ผ้าปูที่นอนฝ้ายอียิปต์, เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ผ้านวมขนเป็ด

รีวิว ฮอว์ธอร์นสวีทส์ บายวินด์แฮม นอร์ทชาร์ลสตัน SC

3 out of 5

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 157 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 151 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 157 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 145 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 393 จาก 1003 รีวิว" "

5.0/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Tara

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property has cockroaches, dirty room, dirty socks and swimming trunks were in the room as well. We had to leave the next morning when we turned the lights on and cockroaches were in the kitchen sink and crawling in between the couch cushions. Room 312 also has a sin on the inside of the door that states something to the effect of "for your safety be sure to lock the deadbolt. Makes sense because they simply painted over the area on the outside of the door where is CLEAR that somwone had tried to break in at some point. We were here for a very important event, and it was very dissappointing that we had to get another room last minute, I do NOT reccomend this place at all.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello Tara, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

4/10 แย่

Vicky, Grantsburg

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The floors were filthy and our feet and socks were almost black in just an hour or so. We asked twice if they would mop it but no one showed up to do it.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Vicky, We appreciate you bringing this to our attention. Your feedback is valuable to us for improving our services. We always aim to address guest concerns promptly, so we encourage you to reach out to management for further assistance with your experience.

2/10 แย่มาก

Jessica

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had the worst experience. No accommodations and no refunds as of today . You will have roaches as roommate and no kitchen equipment for penthouses- DONT STAY HERE !!!!!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Jessica, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

4/10 แย่

Tiffany

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Saw a couple of roaches. Towels and washclothes not in the best condition. The whole property needs to be upgraded. No Wi-Fi was available. The front desk was very pleasant and welcoming. Only stayed due to only short availability of hotels for the Black Food Truck Festival. Would not recommend. We made it work.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Tiffany, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience even with limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.

4/10 แย่

Tristyn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Got locked out of our room and no one would help for about an hour
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 เม.ย. 2024
Hello Tristyn, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable, and we will address this with our team to prevent future occurrences. Your comfort and satisfaction are important to us, and we appreciate your patience.

2/10 แย่มาก

Keerstin

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Hello Keerstin,We're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. Please feel free to reach out to us with any feedback you may have so we can address any issues.

2/10 แย่มาก

Dwight

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 พ.ค. 2024
Hello Dwight, We're sorry to hear you didn't enjoy your stay. Please feel free to contact us directly with any specific feedback you may have so we can address your concerns promptly.

8/10 ดี

Denzil, North Ridgeville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
If a fair priced convenient location is your priority then this place will meet your needs. Clean but not spotless, older location that has been refreshed but could do with a complete rehab. Polite and diligent staff that will do everything they can to make your stay a good one. Suggest that you ask for an upper level unit as the lower units have thin ceilings and the people upstairs will make a lot of noise no matter how careful they are.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hello Denzil, Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you appreciated our convenient location and diligent staff. We strive to provide a comfortable experience for all guests. Your suggestion regarding room location is duly noted for future considerations. We value your insights and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

2/10 แย่มาก

Louis, Bermuda Dunes

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Do not recommend staying here- nice staff at front desk but clearly a property that is home to people, not a hotel. Thought it would be okay as it has Wyndham- but nope didn’t make it past the pile of laundry outside the door that had been there for days according to the neighbor—-
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Hello Louis, We are grateful for your feedback and sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We value all guest comments to improve our services. We encourage you to contact management directly to discuss any concerns you may have encountered during your stay.

2/10 แย่มาก

Tonia

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smelled of mold and mildew. Furniture was dingy and dirty. Walked in and out and cancelled booking.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Hello Tonia, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. Guest feedback is valuable, and we will address these concerns to ensure a pleasant experience for future visitors. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Hollie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property should be removed from Expedia. It was horrible and we couldn't even stay there. As we walked to our room it did not feel like a safe area. When we got in the roo. The extra lock was broke which seemed to be from the door being pushed in. The roof was peeling off and it had several water spots. The room was filthy and not clean. We opened a door and saw mold in the air vent which the filter had not been changed. We left immediately.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hello Hollie, We are sorry to hear about your experience. It is important to us that all our guests feel safe and comfortable during their stay. Your feedback will be shared with the necessary teams for further review and improvements. Thank you for bringing these concerns to our attention.

8/10 ดี

Cosme Alberto

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was affordable.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hello Cosme Alberto,We appreciate your feedback and are pleased to hear you found our prices reasonable. We hope you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back in the future.

6/10 พอใช้

Cynthia, Golden

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well, some good, some bad. First the good. Great price, large unit with full litchen however it was empty of kitchen type stuff, no pots, no plates, no silverware. Bed was very comfortable, nice sheets but only a light blanket. No duvet or comforter. But it was fine. Very easy access from parking. Front desk employee was great. You did need to ask for ice from the front desk but that was fine and easy. Now the bad, the bathroom had a lot of mold around the tub and on the floor tiles. The bath towels are very small and rough. Shower head was loose. But good pressure and lots of hot water. Since it was a full kichen there was a dishwasher. We opened it and there was a couple inches of water in the bottom that had been there a long time based on the smell. We reported these issues so hopefully they will be addressed. And there was some incident on the property that 7 police cars responded to. We saw one woman taken away in hadcuffs.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Hello Cynthia, We appreciate your detailed feedback regarding your recent stay with us. It's great to hear you enjoyed the spacious unit and comfortable bed. We are glad you found our front desk employee to be helpful and had a smooth check-in experience. Your concerns regarding the kitchen amenities, bathroom condition, and incident on the property have been duly noted for further review and improvement. Your observations are valuable for us to enhance our guest experience and we thank you for bringing them to our attention.

4/10 แย่

Kimberly, Douglasville

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property looks NOTHING like the online photos and it was very dirty ,outdated, AND HAD ROACHES!!!! The complimentary breakfast was a joke as well!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Kimberly,We regret to hear about your recent experience and appreciate your feedback. We strive to meet our guests' expectations and will address your concerns with the team. Your comments will help us improve for future guests' satisfaction and comfort.

4/10 แย่

Jasmine

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The management team were very professional, and friendly. However, the hotel room was not very clean.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hello Jasmine, We are glad to hear that you found our management team to be professional and friendly. We apologize for any inconvenience caused by the cleanliness of your room and appreciate your feedback to help us improve our services for future guests. Feel free to reach out to our management team for any further assistance.

4/10 แย่

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirt. The shower curtain was too short and it was hard to keep water from going out of shower on floor. The grounds were dirty. The main office and sitting area was cluttered, but the breakfast food was pretty good. Staff was nice.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hello Daniel, We appreciate your feedback regarding your recent stay with us. Your comments are valuable as we strive to provide a pleasant experience for all our guests. We will take your observations into consideration for future improvements. Thank you for acknowledging the positive aspects of your visit, such as the breakfast and the staff.

2/10 แย่มาก

Katrina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were dirty, there were spots on towels and sheets you have to go to the office to get dishes for the kitchen. The breakfast was nasty some of the staff were rude and unprofessional there was no hot tub like they had advertised and the pool was not clean and barely open .The only thing I liked about it was the size of the room but will not be returning
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hello Katrina, We appreciate you sharing your feedback with us. Your comments will be passed on to the relevant departments for further review and improvement. Our team aims to provide the best possible experience for all our guests, and we apologize for any inconveniences faced during your stay. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

6/10 พอใช้

Darnell

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Hello Darnell,We value your stay and are here for any future assistance you may need.

2/10 แย่มาก

Jessica

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is one of the worst hotel experiences ever. First, we did not get the room we booked and paid for. The receptionist that checked us in was too busy visiting with her friends than be helpful. So many things in the room were broken. The shower drain was clogged. The whole venue seemed unsafe.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Jessica, I'm sorry to hear about the challenges you encountered during your stay. We encourage guests to reach out directly to our management team with any concerns to address them appropriately. Your feedback is valuable for our continuous improvement and we appreciate you sharing your experience with us.

10/10 ดีเลิศ

Tywanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in clerk was extra nice
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Tywanna,We are pleased to hear that you found our check-in clerk to be friendly during your stay. Your feedback is appreciated as we strive to provide excellent service to all our guests. Thank you for sharing your experience with us.

8/10 ดี

Alex

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall this property stay was great! Apart from the little things like some blood stains on the floor. And the toilet would flush and keep flushing. But apart from that the hotel was exceptional, very comfortable bed and nice layout of the room. Definitely would stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Alex, We appreciate your feedback and are pleased to hear you enjoyed your stay with us overall. We will address the areas of concern you mentioned to ensure a better experience for our future guests. We look forward to welcoming you back again soon!

2/10 แย่มาก

Christa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
After checking in we went immediately to our room, discovered it was filthy and roaches were EVERYWHERE! Then management was not apologetic, and even had an attitude because I wanted a refund and not another roach infested room! Hotel needs to be shut down!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hello Christa, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

6/10 พอใช้

Diane

It was quiet
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Hello Diane, We're pleased to hear that you found our hotel to be quiet during your stay. Our team strives to create a peaceful environment for all our guests to enjoy a restful experience. Should you need any assistance or have any feedback for us, feel free to reach out to our management team directly.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was dirty sheets where dirty smelled like a pound of weed when I walked in and they gave me 50 ones back for my deposit
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for bringing your concerns to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We take cleanliness and odor issues very seriously and will address this with our housekeeping team. Deposits are typically refunded in the same currency and denomination provided. Please reach out to our management team directly so that we can address your concerns further.

8/10 ดี

Eleanor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This place is becoming great again! Breakfast potatoes we're under cooked, and there we're no meat left. However this experience was a great improvement from last time.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Eleanor,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are pleased to hear that you noticed an improvement during your visit. Your feedback regarding the breakfast potatoes and the availability of meat has been duly noted and will be shared with our team for their review. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again in the future.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not book here!!
Room was filthy. Dirty washcloth hanging in shower when I checked in. Black mold in grout and tile in shower. Previous spills on kitchenette floor never mopped up from previous guests. One small waste basket for entire room. No garbage can in kitchen. Towels were shredding around edges and were grayish although they were really white. Bed comforter was disgusting. Sheets did not fit the mattress and were also grayish and dingy Stains and spots looked like blood and too repulsed to think about what else. Room HVAC fan was beyond loud and turned off/on every 3 minutes. Finally, just turned system off and slept in sweats to stay warm. Exterior not maintained. peeling paint and wooden stairs leading to rooms look like they will split under your weight. Should have taken photos.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We are sorry to hear about the cleanliness and maintenance issues you experienced in your room. We strive to provide a clean and comfortable environment for our guests, and we apologize for falling short of your expectations. We appreciate your valuable input and will address these concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure that future guests do not encounter similar issues.

10/10 ดีเลิศ

Diana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Hello Diana,Thank you for choosing our hotel for your recent stay! We are thrilled to hear that you had a perfect experience with us. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

kara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Hello kara,We are thrilled to hear that you had a fantastic stay with us! Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that we were able to provide you with a memorable experience. Should you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 ดี

Lakethia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was okay the sheets weren’t all that clean and the room had an unclean odor, didn’t smell fresh at all.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ม.ค. 2024
Hello Lakethia, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with our housekeeping team to ensure that our standards are met. We appreciate your input and hope to have the chance to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hello Thomas,Thank you for choosing our hotel for your stay. We value your feedback and would love to hear more about your experience. Please feel free to reach out to us directly so we can address any concerns you may have had during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an exceptional stay.

4/10 แย่

Amonte

เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The microwave did not work, shower was molded, roaches were everywhere starting from kitchen to bathroom, did not get my deposit back and I don’t know why
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hello Amonte, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience even with limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.

2/10 แย่มาก

April

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charged me extra after I checked out
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Hello April,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any confusion regarding your billing. We would encourage you to reach out to our management team directly as they would be happy to assist you further in resolving this matter.

2/10 แย่มาก

Theodore

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Hello Theodore, We're sorry to hear that your recent stay with us fell short of expectations. We would greatly appreciate it if you could reach out to our hotel to provide further details about your experience so that we can address any concerns you may have had. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.

6/10 พอใช้

G’

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Hello G’, We appreciate you choosing our hotel for your stay. If you encountered any issues or have any feedback, we encourage you to reach out to us directly so we can address them. We value your experience and would like the opportunity to improve.

6/10 พอใช้

John, Walterboro

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Could not connect to wifi. Dogs barking on both sides. Kids running around on above floor. Spotted 4 live roaches and 2 dead. I slept good though. Nice bed.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ม.ค. 2024
Hello John, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

2/10 แย่มาก

Vickie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place was a joke. When you here Wyndham you really nice. Well this place needs some tender loving care.The toilet leaked all over the floor when you would flush it. With me not knowing I stepped in and fell and bruised my arm really bad. The closet door was hanging off and just leaning. Very dangerous. The drapes had bad stain spots all over them. The linens looked soiled with ugly spots. Should I go on. Very disappointed. WE didn't even stay our full stay.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Hello Vickie,We apologize for any inconvenience you experienced during your recent stay. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable experience for all guests. We encourage you to contact our management team directly to discuss your concerns further and ensure that any necessary improvements are made. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to enhance our facilities and services. Thank you for choosing to stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Terry

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Hello Terry,Thank you for choosing our hotel for your stay! We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. If you have any further feedback or suggestions, please don't hesitate to reach out to us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another excellent stay.

10/10 ดีเลิศ

Jamie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loved the room!
Beautiful room! And very nice staff.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 พ.ย. 2023
Hello Jamie,Thank you for your positive feedback about our beautiful rooms and friendly staff! It's always a pleasure to hear that our guests had a great experience during their stay. We strive to provide excellent service and comfortable accommodations. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay!

6/10 พอใช้

Hannah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would not recommend
Both times we went down to the lobby we’re interesting to say the least. As soon as we arrived my boyfriend said “make sure you lock the car when we go in, this place feels really sketchy.” When checking out I heard someone complaining about roaches and the cleanliness of the hotel. We didn’t see any roaches, but our room was not very clean. The floor was so sticky that our feet stuck to it and I had to wear shoes the whole time. When I was just wearing socks the bottom of my white socks ended up being stained black. The comforter was stained with what looked like someone’s makeup and made us question whether they were clean. We wanted to enjoy the amenities that were included, like the free breakfast and fitness center, but the overall cleanliness and feel of the hotel made us not really want to be there. I really wish I hadn’t pre-booked it, because I would have left immediately upon arrival if I hadn’t already paid for the room. Overall it was a disappointing experience and I feel that my money would have been better spent elsewhere.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hello Hannah, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any concerns you may have encountered during your stay. We take cleanliness very seriously and will address your comments with our housekeeping team to ensure that these issues are resolved. We appreciate your honesty and hope you will consider staying with us again in the future to experience the improvements we have made.

8/10 ดี

Diane

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had issues with noise and being woken up. The propery manager thought it was us and banged on our door at 11:30P waking us up. This made us feel unsafe. We chose this place because it was close to the airport. The room was clean and you could tell it had been updated, but the place has some age to it.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ต.ค. 2023
Hello Diane,We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Our team strives to provide a peaceful environment and we regret that this was not the case. We appreciate your feedback and will take your comments into consideration for future improvements.

10/10 ดีเลิศ

Alexa

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Buena ubicación
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Hello Alexa,Gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos complace saber que nuestra ubicación fue de su agrado durante su estancia. Si tiene alguna otra pregunta o comentario, no dude en ponerse en contacto con nosotros. ¡Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro!

2/10 แย่มาก

Michael

Wyndham Hawthorne properties should be embarrassed by this location. It was horrible. My room was run down and dirty. Worst experience in a hotel stay ever.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ต.ค. 2023
Hello Michael, We apologize for the disappointing experience you had at our hotel. Our team is committed to providing a clean and comfortable stay for our guests, and we will address your concerns to ensure this is not repeated.

2/10 แย่มาก

AISHWARYA

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ต.ค. 2023
Hello AISHWARYA, We are sorry to hear that you had a less than satisfactory experience. Could you please provide more details about your stay so we can address your concerns?

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางกับคู่รัก
It was horrible. It was dirty and disgusting. Couldn't even stay there. Never again
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ต.ค. 2023
Hello Jennifer, I understand your concerns and we are deeply sorry for the issues you experienced during your stay. We have noted these issues and will work on fixing them. If you decide to stay with us again, please let me know. We would be happy to turn this experience around.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The suite we booked had two bedrooms and bathrooms which was nice. However the place was not clean. No hot tea for breakfast. Same eggs and potatoes each breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Guest,The cleanliness of our hotel is a high-focus area, so I’m very sorry we let you down. We appreciate your candid feedback and do review it as a team to continually foster improvements. Thank you for staying with us and we hope to have the opportunity to deliver a more positive experience on a return visit.

2/10 แย่มาก

Ethan

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was definitely one of the dirtier rooms I’ve encountered in quite a while. I killed at least two small cockroaches and there was quite a few bugs once I moved some furniture because it was quite dirty. Food debris and crumbs under the furniture a fountain soda lid and straw under the nightstand, stained mattress. Just not a nice experience overall. The manager was curt and not very understanding. I just wanted to work out a deal together but because I booked through a third party I felt chastised for trying to get a refund. I got it almost immediately when I reached out to the third party because they called the front desk while I was standing there. I just don’t like that no one took ownership of the situation and I had to deal with it as if I was the one who left the room as dirty as it was. I was just trying to enjoy my vacation. The rest of the staff I dealt with was lovely, I just wish that they would have handled it differently and taken a little ownership of the situation.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ต.ค. 2023
Hello Ethan, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

4/10 แย่

Perry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 ต.ค. 2023
Hello Perry,We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an another stay. Please keep us in mind for a future stay.

10/10 ดีเลิศ

Khama

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 28 ก.ย. 2023
Hello Khama,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.

2/10 แย่มาก

Drew

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is unique in it's own way. Seems more like a apartment complex at first but ends up just being another poorly operated property like a lot of others. Pool was green unusable. Laundry facilities will make you cringe 😬
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 ก.ย. 2023
Hello Drew,On behalf of our entire staff, we thank you for your business and for your comments regarding our property and pool. On behalf of our entire staff, we thank you for choosing to stay with us and we hope you will give us a chance to serve you again.

2/10 แย่มาก

Drew

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ก.ย. 2023
Hello Drew, We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an another stay. Please keep us in mind for a future stay.