ห้องอบไอน้ำ, ที่อาบน้ำแบบตุรกี/ฮัมมัม, ทรีทเมนท์ดูแลผิว, บอดี้แรป

รีวิว Atlantic Agdal

3.5 out of 5
Atlantic Agdal
20 Avenue Atlas Agdal, Rabat

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 16 จาก 78 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 36 จาก 78 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 16 จาก 78 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 78 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 6 จาก 78 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Brahim, bristow

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is great. The staff was friendly. The hotel is right in the heart of Agdal, a nice neighborhood in Rabat.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Natalie, Etobicoke

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Hanane

8/10 ดี

Aneel

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall good place. Nice room, friendly staff and safe. AC and hot water running well. Breakfast not good at all. They kept on insisting my checkout was easier then my booking, but they didn’t bothered me too much. Shower water leaked on to the floor everything I took a shower.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

MICHEL

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 10 มิ.ย. 2022
DIRECTION ET PESONNEL HOTEL ATLANTIC VOUS REMERCIEZ POUR VOTRE AVIS

8/10 ดี

JAMAI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Hajji วันที่ 15 ก.พ. 2022
Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour à Rabat et étions ravis de vous accueillir parmi nous. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Hajji วันที่ 11 ส.ค. 2021
Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour à Rabat et étions ravis de vous accueillir parmi nous. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก HAJJI SALMA วันที่ 26 ก.พ. 2020
MERCI POUR VOTRE EVALUATIONS

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super suite. Propre. Manque un peu de personnalisation habituelle dans les suites. Pas de mots de bienvenu ni de amenities de bienvenu ni fleurs. Pour le prix de la suite un minimum aurait pu être fait.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 27 ม.ค. 2020
Nous aurons tous le plaisir de vous recevoir de nouveau parmi nous au Atlantic Agdal . Bien cordialement

8/10 ดี

Alan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 3 ต.ค. 2019
Nous vous remercions infiniment pour votre témoignage et pour le temps que vous avez dédié à évaluer notre hôtel

6/10 พอใช้

walter

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 15 ส.ค. 2019
THANK YOU

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location
Location was very nice, but a little bit old hotel. however, generally nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 26 ก.ค. 2019
We thank you for choosing our hotel for your stay in Rabat and were delighted to welcome you among us

8/10 ดี

Selma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location, location, location!
My favorite place to stay in Rabat ...The great location makes up for the simplicity of the hotel and it's limited amenities. Thumbs up for the super friendly and helpful staff.
เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 26 มิ.ย. 2019
We thank you very much for your testimony and for the time you have spent evaluating our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our staff. Our entire team is fully dedicated to your service and we hope to have the pleasure of welcoming you very soon. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 12 พ.ค. 2019
Nous vous remercions tous chaleureusement d’avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre hôtel . Nous tenons à vous remercier d'avoir partagé avec nous votre feed-back concernant notre hôtel et étions ravis de vous accueillir parmi nous. Nous espérons avoir de nombreuses occasions de vous accueillir de nouveau au Atlantic Agdal .

4/10 แย่

Mohammed

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
أسوء تجربة في أجمل عاصمة
اسوء الفنادق ذات الاربعة نجوم التي سكنتها في حياتي - طاقم الافطار يفضل الجلوس والحديث مع بعضهم عن خدمة العميل - انصح بعدم الافطار في الفندق والافطار في الخارج في اي مكان آخر - عدم وجود ماء في الغرفة وعند الطلب تم الدفع - استغرق انتظاري حين وصولي الفندق ١٠ دقايق لانتظار موظف الاستقبال ولا يوجد احد سوا موظف الامن - السيدة التي تعمل في الفترة الصباحية مجتهدة وحريصه على راحة النزيل حسب الاماكانيات المتواضعة للفندق ختاماً، تجربة سيئة للغاية
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก HAJJI SALMA วันที่ 13 มิ.ย. 2019
نحن جد متأسفون ونعتدر نأكد لحظرتكم أن الموظفين المعنين بالتقصير سيتم معاقبتهم إداريا

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nous avons aimé l'accueuil, le restaurant, la décoration.Hôtel bien situé pour visiter Rabat.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก HAJJI SALMA วันที่ 3 พ.ค. 2019
HOTEL ATLANTIC direction et personnels vous remerciez infiniment pour votre témoignage

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mérite 0 étoile Triste et médiocre Pour garer une voiture catastrophique Petit déjeuner inexistant voir sal
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 12 เม.ย. 2019
MERCI

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The excellent location and very courteous and helpful staff will make your stay enjoyable. Highly recommend it!
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก HAJJI SALMA วันที่ 7 ม.ค. 2019
THANK YOU FOR YOUR OPINION

2/10 แย่มาก

Cheesedoff, UK

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Passport stolen from locked room - ended up only staying 4 nights due to concern about personal safety. Police incident
เข้าพัก 11 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 19 ธ.ค. 2018
YOUR PASSPORT IS NOT FLYING IN OUR HOTEL

6/10 พอใช้

Slaw, Warsaw

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel does not have a corkscrew. Breakfast very modest
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก SALMA วันที่ 22 พ.ย. 2018
THANKS YOU FOR YOUR OPINION

10/10 ดีเลิศ

Sylvie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
comme d'habitude parfait !
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก SALMA วันที่ 22 พ.ย. 2018
THANKS YOU

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 29 ต.ค. 2018
THANK YOU FOR YOUR OPINION

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall a good stay
This is a 3.5 star hotel in Morocco, which I wouldn't give more than 3 by American or European standards. Free parking was advertised but they only mean street parking which is very difficult to find in Agdal. It is a good location, more modern than the area around the medina and train station and you can easily get a taxi to those areas. Front desk staff was not very friendly and did not speak much English. However, the room was clean with a comfy bed and pillows, the bathroom was nice although the tub could be updated, and breakfast was typical continental with a couple hot items. I think there are other hotels in Rabat with similar or better amenities and level of quality for a little cheaper.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 27 ก.ย. 2018
WE THANKS FOR REPLY OPINION

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Its an excellent hotel in an amazing location and staff are very friendly. Highly recommended if you want to feel what Rabat is like ..
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก hajji วันที่ 24 ก.ย. 2018
we want to thank you for your kind opinion

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean hotel. Comfortable.Staff very helpful. Speak French and Arabic, little English.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 19 ก.ย. 2018
DIRECTION AND STAFF HOTEL ATLANTIC AGDAL THANK YOU FOR YOUR RESPONSIBLE COMMENT

8/10 ดี

Salah, CA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It’s a very good and central hotel. Rooms are nice and Staff are welcoming.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 19 ก.ย. 2018
THANK YOU FOR YOUR KIND COMMENT

8/10 ดี

ラストサムライ, Japan, Tokyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One of the best in Rabat
I previously stayed for 10 days at Majliss Hotel in Rabat with my wife and had a horrible experience.I was very worried when selecting a Hotel again.I was reading several hotel reviews until I found Atlantic Agdal. My wife liked, so we decided to spend our 6 nights in it. The most important thing to me is staying in a safe and clean hotel. No one wants to stay a hotel where he finds out that his money was stolen, broken air conditioner, with the worst customer support. It was difficult to find a decent hotel in Rabat after checking most of the reviews. Good things about this Atlantic Agdal hotel: New Hotel Clean Safe Location: close to MacDonald and KFC as well. Bed quality: was awesome Reception staff: all of them were very kind WiFi: works Bad things or things to be improved: -Price: it would be nice to reduce the price a little bit -Very minor thing: I think your staff needs to have maintenance culture. You have to check rooms from time and time and see if there is anything broken and needs to be fixed. I noticed that one of the shutoff valves needs to be renewed.This was not a problem at all since I kept using the sink without any problems. But, by improving those small things,your hotel image will grow better. Advice to foreigners planning to visit Morocco: Try to give tips to people especially those who clean rooms (5 or 10 Dir ham) should be enough.This is similar to other European countries. This is not a must but something good I guess. I will be back in future!
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 5 มี.ค. 2018
THE MANAGEMENT OF HOTEL ATLANTIC AGDAL AND THE PERSONNEL THANK YOU FOR YOUR OPINION WE WOULD TAKE INTO ACCOUNT WiFi: works Bad things or things to be improved: -Price: it would be nice to reduce the price to a little bit -Very minor thing: I think your staff needs to have maintenance culture. You have to check in and see if there is anything broken and needs to be fixed. I need to be reminded of the need to be renewed.This was not a problem at all. But, by improving those small things, your hotel will grow better.

8/10 ดี

Ayman

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good central location, good room, good service. Bad breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก ELHASSAN วันที่ 3 ก.พ. 2018
Hello we thank you for your comment we are listening to all our customers. Best

8/10 ดี

Sylvie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก ELHASSAN วันที่ 3 ก.พ. 2018
Hello we are listening to all our customers. Best

8/10 ดี

Loïs

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A recommander
Bon séjour passé au sein de cet hôtel.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017

6/10 พอใช้

Ossam, Egypt

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nicely Located Hotel
It was a one night stay, but the hotel is very well located in Agdal the best place for shopping in Rabat
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 13 พ.ย. 2017
THANK YOU FOR YOUR POSITIVE OPINION

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Fairly new
Fairly new hotel centrally located. Breakfast was very typically basic and could be improved.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก HAJJI วันที่ 13 พ.ย. 2017
THANK YOU FOR YOUR OPINION

8/10 ดี

Sylvie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2017

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The breakfast is simple basic that you can get it for 2-3$ outside and it's the same all year around...
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก atlantic วันที่ 19 ก.ย. 2017
we thank you for your comment we will consider your opinion

8/10 ดี

Elodie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Un bel endroit pour séjourner
Je recommande cet hôtel qui est très agréable et très bien placé.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017
Bonjour nous vous remercions pour votre aimable commentaire

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The staff at the hotel is what made my stay pleasant. Personnel at Reception desk very courteous and helpful.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017
ALL THE PERSONNEL OF THE HOTEL THANKS YOU

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Im Herzen von Agdal
Gutes Hotel mit gutem Frühstück. In dieser Preiskategorie hätte man jedoch wenigstens ein Wasser auf dem Zimmer erwartet.
การตอบกลับจาก atlantic วันที่ 29 มิ.ย. 2017
ALL THE PERSONNEL OF THE HOTEL THANKS YOU

8/10 ดี

Fode Mamady

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel bien placé et propre.
Très bon séjour

8/10 ดี

ChaoYuan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank You, Wiley.
We could not speak French. The nigh shift staff (Wiley) was excellent and found a Taxi Driver for us to visit Rabat for a day. He shared Morocco's culture with us. Breakfast was excellent. Very delicious on different kind of deserts/snacks. Improvement Opportunities: our room's bathroom has no curtain in shower area. The hotel is on the busy street. We can hear the noise even at 2-3am.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel in a busy area of Rabat
This is a relatively new hotel that does not belong to any hotel chain. The staff were helpful and nice. there was a rather loud music playing at the lobby. Breakfast was fine. The room was comfortable and clean.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Attention à la facture, ils ont failli me facturer 10000 dirham en plus !!!

10/10 ดีเลิศ

Boutouba

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel proche de toutes commodités
Proche de toutes commodités

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

Gabriella

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel scelto per motivi di lavoro

10/10 ดีเลิศ

Leah, Dallas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We would go back.
Quiet, cool, and clean--all nice to have in a Moroccan hotel in August. The included breakfast was good-- some variety every day, eggs cooked to order, good service.

10/10 ดีเลิศ

Ibrahim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Good if you want to stay in Agdal
The hotel location is good as it's in close proximity of some restaurants and shops. Internet connection was very poor. No room service after 10:00 pm. Breakfast quality is mediocre.

6/10 พอใช้

johann

ชื่นชอบ: ความสะอาด

2/10 แย่มาก

Mokrane, Paris

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
à éviter
je déconseille fortement cet hotel. Il pratique le surbooking et pourrait vous mettre dans de mauvaises situation comme quand je suis arrivé à 1h00 du matin et qu'ils m'ont annoncé que je n'avais pas de chambres malgré ma confirmation de réservation Hotels.com