ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมเบสท์เวสเทิร์นพลัส นอร์ทเฮเว่น

3 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 343 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 274 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 180 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 115 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 93 จาก 1005 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Bernard

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My Room had dog hair all over it and we didn’t find out until late!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก PD วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Bernard,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directlySincerely,Penny DamioGeneral ManagerBest Western Plus North Haven Hotel

10/10 ดีเลิศ

Monique

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was convenient, near the highway, nice pool, breakfast was delicious
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Kelley

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Mark, Providence

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The hotel is dated and staff was disorganized dealing with the workshop I was attending.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Lynne

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Francisco, S El Monte

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Joaquin

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Elaine

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Roange Angie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our check in was great; had a lovely girl check us in, even tell us best pizza around etc We went out for a few hours came to a flooded bathroom / leaking ceiling . There was 12min until the pool closed (big reason we choose location, I expressed to the front desk the issue and that I was going to let my Child use the pool and come back in 10 min. She seemed beyond disturbed and said “no it’s closing “ and I very nicely said ma’am it’s a few minutes and I’ll be right back. My booking was an accessible due to having mobility issues; I even assured upon Check in the room wasn’t far from parking. She put us in the furthest room in the hotel, literally in 200s. It was by two staircases which were very difficult for me & when I asked if she had anything closer she told not for my type of booking & if I needed a closer room I needed to “upgrade”. Her attitude was so disrespectful & I didn’t want to make a big deal given it was late and had move all belongings with my young child . The second room had a terrible odor & I knew I’d get nowhere with reception. We needed up having to sleep there but if it was up to me and it was earlier I would have completely went to a new location. I’ve never met a staff member so disturbed as if the leak happened in her room, and to top it off all my daughter’s cloths were wet and we threw away due to the unknown smelly leak. If I could rate 0 I would, costumer service comes hand in hand with the environment .
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Anne วันที่ 11 เม.ย. 2024
Hello, I am so sorry about all of the issues you had during your stay. We will be looking into the issues with staff further because is not the way we like to conduct ourselves. All issue brought up will be thoroughly looked into from every department to ensure we do not have any more instances like this again. Please feel free to reach out if I could be of any assistance to you.

10/10 ดีเลิศ

Marlene

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was comfortable and enjoyed a swim before ending the day. Breakfast was very good.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Max

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Joseph, Brewster

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Henry John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parking area lighting is very good. Doors on outside werenot that secure.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Mary

เดินทางเป็นกลุ่ม
This location still advertises an on site restaurant but it is no longer opened. Deceiving…disappointed. They end breakfast at 9am…. Should go until, at least 10.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Cody

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Monica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My family and I enjoyed our stay.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Juan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place was good, clean, comfortable and quiet.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Dwight

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Older holder hotel good stay for the price hotel pool and restaurant we’re good free breakfast was good as well
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Paula

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Juliana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I reserved a king room, they “didn’t have any left” so we got a queen handicapped room. There were ants all in the bathroom. We asked for another room and got 2 queen beds. It was fine. The staff was nice about it but will absolutely never stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Douglas, Ballston Lake

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will not stay here again. Dirty facility.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay would have been even better except for 2 things. The beds were a little hard and the indoor pool was ice cold!? One of the reasons I booked here is so my kid could use the pool.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Daniel C.

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
One overnight stay
The staff was lovely, polite, and helpful. Unfortunately there was a dog that barked most of the night near our room, and the pillows were very uncomfortable for sleeping. Everything was clean, easy to access room, and we had no other complaints.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jenna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly!
Very friendly service at the front desk and at the complimentary breakfast. Appreciated the hospitality!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Rafael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jessica

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very satisfying
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Arpie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Barking dogs
My boyfriend and I stayed at Best Western North Haven last night after a day of traveling. All we wanted was a good nights rest. Unfortunately that did not happen because there were dogs barking all night long in the room next to ours. It was very annoying and difficult to fall asleep to.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Rafael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Daniel C.

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Chadeley, Hillside

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

George

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Adriana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Rafael

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Evelyn

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Evelyn

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Richard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Mediocre
All the breakfast items were cold. The warming trays weren't plugged in. The fire alarm went off at midnight because some people were smoking up their room (not the hotel's fault) but it then took them an hour to fully turn the alarm off (hotel's fault).
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

troy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was clean. But fire alarm went off for over an hour and had to leave hotel at 1am until fire dept cleared hotel on xmas eve. Once back in room fire alarm went of spuratically until 4am.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Daniel C.

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Bill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Ghassan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The carpet cleaning perfume is so overwhelming I got a migraine because of the smell. The level of cleanness is less then average and the furniture is broken down. On a better note the staff was very friendly especially Kristen at the restaurant during the breakfast. She was very warm, smiling and very helpful.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jeff

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The hotel is average. It is quiet and the staff are great. There is lots of parking. The dining room was closed and there are not a lot of restaurant options in close proximity at night after a long drive.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Meg

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Glenda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Ben

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023