ด้านหน้าที่พัก

รีวิว เฟลตเชอร์ โฮเทล-เรสเตอรองต์ เดอ เกลเดอร์เซอ ปูร์ต

3 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 43 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 68 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 39 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 170 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Maaike

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

annelies

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was simpel, schoon, en heerlijke bedden, en vriendelijke mensen 👌
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Basil

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

J

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fijn verblijf
Plezierige ontvangst. De kamer was keurig, maar wel veel te warm voor ons doen. Het ontbijt was lekker met veel keuze.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

kevin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Netjes
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

mehmet kadir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 21 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Charles

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
As expected.
Everything was great.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

mehmet kadir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything was good
Cosy staffs and good location.
เข้าพัก 13 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Remi

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Nilka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ik ben vriendelijk behandeld en heb een fijn verblijf gehad.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Talip

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Rob

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Norbert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Roberto

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We kwamen 's avonds om 10.30 - 11.00 uur aan. De kamer had geen stroom, we belden 3 keer en kregen pas de volgende dag om 9 uur 's ochtends een oplossing. Zonder de mogelijkheid om onze mobiele telefoons op te laden, was douchen in het donker een avontuur. Geen verontschuldiging. Misschien omdat we buitenlanders waren, behandelden ze ons zo.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Marjan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Hans

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Astrid

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In de kamer miste ik nachtkastjes. Er waren hele kleine plankjes, waar ik, naast de vaste telefoon maar weinig op kwijt kon. Ook kon klemde de deur van de badkamer, die daardoor niet dicht kon.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Marij

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Kees

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Sober, maar voldoende. Alleen het water in de wasbak liep niet weg! Heel erg verstopt. Geeft een erg onsmakelijk gevoel! Voel je wat ik bedoel🤓
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Menno

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prima
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Joseph

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The front desk staff were really helpful with my late arrival and check-in time. They were also very helpful with securing a taxi for me to my conference venue. However, at 08:26am on a Tuesday morning 13th June during breakfast buffet, one staff walked across the room querying me as to what my room number was while I was having breakfast. I was extremely offended by this as no one else was asked this question on all 4 days I attended breakfast buffet. This has not been a thing in other hotels I’ve visited and it also did not help that I was the only black person in the room when this happened. I think that particular staff needs to be trained on how to properly approach paying customers without offending them in the process. Also I expected the facility to at least have an iron and ironing board to straighten clothes. These incidents aside, my stay was lovely and wonderful.
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Bjarne Juel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dejligt hotel
Dejligt hotel
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Albert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Basic kamer
Weinig comfort op de kamers, geen airconditioning, geen koelkastje!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

P A

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Willem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

P A

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

GIAN

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Diarmuid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Eddy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Er is tijdens het diner te weinig bediengs personeel waar door niet konden eten ten tijde van onze aankomst .
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Francisca

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

6/10 พอใช้

Nadine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Freundliches Personal, unkomplizierter Check In, leider viel zu weiche Matratzen und zu hellhörig, der Gast im Nachbarzimmer hat mit mir mit seinem Schnarchen den Schlaf geraubt.

6/10 พอใช้

Ed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
bedden goed inrichting strak en degenlijk ,keuken dicht om 19.30 ontbijt pas om 7.30 kamers gehorig beperkt aantal handdoeken omgeving uitgestorven dit was eind november

8/10 ดี

Nadja

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Ida

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prima locatie en goede service
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

Maroa

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Albert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Anita

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Michael de Koe

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Prima Hotel
Prima Hotel, Nette kamers
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Tom

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

6/10 พอใช้

T G F

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Redelijk tot goed
Kamer goed badkamer perfect Bediening in restaurant matig
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

H.J

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

Claudia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ooij en Fletcher. Prima combinatie.
Prima kamer. Goede ontvangst. Tip: zeker als je de eeuwige discussie over de maatregelen van corona wil bestrijden: hang jullie regels omtrent inchecken, of bij ontbijt/diner bij de entree van de ruimte, in plaats van de aanbieding van de maand (die staat ook op de tafels). Scheelt een hoop verwarring
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Prima eenvoudig hotel. Bij inchecken wat problemen, verkeerd kamernummer, verkeerde pas. Voor kinderen saai en geen kinderkaart. Kamer en eetzaal recent vernieuwd.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

Claudia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ooij is mooi!
Keurige kamers! Hartelijk ontvangst, goede service.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Prima voor de prijs
Ik verbleef een nachtje in het hotel omdat ik ochtend vroeg in Nijmegen moest zijn. Ik had geen hoge verwachtingen en het was prima voor een nachtje. Kamer was schoon en dat vond ik het belangrijkste. Wat minder was dat de temperatuur knop van de douche vast zat en na het douchen het hele badkamer onder de water zat.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Zuzana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

Hetty

verblijf bij evenement in Nijmegen
Ik wist dat het een 3-sterrenhotel was en dat er bij een evenement een hogere prijs wordt gevraagd, maar een meerprijs van € 135,- vind ik belachelijk. Het is maar een heel simpel hotel met geen extra faciliteiten op de kamer.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019