บริเวณภายนอก

รีวิว คันทรีอินน์แอนด์สวีทส์ บายเรดิสัน สนามบินแจ็คสัน MS

2.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 91 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 93 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 59 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 42 จาก 307 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 22 จาก 307 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

John

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very Poor
Remodeling going on inside hotel. This hotel is in poor shape trim laying in hallways on floors not get remodeled indoor pool broken . workers in jeeps blocking the front doors to the hotel all night had to unload in parking lot just to get our stuff inside. I'm glad there was no emergency or FIRE!! I came down early for breakfast 6:00Am and manager was telling cook to not put anything else that out there was not enough guest for it.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sedrick, Crosby

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful and clean property with a very courteous staff
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Walter

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Joe

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Kerry

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked their entry, restrooms, dining area. They were so accommodating when I asked for a different room. I was disappointed that there was no frig. or microwave in my room. Staff was super friendly and helpful. And there were not great and safe-looking places to walk my dog. I would, however, stay there again for sure because of their staff.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Roberto

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
I love the format of the room for my family, and the updates. However, the ceiling is crumbling in some parts, the shower curtain smells and the rod is falling apart from the screws. The back of the furniture was full of dust and the filters for the ac were full of dust as well. Our allergies suffered on this stay.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 23 ก.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We do appreciate that you liked the room and its updates, but we are even more appreciative of the opportunity to learn where we can make improvements. We apologize for the issue you had regarding the cleanliness and condition of the room at that time. Certainly, this is not the type of experience we would like our guests to have. Your feedback is greatly appreciated and will be forwarded to the hotel management to ensure that situations like this won't happen again. We hope that you will give us the opportunity to redeem ourselves and deliver a seamless experience on your next stay.

10/10 ดีเลิศ

Ronisha

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Pat

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Iliana

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not stay again
Both beds were made with damp sheets, room was freezing upon arrival, carpet felt wet, b-fast was minimal.. although they have a "lakeview" out back, you aren't allowed food or drinks out there. Coffee was terrible, looked like discolored water, maid service only comes every 3 days.. minimal room if you need a place to sleep.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 13 มิ.ย. 2023
We appreciate the feedback you have provided to help us improve the property. We are uncertain how the bed sheets could have been damp but will be using that as an emphasis on our upcoming housekeeping meeting as well as the issue of the room being freezing. We apologize that you did not enjoy the coffee. It looks like this must have been an oversight on our part as the coffee color is typically pretty dark. Unfortunately, minimal breakfast and housekeeping service every third day are not likely to change as we are still attempting to adapt to the post-covid employment issues. We do apologize that all of this affected your stay and hope that upon your next visit to our area we will have the opportunity to provide you with a much more pleasant stay.

10/10 ดีเลิศ

Trisha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Will not stay again
Not so good
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 19 พ.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize to know that we fell short of your expectations at that time. It would be great if you can give us specifics about your concern during your visit. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to make a more favorable impression in the future.

6/10 พอใช้

Gayla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not the best but not the worst either
The customer see was very good. The issues we had were with the look and condition of the hotel room. The fridge was leaking and carpet was wet. There were crumbs on the floor by the bed. There were holes on the wall left by prior pictures. The bathroom floor was dirty and had missing fixtures and the trimming was broken or completely gone. We informed the guest services and were offered a different room but mainly I reported it to avoid the $100 security deposit being kept. The deposit was refunded.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 29 เม.ย. 2023
Thank you for posting a review. We are glad that you appreciate the customer service. On the other hand, we are saddened to hear that your stay was less than satisfying due to the condition and cleanliness of the hotel, especially the room at that time. Providing our guests with a comfortable and relaxing experience is of extreme importance to us and we are sorry if we may have missed the mark. Know that your voice has been heard and this will be forwarded to the hotel management for further improvements. We hope for another opportunity to redeem ourselves and deliver a seamless experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jackqueline

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were spacious and clean ! The staff was super helpful and the area was surrounded with lots of activities and food places .
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

rita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Ryan

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Cora

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
They have really weak floors
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 9 มี.ค. 2023
Thank you for writing a review. We are saddened to know that your experience was anything less than satisfying due to the concern you had with the floors at that time. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience, we are sorry that we failed to meet your expectations. We hope that you will reconsider and give us another chance to provide you with an experience that is truly excellent in all aspects.

4/10 แย่

Stephanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was lovely, the hotel is in terrible condition. Dirty, peeling doors, not a great pool.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 27 ธ.ค. 2022
Thank you for writing a review. We are glad to know that you find the service of our staff lovely, but we are even more appreciative of the opportunity to learn where we can make improvements. We apologize for the issue you had regarding the condition of the hotel and your concern with the pool at that time. Certainly, this is not the type of experience we would like our guests to have. Your feedback is greatly appreciated and will be forwarded to the hotel management to ensure that situations like this won't happen again. We hope that you will give us the opportunity to redeem ourselves and deliver a seamless experience on your next stay.

6/10 พอใช้

Maribel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 24 ต.ค. 2022
Thank you for your feedback. We hope that upon your next stay we will be able to earn a 10 out of 10 score. If there is anything we can do to make your stay more pleasant please feel free to reach out to our staff at any time.

8/10 ดี

Brandy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a nice place
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 24 ต.ค. 2022
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay. Upon your next stay, please feel free to reach out to any of our staff so that we may earn a 5 out of 5 for that visit.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
disgusting hotel, terrible service
This Hotel is awful. It should not be one that you offer. It was filthy badly in disrepair, and the service was horrendous. On top of all that, they collected a deposit that is STILL not refunded.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 28 ส.ค. 2022
We apologize for your poor experience at our property. We appreciate the feedback as we are always looking for ways to update and upgrade our property. Unfortunately, once you check out from the property the authorization is released from our end that same day and is solely in the hands of your bank/financial institution.

8/10 ดี

Brian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant Stay
Easy to locate Ample parking Room view was awful Good breakfast! Would book in the future
Room view
Room view
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Donna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Easy and quick check in. Comfortable and clean
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Daniel John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs some tender care love.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Alexius

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Valerie

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

4/10 แย่

Ashley

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room was gross. It smelled like cigarettes and the beds were covered in dog hair. We asked for another room and the smoke smell was even worse. So we went back to the original room and they changed the sheets. Overall, just dirty.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 26 มิ.ย. 2022
We are very sorry to hear of this poor experience. I will be investigating these issues at the property especially considering we are a 100% non-smoking property with fees of $300 for smoking inside the property. We do have some pet friendly rooms but there is no reason pet hairs should be in your room after cleaning. Thank you for bringing this to our attention.

4/10 แย่

Robert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

Pamela

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Lanza

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We enjoyed our stay. Quiet, clean and the staff was nice.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Travis

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room was good, check-in process and front desk was not trained well
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

Oscar

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The parking lot looks like a mine field. Huges cracks and pot holes. There is no pull through parking so if you are pulling a trailer you have to take up several spots. After 9 hours on the road it took us almost 30 minutes to get checked in because they left a trainee alone working the front desk. The poor girl kept apologizing and had to call somebody to physically come to the hotel to assist. My baby was losing it in the lobby, it was not fun for anybody. The room was underwhelming for $200 per night. I got the suite because we have children, what they call a 2 bedroom suite is one bedroom with beds in the main room and no sink other than the bathroom.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

Corie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at this hotel bc it had an indoor pool. The water was freezing and the pool area was disgusting. It looked like the tile floor around the pool had not been cleaned in weeks and the bottom of the pool was nasty too. They also closed breakfast 15 minutes early and we didn’t get breakfast. This hotel was an overall disappointment.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 28 เม.ย. 2022
We are saddened to hear that you did not enjoy your stay with us. While our pool is indoor, it is not heated so I apologize if the water was too cold to enjoy. I will be onsite tomorrow morning and will definitely doing an inspection on the pool area and will correspondingly have conversations with our staff. We appreciate your feedback will continue to improve ourselves to better serve all our guests.

4/10 แย่

Shelean

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Seems to be getting renovations all amenities was inoperable (pool,gym) not a good stay
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 28 เม.ย. 2022
We are very saddened to hear you did not enjoy your experience at our property. We did have to close our fitness area due to some work necessary regarding the elevator mechanical room which runs alongside the fitness center. We should have the fitness center back in operation soon but apologize it was unavailable during your stay. The pool area is currently open but we apologize if it was closed for maintenance during the hours you were hoping to use it.

8/10 ดี

Lanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I have never been charged $100.00 in case of damages. To be refunded later. The indoor pool was cold as ice. Which was the reason for staying there. Breakfast was not the best.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

6/10 พอใช้

Richard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Inadequate breakfast
Inadequate breakfast. No protein source. Just wafflers or granola bars is not exciting.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Rachael

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

4/10 แย่

Marcos

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very unprofessional staff. Feels like the hotel is run by a small random few that don’t understand or care to impress customers. The hotel is dirty, gym and pool are closed, and the surrounding property is a total mess.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

Jenna

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not stay here
Run!!! Don’t stay here. First off the pictures on hotels.com are a lie. I always use hotels.com and I’ve never had this situation before. Found a bug in our bed. The floor is disgusting. The shower curtain rod falling off the wall, scratches from animals on the bathroom door. People in the lobby all night talking. We had no choice but to stay we got in late we are traveling with our family for a move to Florida. I made my whole family be fully clothed when we slept. And couldn’t get out of there fast enough. I never wrote poor reviews but this was a must. Absolutely mis represented on hotels.com
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Anjay วันที่ 11 มี.ค. 2022
Hello Jenna, We are very saddened to hear of your poor experience at our property. We will definitely be investigating the shower curtain rod issue. We very highly recommend letting us know of these situations immediately so that we may attempt to make it right and move you to a different room. We can only attempt to amend issues that are brought to our attention and want all of our guests to have a great experience.

8/10 ดี

Teresa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff was very nice
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Steven

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are in a great location and the staff was very friendly. The rooms are very clean
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Tom

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

2/10 แย่มาก

Levi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Veronica

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Jazmin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Cheryl

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highly recommend the suite.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Danell D

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t like the fact that your ADA rooms are not for families. They only have one bed. I had four people in my room, so we had a non-ADA room and it was hard to use the restroom and I couldn’t shower.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021