วิวจากที่พัก

รีวิว โรงแรมเดอะ พาล์มส ไฟร์ ไอส์แลนด์

3.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 52 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 38 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 26 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 15 จาก 142 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 11 จาก 142 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Donna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worry free too notch stay
We booked a last minute girls weekend over labor day. The Palms at Fire Island providesd a beautiful experience! Our room was ready upon check-in, 3 hours early! The hotel kept in contact with us via text the entire experience, towels, bikes ,beach accessories, water, whatever we needed was immediate attended to. Hotel was clean, we had a large courtyard with plenty of seating and a plentiful breakfast! Security was top notch. People stated rooms were small on other reviews but we had no issue at all. Room was as expected . Room was high priced but that is as expected for Palms property and the staff and amenities did not disappoint!!
Courtyard
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Kelly

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

Karen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The front desk staff was fairly surly. At $600 a night for a tiny room management should require a little more professionalism and make sure guests feel valued. Also the desk does not respond to messages in a timely fashion.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Barbara

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have to say, spending over a 1,000 each night. You would have no mold in the bathroom, better beds, utensils beside one knife, better HVAC and not smell mold. Not booking again!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Kelly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I truly just wished our room was a little bigger. It was absolutely a tight fit for 2 grown adults and our luggage.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 ส.ค. 2022
Kelly, it was a pleasure to have you. We hope to have you book early enough for us to offer you a larger room next to time. Thank you for taking the time to share your feedback. We will note your guest profile accordingly.

10/10 ดีเลิศ

Jeanine

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff hotel accommodations were excellent And they had a lot of great special touches that made my stay wonderful
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ส.ค. 2022
Jeanine, you were a pleasure to have as our guest and we thank you for your feedback. We look forward to having you as our guest again soon.

10/10 ดีเลิศ

JOHN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
HIGHWAY ROBBERY
From beginning to end, their entire approach is focused on convenience for hotel and not the customer. No one can access the rooms before 4:30pm even if they are ready! Staff is rude. Forgot to give us lock for trolly, towels and beach equipment. The King size room was tiny. Air conditioner was SO LOUD…we had to turn off because it was too loud. Room was dirty but they tried to cover it up with a very gross citrus scent that is sprayed all over. Breakfast doesn't start until 8:30 am and at that time, they are sending you a text message telling you you need to vacate the room by 1lam. Notwithstanding that the next ferry is at 12:10pm. Whole experience was awful. It's expensive also and not worth it in any way, shape or form. This Hotel is a miss for sure!!!! BTW I have a broken femur and a service dog and notwithstanding all that they gave us BY THEIR OWN ADMISSION the smallest King they had - notwithstanding my point of comfort being key in my situation -
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Palms Management วันที่ 25 ก.ค. 2022
Dear Joseph, We do regret that we did not meet your expectations. Your room was in fact changed to the first floor to accommodate your broken femur at your request. The citrus spell is a disinfectant used by housekeeping. Guests are welcome to use all amenities from the moment they arrive until they leave the property allowing guests enjoy this beautiful island immediately. 4:30 is a standard check in time which gives our staff ample time to properly prepare our suites and rooms. Guest rooms that are ready prior to the official check in time are contacted via text. You were contacted to check in at 1:43 and did so check in at that time. Check out is 11am, another standard in the industry which again allows our staff to clean and disinfect properly. We do hope to see you in the future if you so choose the return to Fire Island. All the best to you and your lovely wife.

10/10 ดีเลิศ

Maureen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Barbra

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Charming lodging in a picturesque beach town. We had a lovely stay!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Lea - The Palms Hotel วันที่ 25 ก.ค. 2022
Thank you for your feedback. We do appreciate your comments and hope to see you again in the future. All the best, LEA

2/10 แย่มาก

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DO NOT STAY HERE - IT'S A RIP OFF AND POSITIVE REVIEWS ARE FAKE. I'm traveling a lot and this was my worst hotel experience ever. To enter or leave the hotel we needed to wade through a ankle deep puddle of canal water (yes, you read that right). The hotel didn't notify us about this in advance and didn't do anything to resolve the situation. In addition the rooms were so tiny that we could hardly open up our suitcases. On top of that rooms were dirty with hairs in the leaking sink and smelly blankets, we woke up covered by mosquito bites and the "great view" that was advertised was to a dark wall that was only two feet away from the windows. They were also freezing cold and we weren't able to regulate the AC. As if that wasn't enough the rooms were super noisy. We woke up every time when someone was walking in the corridor and constantly heard noises from the reception. Due to the backyard being flooded we needed to take our breakfast while standing in the reception. The food quality at breakfast was also quite poor - the watermelon was rotten Positive reviews are fake - the hotel promises benefits in case you leave a positive review. The whole place is a scam - do not go there.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location, close to bars and restaurants, but not too close hence quite at night. Very friendly and accommodative stuff. Beach chairs, umbrellas, towels and wagons at your convenience. You are able to leave your bags at concierge after you checked out, so don't have to rush from the island or carry bags with you.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel General Manager วันที่ 18 ส.ค. 2021
Thank you for your feedback! We look forward to having you return to be our guest. If you would share your experience on Trip Advisor and Google please let our reservations know when you return so you can be placed in our preferred guest list. We would love to offer some incentives!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very professional and always helpful. Housekeeping is available twice a day via text. The only negative aspect to the property was the long wait lines for beach services.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 ส.ค. 2021
Thank you. We’re working as hard as we can to offer all complimentary amenities. We want to give each guest the attention that you deserve. We hope to see you again!

6/10 พอใช้

Lisa

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very professional. Excellent customer service!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Palms Management วันที่ 9 ส.ค. 2021
Thank you for sharing your feedback! We do hope to see you again and exceed expectations.

10/10 ดีเลิศ

Eileen

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was too small not happy at all
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

8/10 ดี

Marty

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Palm hotel
Nice place in Ocean Beach. Small rooms as expected
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ส.ค. 2021
Marty, thank you for your feedback. The Palms does offer larger rooms, however we do sell out rather quickly. Please reserve your room now for next year without any deposit until January and let us know that your a repeat guest for special Palms Preferred Guest Benefits.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very friendly but the service was beyond poor. Had no maid service for the 2 days I was there and the suite was not very clean. Sand in all the beds and when asking for maid service they kept replying they are on there way and then never showed up. For the price you are paying for these suites I would expect exceptional service..
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ส.ค. 2021
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience experienced during your stay. We do use our reviews to initiate corrective action when staff fail to maintain the standard that The Palms is known for. Please contact me directly so I can rectify this situation both for you and as a teaching opportunity for the staff in question. I can be reached at laura@palmshotelfireisland.com The Palms offers housekeeping services twice daily and is available upon request via our “At Your Service” texting ap.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked the beach feel to it.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ส.ค. 2021
Thank you for your feedback! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They offered numerous amenities for the beach as well as bicycles. The staff was excellent. We would definitely recommend The Palms.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Palms management วันที่ 26 ก.ค. 2021
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. Guests who write Google reviews and reveal their name will have their guest profiles updated and added to our loyalty program where guests may enjoy various benefits. We do hope to see you again during the season.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Guest Services and friendliness
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Palms Management Team วันที่ 7 ส.ค. 2021
We’re happy to see your feedback and appreciate you taking the time to share. We look forward to having you as our guest.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was supposed to be fit for 8 people, but was more of the size for 6. As seen on the website I booked the room on, the amenities included 2 Kings and 2 Doubles, however, what we got were 3 doubles and a pull out couch. When we tried to use the pull out, there were no sheets to put on it and the mattress itself was filthy with dirt. The dishes available to us to use in the small kitchenette were dirty as well, and there were bugs in the utensil drawer. There was also only one bathroom to share between 8, which is near impossible. Housekeeping never made our beds, they would simply just drop off towels and take out garbage. We did enjoy the private area at the back of the hotel, and the staff members were super sweet, but the room itself was highly disappointing.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Palms Management. วันที่ 25 ก.ค. 2021
We apologize for any misunderstanding, the suite indeed does have three full beds, however, the Upper East Side Suite and the Upper West SIde suite do have king beds, which may have been a better option for your group. We will review the way that Expedia represented the suite upon booking. When in doubt please call the hotel directly and we will ensure that you are booked in the right suite for your guests. We want to exceed your expectations and will be certain to bring this feedback to the attention of our housekeeping manager for sure. Guests are asked via text and at check in if they wish to have the pull out beds made which is part of our turn down service. We want our guests to sit back and relax. We do hope to see you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 ก.ค. 2021
Ian, it was a pleasure to have you as our guest. Please reference your review when you return! If you would be kind enough to share your feedback on trip advisor it would be greatly appreciated.

8/10 ดี

Leslie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ส.ค. 2021
Thank you for taking the time to offer feedback. We appreciate your loyalty to The Palms Hotel.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Palms Management วันที่ 7 ส.ค. 2021
We regret that you were dissatisfied. Please contact me directly so we can find a way to resolve this matter for you.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at the Palms Bungalow building and had a very nice stay. Just be aware that the rooms are quite small (typical of a FI or NYC hotel room). Only a few feet on the outside of the king bed for walking space. It would be impossible to eat in the room without eating on the bed. Beyond that, The room and hotel itself is clean, we loved access to the bikes, staff is friendly and helpful, especially Amy at the Bay Bar. Would definitely stay again but in a larger suite.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Palms Management วันที่ 29 มิ.ย. 2021
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that our staff has exceeded expectations and we will be sure to let Amy in particular know that you were singing her praise! Many rooms are very small, while others are more spacious. We look forward to having you return. Request the second floor Bungalow rooms for larger rooms with king beds! They sell out quickly.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Check -in was at 4:30pm yet our rooms were not ready until almost 6pm. The general manager/owner , Laura was absolutely unconcerned, aloof and unapologetic about the situation when i mentioned it to her. Keycards constantly didnt work. Breakfast was only readily available on the first day because they were guests staying at one of the cottages. When they checked out, it appeared that the rest of us guests staying in what they call "mini or junior suites" (which is quite deceiving as these room are so small and no sitting area, simply 2 rooms with an adjoining door) there was no breakfast unless you went hunting for a hotel staff to scrunch together a couple muffins and coffee. The hotel manager only appears to care about guests who stay in the overpriced bungalows and cottages. If you stay in a regular room she has the most demeaning/ cold attitude. There was constant banging of doors and what appeared to be the sound of moving of furniture while we were in our rooms. Thankfully we didnt spend alot of time in our room. i received an email from the Palms asking for feedback which i sent weeks ago and never received a reply or apology for the myriad of issues that were problematic during our 4 day stay (wifi didnt work, shower in my mum's room didnt work on the first day, key card issue almost everyday). Unfortunately the GM is also the owner so there is no recourse in addressing her lack of ability to make EVERYONE staying at the hotel feel appreciated and welcomed.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 มิ.ย. 2021
Marcia, I tried to reach you and left my direct cell number. I’m hoping you received that initial response.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

Stephen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Diane

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

4/10 แย่

Gina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Wendie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Deborah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Covid getaway
The staff was terrific, price was steep for the sparse accommodations, the nice continental breakfast and free beach needs help take the sting out of price.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Alexandre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

6/10 พอใช้

Dominique

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Guest services available until things went wrong
We had a disappointing stay at this hotel and contacted guest services as well as the general manager email with no response.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ก.ค. 2020
Dominique, we communicated and reached a resolution. We are looking forward to having you return.

10/10 ดีเลิศ

Shelly, Oceanside

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a fabulous romantic stay. Super clean & comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ก.ค. 2020
We are looking forward to having you stay.

8/10 ดี

Amy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 ก.ค. 2020
We are looking forward to having you return. M

10/10 ดีเลิศ

Francesco

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked that beach chairs, towels, bicycles and water was given. I also like the balcony and location. I didn't like the late check-in and especially not the very early check-out. I also didn't like the extremely high price per day
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our only problem was they booked a party from 3pm until 830 the noise was unbearable the music was so loud it shook the entire room it. So bad we could not stay in room entire time part was on speaker was right below our window it even shook the light fixture so much the bulb broke. All of our ammendities on the sink shelf fell to floor could not hear 2 words of conversation. We understand hotel is there to make money but they should not have rented the surrounding rooms out when it was going to be like this you pay a premium price but could not be in the room even for a quick nap
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location good, and amenities nice, bikes and breakfast great. Rooms are extremely small and it is extremely loud - every morning, no insulation older building door slamming left and right.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

stanley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Several properties in the town. Nice people, especially Chuck who served us at the Palms Bay front.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019