โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ฟิลาเดลเฟีย ฮอร์แชม ถนนเดรชเชอร์

2.5 out of 5

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 206 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 242 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 176 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 140 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 238 จาก 1002 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Lashay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Cesar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jemell

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Brooke

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was one of the worst stays I’ve ever experienced at a hotel. The room was dirty, towels stained, no hot water for 2 days, the toilets did not flush and the cable would freeze. I also found bugs in the bathroom. I booked a 5 day stay and was able to move rooms after making multiple complaints. The new room had sticky stains all over the carpet and the counters were filthy with dried food and liquids. The “grab and go breakfast” is a muffin, granola bar and coffee. They also do not offer housekeeping unless staying over 7 days and do not provide places to throw away your garbage in the meantime. I travel frequently and will never stay in an Extended stay hotel again after this experience.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Brooke, Thank you for sharing feedback about your recent stay. We understand the importance of a pristine hotel environment in shaping a pleasant stay, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. Our hotel is committed to upholding the highest standards of cleanliness for all our guests, and we will take the necessary steps to address this matter with the utmost care. We sincerely hope you will consider giving us another opportunity to showcase our dedication to providing exceptional experiences during your next visit to the area. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Andrea

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to restaurants
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear John, We are grateful to have you as our guest and appreciate your positive feedback about our convenient location. However, we are sorry for any concerns that kept you from thoroughly enjoying your stay. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Cynthia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Antonio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty bathroom, dirty faucets . Smells nasty.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Antonio, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. This does not reflect our usual standards, and we take your feedback seriously. We will address this with our housekeeping team to ensure that all areas, including the bathroom and faucets, are thoroughly cleaned and maintained. Your feedback helps us improve, and we hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant experience on your next visit. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Del

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clearly a bait and switch. Mold in tub, room smell was horrible. First room AC was not working. Switched rooms - for dirty bedding. Never again......
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Del, Thank you for sharing your experience, and we apologize for the disappointment and inconvenience you encountered. This is not reflective of our usual standards, and we take your feedback seriously. We will address these issues with our team to ensure that such incidents are not repeated. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust with a more enjoyable stay in the future. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Giorgi

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Shari

I booked a reservation with expedia. I called the hotel to asked if there was a time I needed to check in by as I knew I would be arriving late. The front desk told me they were open 24 hours a day and I could check in any time. When I showed up at the hotel the front door was locked. I used the phone at the door to call the desk. When I told them I was there to check in they told me they were booked and did not have any rooms available. I explained I already had a reservation. They said still they were fully booked with no rooms available. So I was not able to stay and use my reservation the I booked. It was late, I Ubered to the hotel so at that point I was stuck with no room and no car.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Shari, Thank you for bringing this matter to our attention, and please accept our sincerest apologies for the inconvenience you experienced. We deeply regret the miscommunication regarding your reservation and the inconvenience it caused. Our team is investigating the situation to prevent such occurrences in the future. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with the excellent service you deserve in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Lulwah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So disgusting! I found mouse under the bathroom sink. Not clean at all
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Lulwah, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Richard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was key to our stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Richard, Thank you for choosing Philadelphia-Horsham and taking the time to post a review. We are delighted to hear that the location of Extended Stay America was instrumental in making your stay enjoyable. Providing convenient accommodations is a priority for us. Thank you for choosing us, and we look forward to hosting you again soon!Sincerely,Hotel management

6/10 พอใช้

Amanda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I was a little taken aback when a guest was leaving the establishment swearing while walking out the front door. There was a hair on the back of the toilet. I was offended that I had to ask at the front desk for any kitchen supplies I needed
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Amanda, Thank you for staying with us and posting a review. We always aim to provide an exceptional experience and exceed our guests' expectations on every visit. However, we apologize for not doing so in your outlined areas. Your concerns will be shared with the appropriate individuals, and we will follow up to determine where we went wrong and how we can improve our guest's experience. While we know this stay did not meet all your expectations, we are hopeful for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Tariq

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Very very good I would do it again
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Tobie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We stayed one night .The staywas convenient to what we needed to do while in the area.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Tobie, Thank you for your wonderful review of Extended Stay America! We are delighted our hotel was ideally located for everything you wanted to experience on this visit. We appreciate your business and hope to see you again whenever your travels bring you to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

katelynn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The whole place smelled like cigarettes and there where cigs ashes in the bed
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear katelynn, We appreciate you choosing our hotel and taking the time to share your concerns. Please accept our apologies for the disruption caused by the smell of smoke. While smoking is allowed in certain areas, it should never interfere with our non-smoking guests, and we hope you will accept our apologies. Your feedback will be shared with our team to prevent such situations. We hope you will stay with us another time so we can provide you with a more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Alexis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Denisha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

lisa

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ivan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great breakfast
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Jennifer

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was my first and my last. Breakfast was just coffee and stale muffins. The bathroom was horrible. Don’t recommend it at all.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Jennifer, Thank you for the feedback about your stay at our hotel. We are sorry for the issues in your bathroom, and we regret that the breakfast option fell short of your expectations. Rest assured that we take these issues seriously and are committed to improving in these areas to ensure that all guests have an enjoyable experience. Please know that our front desk is always available to help make your stay as comfortable as possible. Thank you for choosing us for your visit; we hope to have another opportunity to host you again in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Cassandrè

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
1-star experience.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear Cassandrè, Thank you for taking the time to review your experience with us. We apologize for the inconvenience you faced during your stay. We appreciate our guest's valuable feedback as we continually strive to grow and improve our guest services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Bury

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No front desk service at night, I did not check in, and they still charged me.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear Bury, We regret that we couldn't give you a better impression when you arrived, and we apologize that our front desk team was unavailable to help you with your check-in. This is not the standard we strive for, and we understand how frustrating it must have been for you. We will share your feedback with our team to ensure our future guests are not similarly impacted. Meanwhile, please reach out to us directly at the hotel for any further assistance. We hope this unfortunate circumstance will not deter you from staying with us again.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ria

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy parking was a plus, but our overnight stay fell short. The room had a musty smell, outdated decor, and a pull-out bed that was uncomfortable due to springs and lack of linens. Breakfast offered only mini muffins and expired bars with no water or ice available. The intermittent heating disrupted our sleep. Limited amenities and no assistance compounded the disappointment. We couldn’t use the pull-out, forcing us to share the bed. Overall, a disappointing experience that made us eager to leave.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear Ria, Please accept our apologies for your disappointing stay with us. We always aim to provide every guest with the excellent experience expected of us. However, we are genuinely sorry to learn that this was not your case, and we understand your frustration regarding the issues you described. We will address these concerns with the appropriate individuals to see what went wrong and avoid such inconvenience. We hope you will give us another opportunity so we can leave you with a much better impression on your next visit.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

kim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is very quiet. But they REALLY NEED RENOVATIONS, NEW APPLIANCES , AND LIGHTING IN THE HALLWAY. .THE SURROUNDING AREA IS VERY WELL KEPT & CLEAN & THE STAFF IS VERY COMPASSIONATE AND CARING HOWEVER CLEANLINESS IS A VERY IMPORTANT PART OF EVERYTHING & PLAYS A BIG ROLE.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear kim, Thank you for reviewing your recent stay with us. We appreciate you pointing out specific items you loved and where we can improve. We always aim to provide every guest with the excellent experience expected of us. However, we are genuinely sorry for falling short in the outlined areas. Your feedback is invaluable to us as it highlights where we need to refocus our efforts, and we assure you we will. We hope you will consider giving our hotel another chance so we can leave you with a much better impression on your next visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had no hot water for three days.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear James, We apologize for the inconvenience you encountered upon arrival. We are reviewing this incident with our team members to see what went wrong and how we can handle such situations better from now on. Please feel free to reach out to us for further assistance, and consider allowing us to serve you on another visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

EDWARD

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not like the grab & go selection. Floors under bed dirty.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear EDWARD, We appreciate you taking the time to write a review about your time with us at Extended Stay America. Although you had a good time, we are sorry for the difficulties you encountered and will work with our team for its improvement. Thank you for choosing us, and we look forward to your next visit! Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Donna

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Aaron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Laundry is down and that’s why I chose here
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

nicole

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Danielle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Amber

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was dirty, had a strong smell of fish. Staff stated that a staff member on previous shift, left crabs in the refrigerator- and forgot to close refrigerator door. Horrid smell and dirty unit.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 พ.ย. 2023
Dear Amber, Thank you for sharing your feedback on your recent stay. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. It's regrettable that the cleanliness and odor issues impacted your visit. Our team is addressing this matter to prevent a recurrence. We appreciate your understanding and would be grateful for another opportunity to provide you with the comfortable and enjoyable stay you deserve. If your plans bring you back to the area, we'd love the chance to exceed your expectations.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ayanna

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Najam

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Place smelled weird. The appliances appear to be decades old. The pull-out couch was very dirty.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear Robert, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for not meeting your expectations regarding the condition of our hotel. We understand how these issues can impact your overall experience, and we are committed to addressing them to ensure that we keep our property clean, comfortable, and up-to-date. We hope you'll consider giving us another chance in the future, and we will do our best to provide you with a more enjoyable and comfortable stay.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

thomas

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

James

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Christian

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roach motel
The hotel was infested with roaches. Very bothersome that front desk staff really didn’t care.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Christian, We are sorry to learn about the issues you encountered in your suite during your stay. Please know that we take our property's cleanliness and pest control very seriously and do our best to prevent insects' entrance into our suites. However, we understand your concern and will arrange for a professional inspection and treatment of your room as a precautionary measure. Moreover, we regret that our team was not as responsive as they should have been in addressing your concerns. We always aim to follow up and resolve everything to our guest's satisfaction; therefore, we are disappointed this was not your experience. Thank you for your candid feedback, and we hope to have the opportunity to regain your trust and confidence in us again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

John

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Orlando

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, very safe area, price is reasonable.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Ann, We're truly honored to be your home away from home, and we're glad to have you as a guest at Extended Stay America. We appreciate your positive comments about our devoted staff and thoughtful facilities. Your comfort and safety are a top priority for us, and we're delighted to know you're satisfied with the room and amenities. We look forward to sharing your upcoming holidays and more memorable moments. Thanks again for the outstanding remarks.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Carrie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty and nasty. Moldy shower curtain. Towels never changed out. Numerous people living in hotel. Musty smell everywhere.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear Carrie, Thank you for choosing us and for sharing your comments. It is very understandable how these events detracted from a relaxing and seamless visit. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Our front desk team is there to help you 24/7. We hope to have another occasion to host you and provide you with the seamless stay you deserve!Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Andrea

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Tom

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Ursula, Annandale

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was not clean and had a strong smell of chlorine. The room was freezing and it took about two hours to warm up. The kitchen counter was dirty and the bathroom had hair as well as the bed.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

theola

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is across the street from a small park, nice for walking your dog, has a nice exercise area. The place is clean, the staff lovely, the maintenance minimal. It has a kitchen which is good but which is empty, unless you request pots and plates etc, because they say, guests steal everything. No night table next to my bed (though there was a light). faucet driped, handle fell off door in my sister'sroom.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Theola, Thank you very much for posting a review of your stay. It is nice to read that we met most of your expectations. However, we apologize for the issues that kept it from being perfect. Your comments have helped us identify areas where we may need additional attention, and we will take any necessary action. We hope you will visit again and allow us to demonstrate the outstanding experience for which we are known.Sincerely,Hotel Management