ล็อบบี้

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ นิวออร์ลีนส์ เมแทรี

2.5 out of 5

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 168 จาก 825 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 203 จาก 825 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 152 จาก 825 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 128 จาก 825 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 174 จาก 825 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Christopher J.

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No lounge area, place was filthy
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Christopher, We're sorry to learn that your experience didn't meet expectations. Providing a clean and comfortable environment is our top priority, and we apologize for any cleanliness issues you encountered during your stay. Your feedback is invaluable, and we'll be addressing this with our housekeeping team to ensure improvements are made. While we don't have a traditional lounge area, we hope our other amenities and services meet your needs. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Tomi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Marlon and Brandon at the front desk were my favorite part of my stay. The facility was fine considering what I paid but those two young men were exceedingly kind and helpful to me.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Vitaly

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fell bad smell
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Vitaly, Thank you for taking the time to write a review of our hotel. We understand that any discomfort can impact the overall experience of your stay, and hearing about your encounter with the smell in your room is something we take seriously. Our team is dedicated to ensuring a pleasant environment for all our guests, and we continuously strive to maintain our hotel to meet the expectations of cleanliness and comfort. We recognize the importance of addressing concerns and work diligently to ensure our guests' comfort. We appreciate you for bringing this to our attention. We hope to make your next stay with us outstanding in every respect.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Pius

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Malfunctioning Side entrance. Sticky carpet(chewed gum), Brocken shower curtain retainer.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Pius, Thank you for choosing our hotel and letting us know about your stay. We are committed to providing all our guests a comfortable and enjoyable experience; therefore, we apologize for the issues that impacted your stay. We will work with our team to ensure that all areas of concern are promptly and effectively resolved to prevent such occurrences. Thank you for choosing us and taking the time to bring this to our attention. We hope to show you the outstanding, seamless stay you deserve and that we are known for providing.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Preston

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
The floors were filthy, the bathroom floor was full of hair. You could not get the towels you needed, entry way was filthy, leaves bluing and not cleaned. Night staff was rude, carpet in hallways needed vacuuming very badly. We didn’t finish our stay there, it was to nasty and fit.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Preston, We sincerely apologize for the substandard experience you encountered during your recent stay. Your feedback regarding cleanliness and staff conduct is concerning and does not reflect the high standards we strive to maintain. We will address these issues promptly with our housekeeping and front desk teams to ensure such lapses are rectified. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we regret falling short of your expectations. We hope you consider giving us another chance to provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Natasha

No hot water no trash can in the room dog urine smell in the hallways floors dirty stove dirty
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Natasha, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay. We are disappointed to learn of the issues you experienced, so we apologize for not meeting your expectations. Your comments have helped us identify areas where we may need additional attention, and we will take any necessary action. We hope you will visit again and allow us to demonstrate the outstanding experience for which we are known.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful stay
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Tamatha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The location was very close to food, dining, and entertainment. Located in a quiet area. The hotel was dirty. The lobby area, elevator, hallway to the room and the room was dirty. The floors don’t get mopped and rooms don’t get cleaned. I went to the nearest dollar tree and purchased bleach and fabuloso, and then clean the kitchen countertops, bathroom vanity, toilet, tub (dirt ring) and the leather chair. I also asked for a vacuum cleaner because the floor was dirty and had long stringy black hair on the bathroom floor and carpeted area. If the hotel and the room was clean I would have given this location five stars.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Tamatha, Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased that our great location was perfect for your visit. However, we apologize for any inconveniences you encountered and appreciate you bringing them to our attention so future guests can enjoy a seamless and comfortable stay. Your feedback is invaluable to us, and we hope to welcome you back shortly to provide you with an even better experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Mason

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room had no hot water. When we went down to try and get our room changed the guy working the desk had to call his manager who then told us that they had no other rooms available. Eventually found out there were other rooms available but they had two beds instead of one and they wanted to upcharge us $40 a night to move to one of those rooms! We didn’t have hot water and they wanted to upcharge us to get hot water! We left and went to a different hotel. Hopefully they refund us. The entire interaction with the staff was not helpful and completely non-sympathetic. Stay somewhere else.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Mason, We believe every guest who walks through our doors deserves a comfortable and well-maintained property that feels like a home away from home while traveling. Therefore, we are genuinely sorry to learn that this was not your experience, and we understand your frustration regarding the various issues you described. Still, please know that we are actively working to improve our services and prevent similar situations from occurring in the future. Thank you again for sharing your feedback, and we hope to have the chance to welcome you back in the future to show you the exceptional hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Theresa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The sheets and towels were dingy. There were two remotes. 1 didn't work and the other work but had tape on it. There waw only coffee anr granola bars for the Gran & Go breakfast. There was a $100 deposit required yet wasn't listed in the fees on Expedia
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear Theresa, Thank you for taking the time to share about your stay. We regret your disappointment with our breakfast and that it did not meet your expectations. We have shared your feedback with our breakfast staff as we continually strive to improve our guest experience. Thank you for your feedback, and we hope you will stay with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Carl

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
close to where i was going
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Adam

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Lions Masonry

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Ary

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice property, but I had to go to Walmart to get Roach Spray, the roaches were bad..
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Ary, Thank you for sharing your experience about your recent stay. We are glad you loved the location and enjoyed a pleasant stay. However, we are sorry for the disappointment with the cleanliness of the room that does not meet your expectations. Your comments are shared with our housekeeping and pest control team for improvement. Thank you for being our guest; we would love the opportunity to welcome you back soon. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Norma

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Publicidad engañosa
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Norma, Please accept our apologies for not meeting your expectations. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. However, we regret falling short and apologize for the concerns that may have kept you from having an outstanding stay. We wish we could have had the opportunity to address your issues while you were still here, and we hope you will consider staying with us again so we can provide you with the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Pat

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not Impressed: Will Never Stay There again
I wasn't allowed to check-in early without paying an extra fee. I wasn't even allowed to use the bathroom 30 minutes before check-in. One night there was a roach crawling on the wall. Not having automatic doors in the front is dumb when people are carrying luggage. The heavey sping doors beat me up all week and bruised me twice.The breakfast wasn't much more than coffee and a muffin. There was no maid service for 4 days. The TV remote didn't work very well. The parking lot was trashy when I arrived and there was a grocery buggy in the parking lot all week.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Pat, We sincerely apologize for the inconvenience you faced during your stay. Your feedback is invaluable, and we regret any frustration caused by our policies and the issues with cleanliness, pests, and amenities. Rest assured, we will investigate and address these matters promptly to prevent any recurrence. Your comments about the automatic doors, breakfast, maid service, remote, and parking lot will be shared with the relevant teams for improvements. We appreciate your understanding and hope you consider giving us another chance to provide a much-improved experience. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were quite dirty. Cockroaches in the kitchen and bathroom. Their version of breakfast was granola bars and plain instant oatmeal.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Daniel, We sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced during your stay. Your feedback is concerning and does not align with the standards we strive to uphold. Our team will thoroughly investigate and address the cleanliness and pest concerns to prevent any recurrence. Regarding breakfast, we appreciate your input and will review our offerings to ensure a more satisfying experience for our guests. We understand your disappointment and sincerely apologize for any inconvenience caused. Your feedback is invaluable as we work towards improvements.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Parvaneh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was not clean and smelled very bad
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Parvaneh, Thank you for sharing your thoughts with us. We apologize if the cleanliness and odor did not meet your expectations during your stay. Your feedback is valuable, and we appreciate you bringing it to our attention. Please be assured that we take cleanliness seriously and will address the concerns to enhance the overall guest experience. We appreciate your understanding, and if your travels bring you back to the area, we hope to have another opportunity to provide you with a more pleasant stay. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Vinson

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Happy customer
Service was great and professional
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Vinson, We're delighted to hear that you had a great and professional experience at Extended Stay America! Providing excellent service is our top priority, and we appreciate your positive feedback. If there's anything specific that stands out, please let us know. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Stephanie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would not recommend
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Stephanie, Thank you for taking the time to post your review. We truly value our guests' comments and opinions. Sorry, we didn't meet your expectations. Your feedback is vital and will be addressed adequately by our concerned team. Also, our front desk team can help you in improving your stay if informed about the problems. Please provide us another chance to serve you with our usual service. Thank you again, and we wish you all the best.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Jesis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Good.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Erica

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Daphne

My room was so dusty. The floors were nasty and he has stains on the covers. I will never pick this hotel again. I made reservations for my son and his girlfriend because my son was visiting in New Orleans. We live in Baton Rouge and he was too tired to drive back home so I treated him to a room that was horrible never again
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Daphne, Thank you for reviewing your time with us. Please accept our apologies for your disappointment with the concerns overlooked in your suite during its preparation. We will address this with our housekeeping team, who is already at work, to ensure everything is in order. Also, we will instruct them to re-check the rooms before delivery. Your feedback is vital, as our hotel always prioritizes customer satisfaction. Please return, and we make your next stay with us outstanding.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Keith

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a bad smell in the hall ,no ice on property, nothing to cook in ,no spoons are froks
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Keith, We are sorry we did not meet your expectations regarding our service, and we hope you will accept our apologies for what transpired. We are looking into the matter to see what went wrong because our team is well-trained to treat our guests courteously and attend responsively to their needs. Please be assured that we will discuss this situation with our team and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. We appreciate your feedback and hope you will consider giving us a second chance to provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Marvin

Hizo la reservación y cuando llegue a hacer el chequeo no había sistema esperé tres horas y no me resolvieron
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear Marvin, We regret that we couldn't give you a better impression from the moment you arrived and for the frustration caused by waiting for hours to be checked in. We will review this incident with our team to determine where we went wrong and to provide a smooth reception every time they book at our hotel. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to give you a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Cantina

เดินทางกับคู่รัก
Room was not worth $100 deposit.. Rooms had bad smell and water wasn’t hot
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Cantina, Thank you for staying with us. It was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. As part of our commitment to our guests, we strive to provide clean and well-maintained rooms, and we are disappointed that we fell short in this instance. We appreciate your feedback and assure you that we will take the necessary steps to address the issues you experienced. We hope you will stay with us the next time you visit the area; we are confident you will have a more favorable experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Katherine

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This was one of the dirtiest and worn out hotel we’ve ever stayed in. No ice, hair dryer, or coffee pot. Elevator didn’t go to top floor and that was only floor they would put us on. First room was worst and wouldn’t change us until we insisted on manager. Will never stay at any extended stay hotel again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Katherine, On behalf of our team, we appreciate you staying with us and providing a review. Our team is committed to providing our guests with clean, comfortable, and well-maintained suites; therefore, we sincerely apologize this was not your experience and regret not being able to accommodate your request to change rooms. Rest assured, we will be taking the necessary steps to address the issues you have raised, to prevent a recurrence, and to enhance the overall quality of our services. We hope you give us another opportunity to provide you with the flawless stay you deserve! SincerelyHotel Management

10/10 ดีเลิศ

Douglas

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

JORGE

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
TERRIBLE
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ต.ค. 2023
Dear JORGE, Thank you for sharing your review. We deeply regret that we fell short of your expectations and would like to apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. We understand that this may have impacted your overall experience, and we genuinely apologize. We sincerely hope that you will consider giving us another chance to serve you in the future and allow us to make things right by providing you with the kind of experience that you rightfully deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Custimer service eas not good at all.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ต.ค. 2023
Dear Guest, Please accept our apologies for any disappointment you felt during your stay. Providing outstanding customer service to every one of our guests is always our top priority and is something we pride ourselves on. Therefore, we are sorry to learn this was not your experience. Your feedback is important to us, and we will use it to improve our services. We hope you will return so we can provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Lilliana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Consuelo

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Consuelo, Thank you for choosing Extended Stay America and the generous rating for your stay. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all our guests, so we are delighted you enjoyed your stay. Your feedback is essential to us. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Dennis

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Jessica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

LaToya

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Suzanne

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Soooo Dirty! Felt unsafe. Grass sooo high, trouble walking my dog. Key constantly had to be replaced...would not open the room. Definitely, wouldn't stay there again. Don't recommend it to anyone.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ส.ค. 2023
Dear Suzanne, Thank you for reviewing our hotel. Our housekeeping staff takes great pride in their services, and we regret any oversight on their part. We are also sorry for the difficulties you experienced with your key card and for the inconvenience this caused. We will look into this, and we are grateful for your patience. We have discussed these concerns with our team to ensure these issues are not repeated. Thank you for choosing us, and we hope to see you again so we can provide you with the seamless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

AiGuo

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I recommend this hotel, the service attitude is very good, my English is not good, Brandon is very patient and considerate service! I will be back!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Patsy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was clean for the most part but needs to be updated. The tub in our room looked like from the 60’s. It wasn’t even white. The beds are very hard and uncomfortable . Staff is limited. Packs of oatmeal offered for breakfast and coffee so they shouldn’t mention breakfast. That’s no type of breakfast
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Patsy, Thank you for choosing us and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay, and we are sorry this was not your experience. Our front desk team is available 24 x 7 to help you when made aware of the situation. Allow us to discuss the matter with them so that it is corrected. Please revisit us and give us another chance to provide you with the hospitality and comfortable hotel experience you deserve. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Richard

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Edward

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Jeffrey

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
They said, breakfast included. It was a car with coffee in a cup of oatmeal. Other hotels have more extensive breakfast. No ice machines either. Only one light worked in the room bulbs were missing.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 พ.ค. 2023
Dear David, Thank you for staying with us and for your valuable remarks. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay, and we are sorry this was not your experience. We understand your disappointment with the breakfast choices failing to meet your expectations. Your feedback is shared with our concerned team for further improvement. Being an extended stay hotel, all our rooms are equipped with a full-size fridge in your rooms with an ice tray for your use. So we do not have an ice machine on our property. We regret the inconvenience caused by the missing bulb in your room. We have informed our housekeeping team to check and address the same. Please stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Cameron

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Kenneth

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water price was very high
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Kenneth, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will take the necessary steps to ensure the issues you described do not occur.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Angel

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Patricia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Check in was fine. Room okay. A little noisy noise from the frig.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 เม.ย. 2023
Dear Patricia, Thank you for selecting Extended Stay America for your recent visit to New Orleans and for sharing your comments. Our team was so pleased to learn you enjoyed your stay, found your suite comfortable, and our service friendly and professional. Thank you for being our guest, and we look forward to seeing you in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Keith

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Eric, Houma

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the property is older and in need of update. It all works, just plain. But that is what I expected. I also am a low maintenance traveler. I need a bed and shower and a place to store my stuff. That was enough.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 มี.ค. 2023
Dear Eric, Thank you for being our guest and sharing your observations. We are glad we met your expectation, but we are sorry you felt our facility needed updating. We are having similar discussions and have shared your feedback with the appropriate individuals in our organization who are finalizing our future refresh. We hope you continue to select us as your hotel of choice so you can see our improvements based on feedback from our guests. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

NOEL

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023