ที่อาบแดด

รีวิว รามาดา บาย วินด์แฮม ซานดิเอโก โพเวย์ มิรามาร์

2 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 154 จาก 585 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 153 จาก 585 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 112 จาก 585 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 84 จาก 585 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 82 จาก 585 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Sara

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mucho ruido y las abitaciones las camas la tasa del baño todo en general viejo e incervibles
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Gina, Los Angeles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I like this Ramada, it’s very close to smart & final and some restaurants that you can just walk to the place. Staff are friendly. Complimentary breakfast is ok, they have waffle, cereals, bread and fruits. But, I wish they have boiled eggs and bananas. The only challenges is when you go back late at night, parking is kind of hard because the truck and other stuff that they are using for remodeling the building are occupying about 12 parking spots. I always have to go to the front desk to ask where to park. Other than that, this Ramada is not far from San Diego State University and is about 25 mins away from Little Italy.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 พอใช้

Kirk

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing exciting about this hotel, party was going on and kept us up past midnight. Lots of things that needed to be fixed
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 ดีเลิศ

longbin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常好
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 พอใช้

Stephanie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Loud guests after midnight and limited parking due to random pallets and dumpsters
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 แย่

Eric

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Check in was done poorly/inefficiently. The newly renovated room seemed nice but there was sticky residue found on the credenza and tv remote. Gross. The bed design had a thin painted metal covering from under the mattress to the floor. A strange design, to minimize needing to clean under the bed. It made a huge gong like sound every time my foot hit it. It was almost comical. To be fair the bathroom area was really nice.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences.Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Melinda m

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great service
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 ดี

Nick

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ENJOYED OUR STAY
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 ดี

Emily

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn't like the view outside my window. It faced the parking lot which wasn't bad; but on the far side there were wooden palettes covered with plastic sheets. Apparently, Ramada Inn was making improvements and that's where they stored the wood.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 พอใช้

Walter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is old, run down, and dirty. Paint flecks all over the bathroom floor, dirt in the corners, bug in the sink, scratches on fake hardwood floors, no carpet, table had a scratch. Lamp ac plugs didn’t work. No ceiling lights in bedroom. Step hand rails need painting. The whole place needs to be rehabbed or you are looking at a third world dump. Not even close to American standards.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very importantto us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences.Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Florencia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 แย่มาก

Mohammad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is under construction but they are renting unfinished rooms out.My moms room had unfinished drywall our room had open transitions from bathroom to the bedroom so you could cut their foot if walking in to the bathroom barefoot and not paying attention. Also drywall screws on the floor throughout the stairwells and parking lot. Just a matter of time before someone steps on a screw or gets a flat tire. The staff is nice but someone needs to hold their general contractor to some kind of standards. It was the weekend and no work was being done so no reason for the mess. I would not have expected this from a Ramada. Once again the counter staff was nice but poorly run renovations.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very importantto us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences.Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

2/10 แย่มาก

Soheil

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room stank and the crowd around the area at best were shady. This should be a one or a two star motel at most, not a hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very importantto us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences.Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

ERIC

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just wanted to thank Nancy and Talor for the best experience and customer service and being helpful for any issues. Definitely would stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 18 ก.พ. 2024
Eric,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 แย่มาก

Aaron

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mold everywhere, not a safe property, not hot water! Unsafe renovations got hit in the head with a piece of falling plaster!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 18 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Ildar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safety and quietly, free parking.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 ดี

Ildar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safety and quality, good stuff.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Peter, Santa Cruz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 แย่

Michael

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed
The hotel seemed under construction. The shower water never got hot. The TV did not work properly even after person looked at it. Parking was full probably due to all of the construction material stayed in the parking lot.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

6/10 พอใช้

Jonathan juarez

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Alejandra

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a very good hotel to stay. It was affordable and there are plenty stores around for convenience. It was quiet and we had no issues. Staff are friendly and breakfast was available 6-9. I recommend it if you’re in the area of Poway
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 แย่มาก

Philippe

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No hot water
No hot water so wasn’t able to take a shower
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Karan M.Guest Services Manager

10/10 ดีเลิศ

Ruben

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for Summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Karan M.Guest Services Manager

4/10 แย่

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Resolve the fumes to improve the stay.
The septic tank fumes in the restroom, smelled as if it was backed up.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Kevin,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Karan M.Guest Services Manager

2/10 แย่มาก

darren

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the property was under renovation and the hot water in the shower did not work, the phone in the room didn't work and the area was noisy due to construction that was going on
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Darren,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Karan M.Guest Services Manager

2/10 แย่มาก

Stephanie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water; breakfast very sad; place was a dump
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay at our hotel was not very satisfactory. Please rest assured, the hotel is now under new ownership and is going thru extensive renovations to be ready for summer 2024 and that we are taking the appropriate measures to address the problem(s) and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 แย่

CELIA

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would recommend this property to anyone.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Marisol

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

4/10 แย่

jasmine

เดินทางกับคู่รัก
Bathroom needs to update. Staff working at breakfast needs to get everything prepared before ready for customers. On 11/23 morning, no apples are good, waffle maker broke, suggests to have boiled eggs for breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Ana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love to stay here
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Mehrnaz

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Tiffani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Sayuri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Ana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love this place
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

Camille

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cold showers and nobody cares
Night 1, no hot water. Asked staff to please look into it while we were out for the day. Came back and felt hot water so I went to bed with plans to shower before checking out in the morning. Got in the shower the next morning and the water went I ice cold as soon as my hair was full of shampoo. I waited for a few minutes until I realized I was going to have to suck it up and rinse off in that freezing water. When I got out, I crawled under the thin bedding, shivering and called the desk. I told them I was going to expect some sort of discount, which seems reasonable to me. The girl said the manager wasn't there but she would be sure he got my information and would call me the next day. After not hearing from anyone I called the hotel around 7:30pm the next day. After 3 tries to get through I was hung up on 3 times. Like somebody just picked up the phone and hung out up again. My conclusion is that the people running this place have zero concern for their guests. If you choose to stay here, I hope you have a better experience than we did.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Zhongkui

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good staff
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Armando

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ferdie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 แย่

Danielle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were great, very pleasant and accommodating. The breakfast provided was yummy. I made my first waffle, ever. The bed was the most uncomfortable I’ve ever been in, so, sleep was not easy. The guest above me ran his AC all night long and the machine was very loud, so, sleep not easy at all. The Wi-Fi was very spotty and did not work for large parts of the day and night. Glad I only stayed three days.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

6/10 พอใช้

Cynthia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

James

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

Kayson

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

4/10 แย่

Emily

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Suzanne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very close to my destination.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Pat

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to shopping center, banks & dining.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 ดี

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We enjoyed our stay.
Our stay was quiet and comfortable. Check-in and out was easy. The staff was friendly and helpful. The television had a lot of channels and options. The room had a mini fridge and a microwave oven.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 ดี

Fredy

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham San Diego Poway Miramar. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found overall satisfaction at our hotel. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 แย่มาก

Victor

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
These guys ask for a $150 deposit even after payment on Expedia... They also charge an additional $25 that they still havent refunded me for my friend's service pet, and the tall 30 year old indian man with the 12 year old boy haircut who served me had an ugly attitude he probably got into a major argument with his husband I don’t know. The room was 3/10, there was an odd orange stain on the bed, faucet was leaking and black ink on one of their towels. Left the same night I booked it, never coming back here again. Shame to everybody who works here.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Karan M. วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.