理 วันที่ 28 มี.ค. 2023
尊敬的客人,感谢您此次入住上海静安铂尔曼酒店,并给予我们满分好评,非常高兴能为您带来美好的回忆,在铂尔曼,为每一位宾客提供温馨舒适的入住环境,创造愉悦舒心的绝佳入住体验,以优质的服务为您带来宾至如归的入住体验是我们每一个铂尔曼人铭记于心并努力践行的宗旨。酒店全体员工期待您的再次光临,并衷心祝您生活愉快!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Pullman 2018 5stars, Pullman 2023 3 stars
The pool was closed. They did not have it open or available during the stay. They refused to let us use it and they did not tell us when we checked in that the pool was not open. Also, the breakfast was average at best. Two years ago I stayed here and it was the best place in Shanghai but today half of it was closed: no pancakes, no bread pudding, coffee was not hot, and the milk was watered down. No room servie was available, During these times, they shoud hire a lifeguard so guests can swim and have their normal menu for lunch. We would have extended and stayed 1-2 more days but the quality of stay and food was not the way it used to be. On their menu , they said they had no "steamed rice" or "spaghetti" , common foods and items they had before 2019. Even when requested, they ignored me when I asked for basic things. the only good thing was they gave me a toothbrush, but they should have offered a refund upon check in becaus the pool was closed, just suggest they get a foreign worker there, to have some basic standards.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Meishen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常棒的酒店,服务一级棒,入住当天直接帮我把行李推上楼,退房的时候也帮忙拿行李,可以免费寄存行李,地理位置很好,就在上海站对面,周围吃的也很多。
การตอบกลับจาก 酒店宾客体验经理 วันที่ 12 ม.ค. 2023
尊敬的客人,感谢您此次入住上海静安铂尔曼酒店,并给予用心的评价,非常高兴能为您带来美好的回忆,在铂尔曼,为每一位宾客提供温馨舒适的入住环境,创造愉悦舒心的绝佳入住体验,以优质的服务为您带来宾至如归的入住体验是我们每一个铂尔曼人铭记于心并努力践行的宗旨。期待您的再次光临,并祝您生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

Meishen

8/10 ดี

Rizwan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

6/10 พอใช้

Jia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021

4/10 แย่

Thomas

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Parras

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Second visit. And there will be more!
Second time starting at this hotel. Would come back here again without question. Recommended. Upgraded this time without even asking!! Service from the staff is great. Breakfast lovely. N
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place
Pool was ok , Breakfast was great. This pullman has a better breakfast than the Pullman South Shanghai one, just more choices and food tasted fresh. Walking distance from train station and 7-11 is right next door if you need to buy something.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
房間隔音不好,房間燈光幽暗,枕頭不舒服。酒店地理位置優越,鄰近地鐵站及上海站,價錢合理,但不考慮再次入住。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

WING CHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 12 พ.ค. 2020
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. We are delighted to read that you had a nice stay at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we look forward to welcoming you again at Pullman Shanghai Jing An! Our world is your playground! Yours sincerely, Somnus Guest Experience manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Located close to metro. Great food close to the hotel. Good breakfast included.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 20 เม.ย. 2020
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. We are delighted to read that you had a nice stay at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we look forward to welcoming you again at Pullman Shanghai Jing An! Our world is your playground! Yours sincerely, Somnus Guest Experience manager

10/10 ดีเลิศ

こーだ, 横浜

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
上海駅5番出口を右に出て徒歩0分 最高の立地条件にあり地下鉄を利用して観光を考えている方にはとてもオススメです ホテル内には両替機もあり手数料も掛からずレートも良いです。ただ一流ホテルなのでスタッフの対応は良いのですが基本的に日本語を話せるスタッフはいません 部屋はとても綺麗で各アメニティも充実しています 5番出口の前に現金対応のコンビニがあります。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 20 เม.ย. 2020
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Somnus Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

Ming Hooi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Can’t Believe it is Accor....
Service level is far below expectations when check in. Luckily the lady do the cleaning has try her best to accommodate for all the services. Smoking smell when we walk in to the room despite we requested non smoking room. Construction activities during the time which very disturbing.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 20 เม.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Shanghai Jing An. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Sincerely, Somnus Guest Experience Manager

2/10 แย่มาก

LianHwa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 21 เม.ย. 2020
Dear LianHwa, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Shanghai Jing An. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Sincerely, Somnus Guest Experience Manager

6/10 พอใช้

mtd, 佐賀

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
シャワーのホースがもうすこし長い方が良いと思います。高さを変えられるとか。あと、天井から降るタイプのようでしたが、出ない?これは、どうでも良いです。 また、テレビの映りが、良くないのは、残念です。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 20 เม.ย. 2020
Dear MTD, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Shanghai Jing An. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Sincerely, Somnus Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is great. Tap water running level in bath room is too low.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 20 เม.ย. 2020
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. We are delighted to read that you had a nice stay at our hotel. I have shared your comments about our service professionalism with all heads of departments and our Chief Engineering have ensured that will improve the length of the tube. Thank you for your kind feedback, and we look forward to welcoming you again at Pullman Shanghai Jing An! Our world is your playground! Yours sincerely, Yours sincerely, Somnus Guest Experience Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i like the location and very near metro.station. kids stay for free but bed was too small.its only good for 2 people
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Somnus วันที่ 21 เม.ย. 2020
Dear Guest, Warm greeting from Pullman Shanghai Jing An Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Somnus Guest Experience Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
櫃檯人員訓練有待加強
今年一月有入住過,感覺很好,當時服務人員們貼心、笑容滿面,早餐豐盛,因此本次找了朋友來上海玩,又再選擇並推薦他們入住。 此次櫃檯check in 時,接待人員態度冷漠、無笑容、口氣差,與先前人員相差甚遠。酒店公告14:00可入住,我們訂兩間房14:30左右check in,卻告知我們僅能先入住一間,且被安排在不同樓層(訂房時有留言希望兩房相鄰、加一床) 當下詢問若等晚些登記入住能否安排相鄰,櫃檯人員告知無法確定、不知道沒有房間,我們只好選擇分層入住。登記過程中突然說有房間可以相鄰,我們想說這樣方便多了,也是我們原本想的,故更換為相鄰。 過一下櫃檯人員又說已經加床抱歉不能改,只能維持原樣,顯示櫃檯人員並不熟稔入住流程也不夠專業。 另一方面加床的房間有些東西如毛巾、杯子、水、浴袍、茶包等沒有提供給第三人(不確定是加床本來就未附上,或是忘記加到,浴巾等其他物品卻又有3份) 本次入住2天,第一天早餐在約9:00下去使用,粥品的配菜幾乎空了都不見補,也無倒黑咖啡或茶的服務了,早餐質量變差,吃了兩天,覺得已經不值得加購。 總之日後應該不會再去,寫下經驗希望酒店能改善,畢竟是連鎖體系,頗可惜。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

IU

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店四圍很多便利商店,門口就是地鐵站;出門時工作人員也會幫助打車,服務態度很好,下次也會考慮再次入住。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

PGC, Chicago

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall, the property was better than I expected based on a number of reviews I read. Room (I was in a king room on the 22nd floor) was a good size, and bed was very comfortable. There was street construction outside, but the noise was not terrible at night (and, in any event, if was certainly beyond the control of the hotel).
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Marvin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In general, the room is good but just too small.... really don’t know why it’s so small.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Wan-Hui

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很體貼的酒店,尤其業務部主管楊女士 下回一定再回來
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
とても清潔でした。
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
A just fine hotel
The breakfast is always the same but gym facilities are above average. Restaurants around this area are all horrible
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2019