สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว ดรีมเมอร์ส พาราไดซ์ โฮเทล แอนด์ รีสอร์ท

3 out of 5
ดรีมเมอร์ส พาราไดซ์ โฮเทล แอนด์ รีสอร์ท
146/8-9 ซ.ทัพพระยา 1 ถ.ทัพพระยา, อ.บางละมุง, พัทยา, ชลบุรี

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 2 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 6 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 12 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

4.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
not recommended
Worst breakfast ever!!! DO NOT ORDER BREAKFAST. No parking space. The credit card device cant be used. The room was ok
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Weeraya Zaeung วันที่ 17 พ.ย. 2019
Dear valuable customers, Greeting from Dreamers Paradise Hotel & Resort!! Please accept our sincere apologies for the defective of our service in the morning about your breakfast. We promise to adjust and increasing development for better in the future. We deeply value your relationship with Dreamers Paradise Hotel & Resort and are committed to providing you with the highness level of service simply because our customer deserve the very best. If you have any further questions or comments regarding this matter, please feel free to discuss with us.

10/10 ดีเลิศ

kiyoung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
만족
아주늦은시간에 도착하였음에도 불구하고 친절하게 체크인을 도와주셨고. 주변에 조금 걸어나가면 즐비된 먹거리...워.. 새로웠습니다.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rien n'est pareil à la photo et beaucoup de bruit malgré ma demande de tranquillité.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

Эдуард

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Laurent, Waalwijk

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Goed hotel
Voor een lage prijs een goed hotel met alle noodzakelijke faciliteiten en een uitstekende ligging, ik raad dit hotel zeker aan.
เข้าพัก 21 คืน, กันยายน 2018

4/10 แย่

guest, HAWAII

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There was a planned blackout during my stay. It is from 9 am to 5 pm But the reseption staff said to me the night before. why they did not inform me when I check in 2days ago? There is no water supply during the power outage. But the staff said only power(electronic) stop. Why does the staff say unclear information? I had to leave the room during a hot day time. (because I can not use toilet too) So,I try go to swimming pool while that time. But,the pool is dirty. There were many dead leaves and garbage. I understand that the power outage is in progress. but the reseption staff does not work and is sitting on a guest sofa and using a mobile phone long long time. I know it,the reseption staff is not clean work at usually. But,If they do not work at reseption,they have to help cleaen the hotel too. I will not stay again that hotel.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jeab วันที่ 4 ก.ค. 2018
Warm greetings from iCheck inn South Pattaya, Thank you for taking time to review our hotel on your recent visit in iCheck inn South Pattaya We are very happy to hear that you love our hotel and also the service. Your feedback will be shared to the team for the good job they are doing. Once again, thank you very much for your review we hope to welcome you to the hotel in the near future. It would be our pleasure to show you our true hospitality. Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Torbjörn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jeab วันที่ 4 ก.ค. 2018
I would like to thank you for choosing iCheck inn South Pattaya on your recent stay! I am very pleased to read that you appreciated the friendliness and assistance of our staff and enjoyed your visit in our hotel. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. I appreciate you taking the time to share your positive comments with us. In the meantime, I have already shared this great feedback to our team as this will certainly motivate us to keep up the good work. Please rest assured that your complimentary comments will not create complacency, instead you have inspired us to maintain our level of service for valuable guests like yourself

8/10 ดี

mehmet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Jeab วันที่ 19 มิ.ย. 2018
Dear Mehmet, Warm greetings from iCheck inn South Pattaya, I would like to thank you for choosing iCheck inn South Pattaya on your recent stay! I am very pleased to read that you appreciated the friendliness and assistance of our staff and enjoyed your visit in our hotel. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. I appreciate you taking the time to share your positive comments with us. In the meantime, I have already shared this great feedback to our team as this will certainly motivate us to keep up the good work. Please rest assured that your complimentary comments will not create complacency, instead you have inspired us to maintain our level of service for valuable guests like yourself. Sincerely yours, Karnchanaphorn P.(Jeab) Area General Manager Pattaya

8/10 ดี

mehmet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Acceptable after first day
Hotel looks new but first day there was no double bed room. And hot water was not hot. Aircon works noisly even lover speed. They said talk reception at daytime. Next day my room changed and everything was working. Pool is small but clean. Location is good, close to pattaya .
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Jeab วันที่ 19 มิ.ย. 2018
Dear Mr. Mehmet, Warm greetings from iCheck inn South Pattaya, Thank you for taking time to review our hotel on your recent visit in iCheck inn South Pattaya We are very happy to hear that you love our hotel and also the service. Your feedback will be shared to the team for the good job they are doing. Once again, thank you very much for your review we hope to welcome you to the hotel in the near future. It would be our pleasure to show you our true hospitality. Sincerely yours, Karnchanaphorn P.(Jeab) Area General Manager Pattaya

8/10 ดี

hiroyuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コスパいいです。
快適でした。 エアコンが効きすぎるのが少しこまりましたが、 コスパ最高です。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Jeaby วันที่ 19 มิ.ย. 2018
Dear Hiroyuki , Warm greetings from iCheck inn South Pattaya, Thank you for taking time to review our hotel on your recent visit in iCheck inn South Pattaya We are very happy to hear that you love our hotel and also the service. Your feedback will be shared to the team for the good job they are doing. Once again, thank you very much for your review we hope to welcome you to the hotel in the near future. It would be our pleasure to show you our true hospitality. Sincerely yours, Karnchanaphorn P.(Jeab) Area General Manager Pattaya

8/10 ดี

Doug, Perth Australia

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
priced well and reasonably convenient location as
Everything good for the price however no balcony as advertised so that was a disappointment as it was one reason for booking there. Otherwise quite happy.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Jeab วันที่ 6 มี.ค. 2018
Dear Khun Doug, Warm greetings from iCheck inn South Pattaya, I would like to thank you for choosing iCheck inn South Pattaya on your recent stay! I am very pleased to read that you appreciated the friendliness and assistance of our staff and enjoyed your visit in our hotel. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for every day. I appreciate you taking the time to share your positive comments with us. In the meantime, I have already shared this great feedback to our team as this will certainly motivate us to keep up the good work. Please rest assured that your complimentary comments will not create complacency, instead you have inspired us to maintain our level of service for valuable guests like yourself. Sincerely yours, Karnchanaphorn P.(Jeab) Senior Hotel Manager (South)