ล็อบบี้

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา พรีเมียร์ สวีทส์ - ยูเนียนซิตี้ - ถนนดายเออร์

2.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 150 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 85 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 61 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 46 จาก 424 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 82 จาก 424 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Helen

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

REYNALDO

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Kevin

good location near the shops
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Kevin, Thank you for staying with us during your recent trip to the city. We are happy you had a pleasant time, and our location, which is close to everything, made it better. We look forward to welcoming you back for another better experience! Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Kim

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
There was roches in my room I had never seen then at this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Kim, We sincerely apologize for the disruptions during your recent visit. We understand that your cleanliness expectations were not met and the condition of the delivered room needed to be at par. We want to reassure you that we take every possible measure to prevent the presence of external insects, as mentioned. Our pest control provider maintains a regular servicing schedule for our premises. Nevertheless, we will discuss with them and the housekeeping team to ensure all necessary measures are taken to prevent future issues. Please return and allow us to serve you so you can enjoy our hospitality the next time you visit our location that you like.Sincerely, Hotel Management

6/10 พอใช้

ELENITA, fremont

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The Lady that assist me in my check in is not friendly and accommodating, management should train front desk personnel to be friendly and accommodating.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear ELENITA, Thank you for taking the time to share your experience and concerns. Providing the highest level of hospitality is our number one priority; therefore, we sincerely apologize for not meeting your expectations. Our concerned team is looking into this to prevent similar issues from occurring in the future. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area so we can ensure your next stay is the outstanding one you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Sherelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My family and I stay often especially this one, when we need to. It's like our home away from home! Thank you so much for your hospitality and your professionalism and for clean rooms and a comfortable bed!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jasmine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
it was dirty, lots of dirt, I even found a small spider on my bed
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Jasmine, We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we regret any inconvenience caused by the presence of dirt and a spider in your room. Please know that we take your feedback seriously and will address these concerns with our housekeeping team to prevent similar occurrences in the future. Your experience does not reflect our standards, and we appreciate you bringing it to our attention. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a more pleasant stay.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Lali

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Trilochan

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Bonifacio

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bartender focus more on people that spend money then someone walking in off th steet
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Bonifacio, Thank you for taking the time to review your experience with us. We apologize for the inconvenience you faced during your stay. We appreciate our guest's valuable feedback as we continually strive to grow and improve our guest services. We hope to welcome you back in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Jorizza

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Malkit

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Malkit, Thank you for choosing us and sharing your feedback. We're delighted to hear you had a positive experience at Extended Stay America! Your satisfaction is our priority, and we're thrilled to have met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Shannon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Affordable.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Shannon, Thank you for your feedback! We're glad you found our accommodations affordable. Providing value to our guests is a top priority. We appreciate your business and hope to welcome you back for another comfortable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
big room
like a home away from home with mini kitchen, good sized fridge. I did not cook, so not sure if the stove and microwave works. there seems not to have rack to hang my hand or bath towels. Toilet should have a separate switch for light and fan. Fan was rather loud. Should be able to off then fan if is not needed.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Nasreen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You have to go to the concierge for utensils shampoo & conditioners. Which needs to be stocked when you have a suite with a kitchen. Breakfast was a JOKE.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Nasreen, Please accept our apologies for any disappointment during your stay. We understand the importance of well-stocked amenities in suites with kitchens; however, our brand standard requires us to keep the dishware and other in-room amenities at our front desk and make them available upon request. Your feedback is valuable, and we regret any shortcomings in our service. Additionally, we appreciate your feedback regarding breakfast and will explore ways to enhance our offerings. We hope to have the opportunity to make it up to you in the future and provide a more seamless and enjoyable experience. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Chona

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient and accessible to stores and restaurants.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so good. Refrigerator was so loud, food crumbs in dresser drawer, no shampoo was offered. Hair in shower. Room wasn’t clean.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Guest, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is disheartening, and we take these concerns seriously. We will address the issues you highlighted with our housekeeping and maintenance teams to ensure a more pleasant and well-maintained environment in the future. Your comfort is our priority, and we appreciate your understanding. We are committed to providing you with a significantly improved experience if given another chance.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Pablo, San Diego

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only downside is that at around 3am the room reeked of marihuana through the air conditioning/ heating system
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Pablo, All of us at Extended Stay America are thrilled to know you loved your time with us and enjoyed your room! Thank you for sharing your generous compliments. However, we are sorry for the disappointment with the smell issue, and we will discuss with them not to repeat such incidents. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Tiare

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Oyr stay is good.
Our stay was good. I would just like to see some staff to be more friendly and more accommodating. Free breakfast was not that i was expecting. Room was just right but needs more fresh smell. Kitchen utensils, plates and pan should be in place and need not be requested. Place is close to everything.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Tyrica

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Phatsakone

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I love free parking
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Phatsakone, Thank you for reviewing your stay. We are happy that you were pleased with our parking facilities. However, we want to apologize for the issues that kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel, and we hope you will allow us another opportunity to show you the outstanding experience we strive to provide every guest.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lovepreet

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good experience
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Dear Lovepreet, Here at Extended Stay America, we strive to ensure all our guests are delighted. Therefore, we are happy to read that you enjoyed your stay. Thank you for sharing your experience; we look forward to seeing you again whenever you are in the area!Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Araceli

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Mingxin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel's wifi was broken for the entire duration of my stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Mingxin, Thank you for sharing the specifics of your stay with us. We apologize for the internet service issues during your visit. We all rely on our devices to stay connected, so we can certainly understand your frustration. We have followed up with our service provider to address the issue. Thank you for your comments; we hope to see you again the next time you are in the city.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

hugo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Robin, Hayward

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed 2 nights over the Thanksgiving weekend. We had our grandkids in tow so we were hoping to cook a bit in the room and use the pool. The pool was shut down and my understanding is that it has been down for some time. This property offers nothing extra and I mean nothing. The property was equipped with a kitchen. The burners do not heat up properly and the kitchen area was filthy, as well as the windows also. When we went to use the kitchen there was not one thing in there to use. No cups, plates, silverware etc. There was no shampoo in the room. We had to go down to the desk and ask for everything. It was ridiculous. The breakfast was a joke. Coffee, hot water, yogurt if you asked for it, instant oatmeal. No fruit, juice or anything else. Also, no where to eat it so we had to cart everything back to the room. We asked to speak to the manager and he was supposed to call but of course never did. I do not recommend this hotel
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ธ.ค. 2023
Dear Robin, Thank you for reviewing your stay at our hotel. We never want to disappoint our guests, so we are sorry you were unhappy with your room amenities. Please know we welcome you to reach out to our front desk at any time for items you need to make your stay more comfortable, we are always here to help. We regret your disappointment with our breakfast and that it did not meet your expectations. We have shared your feedback with our breakfast staff as we continually strive to improve our guest experience. Thank you for your feedback, and we hope you will stay with us again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ralph

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very unsafe area people playing loud music overnight
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Ralph, Thank you for dedicating the time to share your experience. Please accept our sincere apologies for the noise issues during your stay. As a safety measure, we work closely with the local police to ensure a safe and secure environment for all our guests. We are grateful to you for bringing these issues to our attention, and we assure you that your concerns have been shared with the appropriate individuals. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again on your next visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ebuwa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have a video of a roach i found. So dirty and dusty.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Ebuwa, Thank you for reviewing our hotel. We are genuinely disappointed to learn about the issues you experienced during your visit. We want to assure you that we take every measure possible to prevent the entrance of outside insects, as you mentioned. Our pest control provider regularly services our hotel to maintain high hygiene standards. However, we will address this matter with them to ensure they take the necessary steps to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again. Thank you.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

dolores

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

James

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Theresa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a king bed and it was comfortable. Everything is in walking distance.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Mari

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
At checking in I asked the gentleman at the desk what was the latest time to check out he said 12:00. The following morning a lady came banging at my door it was about 10:40 she then proceeded to open the door and yelled for us to get out because it was passed out check out time, I told her the gentleman has said 12 noon she yelled NO that’s not correct check out is now! I told her I would get up and get ready to leave. I did not see her face or catch her name as I was still in bed. I let the lady at the desk know about the incident at check out she said she would tell the gentleman not to be saying check out was at12 I asked her if his done it before she smiled and said yes it’s not the first time. As for the rude lady that opened my door and yelled at me, she could have confronted the situation in a more professional and a lower tone of voice and not by screaming to get out.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Mari, We sincerely apologize for the confusion and the unpleasant experience you had during your stay. Our team strives to provide accurate information, and it's clear there was a miscommunication regarding the check-out time. We deeply regret the incident involving our staff member, which is not representative of our usual high standards of professionalism and courtesy. Rest assured that your feedback will be shared with our team to ensure such matters are never repeated. We hope you will give us another chance to welcome you again and provide you with the outstanding hospitality you should always expect from us.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Khawjah Yusuf Ahmad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Next to a lot of stores
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear Khawjah Yusuf Ahmad, Thank you for your brief but generous feedback! We're glad to read that you found our location convenient for your stay. We appreciate you being our guest and hope to welcome you back to Extended Stay America for another pleasant stay in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Sharanjit

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The cleanliness was not up to the mark, there was a strong smell of weed everywhere, amenities were ok overall the stay was ok
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Sharanjit, We appreciate you taking the time to stay with us and provide your feedback. We apologize that your experience fell short of our usual high standards of offering clean and comfortable accommodations. We have taken note of your comments and will make necessary improvements to enhance our services. We hope you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Arturo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Delwin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Extended stay away from this hotel
Had to wait a couple minutes for a staff member to go to the front desk around 8pm. While checking in I see a sign that says ask for shampoo so I did and he stated there’s shampoo in the room. When I get to the room no shampoo. Already asleep past 10pm and the front desk calls 2 times, (I didn’t answer the first time) to ask how was my check in. Another strike. My son woke up in the morning to find a cockroach in the bathroom. Safe to say I will never book a room here again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ต.ค. 2023
Dear Delwin, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We understand that waiting for assistance and receiving a call late at night can be frustrating. Additionally, we apologize for the lack of amenities and cleanliness issues you encountered in your suite. We take these concerns very seriously and have addressed them with our housekeeping and front desk teams to ensure that they are not repeated in the future. Your feedback is valuable to us as it helps us improve our services and facilities. We hope to have the opportunity to serve you better in the future and restore your confidence in our hotel once again.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Luis, Hayward

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Property is a nice location and confortable enough. We did see staff very offensively evict a family that we found out was unhoused, and threatened to call the police on them in a manner that we do NOT believe is lawful in Alameda County. One of us is an elected official working on these issues and advised the family on their rights. Night shift was very nice, but day shift needs to be reported to local regulators.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Luis, Thank you for choosing us and for sharing your comments. It is very understandable how these events detracted from a relaxing and seamless visit. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Our front desk team is there to help you 24/7. Considering our location, we hope to have another occasion to host you and provide you with the seamless stay you deserve!Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Michael

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Satnam

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Darrill

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This has always been my number one choice for long stays and friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

John, Chino

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Darrill

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is always friendly, nice place to go when you want to be comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Darrill, Thank you for posting your review of Extended Stay America. Our goal is to provide an exceptional experience for each of our guests, so it is a pleasure to read about the outstanding hospitality you received from our staff. They will be pleased to hear our guests notice and appreciate their efforts. We hope you will stay with us again the next time you visit the city. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Claire

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I would have expected the room to be stocked with kitchen items, dish soap, etc however we needed to go to the front desk to get anything we needed. They wouldn’t drop anything off at our room. Kids in room above us ran and jumped in the middle of the night. Heavy pot smell throughout the night. Air conditioner made terrible noise every time it started or stopped. The area in general did not feel safe although it was convenient. Worried our car would be broken into. Did the job but not a great experience.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Claire, Thank you for reviewing our hotel. While we are pleased, our location served you well. However, we are sorry we missed meeting some of your expectations and the difficulties you experienced. We want our guests to have a better impression than this. Hence, your comments have been discussed with the concerned individuals to ensure we consistently deliver our service. We value your business and hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

ALEJANDRA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, กันยายน 2023