สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โฮมวูดสวีทส์ บายฮิลตัน เลคบูเวนาวิสตา - ออร์แลนโด

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 564 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 239 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 113 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 45 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 44 จาก 1005 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Elijah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Xiao Ying

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good, however the room never got replenishment of shampoo, conditioner, shower gel, etc. even we asked for it.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Roger

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Judy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
At check in key card was not able to to be activated. Hot tub was not working. We have to ask a few times for toilet paper, coffee and tissue. We should not have to ask for these to be replenished. Very disappointed that hot tub was not working.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Susan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dishwasher smelt. The hot water was just warm to cold. Was a room for 4 people but only had 3 person utensils.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Susy, Tampa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love it
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Vincent

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DO NOT STAY HERE!!! We notified the front desk multiple times over the 2 night stay that we had no hot water in room 519! They told us maintenance was working on it and going in roof to address problem. They were going to let us know when fixed and would check in! No call, no check to see if it was fixed. We called 3xs and went to the front desk to notify again two other times. Never got fixed! We woke Saturday morning to cops notifying our vehicle we were traveling in was broken into over the night. This is paid parking and seemed to be in a very safe area! A window was complete it broken out! We asked hotel staff if they had something (cardboard etc) we could cover the window with while we drove to window repair! We were very rudely told no! We asked if they were aware of what had occurred in their parking lot over night. They were! No offer to help, apology, or show of concern! They were of no help at all! They were the most insensitive, unprofessional, staff I have ever dealt with! I was totally shocked for a Hilton property and staff!!! We love staying at Hilton properties and are Hilton Members!! Total disappointment and horrible experience!!! When asked about cameras, we were told there were none! We noticed there were in fact none outside or anywhere in hallways or any other place visible on their property!! Hilton, DO BETTER!!!!!!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Marlo

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Our vehicle and several other vehicles were broken into. Police was the one to notify us. Hotel staff did nothing to help us to try make a temporary windows, so we can get to the nearest Safelite. Not sure why they charge parking fee because they have no cameras or security on property
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kristine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Alexander Ruben

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El precio del estacionamiento es muy caro. Estuvimos un día sin agua caliente. De todo lo demás no hay problema.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Judith

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big enough suite for our needs
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Sarah, Trenton

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only reason this got 2 stars in any area is because a nice young lady named Isabella was kind to us upon checkout. I'll start by saying that we checked out a day early because i couldn't take it anymore. Here are some things you need to be aware of if you are going to stay here: 1. Your air will not work, there were 2 units under the windows in our room one didnt work at all and had "BR" where the temperature should have displayed. The other was set on 62 and the room never got below 78. It was so humid, far more humid than it was outside. Uncomfortably humid. I called the front desk 3 times and was told by a guy that someone was coming to fix it and they NEVER showed up. My husband said not to complain because their were reviews about staff going into peoples rooms who complained and he didnt want to get into an issue with that. 2. You will have bugs in your room. Not bed bugs and not roaches, but ants. Thousands of tiny ants and they will crawl on your feet in the night and bite your feet and ankles, they will also get into your 30.00 cupcakes and theres no surface safe from them. 3. Your room will be filthy, the bathroom floors had a greasy like film on them, the table in the kitchen was never wiped down, the floors were vaccumed. I went and bought clorox wipes and all of my own bedding and cleaned it myself. My feet were black on the heels after walking around. I bought slippers, and i would highly recommended that. I would never in a million years stay here again.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Peter

เดินทางกับคู่รัก
No WiFi in the room and the reception is not friendly and is actually discriminatory
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jan

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay, very friendly and helpful staff.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Nicole

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location was great! 15 min drive to Disney, convention centre, and walking distance to restaurants and shopping. Our only complaint was the pool area. It's beautiful! But the umbrellas didn't stay open (pins needed were no where to be found), and the hot tub was cold when we arrived, and after we inquire about it on our third day did they actually realize something was wrong with it. Kind of made me sceptical about the pool area maintenance. Breakfast was good. Waffle-maker only came out of Sunday, it would have been nice to have it more often. Staff was super helpful and friendly, rooms were clean. Traffic was loud outside our window, and a/c unit was loud at night if you tried to have it cold, we just upped the temperature a couple degrees and that fixed it. The pool, gym, and laundry are shared with the Garden Inn. Parking is extra for stays less than 7 nights. Wednesday night social hour is not how it was pre covid. It was soup and salad, cheese and crackers, garlic toast, beer and wine, juice. But overall, it was a great experience. Aside from the hot tub and the traffic noise, it was great!
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Darrin Lee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff very friendly. Good breakfast nice room.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Luis

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was a bit apprehensive about this hotel because I booked it and then read the reviews which caused some concern, but I’m ultimately very happy we choose Homewood suites! The teenagers loved the hotel because it has a basketball court and I loved it because of its location and the full kitchen. Staff was friendly and resolved issues promptly and I will be booking with them for future outings in the Orlando area! Great family hotel.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Allison, mahopac

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A great inexpensive option for the Disney area. Staff was delightful. The pool was really nice and clean and hardly used at all. Not a lot of dining options nearby but there are tons of delivery options. Available through Uber and GrubHub. Rooms were spacious and clean.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

6/10 พอใช้

Dmitry

I liked 2 rooms suit, but in the begining I reported about one not working aircondition and saftybox, nobody came to check/fix them!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations Thank you for sharing your experience. Your feedback is important to us and helps us grow.

8/10 ดี

ALEISHA

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was clean. Staff was friendly. Breakfast was great. Pool was a little dirty, we didn’t use it. Kids loves basketball court. Would stay here again for the nights we stayed and the price
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

8/10 ดี

Carlos, Robbinsville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and family friendly hotel. Great pool area and a very decent breakfast. One thing we are still trying to get used to in the Orlando area, is the steep parking fees at the area hotels.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!

2/10 แย่มาก

Florian

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir kamen gezeichnet von der Anreise aus Deutschland müde an. Vor Ort hieß es dann, dass unser Zimmer seitens des Hotels storniert worden ist. Angeblich wäre mein Kreditkarte nicht mehr gültig. Vollkommener Unsinn !! Das geht gar nicht. Expedia war mit hier leider auch keine große Hilfe..habe am Ende glücklicherweise ein anders Hotel vor Ort buchen können. Note 6
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that you had an unpleasant experience at our hotel. We apologize for any inconvenience or discomfort it may have caused. We strive to provide exceptional customer service and it's disappointing to hear that we fell short in your case. We will address this with our staff and take steps to ensure that all customers receive the assistance they need. Thank you for sharing your experience. Your feedback is important to us and helps us grow.

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.

2/10 แย่มาก

Marcia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don't stay at this hotel! We asked many times to fix the dishwasher and it was never done. We had problems with the room door lock (key card), I had to go back to reception several times to fix it. Due to these inconveniences, manager Rosa said that they would give us a discount on our stay and that was not done either! This hotel has total disregard for guests!!
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 26 มี.ค. 2024
I want to thank you again for taking the time to review our hotel as well. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. Feedbacks like this are always profoundly disturbing for us to read, and whenever a guest is this dissatisfied, it is an immediate concern for management. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Rest assured that your feedback has been taken to heart and that we will seize this opportunity for improvement. As your journey continues, we wish you well.

10/10 ดีเลิศ

Gil

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente habitación y excelente ubicación.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Ashwin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Juan Ignacio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All ok
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

TINA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Raining when there. Couldn’t see or do much
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Sandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was convenient no complaints the rooms were spacious
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

6/10 พอใช้

Kristian, Oakville West

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Ok property, good for the price. Pool is not heated and was freezing; you also have to pay $25/night for parking.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations when it came to the pool area. We will work diligently and get this rectified.

10/10 ดีเลิศ

Jagdishkumar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great service. Enjoyed staying there
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Karla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy limpio, y la zona muy segura y bonita
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

6/10 พอใช้

Isabella

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.

2/10 แย่มาก

Midiala

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I’ve been at this hotel for 4 days there no hot water and at the front desk they said a lot of excuses but they never fixes, the breakfast table I have to cleaning by myself because nobody take care of that, and you have to paid for a parking when you get there!! There a lot of hotel around that one please don’t take this one…
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 26 มี.ค. 2024
I want to thank you again for taking the time to review our hotel as well. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. Feedbacks like this are always profoundly disturbing for us to read, and whenever a guest is this dissatisfied, it is an immediate concern for management. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Rest assured that your feedback has been taken to heart and that we will seize this opportunity for improvement. As your journey continues, we wish you well.

8/10 ดี

Tamara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Other than having to pay full parking rate for only being there 10 hours it was a very nice hotel. Good hot breakfast!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I do want to express my deepest apologizes for the inconvenience this has caused, We will work on improving our hotel with all the feedback provided to us.

4/10 แย่

Olivia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked the room a month in advance and called two weeks prior to my stay to verify my reservation and details. When I checked in, I was informed after checking my room that the king suite I booked was not communicated by Expedia and that room style was no longer available, but a double suite was. The elevators smelled and the floors were wet. I had to shoulder into my door because it was stuck and then had to roughly push it closed or it wouldn't lock. The walls in the dining area were dug into, the bathroom vanity was broken, and there was blood droplets on the carpet outside of the bathroom. The staff was nice and the bathroom items smelled good, though.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
I want to thank you again for taking the time to review our hotel as well. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. Feedbacks like this are always profoundly disturbing for us to read, and whenever a guest is this dissatisfied, it is an immediate concern for management. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Rest assured that your feedback has been taken to heart and that we will seize this opportunity for improvement. As your journey continues, we wish you well.

4/10 แย่

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.

8/10 ดี

Carole

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good location, check in was easy. Staff was friendly and professional.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.

6/10 พอใช้

Gissel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.

8/10 ดี

Bryanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a lot of humidity in the room and smelled like bleach. The place was very clean but the smell was just too strong. Besides that it was nice and spacious.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.

6/10 พอใช้

Carl, Reidsville

เดินทางกับคู่รัก
Outdated tub and the bed and pillows were awful
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room and pool area. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.

10/10 ดีเลิศ

Ms z

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place, price was right. Breakfast was excellent .
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I am so happy to hear that you enjoy our complimentary breakfast. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

8/10 ดี

Daniela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.

10/10 ดีเลิศ

SINDY, cape coral

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property!!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

William

เดินทางกับครอบครัว
Great check in, the front desk staff was excellent
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Shirley วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!

2/10 แย่มาก

Amber, MIDDLEBURG

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.

2/10 แย่มาก

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff was lacking...
Beware! This hotel is run by incompetent people. I informed the man who checked us in that my room was paid for in advance yet he still charged me again for some reason. Although we've been in contact with the hotel a few different times now, we've yet to receive our money back. The added stress is not worth any convenience this hotel provides.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that you had an unpleasant experience at our hotel. We apologize for any inconvenience or discomfort it may have caused. We strive to provide exceptional customer service and it's disappointing to hear that we fell short in your case. We will address this with our staff and take steps to ensure that all customers receive the assistance they need. Thank you for sharing your experience with us - it's important to us. Your feedback is important to us and helps us grow.

2/10 แย่มาก

daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
cancelaron mi reservacion y me cobraron la estancia y no me dejaron quedarme en el hotel
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Cendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.