สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว Best Western Plus San Jose

4.5 out of 5
Best Western Plus San Jose
Km 3 Autopista General Cañas 72-1017, San José, San José

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 126 จาก 245 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 73 จาก 245 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 32 จาก 245 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 10 จาก 245 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 245 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Yuny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
buen lugar y bien ubicado
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Oliver

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Pradeep

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Poor Service
Poor Service no hot water in shower on 1st day and no action taken by hotel. Carpets smells
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Noureddine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom fan air exhaust motor was noisy . Other than that , our stay was enjoyable.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Kathy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great room
Room was great, as in the past. They continue to upgrade and make the property nicer. This time it was a little noisier than usual because of rugby teams staying and the check-in took longer. Also missed out on some perks. But bed was perfect and housekeeping was wonderful.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

julissa

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Carolyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I felt that the service for an Expedia client was less. I was located right next to construction, my bathroom sink was clogged, when I arrived early they seemed to be willing to let me check in early until they realized I was an Expedia client. I didn’t complain about any of these things because I had felt from the beginning that I was not going to get the normal service. I could be wrong about that however. I just tolerated the noise and the clogged sink. All the staff were helpful and friendly.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Benjamin

6/10 พอใช้

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Bed not comfortable and room carpet really old has a smell
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 27 ต.ค. 2022
Dear Christopher, thank you so much for sharing your comment. We are sorry if your bed wasn’t up to your expectations and you felt the carpet was old and had a smell. We regret for any inconvenient this may caused you. Our hotel is always in constant, making sure that we’ll offer a very plesant stay at our hotel. It was a pleasure to have you with us. We hope to receive you again soon. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

8/10 ดี

Samuel

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Gerente de Relaciones con los Huéspedes. วันที่ 26 ก.ย. 2022
Estimado Samuel, muchas gracias por su calificación. Es maravilloso saber que se sintió sumamente complacido con su experiencia en nuestro hotel. Nos llena de satisfacción saber que disfrutó de su estadía con todos los servicios y el confort que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la completa satisfacción, comodidad y bienestar de nuestros huéspedes. Fue un placer atenderle. Esperamos que nos visite de nuevo pronto. Gracias por hospedarse con nosotros. Saludos. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

6/10 พอใช้

Jesus

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom was bad, faucet was broken and tub drain broken. Toilet very dirty. No water bottle in the room not even to make a coffee.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 26 ก.ย. 2022
Dear Jesus, thanks for sharing your experience. Our hotel is always in constant renovation, making sure that we’ll offer a very plesant stay at our hotel. Please accept our apologies if you did not find your bathroom in better conditions. We assure you that we are going to take your comments into account and we will check, immediately, all the aspects you mention to improve the conditions for our guest. We are very concerned that the toilet wasn’t properly clean, because our brand and our hotel have very high quality and hygiene standards; which are always carefully followed and observed so this has not supposed to happen. We are very sorry, we are going to share your comment with our staff to improve it immediately. All the water in our facilities is 100% potable and consumable, as part of our effort to eliminate single-use plastic bottles, we do not offer bottled water in the rooms. We assure you that we are going to take your comments into account as soon as possible. Thanks for staying with us. Best regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

Dionys

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy bonito hotel y amables sus empleados
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Gerente de Relaciones con los Huéspedes วันที่ 26 ก.ย. 2022
Estimado Dionys, muchas gracias por compartir sus comentarios sobre su estadía. Es maravilloso saber que nuestro hotel le pareció tan cómoda y bonito. Nos alegra saber que tuvo una excelente atención al cliente, tenemos la suerte de contar con maravilloso equipo de colaboradores comprometidos con su bienestar y satisfacción. Ha sido un placer estar a su servicio. Muchas gracias por preferirnos. Esperamos verle de nuevo muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

2/10 แย่มาก

Ramarius

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overrated, SEVERAL issues
Was not informed of a visitor policy in advance of receiving the keys to the hotel. Turns out You have to pay $20 for visitors, that’s not staying the night, it’s literally just to be in your room. The water temperature was Lukewarm at best in my hotel, even after I asked for maintenance assistance twice I was told that the temperature was as hot as it gets. This tell me the hotel very likely has low quality amenities to begin with. Had to literally contact the manger to get my room cleaned and service. I was here for 5 nights, my sheets were not changed until night 4. I keep getting the excuse that I was not in the room when the maids would come by, yet when I would call for room service I’d be in the room for hours and no one would show up. One of the 5 nights I stayed here the cable was out for legitimately 16 hours. There were roaches and dead beetles in the hallway. Last, they were in maintenance, so the elevator was borderline useless to get to my room on the third floor, it was quicker to take the stairs. One of the associates working here is named Angel, I felt he was genuine and attentive to the residents of the hotel. Probably the one bright spot as far as service goes. They sell this hotel based off the beautiful views of the beach and city, the hotel overall is very poor
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 26 ก.ย. 2022
Dear Ramarius, thank you for sharing your comment. We are sorry if your experience wasn’t up to your expectations. We apologize if you felt uncomfortable about the hotel's policies for visitors in the rooms. We are distressed to know that the hot water didn’t work properly in your bathroom. Our maintenance staff will improve this situation to give our guest the best service. As part of the measures and changes made due to COVID-19, room cleaning service is on request. The idea is that no one of our staff enters in the room unless the guest requests it, this way to ensure total peace of mind to our clients about the safety and cleaning of their belongings and their room. The reservation sites have the information available and warn about such measures, however, we offer our sincerest apologies if the reception staff did not make these measures and procedures clear to you at the time of your check-in. We are sorry if the cable service were out for many hours. The Abejones ( “june bugs”, “drones”) are an event and a tradition in Costa Rica. They traditionally come out in large quantities with the appearance of the first rains of the year or their increase. For many, they are annoying or a serious pest, but for some they represent a symbol of the renewal of the environment as a result of the stimulation of humidity. As our lobby and the hallways are open is normal to find different types of these “beetles”, as well as in the rest of the country. Please accept our apologies if the elevator wasn’t as fast as you expected. We’re glad that you had receive an genuine and attentive customer service. Our staff is truly committed to provide our guests the best experience. We assure you that we are going to take your comments into account and we will check, immediately, all the aspects you mention to improve the conditions for our guests. Thank you for your visit. It is always a pleasure being at your service. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager

6/10 พอใช้

Jesus

เดินทางกับคู่รัก
Bathroom wasn't very nice the tub and sink were very cracked.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 20 ก.ย. 2022
Dear Jesus, thank you so much for rating our hotel. We really appreciate our guests' feedback since they let us know exactly how they see our hotel and all the services we offer and provide. We are very sorry if your bathroom was not in the best condition. Please accept our most sincere apologies. We are going to check it immediately, because nothing is more important to us than our guests total satisfaction and well being. It was a pleasure being at your service. Thank you for staying with us. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

8/10 ดี

Bernard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok. Breakfast was very good. Staff was friendly.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 20 ก.ย. 2022
Dear Bernard, thanks for sharing your kind comments. We are glad that you found our breakfast delicious, our Food & Beverages Staff are always striving to make it as varied and tasty as possible. We are truly happy that you had a pleasant stay and especially, that you felt so satisfied with our staff's customer service. We are proud to have an amazing team who are always a step ahead, making sure that our guests have everything they need, helping in anyway they can and making them feel like at home. We hope to receive you again soon. It was a pleasure having you as a guest. Thank you for staying with us. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

Dionys

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy profesionales
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Gerente de Relaciones con los Huéspedes. วันที่ 14 ก.ย. 2022
Estimado Dionys, gracias por su amable comentario. Es maravilloso que encontrara un trato profesional y amable. Nuestro compromiso es darle a nuestros clientes una experiencia confortable y satisfactoria. Nos alegra saber que le encantó nuestro hotel. Muchas gracias por elegirnos, le esperamos de regreso muy pronto. Estamos para servirle. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes.

10/10 ดีเลิศ

Monica

เข้าพัก 12 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Gerente de Relaciones con los Huéspedes วันที่ 4 ก.ย. 2022
Estimada Monica, gracias por su maravillosa calificación. Nos llena de alegría saber que tuvo una excelente experiencia en nuestro grandioso hotel, esa es la razón de ser de nuestra marca. Nuestra prioridad es la total satisfacción y comodidad de nuestros clientes, por lo que nos llena de orgullo saber que superamos sus expectativas. Nos esforzamos por brindarle un servicio de la más alta calidad, en hermosas y cómodas instalaciones, con todos los servicios a mano y el más amable servicio al cliente. Tenemos la suerte de contar con un fenomenal equipo de colaboradores que está totalmente comprometido a que nuestros huéspedes tengan la mejor experiencia. Fue todo un placer estar a su servicio. Muchas gracias por elegirnos; esperamos que regrese muy pronto.Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes.

8/10 ดี

Kimberly

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is very Welcoming. Thank you Pablo and Angel!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 20 ต.ค. 2022
Dear Kimberly, thanks for sharing your kind comments. We are truly happy that you had a pleasant stay and especially, that you felt so satisfied with our staff's customer service. We are proud to have an amazing team who are always a step ahead, making sure that our guests have everything they need, helping in anyway they can and making them feel like at home. We hope to receive you again soon. It was a pleasure having you as a guest. Thank you for staying with us. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Carlos

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel agradable, donde hace diferencia la amabilidad del staff
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Gerente de Relaciones con los Huéspedes วันที่ 1 ก.ย. 2022
Estimado Carlos, muchas gracias por compartir sus amables comentarios. Nos llena alegra saber que le encantó nuestra atención al cliente. Contamos con un maravilloso equipo de colaboradores comprometidos con el bienestar y satisfacción de nuestros huéspedes. Nuestra principal meta es poder ofrecerle a nuestros clientes la mejor experiencia posible. Muchas gracias por preferirnos. Esperamos verle de nuevo muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

8/10 ดี

Maribel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good but far from the city. You will need a car or taxi.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 1 ก.ย. 2022
Dear Maribel, thank you for sharing your experience at our hotel. Our great location allows you to be in downtown San Jose in 5 mins (3 km away) and at the same time only 20 minutes from the airport (16 km away). Around our hotel there are at least 6 bus stops, and runs 4 different bus lines, locals and interprovincials, that go to San José downtown and Alajuela. We sincerely apologize if you were not provided with the correct information. We apologize for any inconvenience this may cause you. It was a pleasure being at your service. Thank you very much for visiting us. We hope you come back very soon. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mini vacation.
I will return.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 17 ส.ค. 2022
Dear Roberto, thank you so much for sharing your comment. It’s great to learn that you found our facilities so nice and convenient. We are glad to know that our hotel offers the suitable conditions for a comfortable and peaceful stay. It was a pleasure to have you with us. We hope to receive you again soon. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

Gustavo, Managua

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El personal del hotel es muy amableny educado. Brindan una atencion personalizada y estan atento a los detalles.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 17 ส.ค. 2022
Estimado Gustavo, muchas gracias por compartir sus amables comentarios. Nos llena alegra saber que le encantó nuestra atención al cliente. Contamos con un maravilloso equipo de colaboradores comprometidos con el bienestar y satisfacción de nuestros huéspedes. Nuestra principal meta es poder ofrecerle a nuestros clientes la mejor experiencia posible. Muchas gracias por preferirnos. Esperamos verle de nuevo muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

10/10 ดีเลิศ

Ercan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old hotel. No shower gels only shampoo at bath room. Rooms with balcony are nice. Good for San Jose. Parking, breakfast and wifi super.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 17 ส.ค. 2022
Dear Ercan, thanks for sharing your experience at our hotel. We are happy that you enjoyed of your room and our great breakfast service. We’re glad that you found our WiFi and parking service so convenient. On the other hand we apologize if you felt our hotel old. Our hotel is always in constant renovation, making sure that the entire infrastructure will offer a very plesant stay at our hotel. Please accept our apologies if you did not find shower gel at the bath room. We always want to provide our guests the best experience. It was a pleasure to have you with us. We hope to receive you again soon. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

Tommy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent place to stay in San Jose.
เข้าพัก 12 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 21 ก.ค. 2022
Dear Tommy, we really thank you for your post. We are happy to know that you found our hotel so clean and comfortable. We are glad to learn that you have enjoyed our convenient location and our beautiful facilities. We are truly committed to our guests' total and satisfaction. It is a pleasure being at your service. We hope to hear from you in a near future. Thank you for your visit. Best regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Ericka

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is great. The pool , casino make it fun to stay in. The staff is friendly. Overall great value.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 ก.ค. 2022
Dear Ericka, thank you for your nice comment. We are glad to know that our hotel offer the suitable conditions for a comfortable and satisfying experience, but especially, that you felt so satisfied with our staff's customer service. We always want to provide our guests the best experience. We’re glad that you enjoy our beautiful pool and the great casino open 24/7. It is a pleasure being at your service. Thank you for your visit. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Alejandro

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 ก.ค. 2022
Estimado Alejandro, gracias por su maravillosa calificación. Nos llena de alegría saber que tuvo una excelente experiencia en nuestro grandioso hotel, esa es la razón de ser de nuestra marca. Nuestra prioridad es la total satisfacción y comodidad de nuestros clientes, por lo que nos llena de orgullo saber que superamos sus expectativas. Nos esforzamos por brindarle un servicio de la más alta calidad, en hermosas y cómodas instalaciones, con todos los servicios a mano y el más amable servicio al cliente. Tenemos la suerte de contar con un fenomenal equipo de colaboradores que está totalmente comprometido a que nuestros huéspedes tengan la mejor experiencia. Fue todo un placer estar a su servicio. Muchas gracias por elegirnos; esperamos que regrese muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes.

8/10 ดี

Viviana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
A lot of construction around the property . The room smell old
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 ก.ค. 2022
Dear Viviana, thank you for sharing your experience. We are very sorry if you found your room smelled old, because nothing is more important to us than our guests total satisfaction and well being. We are going to check your observation with our staff. Our hotel is always in constant renovation, making sure that the entire infrastructure will offer a very plesant stay at our hotel. We are truly sorry if this caused any inconvenience. Thank you for staying with us. We hope to see you back again. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Xiaohong

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Jiahua

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice staffs and good services! Super convenient location for downtown visiting and getting from/to airport. Breakfast is excellent.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 ก.ค. 2022
Dear Jiahua, thanks for sharing your experience at our hotel. It’s wonderful that you felt so satisfied with our convenient location, near from the airport and from San José downtown. We are happy to know that you love our customer service. We are proud to have an amazing team who are always a step ahead, making sure that our guests have everything they need, helping in anyway they can and making them feel like at home. We are happy that you found our breakfast service delicious, our Food & Beverages Staff are always striving to make it as varied and tasty as possible. Thanks for staying with us, we hope to see you back again in the near future. Best regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

6/10 พอใช้

Rocio

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ulier

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 4 ก.ค. 2022
Estimado Ulier, gracias por su maravillosa calificación. Nos llena de alegría saber que tuvo una excelente experiencia en nuestro grandioso hotel, esa es la razón de ser de nuestra marca. Nuestra prioridad es la total satisfacción y comodidad de nuestros clientes, por lo que nos llena de orgullo saber que superamos sus expectativas. Nos esforzamos por brindarle un servicio de la más alta calidad, en hermosas y cómodas instalaciones, con todos los servicios a mano y el más amable servicio al cliente. Tenemos la suerte de contar con un fenomenal equipo de colaboradores que está totalmente comprometido a que nuestros huéspedes tengan la mejor experiencia. Fue todo un placer estar a su servicio. Muchas gracias por elegirnos; esperamos que regrese muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes.

10/10 ดีเลิศ

Paola

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

LETICIA

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 20 มิ.ย. 2022
Estimada Leticia, muchas gracias por su calificación. Es maravilloso saber que se sintió sumamente complacido con su experiencia en nuestro hotel. Nos llena de satisfacción saber que disfrutó de su estadía con todos los servicios y el confort que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la completa satisfacción, comodidad y bienestar de nuestros huéspedes. Fue un placer atenderle. Esperamos que nos visite de nuevo pronto. Gracias por hospedarse con nosotros. Saludos. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

8/10 ดี

carlos A.

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property itself it’s very nice inside. The pool and the Jacuzzi were very clean. The only thing that bothered me was that the Jacuzzi was not hard enough. I was very happy overall.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ค. 2022
Dear carlos A, thank you so much for sharing your comments. We are glad to learn that you love our facilities. It’ great to learn that you found our accommodations so comfortable and clean. We are happy that you had enjoy our beautiful pool, jacuzzi and gardens. Thanks for your observations about that jacuzzi, we are going to take it into account. It really fills our heart that you felt so satisfied with your experience with us. It was a pleasure to have you with us. We hope to receive you again soon. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

6/10 พอใช้

Robert

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 9 พ.ค. 2022
Dear guest, we really appreciate for sharing your rating. Our greatest commitment is that your complete experience will be full of comfort, that’s why we continue to seek how to improve. For this reason, we want to know what aspects you think we can improve to make your stay completely satisfactory. Your opinion is very valuable to us and it will allow us to make improvements and renovations, to give you an experience that fully meets your expectations. It was a pleasure to serve you. We will be delighted to have you back very soon. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Been here for 15 years
I've stayed here for 15 years the problem right now is that there is a lot of construction going on and the main Bar area/ restaurant is closed. That being said the casino and bar downstairs was still open for food and drinks so that is good. The pool area etc. is still fine and the breakfast buffet is good.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 10 พ.ค. 2022
Dear David, thanks for sharing all your amazing experience through the years with our hotel. Our heart is full of joy and gratitude to learn that you have make of our hotel your home to visit Costa Rica. Our hotel is always in constant renovation, making sure that the entire infrastructure will offer a very plesant stay for our guests. We are sorry if it cause you any inconvenient. It’s true that the bar/restaurant is now close, but the casino/bar downstairs have a great menu and a nice atmosphere. It’s wonderful that you also felt that the pool area and the breakfast service are great. We assure you that your feedback is extremely important and valuable to us. Thank you for staying all these years with us and choose us as your hotel. We hope to see you back again. With all our heart, best regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Donna

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 10 พ.ค. 2022
Dear guest, thank you for your wonderful rating. It fills us with joy to know that you had an excellent experience in our great hotel, that is the reason for the existence of our brand. Our priority is the total satisfaction and comfort of our customers, so we are proud to know that we exceed your expectations. We strive to provide you the highest quality service, in beautiful and comfortable facilities, with all services at hand and the kindest customer service. We are lucky to have a phenomenal team of collaborators who are fully committed to ensuring that our guests have the best experience. It was a pleasure being at your service. Thank you very much for choosing us; we hope you will return very soon. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

6/10 พอใช้

Lawrence

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not get the room I reserved, either because Expedia did a bait and switch or the hotel did. There was no refrigerator/microwave.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 10 พ.ค. 2022
Dear Lawrence, thanks for posting. Please accept our sincere apologies for the problem with your reservation, nothing is more important to us than our guests total satisfaction and well being. We are going to check what was the inconvenient and improve the system as soon as possible because our guests' feedback is extremely important and valuable to us. It was a pleasure having you as a guest. Thank you for staying with us. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

Jennie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Rooms were clean and front desk was friendly
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 6 พ.ค. 2022
Dear Jennie, thank you for sharing your kind comment. It’s wonderful to learn that you found our accommodations so comfortable and clean. We are truly happy that you felt so satisfied with our staff's customer service. We are very lucky to have an amazing team who are always a step ahead, making sure that our guests have everything they need and helping anyway they can, to make you feel welcome. We always want to provide our guests the best experience. It was a pleasure having you as a guest. We hope to see you again in the very near future. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

8/10 ดี

Emilia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 เม.ย. 2022
Dear Emilia, thanks for sharing your experience at our hotel. We are truly happy that you me found our hotel so wonderful. We always want to provide our guests the best experience. It was a pleasure having you as a guest. We hope to see you again in the very near future. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

10/10 ดีเลิศ

SLNA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El desayuno espectacular y muy tranquilas las habitaciones
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 เม.ย. 2022
Estimado SLNA, muchas gracias por compartir sus amables comentarios sobre su estadía en nuestro hotel. Nos llena de alegría saber que su experiencia fue muy agradable y que disfrutó de nuestras habitaciones con toda tranquilidad. Nos alegra saber que disfrutó a gusto de nuestro delicioso desayuno, nuestro personal de comidas y bebidas hace un esfuerzo por ofrecer un menu variado y de la más alta calidad. Nuestro compromiso es que nuestros huéspedes estén totalmente satisfechos. Ha sido un placer estar a su servicio. Muchas gracias por preferirnos. Esperamos verles de nuevo muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

8/10 ดี

Ricardo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager. วันที่ 29 เม.ย. 2022
Dear Ricardo, thank you for rating us. It is a great pleasure for us to learn that your stay with us was an extremely nice experiency since we do everything in our power to satisfy our guests´ wishes and provide them with the best services, that way, we are able to deliver everything you expected and more. It was a pleasure having you stay with us, thank you for choosing us. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Viviana

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก c วันที่ 31 มี.ค. 2022
Muchísimas gracias , agradecemos mucho su estadía en nuestro hotel .

10/10 ดีเลิศ

ELIETH

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
TODO MUY BIEN COMO SIEMPRE
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 31 มี.ค. 2022
Estimada Elieth, gracias por su maravilloso comentario. Nos alegra mucho que haya disfrutado de nuestro de nuestro hotel y que lo haya encontrado cómodo y conveniente. Nuestro mayor interés es que nuestros huéspedes tengan la mejor experiencia posible con toda la comodidad y confort. Gracias por visitarnos, lo esperamos pronto de vuelta. Estamos para servirle. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes

6/10 พอใช้

Cristian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Location is excellent, staff is good, but the restaurant doest not have dining options apart from Dennys, so no healthy meals during my stay. Breakfast options are little limited as well
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 30 มี.ค. 2022
Dear Cristian, thanks for sharing your experience at our hotel. We are truly happy that you like our convenient location and especially, that you felt so satisfied with our staff's customer service. We apologize if the breakfast wasn’t up to you expectations. We are going to share your observations with our food and beverage staff so that they can take them into account. We are very sorry that you felt desappointed with the lunch and dinner options, because there are many different near to the hotel. Please accept our apologies if you didn’t get the right information on the spot. Thanks for staying with us, we hope to see you back again in the near future. Best regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.

8/10 ดี

Karen

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Jorge

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente trato
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 4 พ.ค. 2022
Estimado huésped, gracias por su maravillosa calificación. Nos llena de alegría saber que tuvo una excelente experiencia en nuestro grandioso hotel, esa es la razón de ser de nuestra marca. Nuestra prioridad es la total satisfacción y comodidad de nuestros clientes, por lo que nos llena de orgullo saber que superamos sus expectativas. Nos esforzamos por brindarle un servicio de la más alta calidad, en hermosas y cómodas instalaciones, con todos los servicios a mano y el más amable servicio al cliente. Tenemos la suerte de contar con un fenomenal equipo de colaboradores que está totalmente comprometido a que nuestros huéspedes tengan la mejor experiencia. Fue todo un placer estar a su servicio. Muchas gracias por elegirnos; esperamos que regrese muy pronto. Marjorie Espinoza. Gerente de Relaciones con los Huéspedes.

8/10 ดี

Sharessa

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Markeith

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager. วันที่ 29 เม.ย. 2022
Dear Markeith, thank you so much for rating your stay with us. It makes us truly proud and it is very rewarding knowing that it was a superb hotel experience because nothing is more important than our guests' total comfort, satisfaction and well being. Thank you for making us your hotel of choice. Warmest regards. Marjorie Espinoza. Guest Relations Manager.