ห้องดีลักซ์, เตียงเดี่ยว 2 เตียง, วิวเมือง | บริเวณภายนอก

รีวิว Le Meridien Nagpur

4.5 out of 5
Le Meridien Nagpur
Wardha Road, Nagpur, Maharashtra

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 34 จาก 88 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 32 จาก 88 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 88 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 88 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 88 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Saravana

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was a bit undermanaged. The facilities needed TLC to bring it up to 5-star standards. Rooms were large and spacious, but the maintenance was lacking in all aspects.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

NAVEEN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff members humble and supportive
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Lamar

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was my 3rd stay at this establishment in the last 6 months. On this particular trip, I enjoyed the faculty and all its amenities. The staff were very welcoming as they remembered whom I was from previous visits. Overall I would rate this experience a 4 of 5 due to a few hiccups. Room Cleaning Services, Dinning staff we very friendly and understanding. I chose to use the spa this time, unfortunately, my appointment was scheduled for 1pm they told me the didn’t have the room available at the time of my scheduled apt. So we rescheduled the apt until the next available slot that was available at 2 pm. Unfortunately, we were still not serviced until 2:40 pm. We were not even offered a discount or a percentage off for the inconvenience. The positive about the spa is that the actual Massages given were exceptional!! So tips were given accordingly. The workout area was utilized daily by me… no complaints. I had the opportunity to walk the entire facility this time. Very nice scenery. Dinning room was clean and welcoming. While eating my dinner however, I did observe several cockroaches roaming the floor. Unfortunately, one did crawl on me and I immediately told the staff. They were very comforting and vowed to handle it with spaying after services. Overall good experience.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sagar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Special mention for excellent staff and service. Everyone was very responsive and helpful especially Manoj, Ravi and Shankar provided excellent service and experience overall.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Nikhlesh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Harold

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Lamar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Julie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay!
We had a great visit! The place is clean and well cared for. We were only there for one night, but we would have happily stayed longer. The breakfast was delicious and the staff were extremely kind and helpful. Thank you for a wonderful visit!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Roshani

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Would stay again.

2/10 แย่มาก

Bhavinkumar

6/10 พอใช้

Prakash

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Swati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Needs Improvement a lot
We were charged as food bills Rs 1900+ for 3 additional Breakfast. We were 5 adults+ 3 Children 4,11 and 13 years. In morning nextday we had one guest with one chiled 7 years. What should be count for breakfast when the breakfast was complimentary .We were alloted 3 rooms 208,211 and 218, we didn't ask for extra bed or facility. I don't know about your policy about breakfast when it was included in Room tarrif.NOW JUST WANT TO KNOW IF I WAS BILLED FOR FOOD PROPERLY.WHEN I HAD MY BOOKING FOR 6 ADULTS AND FOR 6 BREAKFAST INCLUDED IN BOOKING. Couldn't use swiming pool in the evening when we reached ,due to specific swimwear not defined by your staff .However in same moment..two persons were in pool..with same garments which we had. The hotel couldn't provide the defined swimwear even if I wanted to buy and then use the pool. Kindly advise the pool attendent to have proper knowledge about the swimwear if he wants to advise. Check out was delayed..even after informing the reception 30 minutes in advance, had to wait for 20 minutes for my turn . Pramod Sharma 9422451409
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Abhay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay! The staff were amazing! Everyone was friendly and courteous. Special mention for Sejal, Yash from reception and Swati, Gajender and Atul from the coffee shop and bar. Keep it up team.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Prakash

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Prashanth วันที่ 19 เม.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from Le Meridien Nagpur!! While I thank you for sharing your feedback, I am disappointed for not meeting your expectation and living up to the Le Meridien Brand. Therefore it is indeed concerning for us to have let you down with an unpleasant experience. I would like to apologize for falling short of meeting your expectation. Thanks, Team Le Meridien Nagpur.

8/10 ดี

Amit

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pooja was really helpful in dining area, chefs didn’t give correct info regarding eggless bakery, only one item was available… rest all was good
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Data privacy
Hotel Staff took our passport pages picture on personal mobile phone. After asking, they changed phone and again took picture on another mobile which they named as Hotel's mobile. Hotel must scan passport pages on scanner instead staff starts clicking picture on personal or hotel's mobile phone
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Arvind

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great experience
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Le Meridien Nagpur วันที่ 17 ก.ย. 2021
Dear Arvind Thank you for taking time out and giving us your valuable rating. We are delighted with your positive views that have translated into your passionate rating. We endeavor to provide you bespoke service as we await to welcome you back at Le Meridien. Thank You, Le Meridien Nagpur.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Building is quite imposing. Post Covid attempting to be on full track. The approach route is dull.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Le Meridien Nagpur วันที่ 17 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. We are delighted with your positive views that have translated into your passionate feedback. We endeavor to provide you bespoke service as we await to welcome you back at Le Meridien. Thank You, Le Meridien Nagpur.

8/10 ดี

Shailesh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place. Good Ambiance. Great food. Rooms are well equipped with all required facilities
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Anurag Rai วันที่ 22 ม.ค. 2021
Dear Guest, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us. Warm Regards, Anurag Rai General Manager

8/10 ดี

Rohan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Anurag Rai วันที่ 22 ม.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Warm Regards, Anurag Rai General Manager

2/10 แย่มาก

Anand

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old and Dilapidated Hotel.
We checked in to our first room and it was a Non Smocking Hotel. The room was having the smoking odour and the hotel personnel was embarrassed himself. Also all curtains were stained very badly and looked very old and unmaintained. We were given a 2nd room on being insistent, and the bed linen here had all stains. I decided to stay here since it was 2.00am a the checkin time. Further to this the TV wad white spots and it was not possible to see on it. The price being charged and the quality of service/ confirm and cleanliness is a disappointment. This property dilapidated. I checked out early morning. Not recommended to stay here.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ashok

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anurag Rai วันที่ 11 เม.ย. 2020
Dear Ashok, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Warm Regards, Anurag Rai

10/10 ดีเลิศ

Sanjiv

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Service right from arrival to departure was excellent. The staff was always available to address any and all needs to make our stay a total comfort. One issue about the rooms, could not open any windows, which made rooms too stuffy with no natural fresh air. Overall the service and hotel and in-house restaurant was excellent
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anurag Rai วันที่ 11 เม.ย. 2020
Dear Sanjiv, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to call us. Best Regards, Anurag Rai

10/10 ดีเลิศ

paritosh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were very friendly and helpful. The food was excellent and the the amenities were good. My wife claimed she had the best message of her life. The problem is the quality of air control. There was a terrible musty smell in our room, which felt unhealthy. My feeling is that the staff don't notice it because they're used to it. However it is unhealthy to be breathing mold.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Vinay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
decent place.
Nice place near the highway. Good for people on the road. The place is also very close to the airport. The service is good, hotel rooms are good but kind of showing their age. The food is decent but more tuned to foreign crowd.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

SANDEEP

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel but needs
Good hotel but the outside area and the entry to the hotel is not fully paved. Seems like the hotel is going through renovation and has paint smell. Room and wash room size is big though.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

SANDEEP

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Good hotel
The hotel seemed to be going through some renovation so there is smell of paint etc. The staff is dinning are is the best, very attentive and responsive. The access road to the hotel is not fully paved and feel like a dirt road.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Navneet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing Hotel
Amazing Hotel good service, great food, lovely breakfast, must stay place
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Taem Le Meridien Nagpur วันที่ 19 พ.ย. 2019
Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. We appreciate your kind words that glorify our service standards and give impetus to personalized care and attention that is the core of our delivery. We are sure to repeat our performance as we look forward to welcoming you back at Le Meridien.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 19 ต.ค. 2019
We thank you for your valuable feedback and hope to see you soon with your family and friends

6/10 พอใช้

ThomasEnglish, Vancouver, BC

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really bad air quality, they need to change the filters for the air coming in. Otherwise, great service and facilities and restaurant is great
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 19 ต.ค. 2019
Feedback serves as a bedrock for service improvisations and in this regard your views have been shared with team for making suitable service adjustments. We personally would like to assure you that we will leave no stops in getting the defects rectified.

8/10 ดี

Sheela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great service and friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 29 ส.ค. 2019
Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. We value your appreciation for the services rendered and elaborating our keenness in offering personalized care and attention. We value your patronage as we look forward to welcoming you back at Le Meridien.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 21 ส.ค. 2019
We thank you for your valuable feedback and hope to see you soon with your family and friends.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 31 ก.ค. 2019
We thank you for your valuable feedback and hope to see you soon with your family and friends

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The gym and the swimming pool is awesome Food is not so nice. The breakfast Buffet spread is so so
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 17 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. We appreciate your kind words that glorify our service standards and give impetus to personalized care and attention that is the core of our delivery. Feedback serves as a bedrock for service improvisations. Your encouragement will motivate us to excel our line of service as we look forward to welcoming you back at Le Meridien.

10/10 ดีเลิศ

Sundeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 4 มิ.ย. 2019
Thank you for sharing your valuable feedback.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 30 พ.ค. 2019
Thank you for your valuable feedback.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 26 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. Your encouragement motivate us to excel our line of service as we look forward to welcoming you back at Le Meridien.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best property opposite nagpur airport .... Best service
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 2 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. We appreciate your kind words that glorify our service standards and give impetus to personalized care and attention that is the core of our delivery. We are sure to repeat our performance as we look forward to welcoming you back at Le Meridien

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quiet and comfortable stay
It was good, the hotel is close to the airport and main highway. Room was comfortable and very quiet.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 22 เม.ย. 2019
We thank you for your valuable feedback and hope to see you soon with your family and friends

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall was good, staff was good, location near Airport and far from center
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 19 มี.ค. 2019
We thank you for your valuable feedback and hope to see you soon with your family and friends

8/10 ดี

Murad

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel and staff, everything was good and room clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 19 มี.ค. 2019
We thank you for your valuable feedback and hope to see you soon with your family and friends

2/10 แย่มาก

Vinay

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pathetic state of service
I had the misfortune of staying at the Le Meridien hotel on 31-December-2018. I have stayed at the hotel multiple times in the past. I knew that this was new year eve and expected that things may not be up to the mark like my previous visits. The first signs of my stay going wrong came when I received an email from the hotel directly which said the following. "We are holding a rooms under your name. It is mandatory to joining us for the party and the stay will be of family and friends. As it will a special evening, we will be holding Gala Dinner at our venues at a special package instead of normal menu. We have customized below package in case if you want to join us at the Venue for the special evening. · Buffet at INR 8260 AI inclusive per couple. With free flow of IMFL, mocktails, Juice and aerated beverages. · Kids between 06-12 years will be charged 1800 AI and 12-18 years will be 2200 AI." At this time I called them and asked them about mandatory part of the stay. had no interest in a party upon my arrival. I was told that the party and the exorbitant price was only for buffet and I was free to eat ala-carte and that would be OK. When I checked in, I was told I have to only eat room service. There was no menu in the room and they could get the menu after 5 calls from 5 PM to 9 PM. The bed was dirty, see the picture of pillow.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Team Le Meridien Nagpur วันที่ 10 ม.ค. 2019
Dear Vinay, Thank you for taking time out and giving us your valuable feedback. We apologize for the inconveniences caused to you during your stay with us. The nuances expressed are of great value and will serve a beacon for improvements. Feedback serves as a bedrock for service improvisations and in this regard your views have been shared with team for making suitable service adjustments. We personally would like to assure you that we will leave no stops in getting the defects rectified. On account of the inconveniences faced we would like to make your next stay with us special and memorable thereby redeeming ourselves of the disservice. We cherish your thoughts as we look forward to welcoming you back at Le Meridien. Regards, Team Le Meridien Nagpur

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Ram Manohar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Positive Experience
We had a lovely time at Le Meriden and the staff were both friendly and helpful.
เข้าพัก 13 คืน, กุมภาพันธ์ 2018

6/10 พอใช้

Evan

Hotel was not on pare with the Le Meridien name.