สวนน้ำ

รีวิว แอริโซนาแกรนด์ รีสอร์ทแอนด์สปา

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 674 จาก 1421 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 317 จาก 1421 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 207 จาก 1421 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 117 จาก 1421 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 106 จาก 1421 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Eric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It is a great resort concept, but it’s not surrounded by much. Road construction around it (April 2024) makes going anywhere somewhat close by a long trip. Not many choices for restaurants, or other things to do, if planning on that. Pickleball, bocce ball, tennis court, etc would be a nice addition. CON: PARKING. Due to the water park being open to anyone, and events hosted at the site, there’s ZERO parking available. Parking should be a priority for paid guests of the hotel. It was a nightmare and made it even worse when we needed to leave. They do utilize golf carts if you need a ride, but personally, I only felt that made it even more congested as they were flying through the parking lot any time you were carefully driving trying to find a spot. PRO: The housekeeping staff was very friendly, and attentive, as well as the person at check-in. Would I stay here again? Yes. Would I make sure I had what I needed so I wouldn’t need to leave? Yes. Would I bring games or something to do on the evenings I want a break from swimming? Yes.

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My wife and I had a blast staycation
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

2/10 แย่มาก

Donna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Won’t stay there again. Recommend avoiding this hotel. I’d stayed at the Arizona Grand years ago and had a good experience. This time was different. I waited over :90 minutes to check in. There was a high school event happening and the hotel was clearly not staffed to check in ~ 3,000 students and chaperones. Also disappointing was the staff’s indifference to the situation to people paying top $ to stay there. Massive saw and construction noise at the lap pool 3 out of 4 days. They were replacing the gate and the noise was awful. Again, no apologies. The posted menu @ the lap pool was outdated and a lot of items were not available. Restaurant food was mediocre for the price. I was unable to unbundle my resort fee from the overall cost which was not clear when I reserved. I didn’t know it was a required charge. I only used the pool areas 1 day but paid for 4. Thumbs down. 👎
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Tiffani

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
We stayed here one night after staying at another property in the area. The room was dirty from the walls to the windows to blk hairs on my pillow and towels, tĥe pario looked like it had a small fire on it. Our bathroom window faced the elevator and no it was not a one way waindow you could totally see in.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your experiences on your most recent visit. It seems there were several areas where we had the opportunity to improve our services and your stay and it seems that we dropped the ball. I would like to apologize on behalf of the resort for the challenges you experienced during your stay. We would appreciate the opportunity to speak with you further regarding your valuable feedback. If you are willing, at your convenience, please contact us at 602-431-6519 and ask to speak to a Front Office Manager, we will look forward to your call. Thank you again for your constructive comments on where we can improve and for your business.Sincerely,The Arizona Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Shane, Canon City

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great resort
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

6/10 พอใช้

Babylonia

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for your 3 out of 5 review! We hope to see you again soon to give you the best vacation!

8/10 ดี

Jasmine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much for your 4 out of 5 review! We are so glad you enjoyed your stay with us. Please come back real soon!

8/10 ดี

Anastasiia, Lake In The Hills

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thanks for the rating! If you ever have any specific feedback or suggestions, feel free to share.

2/10 แย่มาก

Chris

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charged an unexpected $80 charge
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
The 80 charge you see is the resort fee. The resort is charged per day and covers amenities like water park and pool access and parking and wifi. If you have any questions regarding our resort fee please reach out to us!

10/10 ดีเลิศ

Adam

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was immaculately maintained. The rooms were nice and the pools were plentiful.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear that you found our property to be immaculately maintained and enjoyed the comfort of our rooms as well as our plentiful pools. Your kind words truly motivate us to continue providing exceptional service and maintaining high standards. We hope to welcome you back for another fantastic stay in the future!

10/10 ดีเลิศ

Mark, Sherwood Park

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great golf , awesome service & amazing food . Beautiful water park
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
We're delighted to hear you enjoyed your experience! Providing great golf, excellent service, delicious food, and a beautiful water park are all essential parts of what we strive to offer. Thank you for taking the time to share your positive feedback. We hope to welcome you back again soon for another fantastic visit! Warm Regards,The Arizona Grand Management Team

8/10 ดี

Sadie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Michael

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

8/10 ดี

Paula, Joseph City

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The water park was fantastic!!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and we are so glad you had a great time at our Oasis water park! Please see us again for your next summer vacation!Warm Regards,

8/10 ดี

Kelsie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The ground of the resort is beautiful and well-kept. The room we stayed in (Mountainside) was more dated than expected. We enjoyed the water park and the athletic club with three teens during our two-day stay.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback! We're glad you enjoyed our resort but apologize for any disappointment with the suite. We're thrilled your family had a great time at our water park and athletic club. Your comments are valuable for our improvement. We hope to welcome you back soon and ensure your next stay exceeds expectations.Sincerely,The Arizona Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Stanley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place. I particularly like the option of going to the water park, with its large pools and lazy river, or lounging at the smaller pool and hot tub available to each group of units. The smaller pool provided towels, ice, restrooms and water in each area.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for your great review! We're glad you enjoyed our resort, especially our water park and smaller pool areas. Your feedback helps us improve, and we hope to see you again soon!Warm Regards,The Arizona Grand Management Team

8/10 ดี

Claudio, Santa Barbara

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

6/10 พอใช้

Lena, Henderson

ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room wasn't ready until 6:30pm foe check in. And the resort fees were outrageous.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the delay in getting your room ready for check-in and understand your concerns about the resort fees. We'll take your feedback into consideration for future improvements.

8/10 ดี

Omar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice rooms very close to the Waterpark.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you so much for your 4 out of 5 review! We hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Raneisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Such a beautiful property.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 review! We are so glad you found the property beautiful! Please see us again real soon!

10/10 ดีเลิศ

Huan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice property with great service and available amenities.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 review! We are so glad you enjoyed your time here! Please see us again soon!

6/10 พอใช้

Alesya

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for your 10 out of 10 review! We can't we to see you again next time!

10/10 ดีเลิศ

Donna T

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 review! Please see us again real soon!

8/10 ดี

Jewel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for your 4 out of 5 review! We hope to see again soon for another vacation!

2/10 แย่มาก

Selwyn, GOLDENVALLEY

The rate listed on the website was 538 and yet we charged 638 No clear explanation
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karly Makay, Front Office Coordinator วันที่ 11 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear about your experience at our resort. Your feedback is valuable, and we want to ensure we address your concerns to improve our services. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience you may have encountered during your stay. We would like the opportunity to discuss your experience in more detail and work towards finding a resolution that meets your expectations.Kindly reach out to us at 602-431-6519 and ask for a front office manager, and we will be more than happy to assist you. We hope to have the chance to make things right and thank you for bringing this to our attention.Warm Regards, Front Office Managers

2/10 แย่มาก

derek

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Started out our stay being put in a room different than what I had booked for our honeymoon. Went on to hear staff moving cleaning carts up and down the walk at all hours of the night which caused a loud thud sound due to the wheels moving across the cracks in the sidewalk. The room we were put in had yellow stains on the sheets, tub was broken and tv didn’t work. I would not recommend this resort to anyone
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
- Thank you for taking the time to share your experiences on your most recent visit. It seems there were several areas where we had the opportunity to improve our services and your stay and it seems that we dropped the ball. I would like to apologize on behalf of the resort for the challenges you experienced during your stay. We would appreciate the opportunity to speak with you further regarding your valuable feedback. If you are willing, at your convenience, please contact us at our main line on our website and ask to speak to a Front Office Manager, we will look forward to your call. Thank you again for your constructive comments on where we can improve and for your business.

10/10 ดีเลิศ

Anahy

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

8/10 ดี

A

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very nice, but heater didn’t work in one of the rooms. other than that would come back
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you enjoyed your overall stay with us. However, we're sorry to learn about the issue with the heater in one of the rooms. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused. We appreciate you bringing this to our attention, and we'll ensure that our maintenance team addresses it promptly. We look forward to the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm Regards,The Arizona Grand Management Team

6/10 พอใช้

Reagan

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Crystal

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards,

6/10 พอใช้

Elaine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the 3 out of 5 stars. We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope to see you again soon to give you the best vacation possible!Warm Regards, Mason McIntyreDirector of Operations

10/10 ดีเลิศ

Ethan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Phenomenal stay this time at the Resort, will definitely be back. I live here in Phoenix and had my Dad and Niece visiting in town so I got them a king suite and they absolutely loved it. Decided to stay an extra night last minute and they even moved some things around to let us stay in the same suite. 12/10 recommend:)
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karly Makay, Front Office Coordinator วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had an enjoyable stay with us at the Grand and that your family also enjoyed the suite. It was our pleasure to accommodate your last-minute extension and ensure you could continue to enjoy your stay in the same suite. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon!Warm Regards, Front Desk Management Team

10/10 ดีเลิศ

Shawn, Camden

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing place!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karly Makay วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards, Mason McIntyreDirector of Operations

10/10 ดีเลิศ

JOSE LUIS HERNANDEZ

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Excelente servicio
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards, Mason McIntyreDirector of Operations

8/10 ดี

steven, Northville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards, Mason McIntyreDirector of Operations

4/10 แย่

Zachary

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. If you are willing, at your convenience, please contact us at our main line on our website and ask to speak to a Front Office Manager, we will look forward to your call. Thank you again for your constructive comments on where we can improve and for your business.

2/10 แย่มาก

Jean

19 people in line. 2 counter agents only. Waited an hour to check in at 1045 at night. Horrible service. Poor planning.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karly Makay วันที่ 8 เม.ย. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced during your check-in. Your feedback is invaluable, and we will address these staffing and service issues to ensure a smoother experience for our guests in the future. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to exceed your expectations in the future.Warm Regards, Front Desk Managers

10/10 ดีเลิศ

Triston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karly Makay วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 stars! We are glad to hear you enjoyed your stay at Arizona Grand Resort & Spa and hope you visit Phoenix again!Warm Regards, Mason McIntyreDirector of Operations

6/10 พอใช้

Susan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel room was spacious and clean. Water park was nice. The kids enjoyed it. The food options at the park were very expensive and they were strict about not bringing food in with you. The check in process is very inconvenient with long lines. They need more people at the front desk and should have a line dedicated to those who already checked in but just needed to get their room key.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Karly Makay, Front Office Coordinator วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you found our hotel room spacious and clean, and that the kids enjoyed the water park. We apologize for any inconvenience you experienced with the food options and the check-in process. Your comments are valuable to us, and we'll certainly look into improving these areas to enhance the guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm Regards, Front Desk Management Team

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Cons: Limited (and subpar) dining, most definitely not a service-oriented hotel, dated property, limited parking near rooms, and noisy (especially if they have a conference going that they are catering to) so be prepared. Pros: Lazy rivers and slides, golf course.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback. We apologize for any shortcomings you experienced during your stay, and we appreciate your insights. We're actively working to improve our dining options, service standards, and property aesthetics. Your comments about parking and noise will be addressed to enhance guest comfort. We're glad you enjoyed our recreational amenities and hope to welcome you back for an even better experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Monica

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Me agrado el lago
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 rating! We are so glad you enjoyed the Oasis water park. We hope to see you again real soon!

4/10 แย่

Michael

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The water park was the appeal but it was completely overcrowded and the two main slides had 3 min waits between each slide. Not a fun experience and the park was dirty
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
We apologize for the overcrowding and cleanliness issues you experienced at our water park. Your feedback is valuable, and we'll address these concerns promptly to improve future visits. We hope you'll give us another chance to provide you with a better experience. Thank you for bringing these issues to our attention.Sincerely,The Arizona Grand Management Team

6/10 พอใช้

Jennifer, Salmon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room type we'd reserved wasn't available at checkin... not a great start to what I was hoping would be a relaxing vacay but they made it right and we were moved into correct room the next day. Breakfast wasn't great and was resort priced, try Breakfast Slxt... it's close and delicious. Grounds are nice, spa was good but expensive, hotel gym was amazing. Golfers in family loved the course. Kids loved the pool complex but unless you're willing to line up for a seat before it opens it's slim pickings. Both days we spent the entire day next to reserved lounge chairs that were never used. I felt bad for families looking, but no one working stopped this.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Thank you for your recent review. We apologize for the initial room mix-up but are glad we could swiftly resolve it the next day. Your feedback on breakfast pricing and quality is noted, and we'll strive to improve. We're delighted you enjoyed our grounds, spa, and gym, as well as the golf course. Regarding poolside seating, we're sorry for any inconvenience and will review our procedures. We appreciate your valuable feedback and hope to welcome you back for a smoother experience in the future.Sincerely,The Arizona Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Nicole

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a lovely stay. The Oasis water park, accompanying pools and the gym are fantastic and the room accommodated us nicely. The cafe was extremely busy with long lines so an alternate coffee option would be helpful. I would also have liked to see some group fitness options like yoga or cycling given there is a group exercise studio.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and our amenities. Your feedback about the cafe and fitness options is valuable, and we'll certainly consider your suggestions for improvement. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Larry

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was an outstanding incredible vacation spot, the only negative was we asked for 2 double beds. Our plane was 4 hours late so we lost our room, they gave it away. So they were going to charge us a no show fee even tho we had already paid for the room. So they found us a room with a couch to sleep on. Nice staff just crazy rule we didnt know about or we would have called them.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
We're glad to hear that you had an outstanding vacation overall. We apologize for the inconvenience regarding the room mix-up and the no-show fee. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for a smoother experience in the future. Thank you for sharing your feedback!

8/10 ดี

DeAnza

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rachel, Front Office Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Thank you for your 4 out of 5 review. We hope you come see us again soon and we will proved an even more great vacation!

10/10 ดีเลิศ

Chris

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pools close to the rooms were nice. The kids liked the waterpark and also liked to come back to the smaller pools later in the day.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
We're glad to hear that you and your kids enjoyed the pools during your stay! It's great to know that the waterpark and smaller pools provided a fun and enjoyable experience for everyone. Thank you for sharing your feedback, and we hope to welcome you back for another fantastic stay soon!

8/10 ดี

Stacy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our family of four (2 adults, 2 pre-teens) stayed here over Spring Break and enjoyed ourselves. We loved the text communication, golf cart rides, Mountain side pool/hot tub and water park. Yes, food is expensive but the portions are really big, so makes it okay. We just learned to split items. And stocked our fridge from grocery stores. They did bring up a microwave upon request. The room (2 double beds living area) was nice. The bathroom counter in the room made it tricky to get ready while others were sleeping. Everyone was very friendly and we’d recommend this resort to other families for sure.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback! We're delighted to hear that your family had an enjoyable stay during Spring Break. It's great that you appreciated the text communication, golf cart rides, and the amenities like the pool, hot tub, and water park. We're also glad to hear that you found ways to manage food expenses and that the staff was accommodating to your requests. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future!