บริเวณภายนอก

รีวิว โมเทล 6 นอร์มัล อิลลินอยส์ - ย่านบลูมิงตัน

2 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 57 จาก 477 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 87 จาก 477 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 102 จาก 477 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 97 จาก 477 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 134 จาก 477 รีวิว" "

5.2/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

5.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Taylor

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My significant other and I stayed for two days and once we got there. There was burnt holes in the blankets on the bed and there were bugs on our bed. I would not recommend this hotel
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
All hallways permeated with cigarette smoke. I need a smoke free room, I didn’t get it, but the smoke was not bad enough to cause asthma, only had a sore dry throat coz of the smoke.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Priscilla

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Too much noise, chatter and clatter from housekeeping and hotel guests on the corridor at any time of the day and night. In my room, the toilet overflowed terribly on my last day. When I say "overflow", I mean there was 2-3 inches of stinky water in the bathroom that flowed into the main room and made a big glaring puddle in the carpeted corridor. Since I was on my way out, I did not complain but housekeeping did, and someone from the front desk requested to know what was happening? After my explanation, the personnel brought a plunger and fixed the problem. For the whole three nights of my stay, the sink in the bathroom was dirty (upon my arrival) and blocked. It could overflow too. I left it better than I encountered it because I used the sanitizing liquid with me. I did not complain to management because I am tired of making complaints. Since I am a frequent guest and stay longer most times, I should get the better rooms. The TV also had problems, most of the channels had technical difficulties and were blurred. The only good thing about my room, which I appreciate were the tidy bedsheets and the fine coverlets. They were the best I have seen in any room of my stay.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Priscilla,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Malik

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 26 เม.ย. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Need repairs, but the room was good for the price!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Michael,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 ดี

Asalynn

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Pet friendly ; good location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Asalynn, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

natalie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
no microwave or fridge very loud slamming of doors no heat
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 18 เม.ย. 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 ดีเลิศ

Dennis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 29 มี.ค. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

April

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pillowcases were dirty. Cockroaches, couldnt use the water, 48 hour boil or something. Hallways smelled of smoke and urine.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hi April,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

Andre

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Welcom to hell,
Holes in walls. Cracked air conditioner…soiled sheets,.! Large unreal roaches. Half the rooms had no working phones, no workin remotes to tv. Large crackers in ceiling,,,one flus toilet before it flooded. Carpets were stained beyond reason. Discovered a hidden camera in bedroom and shower!!! Shadowy figures shooting across ceiling.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 30 ม.ค. 2024
Hi Andre,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

Anna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Tyler

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Chris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel ive ever seen
This is the worst hotel ive ever seen. Horrible conditions. Extremely dirty and unkempt. Full bags of trash in hallways filthy bedding. I am going to contact the city of bloomington immediately to address the concerns of this unhabitable hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 3 ม.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

John

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My fist room had no heat and the 2nd room had roaches
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

David

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Stephen

Needs a good cleaning.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

6/10 พอใช้

Domingo

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Susan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disgusting
Motel room was dirty and in disrepair. Shower floor was brown and filthy. Splatters on the wall next to the bed looked like someone had thrown up. Absulutely disgusting
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 18 ต.ค. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Andre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Pamela

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Absolutely disgusting. Bathroom was dirty.Floors were dirty. Trash cans over flowing 0/10! Don’t recommend.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 10 ต.ค. 2023
Hi Pamela,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Andre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t go
No refrigerator. No microwave, wholes in floorboards. Water around air conditioning which didn’t fit in wall.Room smelled as animals. Phone didn’t work. No remote for tv that dint work! Hotel don Hell!!!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 10 ต.ค. 2023
Hi Andre,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

4/10 แย่

Randall

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mangelhaft / Schmutzig / Laut .
เข้าพัก 14 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 10 ต.ค. 2023
Hallo Randall,Vielen Dank für Ihr Feedback. Ihre Erfahrung ist uns wichtig und wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrung mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Jacqueline

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty and not well maintained.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 3 ต.ค. 2023
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

6/10 พอใช้

mike

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Brenda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad experience
The service was ok, but motel overall was very dirty. Got in my room and it was very dirty. Hair in bed, pillowcases dirty, didn't look like anyone cleaned, bathroom sink leaked. Would not recommend this motel to anyone if you driving through.
Sleeping quarters
Bathroom wall
Sleeping quarters
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Hi Brenda,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

Shan, Memphis

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Worse property I have ever stayed at. Burnt bedsheets with all kind of stains, holes in pillow, stained toilet, smelly and obsolent towels. I would definitely spend $20 more a night to get a better place to stay
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 19 ก.ย. 2023
Hi Shan,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

4/10 แย่

Laura

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had to have my key card reactivated everyday. The large gap under door allowed all the noise from occupants and their pets to intrude, the air/heat unit was noisy, the tv kept loosing its signal. The base of the toilet was dirty and hairy. The waste basket had dried excrement on it. My room was cleaned only on the 1st of three days. There was no do not disturb card. The hotel office had the same trash on the floor from the first day to the last. Fire doors were propped open. Their was no “snack bar” available. The staff do not appear to know how to greet or wish someone a good stay. Or even to ask if they may be of any assistance in any other way. Training is definitely needed at this facility.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 19 ก.ย. 2023
Hi Laura,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 ดีเลิศ

Sarah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Chuck

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mold in corners of shower. Stairs and hallways dirty and worn out. Wood floor in room dusty and small pieces of dirt. Bathroom sink faucet very hard to turn on and water leaked out of knob. Molding/trim around bathroom mirror broken off in several places. Some stains on bedspread and pillowcase.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 7 ก.ย. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Allison

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean but the hallways were dirty, hot, and smelled. The air was not on so our room was unbearable when we arrived but we eventually got It cooled down but the unit was leaking water on the floor. There were issues with the bathroom and no one offered to help resolve them.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 7 ก.ย. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 ดี

Karen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok for the price but if you want something clean clean this is not for you. Manager was great. Got me extra pillows. No one was in office when i tried to check out. No breakfast no coffee or microwave in room. Good location. Its a roof and bed kinda place
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Frank

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Floors sticky ceiling corners had cobwebs in RR
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 29 ส.ค. 2023
Hi Frank,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Joshua

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ry wall hAd brown drips down them. Shower door was falling apart. Shower had black mold in and around couldn't even take a shower. The smell was putrid and invading. Ac leaked all over the floor. Ceiling had brown smears all over. Dirty linens and towels. Property was run down and falling apart. When asked to change rooms we were told to take it or leave it. Expedia should NOT represent this motel!! My family felt very ill after we left the motel.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 17 ส.ค. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

James J.

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
'Price was the only redeeming value. A "No Smoking" room in a facility where smoking is otherwise allowed on the premises, is the equivalent of having a "peeing section in a swimming pool"! The room was clean enough, but far from airtight. The result: cigarette/tobacco fumes were wafting into the room. When I left in the morning, 'had to hold my breath until I was outside of the building and kept my intended, clean shirt for the day in my bag, to change into at my car. This is how an allergy can affect someone! Also, upon my arrival, 'had two requests at the desk. First, 'wanted to confirm the location of the Holiday Inn, which was (as I had thought) immediately across the street and just up the block. The young man at the desk expressed an ignorance of such a location and sent me several miles to the northeast part of town - "near the Walmart"? As a result, I was more than twenty minutes late for the social function that I came to town for. Secondly, 'had asked for a wake-up call at 6:30AM and was given every assurance that it was not a problem. Yet, it never happened! (Fortunately, I am ordinarily an early riser and the 'alarm' wasn't needed.) J.C., Chicago
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 19 ก.ค. 2023
Hi J.C.,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

8/10 ดี

Margaret

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Felicia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I liked that this property is surrounded by many restaurants in walking distance. Also, three different gas stations located right across the street and you can hop on I-55 right away. Illinois State University is 4 minutes away. This location is great, staff is friendly but the room itself could have been cleaner and more amenities needed.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 19 ก.ค. 2023
Hi Felicia,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

April

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Jason

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean this place up!
The hotel was very dirty. The hallway carpet looked like it had not been vacuumed in months. The room was in poor shape (vinyl floor had rips in it and was heaving in areas, the shower was full of mold and was nasty). The floor was filthy. The pillows were stained and the pillow cases were filthy (asked for them to be replaced at front desk). The hallway reeked of curry. The place is just disgusting!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 6 ก.ค. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

Ray

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Marsha

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was very close to the event I was attending. There was an open bar of soap on the bathroom sink Trash behind the bathroom door The cold and hot knob on the sink was backwards The bed was uncomfortable
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 6 ก.ค. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 แย่

James

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not sure the last time they cleaned the common areas--maybe a year..
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hi James,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Shay

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible horrible horrible do not stay!!!
The stay was horrible, I never leave review but this place isn’t safe for anyone to stay at! Multiple people were complaining of bugs in their beds, all over the floors, the condition of their showers and mattresses, it’s was over all disgusting!! We had our Uber driver tell us they almost didn’t pick us up because it wasn’t safe, there was a murder there, cops were there all the time and the day we decided to leave early cops were there gloving up! It’s just horrible I do not recommend at all!!!!
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hi Shay,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 แย่มาก

Jonathan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty and poor maintained
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hi Jonathan,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing about this place says that it’s safe or clean
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hi Maria,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

JONATHAN

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked nothing at all about this property
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hi Jonathan,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

8/10 ดี

William

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All I will say is...this place is a dirty dump. Dirty room, torn bedding, dingy property, lousy HVAC, questionable guests partying in the parking lot and looking like trouble, messed up TV, torn fake wood floor to cut your foot on. Need I say more?
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Hi William, We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us. Maz K. #Team6

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
its a crackhouse motel with people laying in the hallways and panhandling. The place was also filthy. Should raise the place
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Hi James, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6

2/10 แย่มาก

Chelsea

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Literal drug deals going on in the parking lot. The place hasn't been cleaned in years and I was offered a smoking room. I am a smoker but my kids are not. Regardless you turn on the a/c and get blasted with stale cigarette smoke. No secure entry for the building and I literally got locked in my own room. Full of prostitutes and drug addicts. Not family friendly
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Hi Chelsea, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6