ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว Sensitive Premium Resort & Spa - All Inclusive

Sensitive Premium Resort & Spa - All Inclusive
Alpaslan Cad. No:65, Bogazkent, Serik, Antalya

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 35 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 48 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 122 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 122 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Sabine Hannelore Alma

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Essen wiederholte sich, so dass die Auswahl begrenzt war. Das Personal war sehr zuvorkommend. Das Hotel liegt sehr abseits, ausserhalb des Hotels konnte man nur mit dem Bus etwas unternehmen.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Laila

La nourriture pas top
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

4/10 แย่

Julie, Kingston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely property, spacious, clean and comfortable room. The drive from Antalya airport was super easy and around 45 mins. The only things that really let the property down are the fact that all outdoor amenities were closed. Don’t recall reading this on website. Also, the food is seriously lacking in quality and variety. Seems like same foods represented for breakfast, lunch and supper. Not very appetising choices either. Staff were lovely and very helpful. Oh, and if you have an aversion to cats, this is not the place for you - lots of stray cats wandering the outdoor area and often inside restaurant as well.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

6/10 พอใช้

Phill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good clean rooms
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

4/10 แย่

Joseph

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relation Team วันที่ 14 พ.ย. 2023
Hello dear Joseph,,Unfortunately, we did not understand what you meant by writing "bad"!We will ask you to provide more detailed information. So, if we have any shortcomings in the services we offer to our valued guests, let's learn about it and try to be better.thanks in advance & kindly regards.

8/10 ดี

Mathieu

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Over all was perfect and we had a good time special worker on restaurant they were really really hard worker excellent
เข้าพัก 8 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 9 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Mike

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 4 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 แย่มาก

Ian

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff awful. Food shocking. Drinks were horrible. Overall a shocking experience
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Hotel Guest, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. We hope to welcome you and your family someday again.

10/10 ดีเลิศ

Halil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great time
Great experience and great food. Would recommend
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 2 มิ.ย. 2023
Thank you for choosing us. Your opinions are important to us!

2/10 แย่มาก

Emre

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Söz verilen sekilde gece yarısı yemek cikmiyor. 1 Corba 2 Peynir koyuyorlar. Ancak reklamını yaparken 24 saat yiyecek icecegimiz var istediniz gibi diyorlar. Saat 9 da checkin yaptim baska yere gitmeyinburda yiyin dediler 12 ye kadar bekledim. Sonra yemekaneye indigimde ne garson vardi ne dogru dürüst bir yemek. Disarida acik restoran aramak zorunda kaldim ve tabiyki ücreti kendim karsiladim all inklusive otelde olmama ragmen
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 21 มี.ค. 2023
Sayın Misafirimiz, Otelimizdeki süreci ve deneyimlerinizi yorumladığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Yorumlarınızda yer alan eleştirilerinizi ilgili departman yöneticilerine iletmiş bulunmaktayız. Kendileri sizlerin eleştirilerini ciddiye alıp konuları yeniden gözden geçirecekler ve varsa düzeltilmesi gereken bir durum düzeltici önleyici faaliyetler uygulayacaklardır. Bununla birlikte belirtmek isteriz ki biz dünya oteliyiz. Yorumunuz için tekrar teşekkür eder saygılar sunarız.

10/10 ดีเลิศ

timo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 21 ก.พ. 2023
Thank you for choosing us. Your opinions are important to us!

8/10 ดี

SAMJHANA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Lotte

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great vacation
We had a great vacation at Sensitive Premium Resort, though Hotel is a bit worn out on the outside, it actually looks good on the inside, rooms are nice and cosy, bathrooms really good, bedst etc. all good. Service was extremly nice, smiling waiters, bar people and all in all a very good experience. Entertainment every night, for children adn adults. Location is a bit doll, if you are in to walking throught an exciting city center this is not the place to be - if you like the quiet and relaxing area, this is good. Only 5 min walk to the beach, where the setup is also good.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 29 ต.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Erez

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 21 ก.พ. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

6/10 พอใช้

Hayati

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 แย่มาก

Fara

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก SEVILAY วันที่ 20 ส.ค. 2022
Hello there,Please explain why you gave a negative rating.Yours truly

8/10 ดี

Nurettin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

pavel

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Tugba

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Vahide

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Nina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was excellent in general!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Mustafa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super schönes Hotel
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Gökhan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ein schönes gemütliches Hotel
Alles super
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 ดี

Layla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Satisfied
The overall stay at sensitive premium was good, however at first they gave us a room with a rubbish view. Although, once requested for a change they had fulfilled it with no hassle. A lovely peaceful area with short walk to a nice beach.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก SALES วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

2/10 แย่มาก

Arton

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Pavel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Baweri, Düsseldorf

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr gute Personal ,saubigkeit , sehr gute Morgen ,Mittag , und Nachtessen. Und um die Uhr Getränke Service Nächtlich immer Music und guteProgrammen Zimmer war sehr sauber und täglich sauber gemacht Sport. Sauna schwemmen Bad Alles super
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

Anet, Rotterdam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Respsiyon personeli ilgisiz ve soguk. Diger çalışanlar çok iyi ve candan ilgileniyorlar. Duşta sadece duvarda sıvı jel var. Şampuan ve diger saç bakımı malzemeleri yok.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Ok but no more
Off season, absolutely ok for the price, but nothing more. Rather domestic flavor of guests.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tjej personal otrevligt särskild i resturang Väldigt ofräsch Smutsiga overaller Bilder på rummet stämmer inte Matt kallt och dåligt Rekommenderar ej Långt från allt
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Saleh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

Tarik

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

4/10 แย่

mohammed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad hotel
Bad cleaning, no variety of food, no fresh food, bad service from the front disk,no drink in the minibar
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

Tamer Alper

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 3 พ.ย. 2019
Değerli Misafirimiz, öncelikle otelimizi ve otelimizdeki konaklamanızı değerlendirmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Beklentilerinizi karşılayamadığımızı görmek bizi çok üzdü. Bir gün sizi ve ailenizi yeniden ağırlayabilmeyi umuyoruz.

2/10 แย่มาก

Izzet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Yemekleri berbat ama otel güzel ve çalışanlar iyi
Otel temizlik Konum ve çalışanların Güleryüzlü olması açısından çok güzel. Fakat yemekler gerçekten berbat! Hayatımda hiçbir otelde bu kadar kötü yemek görmedim. Açıkçası yemekleri yapmak için kullanılan malzemelere acıdım.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 1 พ.ย. 2019
Değerli Misafirimiz; öncelikle zaman ayırıp otelimiz hakkındaki düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Otel mutfağımız ile ilgili olarak yapmış olduğunuz eleştirilerinize saygı duyuyoruz bununla birlikte belirtmeliyiz ki dünya mutfağı konseptinde ne yazık ki 1500 üzeri misafir ağırladığımız otelimizde her zaman her misafirin damak tadını yakalamak ne yazık ki mümkün olmuyor. Özellikle bazı Türk misafirlerimizin kırmızı ızgara ete düşkün olması bu damak tadını bulma konusunda bazen zorlayıcı bir unsur olabiliyor. Lakin bilmenizi isteriz ki otel mutfağımız gerek iç istatistiklerimiz de gerekse sosyal medya istatistiklerinde %95 üzeri beğeniye sahiptir. Umuyoruz ki sizi bir başka seyahatinizde yeniden ağırlayabilir ve bu kez yemeklerimiz konusunda fikrinizi değiştirebiliriz. En içten selamlarımızı iletir esenlikler dileriz.

4/10 แย่

ekin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Memnun kalmadık
5 yıldız imkanları var ama o kalitede bir otel değil. Otelde kalan insan profili, yemekler, hizmetler genel olarak kötüydü. Restoranttaki bardaklar kirliydi. Bu özellikteki bir otele göre odalar konforlu ve temizdi.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 1 พ.ย. 2019
Sayın Misafirimiz, Otelimizdeki süreci ve deneyimlerinizi yorumladığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Yorumlarınızda yer alan eleştirilerinizi ilgili departman yöneticilerine iletmiş bulunmaktayız. Kendileri sizlerin eleştirilerini ciddiye alıp konuları yeniden gözden geçirecekler ve varsa düzeltilmesi gereken bir durum düzeltici önleyici faaliyetler uygulayacaklardır. Bununla birlikte belirtmek isteriz ki biz dünya oteliyiz. Her ülkeden misafirlerimiz aynı değere ve öneme sahiptir. Yorumunuz için tekrar teşekkür eder saygılar sunarız.

10/10 ดีเลิศ

fatemeh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 3 พ.ย. 2019
Sayın Fatemeh, Otelimizle ilgili puanlamanız için en içten teşekkürlerimizi iletir sizleri yeniden aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı iletmek isteriz. Saygılarımızla

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Das Hotel wahr und ist niemals seine 5 Sterne Wert. Probiert es selbst aus bevor ich hier ein Roman drüber schreibe. Mfg
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. วันที่ 3 พ.ย. 2019
Sehr geehrter Hotelgast, zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Es tut uns so leid zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Alle Mängel wurden an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet. Der Abteilungsleiter möchte Ihre genannten Mängel noch einmal untersuchen, sollte eine Verbesserung möglich sein, werden diese sofort durchgeführt. Wir bedanken uns nochmals für Ihre Bemühungen und Ihre ehrliche Kritik, denn sie ermöglichen es uns, alles aus einer anderen Perspektive zu betrachten. Wir hoffen, Sie und Ihre Familie eines Tages wieder begrüßen zu können.

8/10 ดี

khaled

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. วันที่ 5 พ.ย. 2019
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

8/10 ดี

Ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 3 พ.ย. 2019
Sayın Ali Bey, Puanlamanız için teşekkürler. Sizi tekrar ağırlayabilmeyi umut ediyoruz. En içten selamlarımız ve saygılarımızla,

4/10 แย่

Sami

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No 5 star
Dålig mat upplevelse trångt och för lite plats och röra sig i matsalen?
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. วันที่ 5 พ.ย. 2019
Dear Hotel Guest, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. We hope to welcome you and your family someday again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles war gut,wenn auch das meer nicht außerhalb hotel wäre,sonst alles war ok
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. วันที่ 5 พ.ย. 2019
Lieber Hotel Gast, Besten Dank für Ihr Kommentar. Würden uns sehr freuen, wenn wir Sie nochmals bewirten könnten. MfG

10/10 ดีเลิศ

Semsettin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Güzel bir tatil
Otelde ilk defa konakladık, yorumlar kafamızı karıştırmıştı ancak oteli çok güzel bulduk. Temizlik, kailte ve ilgi çok güzeldi. Otel dolu olmasına rağmen yoğunluk ve yığılmalar yoktu. Yemek kalitesi çok güzel. Ancak ufak tefek düzeltmeler yapılabilir.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 3 พ.ย. 2019
Merhaba, Memnuniyetiniz için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Değerli yorumlarınız için sonsuz Teşekkür ederiz. Saygılarımızla

2/10 แย่มาก

Fatih

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Les gibi her yer alkol kokuyor.
Geldigimiz andan itibaren igrenc bir koku vardi otelde, her yer les gibi alkol kokuyo, sarhos insanlar koridorlardan tam bir rezalet. Calisanlar isinden bikmis, misafirlerden bikmis tam bir kaos ve rezillik...
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. วันที่ 3 พ.ย. 2019
Değerli Misafirimiz, öncelikle otelimizi ve otelimizdeki konaklamanızı değerlendirmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Beklentilerinizi karşılayamadığımızı okumak bizi oldukça üzdü. Eleştirileriniz ilgili departmanlara iletildi. Departman Amirleri söz konusu eleştirileri yeniden inceleyecek ve eğer bir iyileştirme mümkün ise derhal düzeltici ve önleyici faaliyetlerini devreye sokacaklardır. Eleştiriniz için tekrar teşekkür eder, zira bunlar bize farklı bir bakış açısı sağlamaktadır. Bir gün sizi ve ailenizi ağırlayabilmeyi umuyoruz. Saygılarımızla

6/10 พอใช้

Jan Hendrik

Metonze vrieden hebben we ons welvermaakt.
Erg afgelegen,weinig te doen
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sensitive Premium วันที่ 4 มี.ค. 2019
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
とても良かった。
フロントがちょっとチンピラみたいな人で驚いたけど、まぁ対応は悪くない。 食事が良かった。種類豊富。品目が日によってどう変わるかわからないけど2、3泊なら全く同じメニューでも飽きないくらい。 とても安かったし、また冬に来て引きこもりたい。沖縄やハワイなんかよりCP高い。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sensitive Premium วันที่ 4 มี.ค. 2019
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

4/10 แย่

Murat

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
çok soğuk
klimalar çalışmıyordu hiç bir yerde resepsiyona söyledik çalışıyor olması lazım dedi.otele giriş yaparken iyiydik çıkarken üşütmüştük içecekler çok kalitesiz yemekler vasat ilgi alaka yok malesef
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sensitive Premium วันที่ 4 มี.ค. 2019
Merhaba, Memnuniyetiniz için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Değerli yorumlarınız sayesinde daha iyisini yapmaya çalışacağız. Teşekkür ederiz.