บริเวณภายนอก

รีวิว Lone Star Hotel

2 out of 5
Lone Star Hotel
1006 Highway 16, North Battleford, SK

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 39 จาก 153 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 53 จาก 153 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 36 จาก 153 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 10 จาก 153 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 153 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Calvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safe, quiet, cozy, friendly and courteous staff. Enjoyed it. Good price too
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Glen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Bed was comfy, room was clean,,ish, only problem was alot of rooms were filled with vagrants(homeless, jobless) living there, lots of banging around late at night when it should quiet, prob wont stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Lorraine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Money well spent, toom was clean, wuiet. Excellent breakfast
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Leona

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Lea-Anne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I checked in, I asked if late check-out was available as I have insomnia & it has been very active lately due to the recent & sudden loss of my Mother. Her funeral was this past Thurs. I was advised that it was. There was no mention of, "needing manager if fully booked". About 4-5a.m I started to get sleepy so I sent my son to front desk to request it because the RM ph was missing a cord & our cell ph's were completely dead & charging. He was told to check at 7a.m when the manager was here???? I myself checked at 7a.m & was also told the hotel is fully booked & I have to wait for the manager to arrive at 7a.m. & ask for late check-out . He asked my room which I gave. It is now 7:45 & I have not heard from the manager. At least I can ph & ask for it now I guess. However, the check-in clerk was fabulous & no complaints about the night clerk. But I feel if a service is provided, it should be done so w/o conditions. We were happy with the cleanliness. The parking lot is cramped & the handicap parking is difficult to access. Thrs no place for smokers to butt cigs, as a result smokers are butting out in the planters. Inside is decorated with recent & future holidays but nothing outside. Repairs could be more professional(drywall is breaking off the window frame. Thrs lots of room for improvement in all areas. It is now 8:04 & I still have not heard from the manager smh.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 19 พ.ย. 2023
Good evening Ma’am, my apology for what happened. I was never told by my employee that you are asking for late check out, if I do know I would have called you and will definitely say for sure you can. I’m really sorry. And I will have to tell the owner of your observation/comments of the hotel and will for sure do something about it. Thank you so much and again my apology.

6/10 พอใช้

Janaya

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Alex

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel for a short visit. We were there from Calgary for a wedding that started at 4 pm, but check-in is also at 4 pm. The young guys at the front desk helped us talking to the manager to let us into our rooms ahead of time to get ready. That was awesome! Thank you!!! They were super friendly and helpful! The place could use some update but overall it was a good stay.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 18 ต.ค. 2023
Good morning. Thank you so much for your review. We appreciate it. Thank you for choosing Lone Star Hotel.

10/10 ดีเลิศ

Nathaniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good value for the money.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sunsan

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet, staff very helpful
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 8 ส.ค. 2023
Good afternoon Sunsan. Thank you so much for your great review. We appreciate it so much. Thank you you for choosing Lone Star Hotel. Have wonderful evening.Thank youYetteManager

8/10 ดี

Cory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Cory

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 22 ก.ค. 2023
Thank you for you review and thanks for choosing Lone Star Hotel

10/10 ดีเลิศ

Bruce

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 22 ก.ค. 2023
Good afternoon. Thank you your review and thank you for choosing Lone Star Hotel

10/10 ดีเลิศ

Zulfi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good stay. The hotel was better than expected for the ratings. The frontdesk Philippine staff was very courteous and efficient. Would stay again.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 15 ก.ค. 2023
Good evening Sir Sulfi. Thank you so much for your great review. Thanks for choosing Lone Star Hotel.

10/10 ดีเลิศ

Freeman

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would stay there again
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Yette วันที่ 11 ก.ค. 2023
Good afternoon. Thank you so much for your great review. We would love to have you back and make sure you will have a wonderful stay here.

10/10 ดีเลิศ

Dean

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very helpful
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Lonestar วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Thank you so much for taking the time to post a review, Dean!

8/10 ดี

Donna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great staff always very nice and helpful. Room was good. Clean and it was quiet :). We will be back! Oh and the breakfast good also!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Lonestar วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again Soon!

6/10 พอใช้

Remy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Dale

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff and breakfast is awesome
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Yuvraj

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The creppiest hotel. Smelly rooms, dirty towels, overall a terrible place to live in.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Gordon

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Dale

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cleanliness and friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Joe

เดินทางกับคู่รัก
Kinda hard to get around the parking lot ,
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Dale

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nathan

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Tamara

เดินทางกับครอบครัว
Broken lock, mold in the room,
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us on your visit to the city and taking the time to send us your valuable feedback. Our constant endeavor is to delight all our guests and give them a memorable experience. In this instance, we acknowledge that we could not provide such an experience for which I sincerely apologize. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirements. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford. Yours in hospitality, Ashwani Bhardwaj.

8/10 ดี

Richard

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Guest, Greetings from Lonestar! We thank you for your kind patronage. We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use to strive for ultimate guest comfort and satisfaction. We will improve on the points suggested. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirements. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford! Yours in hospitality, Ashwani Bhardwaj.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Bryan, Greetings from Lonestar! We thank you for your kind patronage. We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use to strive for ultimate guest comfort and satisfaction. We will improve on the points suggested. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirements. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford! Yours in hospitality, Team Lone star.

2/10 แย่มาก

Sharon

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty dusty room, no face cloths
Dirty dusty room, couldn’t breathe or sleep. I am asthmatic.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Ashwani Bhardwaj. วันที่ 12 ก.ย. 2022
Dear Sharon,Thank for the taking time to share your feedback. We will try and improve in the areas suggested. Next time you book with us I will personally make it sure that you just have an awesome experience!However, I would like to reiterate that you did share your concern at check-out and even though the room was clean and none of the concerns mentioned were raised post check-in till check-out, we did dually waived off the room charges for the inconvenience you may have faced.Probably you were offended that pet-charges were requested as you wanted to bring in a pet with you.Warm regards

6/10 พอใช้

Sharon

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 ส.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us on your visit to the city and taking the time to send us your valuable feedback post departure. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience. On this instance we acknowledge that we were unable to provide such an experience for which I sincerely apologize. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar! Yours in hospitality, Ashwani Bhardwaj

8/10 ดี

Anita

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff were very friendly!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 ส.ค. 2022
Dear Guest, Greetings from Lonestar! We thank you for your kind patronage. We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use to strive for ultimate guest comfort and satisfaction. We will try and improve further on our product and service delivery.I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar! Yours in hospitality, Ashwani Bhardwaj.

4/10 แย่

Wendy

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's a place to stay but I won't do it again. I stayed there due to recommendations. I asked for towels as there was only one and they seemed bothered to get me 4 so they gave me 2.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Managing Supervisor วันที่ 8 ส.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us on your visit to the city and taking the time to send us your valuable feedback post departure. It is our constant endeavor to delight all our guests and give them a memorable experience. On this instance we acknowledge that we were unable to provide such an experience for which I sincerely apologize. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford. Yours in hospitality, Ashwani Bhardwaj.

2/10 แย่มาก

Randall

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I rate it at a 1 people stay away and call health board on this hotel. Expedia not rent rooms again for this hotel!!!!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Cesar

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Vicky วันที่ 6 ส.ค. 2022
Thank you for your feedback. We would like to ensure your next stay would be perfect.

6/10 พอใช้

Muhyd

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast was so simple
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Vicky วันที่ 25 ก.ค. 2022
Thank you for your feedback, for sure next time we can provide you with cereal and toast as an additional breakfast. See you next time.

8/10 ดี

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super amazing staff. Exceptionally clean room, super comfortable beds. Way better than previous stays
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Vicky วันที่ 25 ก.ค. 2022
Thank you your feedback, this helps us to serve you next time better. Hope to see you soon

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 29 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from Lonestar! We thank you for your kind patronage. We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use to strive for ultimate guest comfort and satisfaction. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford! Yours in hospitality, Kamal Pannag

6/10 พอใช้

Sergio

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

morgan

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 28 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from Lonestar! We thank you for your kind patronage. We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use to strive for ultimate guest comfort and satisfaction. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford! Yours in hospitality, Kamal Pannag

8/10 ดี

rhonda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก GM Lonestar วันที่ 7 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from Lonestar!! Thank you for your kind Patronage!! We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use to strive for ultimate guest comfort and satisfaction. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford. Yours in hospitality, Kamal Pannag

10/10 ดีเลิศ

Jonathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก GM Lonestar วันที่ 2 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from Lonestar!! Thank you for your kind Patronage!! We are delighted to know you liked your stay with us. This is the best motivation we can use. I am happy to personally coordinate your next visit and urge you to write in with any requirement. My team and I look forward to maintaining a long and fruitful association with you. Hope to welcome you back soon at Lonestar Hotel North Battleford. Yours in hospitality, Kamal Pannag

10/10 ดีเลิศ

Douglas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Easy friendly check=in. Bedside lamps not working.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Kamal Pannag. วันที่ 29 มี.ค. 2022
Dear Guest, We thank you for the feedback. We will ensure that we correct the fine points as mentioned. Your's in Hospitality,

8/10 ดี

Sebastian

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก . วันที่ 29 ก.ค. 2020
Dear Sebastian, Thank you for your most recent review. We appreciate your input. We have changed management and are working aggressively to update all our guest services and product with the hotel over the next few months. We look forward to you visiting the Battlefords' in the future. Warren Berg General Manager

8/10 ดี

kendall

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก WarrenB วันที่ 23 ส.ค. 2020
Dear Kendall, Thank you for your review from your stay with us in July. if your travels bring you back to the Battlefords, please feel free to contact and we look forward to seeing you again. Warren Berg General Manager

6/10 พอใช้

Norm, Sherwood Park, AB

Room was clean and everything was there I expected for a quick overnight stay. Room could use a refurbish may have been a smoking room at some point. Front desk people seemed confused and it took some time to check in and out.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก WarrenB วันที่ 23 ส.ค. 2020
Dear Norm, I am just following up on your review of you stay with the Lonestar Hotel in June. I apologize for the confusion at check in. I just most recently took over as General Manager in late July. We will be installing a computerized management system that should streamline the check in process. We are presently reviewing case goods, carpet and possible renovations to the hotel in the near future. If your future travels require you to stop in the Battlefords, please feel free to contact myself directly. Warren Berg General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kerri

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super nice people! A very good place to stay for working on the road! Would definitely be back.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

MIKE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
VERY NICE AND CLEAN, GREAT BUFFET, PLEASANT CHECK IN AND CHECK OUT
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2020
การตอบกลับจาก Chris วันที่ 14 เม.ย. 2020
Thank you Mike. It's always a pleasure to have you. Take care.

10/10 ดีเลิศ

Martha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great
Check-in was quick and easy. Rooms are as clean as hotels usually are. I struggle with the dirty walls I can see, thinking the floors, (that are harder to see being darker) are in same or worse shape.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

4/10 แย่

Kelvin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Towel had a red stain on it. Vanity had dried toothpaste on it. Sheets had stains on them . Empty bottles in the closet Breakfast terriable Never go back
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020