2 สระว่ายน้ำในร่ม เปิด 7:00 น. ถึง 21:00 น., เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมไดวิธ

4 out of 5
โรงแรมไดวิธ
No. 99, 1011 Street, Phnom Penh Thmey, In front of Sen Sok Hospital, Phnom Penh

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 32 จาก 91 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 40 จาก 91 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 12 จาก 91 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 91 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 91 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

M., BKK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good Breakfast
Staffs can speak English & Chinese. But someday had amenity someday no.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 26 ก.ย. 2018
Dear Sir, Warmest greeting from DYVITH HOTEL & SPA. Thank you so much for taking your time to stay with us . we really appreciate your feedback. Warm regards,

8/10 ดี

Prasert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018

10/10 ดีเลิศ

Kimberlee Minna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the cleanliness & staffs are professional. If I were to change one thing...I wish there should be a better options or selections for breakfast!
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Dyvith Hotel - Phnom Penh. วันที่ 28 ก.พ. 2022
Dear Kimberlee Minna Thank you for your kind time to allow us and other travelers to learn about your recent stay experience at our hotel while visiting Phnom Penh. We are looking forward to welcoming you back again soon in the near future. Have a safe onward journey. Be well, Thit virak I Assistant Front Office Manager

4/10 แย่

Daniel

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Lost opportunity to provide five star service.
I booked this hotel at the last minute upon my arrival into the Phnom Penh international airport. The price I paid was a fair price if everything was perfect. Unfortunately, everything wasn’t perfect. That’s probably because they haven’t been using the rooms that much due to the pandemic. The other issue that I had with the hotel room itself was the hot water for the bath lasted about a minute or two and then it cooled down quickly to where I couldn’t really take a very hot bath. I’m not sure if each room has an individual water heater, but something wasn’t quite right. The bed in the room was absolutely fantastic. As for breakfast in the morning, there was some confusion as to the prices. The hotel had three picture signs in the breakfast area and the breakfast that I wanted to pay for was $4.90 in the picture. The waitress wasn’t familiar with that particular price or breakfast. She told me that the normal breakfast was $12. I wasn’t interested in a big breakfast and asked her about the $4.90 price on the picture and she had to call her boss. The boss spoke to me and said you want the $4.90 breakfast? I said yes, and I handed the phone back over to the waitress and the waitress handed me a big menu. The problem was that the big menu didn’t have the breakfast for 499. It didn’t have any breakfast in there. I got frustrated, and ended up just walking out of the restaurant. I asked the front desk clerk about the giant ibis transport companies location and they were of no help
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Dyvith Hotel Team วันที่ 15 ธ.ค. 2021
Dear Daniel, Thank you very much for your contructive comment and we are very sorry to hear that things is not meeting your expectation and furthermore we would like to clarify that we just reopen for our public guest and we still have some pending issue and we insist to understand and we will train our team clearly and we will try our best to serve our guest in the nearest future. Once again we are very sorry for inconvenience caused to you and we will make our next guest or you be best service.

8/10 ดี

yoonjung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 1 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

yoonjung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 1 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

yoonjung

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 1 ก.ย. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2020

8/10 ดี

Jeanine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Enjoyable stay
Great team working in the midst of COVID19. All precautions were obvious and left me feeling safe and respected. All amenities were not operating fully due to preventative measures although still a comfortable stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall high appearance and comfort. Friendly staff and excellent food services. Good value to traveler.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Marius

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

hyechan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
두번째 이용이였고 훌륭함.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

WOO SUK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good enough. Nothing to complain.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Sung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A Gem in the area
It’s a gem in the area. It looks like the hotel was built or renovated recently. Breakfast buffet was very good. Shower room had a problem with a drain but did not flood so I didn’t call the front desk. Otherwise I couldn’t have found a better one.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Suji

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋은숙박
깔끔하고 좋았습니다. 자만, 16층이 식당이라 15층 객실에서 식당 의자 끄는 소리가 납니다.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

hyechan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
전체적으로 다 좋았습니다. 두가지만 아쉬웠는데 방에 퇴근하고 들어가니 wifi가 안되어서 그 다음날 조치된점. 냉장고 맥주 마신이후 다시 채워져있지않았습니다.
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice to have access to the good size gym with many equipment and large swimming pool. Buffet breakfast was great with pho and more. Front desk staffs were always try to help with requests.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

JAROD

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the spacious room. Disliked the foul smell that greeted me each time the door to the room opens.
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

RICHARD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Used tissue in the sink
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
プノンペンで数少ない5つ星ホテル。 周囲が、ゴミを放置したまだまだ未整備な場所に囲まれているので、これらと合わせて改善しないといけないだろう。 朝食ビュッフェも頑張っているが、毎日メニューが変わらず味はイマイチ、唯一パンは美味しかった。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
google mapで違う場所(過去の住所?)が示され、非常に分かりにくかった。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The tap water in my wash basin had the hot and cold side wrongly installed opposite way. I burnt my finger under the extremely hot water thinking it was the cold water side. This is a safety hazard. Hotel should look into fixing this issue. The compressor of sort in the ceiling above the bath tub keeps emitting screeching sound. It is pretty annoying if you can't do anything about it and you try to have a relaxing shower and sleep in the room.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

PEACE

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and spacious. Very new hotel. Good location.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mr. Peace,Warmest greeting from DYVITH HOTEL & SPA Phnom Penh, Kingdom of Cambodia. We appreciate your feedback!. We look forward to welcome you back again on your future trip. In the meantime please help us to promote to your friends to stay with us. Once again thank you ! Best regards, Atina Yoeu, E-Commerce.

8/10 ดี

Lee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mr. Lee, Warmest greeting from the DYVITH HOTEL & SPA Phnom Penh Kingdom of Cambodia. Thank you very much for choosing to stay with us and for taking your valuable time to review . More appreciate on your compliment of our facility and employee, your lovely comment will certainly pass to them serving as motivation. We appreciate your patronage and hope to see you again soon. Thank You! Warm regards, E-Commerce

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
From the pictures online everything looked well and good. We got there and service level was just poor. It’s not a four star and I’m not sure how these other reviews say all these great things. Staff are not able to speak English, there are no clear numbers in the room to contact reception. It was just shambles.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Ahtina วันที่ 19 ก.ค. 2019
Dear Sir/Madam, Greetings from Dyvith Hotel! Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback during you’re stayed with us, it is with great regret that we did not meet your expectations on this occasion. Your feedback is important to us and we appreciate you sharing your concerns. I sincerely would like to extend my apologies for the inconvenience caused and please rest assured that your feedback has been shared with the relevant managers who appreciate for your valuable comment and surely we will keep improving on this issue. I do hope that we will have the opportunity to meet your expectations next time you decide to stay with us again. Best regards, Sovanteara CHHIT (Sam) Front Office Manager

6/10 พอใช้

Jeong

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก ahtina Yoeu วันที่ 5 ก.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Close to the airport. Breakfast is not bad. Customer is good.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good accommodation. Okay breakfast. Near airport
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

jongho

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋아요 예전보단 가격이.계속 오르고 있지만
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great facility! nice quiet area A little bit away from all the tourist attractions. fantastic staff!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 27 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

I CHUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Ahtina วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear MR I CHUN, Warmest greeting from the DYVITH HOTEL & SPA Phnom Penh Kingdom of Cambodia. Thank you so much for you nice review and for your support. We look forward to welcoming you back soon. Thank You! Warm regards, Ms. Atina E-Commerce

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
There’s few dirty remains on the bed sheet looks like from last guest which indicates the cleaning is not properly performed, but it was a clean room for overall room condition.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 20 ก.พ. 2019
Warmest greeting from the DYVITH HOTEL & SPA Phnom Penh Kingdom of Cambodia. Thank you so much for choosing DyvithHotel for your stay. I will certainly share your kind review with our team and they will be pleased to hear this. Thank you so much for you nice review and for your support. We look forward to welcoming you back soon.Thank You! Warm regards, Ms. Atina E-Commerce

10/10 ดีเลิศ

VisionaryTravel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful clean rooms. Beautiful swimming pool. Excellent indoor and outdoor restaurants. Helpful staff. Located in the newer part of the city.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 20 ก.พ. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Prasert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Atina วันที่ 13 ก.พ. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 30 ม.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was nice but the bathroom was not. They gave us a room with a broken bathroom door and cracked tiles on the wall and the bathroom was dirty.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff...clean property and room...great pool area... One thing ...the guests could be a little more quiet in the morning out in hall wall.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 29 ธ.ค. 2018
Thanks for staying with us. We are really appreciate your feedback!

8/10 ดี

Kasi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
15mins from airport, hotel us near Aeon2 in Sen Sok
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Yoeu Atian วันที่ 29 ธ.ค. 2018
Thanks for staying with us. We are really appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Can't trust staff promises and they don't care of how to fix them mistakes.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

In Suk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
프놈펜에서 떠오르는 인기호텔
상당히 좋은 호텔입니다. 특히 수영장이 아주 좋습니다. 주변환경이 프놈펜에서 비교적 한적한 곳에 있어 조용하고, 중앙시장과 이온몰2에 셔틀버스를 운행하여 좋습니다. 아침식사는 숙박비에 걸맞지 못한 수준입니다. 주말마다 이용할 생각입니다.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 17 ธ.ค. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
飯店設施
飯店房間設備佳,非常舒適!但是房間的隔音效果非常差,包含天花板的水管水流聲及房外旅客的說話聲都嚴重干擾到睡眠品質。另外熱水無法持久供應,泡澡水只放一點就變成冷水了,所以無法泡澡。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Yoeu Atina วันที่ 29 ธ.ค. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, we will take your comment to improve our service. Thank you,

10/10 ดีเลิศ

Sohail, Simgapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is a problem that I have seen everywhere. When you fill 10% of the bathtub there water gets cold. and it is annoying to wait till it gets hot again. and by the time it does, it is already late and the water in the bath gets cold
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018