สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 8:00 น. ถึง 22:00 น., เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว ฮิลตันการ์เด้นอินน์ ออร์แลนโด ที่ซีเวิลด์

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 656 จาก 1192 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 341 จาก 1192 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 106 จาก 1192 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 48 จาก 1192 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 41 จาก 1192 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Hilton was very well managed and priced perfectly will return.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Stephanie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I went to make some coffee and found two pills in the coffee area of my room. They said they would give me a discount and never did.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
Thank you so much for your review! We aim to make our guests stay at our hotel as comfortable as possible and your review will help us in achieving that goal. I’m sorry to hear that your overall quality of stay did not meet the standards we have come to be known for, but as we continue to work on improving the levels of the products and service quality in our hotel, we hope your next stay can be even better than your last.

10/10 ดีเลิศ

Elsa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

10/10 ดีเลิศ

william

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Very nice hotel
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

10/10 ดีเลิศ

Jennie

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So close to Sea World--just a walk across the street!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

10/10 ดีเลิศ

Crystal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would stay again
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

6/10 พอใช้

Lyle

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

8/10 ดี

Amy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was nice. Nice people and clean property. Did not like the shower, but we did get the wheelchair accessible room assigned to us and it was roomy, but not a great bathroom.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn at Seaworld วันที่ 17 มี.ค. 2024
Hello!Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed the location and found our property clean with friendly staff. We apologize for any inconvenience regarding the shower. We'll certainly take your comments into consideration for future improvements. We appreciate your input.

2/10 แย่มาก

Ivan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Faucet Sink without pressure. They say is the normal in the hotel, but shower has good pressure. Not true, they never clean the faucet. Bad customer service.
การตอบกลับจาก Hilton Garden Inn at Seaworld วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for the inconvenience you experienced. This is certainly not up to our standards, and we will address it promptly with our housekeeping and maintenance teams. We appreciate your feedback, as it help us improve our services for the future guests. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

2/10 แย่มาก

Ivan, Bradenton

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The sink faucet was completely dirty and the water pressure was ridiculous. The maintenance and front desk said is the normal hotel pressure. Not true, the shower has good pressure, after call several times they return and clean the faucet. Maybe never was clean. Bad service, I will never return to this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Stephanie วันที่ 11 มี.ค. 2024
Hi Ivan, I'm sorry that your stay did not meet your expectations. I will be sure to pass along your feedback to the team so that we can make the necessary improvements.

10/10 ดีเลิศ

Donna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we first walked into the property to check in, I was really taken back. It was a very small check in area with a bar and the restaurant right there, so looks can be deceiving. It was a great place with no issues with anything. we enjoyed our stay with buffet breakfast every morning (an extra charge). There was a shuttle to and from Seaworld and other venues we did not take advantage of. Our stay was great due to the friendly service and helpful workers. We would definitely stay again if in area. I will say, there really isn't anything walkable around but our focus was on seaworld, so it was perfect. I only remember the front Desk, Pamela but everyone was great, including the breakfast servers.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

10/10 ดีเลิศ

Gena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก HGI Seaworld วันที่ 24 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to offer feedback regarding your recent stay! We value your business and your review helps us in perfecting our quality of service. Thank you!

6/10 พอใช้

Terry

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
They were out of a lot of things, daily. Shower Gel all week!
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Terry we are so sorry that you had this experience at our hotel. That is not how we want things to happen in our hotel during a guest stay. We are sorry about that. We hope that you give us another chance on your next time in Orlando.

6/10 พอใช้

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beds are hard. Water smells badly. Staff was great.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Stephanie วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hi James, thank you for your feedback. I'm sorry that you didn't find the beds comfortable. I will pass along the information to my team. Have a great day.

4/10 แย่

Rahul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was too noisy due to a common door between mine and next room. The alarm used to turn on every morning at 6 AM and it disturbed my sleep. The main desk didn’t listen to me
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Stephanie วันที่ 13 ก.พ. 2024
Hi Rahul, thank you for your feedback. I'm sorry that you were not satisfied with your experience here. I will be sure to pass along this information to my team so that we can improve our service. Have a great day.

8/10 ดี

Alexandre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

4/10 แย่

Chaka

เดินทางกับครอบครัว
Poor management
Unfortunately this hotel couldn’t even follow through on the simplest request of delivering some linens to the room. We reserved a 1 bedroom with King and sofa bed. There were no linens for the sofa bed…easy fix right? The manager on duty couldn’t find the engineer and stated he had absolutely no access to the linens. So my daughter had to sleep on a bed with no sheets, we gave up our blanket (so now we’re cold) so she wouldn’t be cold. The TV remote don’t work…they couldn’t be get anyone to fix that either as no one showed up. I’ll pass on this place next time
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First thing is we want to thank you for taking the time to fill out a review for our wonderful hotel. We are sorry that we fell short during your stay at our hotel. I will follow up with the department heads so this doesn't happen again. Thanks for letting us know. Looking forward to making it right the next time you stay with us with great service.

4/10 แย่

Brian

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Stephanie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Hi Brian,I'm so sorry that you didn't have a good experience at our property. It is always our goal to provide the best service possible for each of our guests. We will be sure to make things right.

8/10 ดี

Betzaida

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

6/10 พอใช้

Emily

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was chaos. The key cards were never working and we had to manually have a person let us in and out each time. That’s not great with a small kid. They also didn’t provide me with any of the Hilton honors member benefit. The room and bed were comfy and had great cooling, however it smelled like dog when we first arrived.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First of all we want to thank you for taking the time to fill out a review for our wonderful hotel. We are so sorry that it wasn't so wonderful during your stay. I will be talking with the staff to address all these issues.

10/10 ดีเลิศ

Diana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

10/10 ดีเลิศ

David

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Stephanie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Hi Amanda,I am happy to see that you had a great experience staying at our property. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Diane

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

10/10 ดีเลิศ

Lisa, Rogers

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was great
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

8/10 ดี

CHUN YI

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First we want to thank you for taking the time to fill out a survey for your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and enjoyed our hotel. We are looking forward to your next stay with us here at the Hilton Garden Inn Sea World Orlando.

10/10 ดีเลิศ

Mariela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eric - Asst. General Manager วันที่ 7 ม.ค. 2024
Good Morning, Thank you for taking the time to complete the survey regarding your recent stay with us. We're glad you enjoyed your stay with us and hope you visit us again in the future. -Warm Regards

6/10 พอใช้

Ilich

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
They have a serious problem in the housekeeping and maintenance area. I stayed for 2 nights on this trip, on December 31, 2024, and on January 6, 2024. On the first night, they assigned me a room with a broken and inoperable sun-blocking curtain. On the second night, the bathroom did not have shampoo, bath soap, or hand soap. In both cases, the coffee maker in the room also did not have instructions, and when I operated it, it spilled coffee the size of the cup. I burned myself trying to operate it without spilling. Truly a shame. On the other hand, the reception staff on the second night was quite rude and unhelpful.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ก.พ. 2024
First off I want to thank you for filling out a review on our great hotel. Second I want to apologise we fell short during your stay. Our hotel staff try to go above and beyond for all of our staff. Please give us another chance to make it the best trip you have ever had.

2/10 แย่มาก

Jaime

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible communication by the staff.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Jaime, Thank you for taking the time to complete your review of our hotel. I do apologize for the issues you encountered during your stay. To better our service for the future, can you provide me with more details?Warm Regards-Hilton Garden inn at SeaWorld

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
EXCELLENT PROPETY THAT IS A 1/2 MILE WALK TO SEAWORLD. VERY CLEAN AND AWESON STAFF. WILL STAY HERE AGAIN.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Mariela: Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Christian

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Christian: Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

6/10 พอใช้

Keith

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Keith: Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

6/10 พอใช้

Jovana

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Front desk customer service was not hospitable. Room cleaniness was not satisfactory. Wouldn't recommend.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Mariela: Thank you for taking a moment to share your experience. I am sorry to hear you found the Hotel not to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Frank

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed here when we visited SeaWorld. This hotel is very walkable to the park and is clean and fit our family of three perfectly. The staff was so nice - I will definitely stay here again!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 24 พ.ย. 2023
Good Morning, Thank you for taking the time to complete the survey regarding your recent stay with us. We're glad to hear that you enjoyed yourselves and hope that you visit us in the near future soon. Happy holidays!!! -Warm Regards Hilton Garden Inn at SeaWorld

4/10 แย่

Nick

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
not clean
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Good Afternoon, Thank you for taking the time to complete the survey regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for not meeting your expectations. Your feedback will help us improve our services and hope you'll give our property the opportunity to provide you with the service you deserve. -Warm Regards Hilton Garden Inn at SeaWorld

10/10 ดีเลิศ

Louise

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Good Afternoon, Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay with us. We are extremely happy that you enjoyed your stay and look forward to hosting you again in the future. -Warm RegardsHilton Garden Inn at SeaWorld

6/10 พอใช้

HONG AI TRAM

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
the lobby looks new and clean. The pool was decent. Hot tub jaccuzzi was really good. The room looks outdated and we are lack of soap, lotion and no ironing board Upon check in we request our room to be cleaned daily. We were there for 3 days, not once the room was cleaned. So many things were not refilled in the room we have to call to ask for everything. They bring things up very quickly but in my opinion things should be refilled prior to be ready for guests
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Hong AI TRAM:Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

6/10 พอใช้

tara, Lewisville

เดินทางกับคู่รัก
The hotel was fine and there were signs in the room indicating that they only clean the room every other day. We were there three nights and our room was never cleaned. We could have stayed at a similarly priced and rated hotel nearby and had our room cleaned daily, free self parking and a free breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Tera:Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry you were unhappy with your guest room. I will address your feedback directly with our team. If there is anything else I can do for you. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Let's start leaking toilet always running. Room was not cleaned properly. I think I have stayed in Red Roofs and felt cleaner. We slept showered and fixed the toilet each time we used by messing with flapper to fill. Not a good night.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 พ.ย. 2023
We want to thank you for taking the time to post a review on out great hotel. We are sorry it didn't go so well. We hope you give us another chance and stay with us again. We are sorry we lacked on making your stay as enjoyable as possible.

8/10 ดี

Magdalena

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Thomas วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Magdalena: Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

ashley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Easy walk to seaworld
Great hotel, walking is easy to seaworld!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 27 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your feedback is important to us. We're glad to hear that you enjoyed the hotel and hope you stay with us again in the future.

8/10 ดี

Martin

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 27 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to complete the survey. Your feedback is important to us. I'm sorry we did not meet your expectations during your stay but hope you give us another chance in the future.

6/10 พอใช้

Felipe

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Laquanda Howard- Front Office Supervisor วันที่ 5 ต.ค. 2023
Good afternoon,We are sorry to hear you were not happy with your stay. if there is anything we can do to make it right please let us know.

2/10 แย่มาก

Valeria

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La habitación y el hotel pura humedad olía demasiado feo
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 1 ต.ค. 2023
Hello and thank you for taking the time to complete the survey. I do apologize for the condition of your room during your stay. If you decide to stay with us again in the future, please feel free to reach out to us in advance to ensure a perfect stay. -Warm RegardsHilton Garden Inn at SeaWorld

4/10 แย่

John

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 29 ก.ย. 2023
Good Morning, I'm heartfelt apologizes that your stay was not to your expectations. Can you provide us with more information to better understand what went wrong and how we can improve our service?

10/10 ดีเลิศ

Sabrina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 27 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to complete the survey, your feedback is important to us. We're glad to hear you enjoyed your stay and hope you decide to stay with us again in the future.

8/10 ดี

dVon, Freeport

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed my stay, the atmosphere, the employees, and the location. My only issue was my room smelt like mold. There was a scent in there that would not leave. Every day I left and came back it was a mold scent.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Laquanda Howard- Front Office Supervisor วันที่ 5 ต.ค. 2023
Good MorningWe appreciate your feedback. We are sorry to hear about the issue you experienced with your room while on property. If there is anything we can do to make it right, please let us know.

4/10 แย่

Clinton

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Laquanda Howard- Front Office Supervisor วันที่ 19 ก.ย. 2023
Thank you for your feedback. We are continuously working hard to improve our service. We hope that you will visit us again in the future, as we look to make each stay better and brighter.

10/10 ดีเลิศ

Arlinda, Coral Springs

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Eric - Front Office Manager วันที่ 27 ต.ค. 2023
Thank you for completing our survey. We're glad to hear you enjoyed your stay and hope you decide to stay with us in the future.

8/10 ดี

Marcia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Laquanda Howard- Front Office Supervisor วันที่ 19 ก.ย. 2023
Thank you for your feedback. We are continuously working hard to improve our service. We hope that you will visit us again in the future, as we look to make each stay better and brighter.