บริเวณภายนอก

รีวิว คลาเรียนอินน์ ริดจ์เครสต์

3 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 307 จาก 938 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 365 จาก 938 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 142 จาก 938 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 70 จาก 938 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 54 จาก 938 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel in great location. Parking an issue with a full size truck, Avis uses a lot of parking slots and a tight parking to begin with.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Carol

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walls are thin and you can hear conversations in the next room. Sheets were dirty in first room we were in and curtains broken so we couldn’t close them. They gave us another room and there was no hot water running in the bathroom sink, TV box was missing so we couldn’t watch anything, and curtains didn’t work in the second room either.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 9 พ.ค. 2024
Dear Carol, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Tracey, ridgecrest

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very beautiful property.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Tracey Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Tatyana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast 👍 Clean and quiet
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Tatyana, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. As a Choice Privileges member you are truly valued. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

4/10 แย่

Ronald

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My main issue was that there was no hot water. I was there doing a work assignment out in the desert. My coworker in a different room also had no hot water. There were minor annoyances like the inability to adjust the volume of the TV (maybe I could not figure out how to work the remote?), single-ply toilet paper, generally old "tired" furniture, and a very basic/bland breakfast offering at the "restaurant" next door. On the plus side, the bed was comfortable and the AC unit fan was very good at making "white noise" for sleeping.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Ronald, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stay Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the new updates in the rooms and loved the attached restraints. Look like a cabin inside Charlie’s restaurant. The rooms aren’t insulated very well as you can hear the neighbors walking and showering. Really poor insulation
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Thomas, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Gordon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Nice place
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Gordon, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Juan, Walnut

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was great. Spacious and clean rooms. Comfortable beds with all amenities in room. Breakfast was a bonus.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Jaun, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Garrett

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Garrett, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Jeremy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall great visit
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Jeremy, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

4/10 แย่

Mindy, North Las Vegas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My specific room - The door lock was broken. The TV has such terrible burn in from the menu screen I couldn't watch it, and the water wouldn't get any hotter than lukewarm. All the rooms have paper thins walls. I was able to hear my neighbors entire conversation with his wife. Overall, this was a pretty miserable stay.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Mindy, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with a bad room stay. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

4/10 แย่

Donald

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was old and beat up. Bathroom fan squealed and didn’t work. TV was broken as were most. Fridge had to be unplugged at night because of noise. Jacuzzi jets sucked. The smell of the room cleaner was way to strong. Wondered what the were hiding.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Donald, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with a bad room stay. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Mark

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I discovered that I had left my hair clippers in room when I checked out. Drove to facility the next day and asked about the item. Had been turned into lost and found by staff.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Mark, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

April, Coronado

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear April, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us.We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Timothy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was very clean and well maintained. The breakfast was very good.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Timothy, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Mike

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and quiet facility, professional staff and really decent breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Mike,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

2/10 แย่มาก

Domenic

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Horrible stay this time.
Unfortunately this was a horrible stay. We have been staying here for many years. This is by far the worst stay. I have never had so many issues. Our door lock and key did not work well for the whole 3 nights. Swiping up to 75 times to get in. We let management know and the technician stated we are swiping it wrong, but it did the same issues when he tried it. Eventually they swapped the door reader but you still had to twist the card sideways to get it to read. Horrible. Then, the tub was very slow to drain. Sink drained slow so using the bathroom was not ideal. The hot tub was scalding hot 104++ for 2 nights even after we asked to have it turned slightly down. Then the 3rd night the hot tub as cold, not even luke warm and very very dirty, no filter running. We specifically stay here for the hot tub and (what use to be the free sit down breakfast), that is now a continental type breakfast. Very disappointing. We asked to talk to a manager but no manager on duty.We will be emailing them. We also only got 1 towel for our room and no room service all 3 nights, probably due to the door lock not working. We were gone during the day. Normally this hotel is awesome and no big issues. It's gone downhill.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Domenic,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stay. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion In

10/10 ดีเลิศ

April

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear April, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

frederick

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Frederick, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

2/10 แย่มาก

shawn

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Shawn,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with a bad room stay. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Jerry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Jerry, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Sylvia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needed more hot food for breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Sylvia, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Michela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Michela, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Joel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Joel, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

6/10 พอใช้

Omar

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff was very helpful when we had an issue with the noisy people next door. They moved us to a room on the other building which was nice and quiet.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 ม.ค. 2024
Dear Omar, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

2/10 แย่มาก

Robert

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible hotel experience
Had stayed here years ago and slept on a horrible canoe mattress and had said I would never book again. But booked last minute because it’s Clarion now and it was discounted. Horrible decision. Asked for a quiet room. Clerk said he would put me in back where there was nobody on either side. Great! 4:30 am my next door neighbors were running hair dryer and yelling to each other from the parking lot and inside the room. Since they had put me in a connecting room, there was a door instead of a wall, so couldn’t get to sleep again until 6 am because of the considerate neighbors. Get up late, go to take a shower and it won’t turn on. Lowest setting on the room heater produces Saharan summer conditions, which make sleep very uncomfortable. Avoid this place, they can change the name, but it’s still a horrible place to stay!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 3 ม.ค. 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stay. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Ernie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Ernie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback about important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

6/10 พอใช้

troy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Troy, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback about important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

2/10 แย่มาก

Randy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
this place is run down hotel with a car rental
This place was extremely disappointing. First off, there were roaches in 3 of the 4 rooms we had reserved. The rooms themselves are not very clean, lots of stains and spots on the walls. Good luck finding parking as most spots are taken by the Budget rental cars. We stayed 3 nights there and will never go back. Better to pay a little extra at the hotels across the street than to stay here.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Randy, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with Bad room stay. I have reach out to the housekeeping department to address your concerns. Your satisfaction is important to us as a valued We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

6/10 พอใช้

Matthew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very nice and comfortable. It was a little out dated but did its job. The main dislike was that the bathroom was very poorly lit. You could hardly see to shower as there was one small light in the washroom
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Matthew, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

4/10 แย่

Barry

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Barry, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Alan Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback.Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

6/10 พอใช้

Josette

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The tv in my room did not work.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Josette, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with no tv in your room. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bed was terrible. It looked like a sway backed horse and needs to be replaced. The room was convenient with a pet area not far away. The staff was friendly and helpful. Breakfast wasn't bad.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Traveler, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. As a guest you are truly valued. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Dylan

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Dylan, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. As a guest you are truly valued. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Carolyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice and clean. Good customer service.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Carolyn, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

2/10 แย่มาก

Lynnette

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property not kept up - broken sink bowl & missing knob to turn on bedside light. No hooks or bars to hang towels or clothes - not even for hand towel. No rack for extra towels. Called 2 days in a row for extra towels & & wash cloths - they didn't have any!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Lynnette, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales Manage

8/10 ดี

troy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Troy Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

6/10 พอใช้

Cyndi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Bring your iPad or something to read. The TV does not work! They told us at the front desk that not all rooms had TV service but it was just really too bad they could not do anything about it. So... if you are looking for a place to unwind and watch TV, this is not the place. Otherwise the hotel is nice enough, bed is comfortable, room is quiet (very quiet), and breakfast was okay.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Cyndi, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your tv service. We are working diligently to fix all problems. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn7604467910

10/10 ดีเลิศ

Valerie

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Valerie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

8/10 ดี

Valerie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good place to stay
The staff was accommodative and very nice. However, the bed was very uncomfortable and you rolled into the middle. Breakfast they were out of a couple of things such as butter, but everyone was very helpful and the food they did have was very tasty. Everything was clean and the kids really enjoyed the pool which was also clean. everyone from the front desk staff to housekeepers and janitors all had a smile on their face and were ready to help.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Valerie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales Manage

8/10 ดี

Vivian D

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ridgecrest ca
The hotel it self was pretty good our room was in need of remodeling very nasty stained carpet towwl rack fell our first night our daughter and her husband's room had been remodeled with nice flooring a bigger tv bigger or appeared to be bigger bathroom area a closet we paid the same price so i felt jilted in that respect
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear Vivian, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations . Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Herman

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Herman, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations . Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

jan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Jan, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

6/10 พอใช้

Tarkan, Ladera Ranch

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bed had this metal piece sticking out under and I hit my ankle , quite dangerous
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Tarkan, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad beds and room stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Joan

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Joan, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations . Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

2/10 แย่มาก

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room had no hot water in the shower. People making noises at 1am. No security to patrol area. Breakfast coffee cups dirty with lipstick marks left on not washed well. No one to direct you for the food.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Anthony, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with bad room stayWe will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales Manager

6/10 พอใช้

Gerald

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property grounds could have been better kept. Full trash cans etc around common areas. Having Charley’s Pub at the hotel was very convenient. Good food and service. Overall good value for the price.
การตอบกลับจาก tia วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Gerald, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales Manager

10/10 ดีเลิศ

ROGER

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
There was no cold water in the room. It was warm or hot. The room had just been renovated, upgraded. Even the toilet bowl had warm water! The staff was informed.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 2 ต.ค. 2023
Dear Roger, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with Bad room stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn

10/10 ดีเลิศ

Martha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก tia วันที่ 27 ต.ค. 2023
Dear Martha, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Clarion Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Tia CannSales ManagerClarion Inn