สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว โรงแรมเดอะพอยต์แอนด์สวีทส์

3.5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 1375 จาก 2945 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 750 จาก 2945 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 412 จาก 2945 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 215 จาก 2945 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 193 จาก 2945 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Melissa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you do stay here (which I would advise against) Do NOT get the breakfast package. I spent $90 to get two disgusting breakfast buffets that were scrambled eggs and sausage gravy. No fruit, no yogurt, no bacon or sausage, no other options but greasy bad food. The night we checked in the front desk told us breakfast was served til 11, but weekdays it’s 10. So they charged us for four days of breakfast that we couldn’t use half of them due to their “breakfast hours” We went down at 10:15 and the counter person said they were closed and couldn’t be bothered to accommodate us in any way. We were starving after traveling and coming in late, and it was a really bad way to start a vacation. You guys should figure out if you want to be a hotel or a condo and address the business model accordingly.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Ken

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved my staycation there -- just close enough to I-Drive to take in the sights and lights, but just far enough away from it to enjoy the peace and quiet. Would book here again if I'm in the mood for a nearby getaway
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Rosalia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is nice and quiet. The room was clean. The only bad thing about this hotel is that it doesn’t have no vending machine to buy snacks or drinks . No stores near by so If you don’t have a car you have to take Uber everywhere .
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kiana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel No laundromat Only a small garbage bin in the room for bathroom, no other garbage No free breakfast Other than was a great stay and will be back most like you
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to dining area.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

bryuanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kriston

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The parking was probably the worst part due to it being so limited. For a hotel that size, parking should be better. Check-in was quick and easy and I even got into my room around 2:30 when check-in starts at 4. The room was clean and spacious, but the water pressure from the shower head was the absolute worst I’ve ever experienced! I also didn’t like that the bed rolled/moved because sitting upright and leaning back was difficult. Breakfast was not bad and it’s a decent place to stay; however I wouldn’t want to stay here again.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

8/10 ดี

Caldera, New Providence

เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

8/10 ดี

Naomi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is really nicely maintained and so clean. Really close to Universal Studios and Volcano Bay, so an affordable option if you want to stay close to the parks! Staff was friendly and comunicative. Only downside is that the buffet is not included, nor do they change towels maintain room unless you pay. For us it wasn’t an issue due to it being a short trip, so would stay again if I’m going for a weekend!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

6/10 พอใช้

Shakira, North Port

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Kathleen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
There are a lot of trashy people staying at this hotel. Some guy brought a boom box to the pool! Had to listen to rap music with f-word and n-word blasting. After we complained, they gave us the evil eye the rest of the time we were there. Just wasn’t a pleasant pool day. Police showed up at one point due to a “housekeeping issue” not sure why, theft perhaps, not sure. The next day EMS were out front due to a “child and a balcony issue”. Smell of weed. This place is tired and attracting same. Beds are big and comfortable. Bathrooms are small.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Ronnie

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir waren nur eine Nacht dort. Zimmer war sauber, alles war ok.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 6 เม.ย. 2024
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für die perfekte Bewertung! Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 ดี

Dejane

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The updated door keys, I didn’t like the obsessive smell coming in my room from the hallways
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

6/10 พอใช้

Gisel

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Love the location! but the hotel looked old and run down. You can tell they tried to update a little it but it wasn’t done well. The elevators made noises and were shaking a lot. The toilet in our room would run all night.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

4/10 แย่

Rex

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
After a remodel, little changed here. There are no USB charging plugs in the room. Shower controls did not work properly and dripped all not. Wster was lukewarm at bedt. Floors and walls were dirty. No food option at night, no convenience shop. Pool bar was closed by 9 PM.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

2/10 แย่มาก

Jacklyn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We do not recommend staying at The Point. We stayed in March 2024. First, there were several issues in our room. The phone was broken so we had to use our own phone to call the front desk. This was a several minute process to get connected going through the phone tree. The TV seemed liked it was from the year 2000. Don’t plan to use it because it will leave you feeling nauseated. The TV displayed the picture as curved making it impossible to watch. Most channels came in grainy. We asked the staff to check out our phone and TV and they looked at them but said they were not fixable! The pillows were absolutely horrible. They were lumpy and hard. Obviously, this did not lead to getting a good nights sleep, which is important on vacation. We asked for additional pillows and they said no! They said they had no other pillows. The pool area was alright, but we couldn’t stay out there long because it smelt like sewage! Our other complaints were there was a sink in our room yet they provided no dish soap. There were only a few towels in our room. The elavators were very slow and creaky elevators. Our bathroom door didn’t latch. The shower faucet leaked. The outside doors wouldn’t open with keys. Oh and to top it off, once we got home and I saw the charges on my credit card I realized they overcharged me for resort fees. When I called to ask about this, they said they were misstated on the invoice I agreed to. Stay somewhere else so you can actually enjoy your vacation.
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

8/10 ดี

Evelyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No happy with the breakfast
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

2/10 แย่มาก

Sierra

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NOT WORTH THE MONEY I paid 533 for 3 nights and the room was nasty and had roaches the pillows were molded the hot tub was dirty with foot print stains RESORT fees is a scam it’s NOTHING to do at this resort the pool and jacuzzi was dirty the pool table was broken and they charge u 1.50 to play on top of the resort fees what a joke the rooms didn’t even have a broom no ice machine the hut by the pool that sold food and drinks most of the food they didn’t have and the drinks were weak and a waste of money i would NEVER revisit this resort it’s not worth the money and definitely should not be paying resort fees it’s NOTHING TO DO THERE and i felt unsafe in the halls it was no security cameras
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

10/10 ดีเลิศ

Isiah, Orlando

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

6/10 พอใช้

Nicholas

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

2/10 แย่มาก

Tatiana

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our original room wasn't cleaned at all after previous guests. There was dirty stuff in the room and leaking toilet, so on the floor in the bathroom it was a lot of water. When we came to the front desk they offered us different room, but when we came to the room we found a lot of hair and stains on the bed sheets, the floor was so dirty. It looks like the floor wasn't swept for a long time. So it was just disgusting to be there. When we asked the lady on the front desk to clean our room and show her all the pictures, she got angry and asked us to leave the property. They shouldn't treat their guests this way. Do not recommend it to anyone.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

10/10 ดีเลิศ

Dedera

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

6/10 พอใช้

Justin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Elevator acts weird and barely a roll of toilet paper
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

8/10 ดี

angelic

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff. Rooms need to be updated.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

8/10 ดี

Andrew

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will certainly communicate it to our team. We hope to welcome you back with us again soon.

6/10 พอใช้

Laura

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

2/10 แย่มาก

Lauren

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was in awful shape. The beds are on rollers and very uncomfortable.everything is cheap. You could smell weed in the hallways and there were empty beer cans in the hallway. So gross.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

10/10 ดีเลิศ

Janice, Nampa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We just came from a 7 day cruise where the bed was awful. The bed in this hotel sooo comfortable. Quiet area that is walkable to many restaurants and to the park attractions. Spacious room with 2 king beds! Happy to stay here
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

8/10 ดี

Isa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property. The suite was amazing. I wish it wasn’t so expensive. I wasn’t sure if the breakfast was included. But we were there for only one night.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Hein, el monte

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Daphney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 4 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Abkeisha

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good people nice rooms
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 4 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Tina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
n/a
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 1 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Tanya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place clean, jet tub nice to relax in.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 1 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 1 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Brande

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 28 ก.พ. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

4/10 แย่

Elexus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 28 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

4/10 แย่

lisbet

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 28 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

8/10 ดี

Jessica

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel, the double king bed room is a little smaller than I thought :) but over all really clean.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

10/10 ดีเลิศ

Allison

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for the perfect rating! We look forward to welcoming you back with us again soon.

4/10 แย่

Debra

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Food service at bar was poor. The bartender never manning her station. Several times I would find her out back smoking.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

4/10 แย่

RAQUEL

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location! Cleaning is ok. The hotel needs upgrades. The photos of the hotel were much better than the reality. The breakfast was the worst I've ever had in a hotel, they only served scrambled eggs and cereal, orange juice and black coffee, very disappointing.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

6/10 พอใช้

Brianna

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

6/10 พอใช้

Nancey

เดินทางเป็นกลุ่ม
This hotel needs a refresh. Rooms are very dated. Also, the internet went down for many hours. Should also have a coffee/tea bar instead of charging $5-6 US for a Starbucks coffee.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

6/10 พอใช้

mark

เดินทางกับครอบครัว
A little messy to check in. I had to change my room as they gave me the wrong one. Otherwise was a good stay.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.

2/10 แย่มาก

Shawn E

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worthless
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 10 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are terribly sorry to learn that your experience was not as pleasurable as we would have hoped. We always encourage our guests to reach out to us if there is anything we can do to make your stay a more pleasurable one. Our team would have been more than happy to address your concerns, and this is not to the high standards we aim to achieve. We truly hope you allow us another opportunity in the future.

8/10 ดี

Scott

เดินทางกับคู่รัก
The hotel did what it needed to. We stayed for 3 nights. They gave us a 1st floor room which the “balcony” was basically poolside. Everyone at the pool could just look into our living room, and bedroom. There was also a side door to use for convenience, the problem is the latch was broken so all night as people came back and used it, it would slam. All. Night. The breakfast “buffet” was nice to grab a quick eat but the options were limited. There may have been two choices. The pool was a nice area, clean and had music playing. The problem is the music for the first 2 days was a repeat of literally the same 5 songs. Sit by the pool for a couple hours and you’ll be cursing Jim Croce’s name as he again asks the operator to help him place his call. All in all it was decent enough for the price but we would have no reason to return again and not try another resort.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Point Hotel & Suites วันที่ 10 ก.พ. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with us again soon.