บริเวณภายนอก

รีวิว แคนเดิลวูดสวีทส์ เอวอนเดล - นิวออร์ลีนส์ - เครือโรงแรมไอเอชจี

2.5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 124 จาก 273 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 84 จาก 273 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 26 จาก 273 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 273 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 20 จาก 273 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

REMIGIO

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
aweful neighborhood, dirty and old furniture in the room no utensils etc
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear valued guest, thank you for taking the time to complete this review. We are truly sorry to hear you were not satisfied with your overall experience at our hotel. Our goal is to try to insure each and every guest is 100% satisfied with the overall value during their stay. It saddens me to read we did not achieve this with you. Please accept our most sincere apology. I will research this matter with my team to see if anything can be done to improve our overall operations. Please allow us the opportunity to host you again if you are ever in the area and need accommodations. Kind Regards, Management

6/10 พอใช้

Calandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No reservation
My experience was starting off to not so great!! Came all the way from Mississippi and the hotel could not find my reservation!! After we called Expedia, they resolved the issue everything was fine.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Calendra, Thank you for your review. As a flawless guest experience is what we aim for, it appears we missed the mark. Please accept our apologies for the issues you experienced during your stay. Any additional feedback is certainly welcomed to help improve our operation. We appreciate your feedback and hope you will allow another opportunity to provide you with the stay you deserved. Sincerely,Management

10/10 ดีเลิศ

Cruz

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good price
Nice service
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Cruz, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay at the , Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Sabrina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a wonderful stay
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Sabrina, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Trenika

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Trenika, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

6/10 พอใช้

Lymarie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Huge room but outdated
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Lymarie, Thank you for taking the time to post this rating. We would love to know more about your stay as we are always aiming for perfection with all of our guests. Our team would greatly appreciate it if you could give the hotel a call directly to give us your feedback on your stay. Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay; However, next time it will be worthy of a 5 Star Review! Sincerely,Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear valued guest, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

8/10 ดี

Larry

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 20 ต.ค. 2023
Dear Larry, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

4/10 แย่

Diane

เดินทางกับครอบครัว
The beds are at least 100 years old, sit almost to the floor. Awful will not stay again!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 18 ต.ค. 2023
Dear Diane, Thank you for taking the time to post this review as we are always looking for ways to grow and improve as a hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced in your room. Please know that the description of your stay is highly unusual and does not represent the high standards that we aim to achieve. I will be informing the proper departments of these issues to ensure they do not happen again. We genuinely thank you for choosing us, and we hope to have another opportunity to better serve you in the future as I am sure we will not disappoint. Sincerely,Management

6/10 พอใช้

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Paid for a king bed and was given two queen size beds in the room When inquired about it I was told that they did not have any available Why would you sell a room in the reservations if you sis not have it available Extremely frustrating
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Scott, Thank you for your review. As a flawless guest experience is what we aim for, it appears we missed the mark. Please accept our apologies for the issue you experienced during your stay. Any additional feedback is certainly welcomed to help improve our operation. We appreciate your feedback and hope you will allow another opportunity to provide you with the stay you deserved. Sincerely,Management

8/10 ดี

Jose

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Jose, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

latasha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 5 ส.ค. 2023
Dear Latasha, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Catrice

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 25 พ.ค. 2023
Dear Catrice, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay. Sincerely, Management

2/10 แย่มาก

Heather, Billings

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty, roaches, ants and lizards in the room
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 25 พ.ค. 2023
Dear Heather, Thank you for bringing this to our attention. We are truly sorry for any inconvenience that you experienced during your stay with us. Everything we do is to ensure our guests have a relaxing, worry-free stay, and are sorry that we did not meet that expectation. We apologize for any part of your stay that was not spotless as we have high standards regarding the cleanliness of our entire property. Additionally, we take every reasonable measure to prevent guest contact with pests with policies that include an ongoing preventative inspection program. Our staff is trained to inspect guest rooms thoroughly and to report their findings to our contracted pest control provider. These isolated incidents are addressed immediately. For us to make sure this is resolved as well as if you have any additional details about this experience and/or if you would like to be put into contact with a member of our management team, please reach out to us directly. We sincerely value your business and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Management

8/10 ดี

Larry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Always consistent
Candlewood suites are always consistent friendly people, clean rooms, comfortable beds and best of all cold air conditioning
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 เม.ย. 2023
Dear Larry,We appreciate you taking the time to write such a wonderful and detailed review.We truly value your feedback as we are always looking for ways to grow and improve as a hotel. We are all extremely happy to know that we were able to provide a clean and comfortable experience as this is our goal with all of our guests. Sincerely,Management

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to post this rating. We would love to know more about your stay as we are always aiming for perfection with all of our guests. Our team would greatly appreciate it if you could give the hotel a call directly to give us your feedback on your stay. Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay Sincerely, Management

6/10 พอใช้

Ronald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Too small for me
The room was clean but cramped and a bit worn/scarred. I expected a separate bedroom but received an obviously smaller room from the reservation photos online. The kitchenette, counter, seating, dresser and beds were all crammed together in a too small room. The hotel was full so management was unable to provide me with a proper substitute room.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 เม.ย. 2023
Dear Ronald,Please accept my sincerest apologies; We fell short of delivering the absolute best experiences possible during your visit to the area. I appreciate you taking the time to review our hotel, I will absolutely be sharing your feedback with the team so that we are able to improve. Thank you for choosing us, and we hope that we have another opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staff at front desk for check in was great. Awesome.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 เม.ย. 2023
Dear Jason,Thank you for taking the time to share this five star experience with our management, staff, and future guests. I'm glad that our services, hospitality, and accommodations exceeded your expectations and hope that you experience the same comfortable stay during your next visit! We look forward to serving you again! Sincerely,Management

8/10 ดี

Kyle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Not enough luggage carts
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 เม.ย. 2023
Dear Kyle,Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry that we were unable to exceed your expectations as that is our goal with all of our guests. I will show this review to our team to ensure we use it as a learning tool to grow and improve. Thank you for choosing us, and we hope you give us another opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

April

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel for the price!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 4 เม.ย. 2023
Dear April,Thank you for taking the time to share your feedback. We really appreciate your business and hope that our willingness to provide a safe, comfortable stay is enough to get your repeat business. Thanks again! Sincerely,Management

8/10 ดี

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You're not going there for the location. The hotel is fantastic for the reasons you'll need to be there.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 มี.ค. 2023
Dear James,Thank you for such a wonderful compliment. We do strive to deliver the best stay possible and I am happy to see your experience is alignment with our attitudes and philosophies. Sincerely, Management

2/10 แย่มาก

Gerald

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The recliner was broken and the bed was just wore out.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 มี.ค. 2023
Dear Gerald,Thank you for taking the time to post this review as we are always looking for ways to grow and improve as a hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced in your room. Please know that the description of your stay is highly unusual and does not represent the high standards that we aim to achieve. I will be informing the proper departments of these issues to ensure they do not happen again. We genuinely thank you for choosing us, and we hope to have another opportunity to better serve you in the future as I am sure we will not disappoint. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Oleh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 8 มี.ค. 2023
Dear Oleh, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay.Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Jasmine, Cleveland

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean rooms, friendly staff, free laundry facilities and located in a quiet area. Would definitely stay here again.
การตอบกลับจาก Management วันที่ 9 ม.ค. 2023
Dear Jasmine,We appreciate you taking the time to write such a wonderful and detailed review.We truly value your feedback as we are always looking for ways to grow and improve as a hotel. We are all extremely happy to know that we were able to provide a clean and comfortable experience as this is our goal with all of our guests. Sincerely,Management

8/10 ดี

Larry

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 28 พ.ย. 2022
Dear Larry, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel.On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!Sincerely,Management

2/10 แย่มาก

Zane

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Services was not rendered due to overbooking & still solicited the Expedia payment with no reimbursement to my card. 😡
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 12 ต.ค. 2022
Dear Zane, we are all very worried about the way you described your recent visit to our hotel. Your comments are very concerning and do not represent the type of experience we all aim to achieve. Please accept our most sincere apology. Also, we would appreciate if you gave us a call directly to discuss your comments. We look forward to hearing from you soon. Sincerely, Management

8/10 ดี

Demetrius

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 31 ก.ค. 2022
Dear Demetrius, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

4/10 แย่

Erica

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The blanket on the bed was nasty, we took it off and asked for another one, twice, about 8 hrs apart and they said the didnt have any both times. We had to use one we had. The dryer didnt work. The chairs were tore up. The older lady on 2nd shift was rude and didnt want to get off the couch from watching TV to address our concerns. The best part about our trip was the young lady that checked us in and the Hot Water. I picked this location because I've stayed at a different one and I thought they would be the same. Nope. This one was the worst. I'm coming back to New Orleans in November, but I wont stay here.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 2 ก.ค. 2022
Dear Erica, I would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback. Please rest assured we are taking this matter very seriously to prevent this from happening again. I have shared your feedback with the team and once again would like to apologize. I hope that you come back and stay with us if your travels bring you back to the area. Feel free to give us a call directly if you like to discuss this matter in further detail. Sincerely, Management

8/10 ดี

Rich

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Carolyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was good..the front desk help was good.. I seen baby roaches and I did report it..it was funny my grandsons first trip to New Orleans and he never seen a roach & wanted to know what was those bugs on the food. I threw it all out. Kinda sad
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 8 มี.ค. 2022
Dear Carolyn, This is not a subject to be taken lightly and one that is acted on immediately. Although we have our hotel inspected regularly for any evidence of pests, we also follow up immediately on any guest concern. Once again, we do not take matters like this lightly. We appreciate and are thankful for the concern and awareness of our travelers which would enable us to eliminate a problem immediately should it arise. We will continue to immediately act on even the slightest concern of any of our guests in this serious matter. We apologize for any inconvenience you experienced and we hope to make it up to you in a future stay. Sincerely, Guest Relations

8/10 ดี

mario

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
It was better than we thought it would be
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 5 มี.ค. 2022
Dear Mario, Thank you for taking the time to complete this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

4/10 แย่

Angelina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible
Booked a suite back in October/ November and the day of my check in I was told my room wasn't available. They have us a smaller room and when we got there we saw roaches. I need a vaccum to clean the floor but they said I needed to wait but housekeeping was upon request. I woke up to a smelly room and had to keep opening the window because it was stuffy
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 3 มี.ค. 2022
Dear Angelina, This is not a subject to be taken lightly and one that is acted on immediately. Although we have our hotel inspected regularly for any evidence of pests, we also follow up immediately on any guest concern. Once again, we do not take matters like this lightly. We appreciate and are thankful for the concern and awareness of our travelers which would enable us to eliminate a problem immediately should it arise. We will continue to immediately act on even the slightest concern of any of our guests in this serious matter. We apologize for any inconvenience you experienced and we hope to make it up to you in a future stay. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Lisa, Riverdale

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean property and the staff was nice and helpful
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 2 มี.ค. 2022
Dear Lisa, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

2/10 แย่มาก

Linday

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a great time @ Candlewood everybody was so friendly and nice ❤️
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 12 ส.ค. 2021
Dear valued guest, Thank you for such a wonderful compliment. We do strive to deliver the best stay possible and I am happy to see your experience is alignment with our attitudes and philosophies. Sincerely, Management

8/10 ดี

Kashawn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bad check-in
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Sincerely management วันที่ 16 ก.ย. 2021
Thank you for taking the time to post this review. We are all very grateful for the score you have given us. Our entire team works extremely hard to ensure we are able to provide an amazing stay for all of our guests.

2/10 แย่มาก

FLOR DE MARIA

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 17 ก.ค. 2021
Dear Flor, We thank you for taking the time to post this score. We apologize for not providing a perfect 5 Star experience. Our team always greatly appreciates guest feedback, and we would truly love to hear what we could have done to improve your experience. Please feel free to give us a call at anytime. Thank you for choosing us, and we hope to have another opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is in a questionable area, the front of the Hotel the trash was all over the place. They were 2 guesses drinking beer. The front desk representative was rude and unpleasant, I choose this hotel because is Pet Friendly however Expedia didn’t disclosure $75 Pet Fee plus that was unacceptable so my puppy pay for his own room but he didn’t get one. The room cost $85, the room stinks, carpets needs to be removed, the bathroom and beds were clean but it was gross to walk without shoes. The Room smells like dirty clothes, the reservation was non refundable so I pay for 2 rooms, NEEDS TO DISCLOSE PET FEE, I will not use Expedia or stay in a Candlewood Hotel again
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 16 ก.ค. 2021
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your experience. I am shocked to hear about the situations you encountered and would like to deeply apologize. I also would like to ensure you that comments like yours are not taken lightly and will be addressed immediately with our entire team. The description of your stay is highly unusual and does not represent the level of high standards we all aim to achieve. We do hope you allow us another opportunity on a future stay to show you, how we used your overall comments to improve. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Shonda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best Location
The front desk was nice and very informative. The rooms are large and comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 13 ก.ค. 2021
Dear Shonda, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Home Away from Home
The stay was amazing, it was like an apartment away from home. If we’re ever in the area again, this will be the only place we stay!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 13 ก.ค. 2021
Dear valued guest, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 29 มิ.ย. 2021
Dear Maria, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay at the Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel. Sincerely, Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Waffle house right next door
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 25 มิ.ย. 2021
Dear valued guest, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 14 มิ.ย. 2021
Dear David, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay at the Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel. Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

Ruben

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A/C wasn't working so we called the front desk. They sent out maintenance asap and got it solved quickly! Leslie at the front desk was super nice and helpful!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 14 มิ.ย. 2021
Dear Ruben, Thank you for taking the time post this review. We are delighted and humbled by the your kind words. We all work very hard to try and ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay at the Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel. Sincerely, Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Christina was very nice and helpful. Staff were friendly. However, the common areas of the hotel need a very deep cleaning. This location allows pets and you can tell it does. There was a stale musty odor in the lobby, corridors and elevator. The hand sanitizer dispenser was empty near the elevator. The carpet was very dirty all over the hotel. Pretty sure I won't stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 6 มิ.ย. 2021
Dear valued guest, Thank you for taking the time to post this review. Thank you for your fair and honest feedback. We all work hard to try and provide an overall positive experience for all of our guests. Your comments will help us improve. We are truly sorry we were not able provide you with the 100% satisfaction our team aims to achieve and I promise we will work harder on a future stay. On behalf of our entire staff at , we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 4 มิ.ย. 2021
Dear valued guest, Thank you for taking the time to post this rating. We would love to know more about your stay as we are always aiming for perfection with all of our guests. Our team would greatly appreciate it if you could give the hotel a call directly to give us your feedback on your stay. Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay; However, next time it will be worthy of a 5 Star Review! Sincerely, Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean and Comfortable
The room was clean and smelled fresh. The staff was outstanding. The housekeepers were courteous and friendly! Will definitely be back!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 25 พ.ค. 2021
Dear valued guest, Thank you for taking the time post this review. We are delighted and humbled by the your kind words. We all work very hard to try and ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay at the Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel. Sincerely, Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel outside of New Orleans to rest our heads on our way out west.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 9 พ.ค. 2021
Dear value guest, Thank you for taking the time to post this review. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I paid $255 to stay here and usually Candlewood Suites is a nice place to stay. We stayed two nights and never had a working toilet in our room. They kept saying they would fix it and never did! They wouldn’t switch my rooms out and no one would tell me who the manager was! I kept getting the run around. DONT STAY HERE!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 3 พ.ค. 2021
Dear valued guest, thank you for taking the time to post this review. I am really shocked by the way you described your overall experience at our hotel and want you to know that our team will research your comments and make the necessary arrangements in order keep these issues from happing again with future guests. Thanks for letting us know, we hope to host you on a future visit. Regards, Management

10/10 ดีเลิศ

Gerald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Manager on duty วันที่ 30 เม.ย. 2021
Dear Gerald, Thank you for taking the time post about your experience. We are delighted and humbled by the GREAT rating you have given our hotel. We all work very hard to ensure every guest has an overall positive experience at our hotel. Thank you for choosing us and we look forward to your next stay at the Candlewood Suites Avondale - New Orleans, an IHG Hotel. Sincerely, Management