ฟิตเนส

รีวิว อินเตอร์คอนติเนนทัลซานแอนโทนิโอริเวอวอล์ค, โรงแรม IHG

3.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 290 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 267 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 197 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 140 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 108 จาก 1002 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Michael

6/10 พอใช้

Harold

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
We arrived at 11p from Detroit, Michigan. We got to the grounds of the hotel and it was CLOSED!! Totally shut down. We had no warning and Expedia never notified me. I had to scramble to find another hotel in the area. We ended up at the Hilton Garden near the Riverwalk. Which was closer to the Alamo and other attractions.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2021

6/10 พอใช้

Akeisha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
When we checked in the room was not clean we made it. Open the door to find the previous people food and trash.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

David

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021

6/10 พอใช้

Moniqua

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El agua de cortesía en habitación solo se otorga el primer día, si vas por varios días debes hacer uso de la que tiene costo.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

Nathan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Dirty.
The room had dirty socks, hair in restroom and on towels. Not pleased with cleanliness.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No ac
Ac was not working the time we stayed
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

8/10 ดี

Kathleen

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its not a 4 star hotel, I will give less stars. It wasn’t clean :( a lot of hairs and a used shower cap in the bath.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

4/10 แย่

Jonathan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointing Stay
Upon arrival, we were informed that the Bar and Restaurant was closed, no mention of this before arrival. We could order food from stores around for delivery and pick up in the lobby. No cleaning services during our stay and if we required service we would have to leave the room for a minimum of 3 hours. No Valet parking, not a big deal but $24 a day self parking fee was a little surprising especially since it was very hiding in the other information about the hotel. Reqeusted a room with a walk in shower and we got a bathtub that was dirty, mildew on the tile and ceiling. The Bed and room were clean but old spring uncomfortable mattresses. Tried to get a Massage at the hotel, and our scheduled arranged massage no called no showed twice on us.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Pick a better hotel in San Antonio
Hotel was completely empty and when I say empty, I mean no one was hardly there and the lobby/bottom floor was pretty much closed. Gift shop was closed and they only had breakfast on Sat/Sun and it was just grab and go store bought muffins. The $150 - $200 deposit hold on the room was ridiculous when most are $50. Very outdated, rooms were ehh for the price that was paid. Hotel is in a decent location, was able to walk to Riverwalk. The street level though is a little sketchy in places at certain times. I’d much rather stay at the other Wyndham Garden or just another hotel. I don’t recommend this one.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

10/10 ดีเลิศ

Antiwan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quick Stay
Staff was friendly, my room was clean, and my stay was quiet.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

8/10 ดี

Jesus

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

Syed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Distasteful
Room was not ready up till 2.30 PM. I have to wait in the Lobby for one and half hour. No restaurant open in the premises for breakfast. I have to walk for half mile to have breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Rick วันที่ 25 พ.ค. 2021
Normal check in time is 3:pm

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
tODO BIEN PERO SI NO AVISAS NO HACEN LIMPIEZA DE CUARTO, EL BAÑO TIRABA MUCHA AGUA AL BAÑARSE TENIAMOS TODO MOJADO
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

2/10 แย่มาก

Deshawn

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The worst 4 star hotel ever been too.
The trip was horrible doing the fact the hotel did not clean rooms until you check the out. I stayed there 4 days which is 3 nights. Nothing is open no breakfast was accommodated. No free parking even though there was nothing open. Rooms do not have refrigerator or microwave. No entertainment . No maps giving out to the people that stay there. Front end is rude. They charge you $25 per day to Park your car in the garage. They charge you $6 for a bottle of water. There are no staff no nothing all there is is front and they do not have valet parking. In the rooms are small. I felt like I was staying at a Motel 6
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The staff is so friendly and helpful but the room was not clean, please focus on cleaning the rooms, the couch had too many spots, everything else is so good.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

Gloria Elena

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 18 พ.ค. 2021
Thank you for your feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst hotel & service ever. Room was freezing cold night 1; scorching hot night 2; room wasn’t cleaned; & new room for night 3 wasn’t ready when I returned - at midnight; Staff did nothing to make it better - & took no responsibility. Zero customer service effort at the management level. Bar/restaurant/room service closed - & no note about that on Expedia. No fridge in room so no way to bring your own food. Lobby hasn’t been updated ever - vintage 1970s. Stay elsewhere. Anywhere else.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 18 พ.ค. 2021
Thank you.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lobby was nice. Good location.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 17 พ.ค. 2021
Thank you

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Patti

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place near River Walk and Alamo.
The staff was amazingly helpful, the room was very comfortable and quiet.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 17 พ.ค. 2021
Thank you

8/10 ดี

ERIC A

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel Viejo
Es un hotel viejo, sin remodelaciones recientes, cerrado todos los servicios por la pandemia, (entendible) solo funciona como cuarto para dormir, (cumple su objetivo) no hay contacto de personal de limpieza en toda la estancia, cosa que es bueno en este momento, estacionamiento muy caro, pues si no hay otros servicios deberían compensar su costo. Chequen bien las advertencias antes de contratar.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 17 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your comments.

6/10 พอใช้

DENNIS

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michel วันที่ 14 พ.ค. 2021
Thank you for your feedback.

8/10 ดี

MeMe

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was ok. I was disappointed that the restaurant was closed so getting food if I didn’t feel like walking to the River Walk.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 13 พ.ค. 2021
Thank you for your great response to our survey during your recent stay with us.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staff was nice. We stayed two days. Not once did housekeeping come during our stay. Terrible amenities for the price. If you want a mini fridge you have to ask for it. It does not come standard with the room. And essentially everything else comes with a fee as well. Which was very disappointing for the price we paid and that it’s a 4 star hotel. I expected so much more. But honestly, I’ve had better experiences at much cheaper 2 and 3 star hotels. We will not be returning.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 11 พ.ค. 2021
Thank you for your feed back. Yes, our restaurant and additional amenities are either closed or limited due to Covid. We want to maintain the cleanest and healthiest environment possible based on our management, brand, and CDC requirements.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the stay was nice and the hotel was pleasant and staff was nice.. didnt get housekeeping as much as i wouldve liked but due to covid it was understandable... would definitely stay again
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 11 พ.ค. 2021
Thank you for your great review of our hotel during your recent stay with us and thank you for understanding the current Covid restrictions in place for everyone's safety.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
We appreciate your feedback.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I would say overall it was not a bad experience. However there were a few things that i believe can be improved upon. 1. Dont hide the deposit in fine print. I budgeted my trip based on the final price & what I thought parking would be and I had a huge shock when I realized I was charged a extra $100. 2. The person who checked me in failed to tell me where the big parking garage was, so I was left to push into a tiny spot in the old garage. The staff the next morning was much friendlier and helpful than the night shift staff. 3. The rooms are very dated, there's not even a fridge, for the price of the rooms, i expected it to be a little more modern. The wood was chipped, there were small stains on the ceiling of the bathroom. That being said, i wasn't totally displeased and the concierge made up for a lot of dissapointments with their friendliness. I might stay at the new condos next time.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
We appreciate your feedback. Were you able to share your concerns while you were on property with one of our managers?

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t waste your time or money here! You have to pay for small parking spaces & the parking garage does not have elevators, which we were not told about before hand. We had to walk down 4 stories with a baby & toddler. We were also not told that you would be charged for parking, the website said free parking. The extra small fridge was sitting on the floor with the microwave (that did not work) on top of it. the sheets had stains on them, so gross!! The pool was nice but you have to walk up stairs to get to it.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
We appreciate your feedback. Were you able to share your concerns while you were on property with one of our managers?

8/10 ดี

Macario

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
Thank you for the great response to your recent stay with us.

4/10 แย่

Yvette

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Won’t return
The hotel staff was friendly but the room was dirty There was mold in the vents
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay and great customer service :)
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Rossana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great hotel
great hotel to stay near the downtown.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I wish the fountain outside was running.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
Thank you for the great response to your recent stay with us.

4/10 แย่

margaret

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Disappointed
Our first room was dirty, the sticker on the door was not sealed. As if someone enter the room, stains on the carpet, Urine on the base of toilet, crumbs on the floor, coffee splash on night stand, hair in shower. The Hotel clerk switch our room, which was great but still was dingy, more hair in shower. Very disappointed about the parking, you have no choice but to pay for park 26.99 for overnight parking. There is no other option for free parking. Suggest you should give free parking to Hotel guest, since your gift shop, and restaurant are closed.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Limpio, comodo y buen trato del personal
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 10 พ.ค. 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 13 พ.ค. 2021
Thank you for your great response to our survey during your recent stay with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
My overall stay was good. My only complain is that the bathroom was a little dirty.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Darlene A Guajardo วันที่ 7 พ.ค. 2021
Thank you for your comments regarding your recent stay with us. I will definitely look into these items that you have noted, and make the appropriate corrections. We hope that you will give us another opportunity to be of service to you, and we want you to know that we appreciate your business! Best Regards

8/10 ดี

Jesus

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 6 พ.ค. 2021
Thank you for your wonderful review of our hotel during your recent stay with us. We are truly grateful you selected our property for your San Antonio travel needs.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 17 พ.ค. 2021
Thank you

10/10 ดีเลิศ

Amy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place. Close to Riverwalk.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 7 พ.ค. 2021
Thank you for very much for the perfect rating of our hotel during your recent stay with us. We are truly grateful that you elected to stay with us, when we know you have other options.

10/10 ดีเลิศ

Mayra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 5 พ.ค. 2021
Thank you for your PERFECT review of our hotel during your most recent stay with us. We are truly grateful.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Whatever you do make sure you DO NOT STAY at this location! Extremely bad service, crew members are very rude, and they don't even have parking. They charge you parking per night but the parking garage is a block away and you park it yourself. On a very rainy weekend and with young children this is a huge inconvenience.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 5 พ.ค. 2021
Hello, Yes our hotel does charge a daily parking fee, when compared to the market you would find this to be very reasonable for the downtown area. We have our very own parking garage with a private walk-way tunnel that provides shelter from all of the elements. We're sorry to hear you did not enjoy your stay, we hope to be able to offer all of our amenities in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 5 พ.ค. 2021
Thank you for your PERFECT review of our hotel during your most recent stay with us. We are truly grateful.

2/10 แย่มาก

Victor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
no volvere a hospedarme en este Hotel
No muy grata, no informaron que el estacionamiento se pagaba aparte. La ahbitacion que nos asignaron estaba abierta y con el televisor prendido. A las instalalciones del hotel le falta mucho mantenimiento, empezando por la bañera.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก K. Michael วันที่ 5 พ.ค. 2021
Gracias por tus comentarios. Sí, encendemos la televisión en muchas de nuestras habitaciones y encendemos el aire acondicionado para asegurarnos de que nuestros huéspedes entren en una habitación agradable.