วิวจากห้องพัก

รีวิว แกรนด์เมอร์เคียว สายการบินชิงเต่า

4 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 3 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 12 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

LEE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Thanks it was good except no hot spring inside the room. Can you recommend a place that has it for our next booking
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
false advertising
The room and view of the sea were lovely, but the claim that the property is "on the beach" is not accurate. There is a private lagoon (no swimming) and the actual beach is down the street. The staff were very unhelpful about minor things like lending us a charging cable or bottle opener. The breakfast is not good and the location is quite far from everything.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Rita วันที่ 24 พ.ค. 2021
Dear guests, thank you for choosing Grand Mercure Qingdao Airlines. It's a pity that we didn't get your satisfaction . Thanks for your valuable opinions, we have improved rental process, organize staff training to avoid the recurrence of such incidents, sincerely look forward to your coming again, witness our growth and progress, wish you a happy life!

6/10 พอใช้

SOONBOON

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
2달전 결제완료, 투숙시 숙박료 재요구
숙박 2달전에 호텔스닷컴에서 결제완료했는데 숙박요금이 입금되지 않았다며 숙박보증금 이외에 당일 숙박료 입금이 확인될때까지 또 숙박료를 또 내라고 해서 밤중에 1시간 넘게 로비에서 항의했음!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Rita วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear guest, thank you for staying in Grand Merle Qingdao Nanshan Resort.Generally guest will charge part of the deposit when checking in,thank you for your understanding and cooperation. We sincerely look forward to seeing you again.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Rita วันที่ 16 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us . We sincerely apologize for the unpleasant experience during the stay,.We will do a communication with the relevant departments for further improvement in future. We do apologize again and looking forward to welcoming your back for serve you again soon.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Breakfast and dinner was poor. Shower had mould on the walls.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Rita วันที่ 26 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking your time to post valuable comments to us. We sincerely apologize for the unpleasant experience you encounter about the buffet and shower during the stay, your opinion is very important to us for further improvement. We will do a communication with the relevant departments for further improvement in future. We do apologize again and looking forward to welcoming your back for serve you again soon.

8/10 ดี

Ang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Value
Well kept and Nicest hotel in that area.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Grand Mercure Qingdao Nanshan Resort วันที่ 9 ต.ค. 2018
Dear guests, thank you for your praise. I'm glad you had a wonderful and an enjoyable day in the hotel, thank you for your support and give us the power of keeping improving and pursuing of excellence. Look forward to your next visit!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
職員不夠,要找職員查詢很困難。 交通不方便,離地鐵站太遠。 房間價錢頗貴。.................
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Lars

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Timothy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017

10/10 ดีเลิศ

jaebeom

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017

6/10 พอใช้

Chih-Hung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mercury還是不錯的在Accor系列中,不過此地點太偏僻,服務人員也沒針對金卡會員給予Welcome drink與房間升級服務,算住過Mercury中服務不合格的
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Todella ihana hotelli
Suosittelen. Erittäin mukava ja viihtyisä hotelli. Vain hotellin kauppa saa miinuspisteitä, ei ollut avoinna ilmoittamiensa aikojen mukaan.