มินิบาร์, ตู้นิรภัยในห้องพัก, ตกแต่งพิเศษโดยเฉพาะ, โต๊ะทำงาน

รีวิว Radisson Blu Hotel Nagpur

5 out of 5
Radisson Blu Hotel Nagpur
7 Wardha Road, Nagpur, Maharashtra

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 123 จาก 186 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 39 จาก 186 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 186 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 186 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 186 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Joobong

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sriram

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed for 1 night. Its near Jaiprakash nagar Nagpur Metro Stop, that goes till airport. So connectivity was good. Had buffet dinner a breakfast. was excellent. Rooms were neat and clean. Staff polite and friendly.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Guest , We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Thank you very much for your kind comments on the hotel and we are most thankful for the valuable feedback Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Sean

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall a wonderful stay
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

2/10 แย่มาก

Ritu

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Guest, On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel Nagpur, I apologize for the concerns you have shared about your experience at our hotel. I have addressed the areas highlighted by you with our team and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not reoccur. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons. Kind regards, Front Office Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel Nagpur, I apologize for the concerns you have shared about your experience at our hotel. I have addressed the areas highlighted by you with our team and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not reoccur. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons. Kind regards, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Shilpa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Amazing property. Very friendly staff and clean place. Highly recommend.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Shilpa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highly recommended. First class place stay, great service. Anas from dining is so helpful and all the staff made our stay absolutely wonderful.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

8/10 ดี

Prashant

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

6/10 พอใช้

Arvind

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Prashant

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hospitality at it’s best
Nagpur Radisson blu always serves tasty food. Combination of Indian and western food is always appreciated. The staff is courteous and efficient. The stay here is always a treat
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Jérémy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Manisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love staying at Radisson Nagpur! Staff and service is excellent!
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Alan Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The person who cleaned our room was very thorough. He checked in with us a few times to make sure we had everything we needed. I really appreciated the bottled water everyday since I could not drink the tap water
เข้าพัก 12 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Hiten

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

6/10 พอใช้

Jaswinder

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Beds seem to be old and dated
First of the Property looks very nice. Some of the employees were nice but it seemed like most of them were just there to work and not very greeting with their attitude. Seemed like you were in their way of working by being there. Just felt unwelcomed like the experience with a Marriot Property or a Taj Property. Which I have spent much a time at. The room was clean so that was good. The bad part was trying to sleep on the bed, it felt like it was run down and old. They really need to change their beds.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Guest, On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel Nagpur, I apologize for the concerns you have shared about your experience at our hotel. I have addressed the areas highlighted by you with our team and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not reoccur. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons. Kind regards, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Carl Mikael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

4/10 แย่

Puneet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Must mention, I was and may be still a big fan of this particular Radisson @ Nagpur, possibly the best across the brand in India but this time they really disappointed me and making me rethink to visit again? 1. After check in, someone (another guest) using his keys entered our room, said sorry and closed the door. When I called housekeeping was told that I should report to front desk as this has happened before as well. Front desk duty manager took it little lightly, just to rid of me by saying sorry and move on. Don't know weather I should called the cops but I did give them a chance to fix it. 2. While opening the drawer in bathroom with hair dryer, the whole heavy thing fell down missing the feet by 2-3 inches. That was a shock of our lives 3. The trim of the bath door fell and rolling down the hall was funny. 4. Minor - Had to ask for second toothbrush and other amenities - don't know why they reduced the number to just one. It's losing its hospitality and warmth it used to have. Having a great crowd does not justify lack of individual attention in this beautiful world of hospitality. I still have hopes for this property and really another competition comes to the area to break the monopoly and really make them earn their worth. my 2c
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manoj Bali วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Mr. Puneet Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel Nagpur.Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concerned department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Nagpur, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Manoj BaliGeneral ManagerRadisson Blu Hotel Nagpur

10/10 ดีเลิศ

Sangram

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Jonas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
An amazing hotel with great staff helpful and friendly Located close to the airport and shopping just outside
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Prashant

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its a beautiful property.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 14 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Pradnyesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Assistant Front Office Manager

8/10 ดี

Pamela

Beautiful Lobby - Fair Service
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Assistant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Nitiraj singh

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Assistant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, spacious and great staff. The food at the lobby restaurant was excellent; spicy and fresh veg and non veg indian cuisine. Breads cooked on the spot.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Assistant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

DIPAKBHAI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very helpful and attentive staff. Very clean. All things work well. Excellent restaurants with excellent food. Only 15 mins from airport.
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Assistant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Puneet

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Radisson Nagpur has set a standard for other Radisson's, I guess, that is really hard to beat and primarily because of the people they hired and trained. Leadership Team like Pankaj and Prateek are the exclusive examples of that pinnacle followed by people like Irafan in cafe and Nadeem in housekeeping who take extra joy in making sure that your all demands are met with passion. There lot more people who take pride in their jobs above and beyond their call of duty. Thanks guys, hope to see you soon.
การตอบกลับจาก Pankaj Kumar วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation, It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back. Sincerely, Assistant Front Office Manager

2/10 แย่มาก

Vinayak

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The stay was good but the service was pathetic.....first the room was alloted after 2 hours that to after follow ups.....in room dining was not upto mark....had orded bottle of water and it took 4 hours to get it.....not happy with the stay
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

dale

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful hotel
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

John, Merced

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Through no fault of staff the bureaucratic check out procedure is very annoying. Having to wait 20 minutes while”room is checked” is offensive at 5:30 am.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Santiago

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Matilda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roomy rooms, excellent service, great food
We had an excellent stay of 4 nights with delicious meals, perfect room temperature, comfortable bed, super clean bathroom, professional SPA experience and most importantly - excellent service. They really went the extra mile to help us with everything we needed when Qatar Airways lost our checked in luggage underway. Am so grateful to the Radisson staff, not to mention the head chef who handled my food allergies with the greatest concern.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก MBali วันที่ 29 ส.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Nagpur .We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate your kind words of appreciation,It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Nagpur , I look forward to welcoming you back.Sincerely,Manoj Bali,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Selvaratnam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent services and very nice hotel.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Awadesh Jha วันที่ 13 พ.ค. 2022
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Johan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Team Radisson Blu, Nagpur. วันที่ 27 มี.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely,

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pathetic - it’s a shame to rate it as a five star!
This hotel is pathetic! Worst service I have ever experienced. Just to get a bottle opener and empty wine glasses in room, they made a big fuss and refused to provide without ordering their tray.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Team Radisson Blu, Nagpur. วันที่ 30 มี.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Your feedback well noted and is shared with the concern team. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

Saion

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 7 ม.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Sanjay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 29 ธ.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Great property, however restaurant service was terrible
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 26 พ.ย. 2021
ear Guest, Thank you for sharing your experience at this hotel. The same is shared with the concern team. On behalf of our entire staff at Radisson Blu Hotel Nagpur we thank you for your business and we hope to see you again! Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Brandt

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 13 พ.ย. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating on the hotel and we are most thankful for the valuable feedback. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

Sai

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Superb as allways
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 17 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

Vishal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 10 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

shadab

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Spa swimming pool was closed most of the areas are restricted to visit. Food was good
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 10 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

2/10 แย่มาก

J N

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Bad service . Behaviour not good
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก . วันที่ 15 ก.ย. 2021
Dear Guest, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you; your feedback is shared with the concern team with the seriousness it deserves. We are looking forward to welcome you back at Radisson Blu Nagpur, with the true spirit of our hospitality. Warm Regards Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Gagan, Jersey City

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It our first choice to stay at Radisson, Nagpur.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก . วันที่ 15 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

Ajay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was very clean and comfortable and king size bed was also comfy. The breakfast was also good. Hotel staff were following COVID-19 protocols and serving the guests on their respective tables. Staff was polite and efficient.
King size bed super comfortable
Room with a view
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก . วันที่ 15 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

8/10 ดี

Sanchita

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Rajesh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Good
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Karthick วันที่ 25 ก.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hospitality is good
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Karthick วันที่ 25 ก.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mostly very good quality of experience.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Karthick วันที่ 25 ก.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Had a room with a nice view. Room was clean. But, the tv remote was not working well. Also, it took forever to check in and check out.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Karthick วันที่ 25 ก.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your ratings on the hotel. Looking forward to welcome you again at our hotel and assuring for best services at all times. Sincerely, Team Radisson Blu, Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

ALEXEY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Team, Radisson Blu Hotel, Nagpur วันที่ 21 เม.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at this hotel. On behalf of our entire staff at Radisson Blu Hotel Nagpur we thank you for your business and we hope to see you again! Sincerely, Team Radisson Blu Hotel Nagpur