บริเวณภายนอก

รีวิว ซิตี้เซนเตอร์ เรสซิเดนซ์ โดย อาฮ่า สมาร์ทสเตย์

3 out of 5
ซิตี้เซนเตอร์ เรสซิเดนซ์ โดย อาฮ่า สมาร์ทสเตย์
417/89 ม.9 ซ.บงกช 8 อ.บางละมุง, พัทยา, พัทยา

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 11 จาก 62 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 32 จาก 62 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 62 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 62 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 62 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 23 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and your kind review. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. With kindest regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เหมือนคอนโด ดีที่มีสระว่ายน้ำสวย จุดขายคือวิวกลาง แค่นั้น
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back soon. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear Sirs, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your kind review on Expedia. Looking forward to your soon return visit. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

10/10 ดีเลิศ

Gary

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place enjoy all things
เข้าพัก 28 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 มี.ค. 2020
Dear valued guest, Thank you very much for the feedback. We are thrilled to read your kind words. Once again thank you and we would be more than happy to welcome you back at CCR managed By AHA Smartstay in the nearest future. Sincere regards, The Management

8/10 ดี

Juergen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Alles in allem sehr gut, Preisleistung top. Gym gut ausgestattet, schöner Pool, sauberes modernes Zimmer mit Wlan und TV. Freundliche Rezeption, wenn was nicht klappte haben sich die Damen sofort gekümmert. Gerne wieder.
เข้าพัก 28 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 28 ก.พ. 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for staying at CCR managed by AHA Smartstay and for this wonderful feedback. We are delighted to know that you thoroughly enjoyed your experience with us. We hope to have a pleasure of welcoming you back soon. Sincere Regards, The Management

8/10 ดี

Mathias

เดินทางเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 17 ก.พ. 2020
Thank you very much for your review. We look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
清潔でとても最高だった
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 19 ก.พ. 2020
あなたのレビューに感謝します。あなたの次訪問を楽しみにしてい待っています。

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff lovely facilities pool, gym etc
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 4 ก.พ. 2020
Dear valued guest, Thank you for staying at CCR managed by AHA Smartstay and for your excellent review. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities as well as our services. Once again thank you for your review and for your patronage and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

6/10 พอใช้

John emil

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Inte bo här
Vi checkade ut efter 2h. Har aldrig kommit in på ett smutsigare hotellrum. Var fläckar i sängen och luktade mögel. Blev svart under sockarna när man gick på golvet och låg cigarettfimpar på den franska balkongen som luktade helt in på rummet.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. On that day, we have asked you why you early check-out and asked you what happened. You said nothing's wrong at the room, just you had another hotel. However, please be noted that all rooms at CCR managed by AHA Smartstay are NON-smoking rooms. Once again thank you.

8/10 ดี

Veronica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 23 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for the wonderful feedback. It was pleasure having you as our guest. We certainly are looking forward to welcoming you back soon. Thank you once again for your great review. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

ERDEM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
tavsiye ederim
เข้าพัก 10 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 18 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for your kind review. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities as well as our services. Once again thank you for your review and for your patronage and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. With kindest regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

10/10 ดีเลิศ

SOWON

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 13 ธ.ค. 2019
Dear valued guest, Thank you for staying at CCR managed by AHA Smartstay and for your excellent review. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities as well as our services. Once again thank you for your review and for your patronage and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Olatunji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 29 พ.ย. 2019
Dear Valued guest, Thank you very much for staying at CCR managed by AHA Smartstay and for this wonderful feedback. We are delighted to know that you thoroughly enjoyed your experience with us. We hope to have a pleasure of welcoming you back soon. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Armin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Leider kein Tisch und Stühle im Zimmer. Sonst ok.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 29 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the great feedback. It was pleasure having you as our guest. We are absolutely delighted to know that you thoroughly enjoyed your stay with. The most rewarding feeling is having our guests wanting to return after they have had a memorable experience with us and we certainly are looking forward to welcoming you back soon. Thank you once again for your great review. Sincere regards, The Management CCr managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Tomi

เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Derrick, Bowie, Martland

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was in a great location and priced right for the amount of time I stayed. The room could have been cleaned better prior to my arrival.
เข้าพัก 13 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 21 ต.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your feedback. Regarding your unpleasant experience during this stay, we have sent your comments to the staff concerned. All your comments help us improve our services. We sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback. We hope to serve you again whenever your travels bring you back to Pattaya. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Lee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good rooms
Good rooms, helpful staff
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the great feedback. It was pleasure having you as our guest. We are absolutely delighted to know that you thoroughly enjoyed your stay with. The most rewarding feeling is having our guests wanting to return after they have had a memorable experience with us and we certainly are looking forward to welcoming you back soon. Thank you once again for your great review. Sincere regards, The Management CCr managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Ryong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you very much for the review you gave to CCR managed by AHA Smartstay! That was a pleasure having you as our guest and we are glad that you enjoyed your stay with us. I will definitely share your kind words to the team. Thank you again and we look forward to welcoming you back to CCR managed by AHA Smartstay in the near future! Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Please let us more details about your unpleasant stay. Sincere regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 2 ก.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the excellent review! That was a pleasure having you as our guest and we are glad that you thoroughly enjoyed your stay with us. We will gladly share your compliments with the respective teams and we are sure that your kind words will serve as a great encouragement for all. Thank you again and we look forward to welcoming you back at our hotel in the near future. Sincere regards, The Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place with really good gym. Nice rooms especially for the price :)
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ส.ค. 2019
Dear Valued guest, Thank you very much for staying at CCR managed by AHA Smartstay and for this wonderful feedback. We are delighted to know that you thoroughly enjoyed your experience with us. We hope to have a pleasure of welcoming you back soon. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was a nice stay as usual but they could keep the places a little cleaner and clean the rooms better
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your prompt feedback. We have sent your comments to the staff concerned. All your comments help us improve our services. We sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback. We hope to serve you again whenever your travels bring you back to Pattaya. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ベランダが汚い、シーツを毎日変えない
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 ก.ค. 2019
Dear Mr. Nasir, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your review on Expedia.com. Once again thank you for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

2/10 แย่มาก

Sören

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Katastrofvistelse
Stor likgiltlighet för hur gästen har det Frukosten betalades extra men blev bara erbjuden ägg och inget mer, ville vi ha något mer måste vi betala för det. AC ur fuktion, stop i toaletten som inte åtgärdades så efter 4 timmar gav vi upp och lämnade det hotellet och tog in på ett mycket bra hotell istället. VARNAR FÖR DET HOTELLET
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 22 ก.ค. 2019
Dear Mr. Sorenม Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for carrying out your threat that you would try and stop all Swedish nationals from staying at CCR. Now here are the facts. 1. You checked into CCR.but you did not actually use the room for the full duration of stay. 2. You made up a number of fake issues. Why you did this, we are at a loss to understand but since you did this, we are constrained to reply. A. All alarm clock batteries have a limited shelf life. We regret the battery of your alarm clock quit on you. We replaced the same as soon as you brought it to our notice. So we are not able to understand your issue. B. Breakfast: You said you got only one egg instead of the 2 as advertised is stretching the truth wouldn't you think? C. Toilet and Aircon: Since you did not actually stay at CCR, we will pass on this except to say that if you actually stayed, you would find both in excellent working order. We are still puzzled why you came to the restaurant on the day you were checking oùt and disturbed other guests to tell them more of the same message you put on the review. You wanted a refund for not staying and when our staff told you to contact your OTA to get this, you reacted unfavorably with threats to disrupt CCR business. Frankly we would love to satisfy every guest, but we need to tackle real guest issues, not phantom ones. Once again, thank you. We hope to serve you again whenever your travels bring you back to Pattaya. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

2/10 แย่มาก

Chris

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
DON'T STAY AT THIS SO CALLED HOTEL
You can take the advise of this review or ignore it, its up to you. This is not a hotel in any way it's a residance. The front staff absolutely dont care. My internet was not working, I asked them 3 times to fix it, they never did. I had to ask over and over again to clean my room, finally at 7pm they cleaned my room. The fitness center is hot as hell so it's hard to workout. And the BED IS HARD AS A ROCK, I couldn't sleep for the 2 nights that I was there. A dead cockroach in the hallway for 2 days that wasn't removed. The location is in the middle of no where and stray dogs everywhere. I was so happy when I left. Its was the worse experience I ever had... now it's up to you if you want to stay.. good luck !!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 19 ก.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and having taken the time to write a detailed review on Expedia.com. Regarding your unpleasant experience during this stay, we have sent your comments to the staff concerned. We sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback. We hope to be at your service again whenever your travels bring you back to Pattaya. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

10/10 ดีเลิศ

Vural

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mükemmel
Merkeze çok yakın olmamasına rağmen 15 dakika içinde yürüyerek ulaşabileceğim bir noktada olan bir tesis güler yüzlü personeli ile tercih edilebilecek bir tesis temizlikte hergün oda servisi mükemmel aile veya tek olarak tercih edilebilecek bir işyeri seneye tekrar aynı tesiste buluşmak dileğiyle
เข้าพัก 10 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 19 ก.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the wonderful feedback. It was pleasure having you as our guest. We are absolutely delighted to know that you thoroughly enjoyed your stay with us. We certainly are looking forward to welcoming you back soon. Thank you once again for your great review. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

10/10 ดีเลิศ

Levent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muhtesemdi
Bence fiyat ve kalite olarak mukkemmelfi merkeze yakin sessiz dolap ve ocagi olmasi inanilmaz hostu kesinlikle tavsiye ederim
เข้าพัก 10 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management - CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 5 ก.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your recommendation and for taking the time to give us this excellent review! It was a real pleasure to read it. On your next visit to Pattaya, We would be more than happy to welcome you back at CCR managed by AHA Smartstay. Once again thank you. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Jay, Central coast nsw

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean big room. Nice pool and gym. Location not really near anything
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for your kind review. We are pleased to hear that you enjoyed the facilities and our services. On your next visit to Pattaya, we would be more than happy to welcome you back at CCR managed by AHA Smartstay again. With kind regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you very much for the feedback. We certainly are looking forward to welcoming you back soon. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management / CCR managed by AHA Smartstay วันที่ 24 มิ.ย. 2019
Dear valued guest, Greetings from CCR managed by AHA Smarstay! We thank you for having taken the time to give us an evaluation of your stay. Please let us know more details what happend to make your stay unpleasant. Your comments can help us to improve our services. We look forward to hearing from your soon and once again, thank you for your rating. We hope to serve you again whenever your travels bring you back to Pattaya. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

6/10 พอใช้

Svein Arne

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก The Managment วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear valued guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your review on Hotels.com. We hope to welcome you back soon. Kind regards, The Managment CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

Frank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gemischt genutzte Anlage mit Stärken und Schwächen
Da die Anlage noch relativ Neu ist war auch noch alles recht gut in Schuss. Hier und da die kleinen Mängel, wo man sich als Deutscher denkt "wer hat da bloß die Abnahme gemacht?" wie z.B. ein Verkehrt herum angeklebter Haken im Bad. Grundsätzlich etwas fehl-geplant ist das Fitnesscenter mit Sauna und Dampfbad im Untergeschoss dieses "Gewächshauses" am Pool. Zum einen heizt sich dieser Glaskasten in der Mittags- und Nachmittagssonne so auf, dass die Klimaanlage selbst mit einer dazugestellten nicht dagegen ankommen. Zum Anderen ist die Treppe runter zu Toiletten und Sauna mit extremer Kopfstoßgefahr versehen. Der Durchgang ist sogar so niedrig, dass es keinen Großen Europäer braucht um sich den Schädel anzuhauen. Die Geräte im Fittnessbereich waren jedoch Top in Schuss. ein weitere kleiner Abzug für den extrem unregelmäßigen Roomservice. Mal klopfte es um 10 Uhr morgens, mal erst nach 16 Uhr. Das Personal freundlich und entgegenkommend, nur man konnte sich halt schwer darauf einstellen. ist ggf. der Tatsache geschuldet, dass die Anlage gemischte Condo Eigentümer, Condo Langzeitmieter und Kurzzeitgäste beherbergt, die unterschiedliche Servicepakete nachfragen. Da man auch die Keycard beim Verlassen nicht abgibt fällt die Steuerung des Roomservice wohl etwas schwer. Positiv, dagegen, dass man die Klima weiter laufen lassen kann wenn man den Room verlässt und so auch wieder in ein klimatisiertes Zimmer zurückkehrt. Umgebung nicht schön, aber Infrastruktur vorhanden.
เข้าพัก 22 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear valued guest, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your feedback on Hotels.com. We are looking forward to welcoming you soon again to our property. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear Sirs, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your kind review on Expedia. Hope to welcoming you again soon. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not great
Below average
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear Sirs Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your feedback on Hotels.com. We sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Regarding your unpleasant experience during this stay, please let us know more details. It would be such a pleasure to welcome you back in the near future. With much appreciation, The Management CCR managed by AHA Smartstay

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hyvin toteutettu sisäpiha! Uima-allas ja kuntosali plussaa!
เข้าพัก 13 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 พ.ค. 2019
Dear Sirs, Greetings from CCR managed by AHA Smartstay! Thank you for choosing to stay at CCR managed by AHA Smartstay and providing your prompt feedback on Ebookers Review. We are delighted to hear that you had a lovely stay with us here at the CCR managed by AHA Smartstay. As a valued guest, once again thank you for your feedback and we sincerely hope to be at your service again. Wishing you a wonderful day. Sincere regards, The Management CCR managed by AHA Smartstay

6/10 พอใช้

Lewis

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Take your own towels and toilet paper with you!
I have stayed at CCR previously and never had any issues. This vacation I stayed here for 6 nights, with problems nearly every day with my room getting cleaned and fresh towels etc. Firstly, I arrived after 3pm and it took 35 mins for the reception to find me an available room. They initially took us to a room that was still not made up and looked as though the previous guests had left that day. I was given new room which was clean and tidy. The following day the cleaner never arrived until 5.15pm. The day after, the room was cleaned but no toilet paper or towels provided. The following day again no toilet paper, but our dirty (make-up) and wet towels had been folded and placed on the bed! Spoke with reception at 11.45am and came back to our room at 7.45pm and still no clean towels. The swimming pool and fitness area is very modern and clean, but it's a shame with the lack of helpfulness from the hotel staff and obviously aren't interested in meeting guests needs when kindly asked.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Denis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon hotel
Bon hotel conforfable. Belle piscine. Le bémole : un peu excentré et la chambre avait une vilaine vue sur un transformateur et une casse auto.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

Aaron, gothenburg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel unfriendly staff
Nice hotel doesn't get much sun with the layout off the building. Staff at reception are very rude not welcoming at all need to get new staff I think that want to work.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

6/10 พอใช้

Kromann, Denmark

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rent, venlige personale, god service. Stille, god aircondition. Liggestole altid optagede. Sengen rigtig hård. Morgenmad for fed.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

8/10 ดี

naoya

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ぼちぼち!
少しへんぴな場所でしたが・・・レンタルバイクでカバーして過ごせました。 近所には、安い現地料理やマッサージ屋もありのんびりできました。 プールも大きくのんびりできます。
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 15 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Kuen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店入口有個大垃圾站,非常污糟,出入車輛頻密,老人細路不宜,非常危險,只能出入坐車! 唯獨是酒店房間清潔乾淨! 交通不便!
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

Ari-Pekka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ihan jees
Siistit huoneet,hyvä uima-allas,mutta aivan väärässä paikkaa.Aurinko paistaa vain hetken altaalle.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

Marty

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

Li Min

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
除了地段較偏僻,這真是個度假聖地,游泳池夠寬大,還有健身房,會再來。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent place to stay
One of the newest cleanest most comfy places to stay in Pattaya would highly recommend cable tv and WiFi comes as standard nice pool gym and steam room 9/10
เข้าพัก 8 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Choo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quiet & Relax
Friendly staff and helpful chamber maid. Everything look pretty new.. Good for those that need some quiet time relax by the pool. It also come with a big room with full gym equipment. Location might not be easy to access.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Ashley วันที่ 4 มี.ค. 2019
Dear Khun Choo Thank you for taking the time to review us on Expedia. We are working on providing a shuttle service to the beach in the near future. We look forward to seeing you stay with us on your next trip here. Kind regards Ashley