บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรม ibis มุมไบ สนามบิน

3 out of 5
โรงแรม ibis มุมไบ สนามบิน
Plot No. F 77 Ville Parle East, Junction of Nehru Road, Mumbai, Maharashtra

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 92 จาก 429 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 176 จาก 429 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 83 จาก 429 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 44 จาก 429 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 34 จาก 429 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Moises

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a fire in the hotel! I think this can summarize how bad was the experience.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Chetan

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kamaldeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

ketankumar

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Amreeta Banerjee วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Mr. KumarThank you for sharing your experience with us. Our guests’ satisfaction is paramount for us and deeply regret the inconvenience caused to you during your recent stay with us. Further to your feedback, we have introduced strong corrective trainings to ensure that our guests’ stays are most comfortable. I can assure you that your experience was not reflective of our usual standards of service. I have reviewed the areas of concern as highlighted by you with my team and have initiated immediate rectification measures. We look forward to welcoming you back soon for a memorable experience.Warm Regards,Amreeta BanerjeeGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Kirit

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great cost airport hotel
Great hotel and staff but can do with some improvements, blinds in our room was broken and no toiletries in the washroom
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Amreeta Banerjee วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear KiritThank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Mumbai Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Mumbai Airport, we strive to provide a superior service experience for every customer therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the concerns you have pointed out and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, conscious that our explanations will not erase the unsatisfying experience you have been through; we hope you will give us a chance to regain your confidence. Do write to us I will personally make sure that you experience our hospitality, which we are known for, during your next stay with us. Warm Regards,Amreeta BanerjeeGeneral Manager

4/10 แย่

Maninder Singh

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only location near the airport is a plus point, rest they call themselves an economical hotel but charge 3000 for normal one time food. Room was too small and only queen size bed available. Not worth for 10k per night. Should have chosen another property.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Amreeta Banerjee วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Mr. SinghThank you for sharing your experience with us. Our guests’ satisfaction is paramount for us and deeply regret the inconvenience caused to you during your recent stay with us. Further to your feedback, we have introduced strong corrective trainings to ensure that our guests’ stays are most comfortable. I can assure you that your experience was not reflective of our usual standards of service. I have reviewed the areas of concern as highlighted by you with my team and have initiated immediate rectification measures. We look forward to welcoming you back soon for a memorable experience.Warm Regards,Amreeta BanerjeeGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Samina

เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Amreeta Banerjee วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Ms. SaminaThank you for sharing your experience with us. Our guests’ satisfaction is paramount for us and deeply regret the inconvenience caused to you during your recent stay with us. Further to your feedback, we have introduced strong corrective trainings to ensure that our guests’ stays are most comfortable. I can assure you that your experience was not reflective of our usual standards of service. I have reviewed the areas of concern as highlighted by you with my team and have initiated immediate rectification measures. We look forward to welcoming you back soon for a memorable experience.Warm Regards,Amreeta BanerjeeGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Madhu

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Rajesh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The unique thing about this property was that the wifi didn’t work. It a good property, but I won’t book it next time because they have poor WiFi.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Prasad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location but old property so a bit stinky in common areas. Clean rooms. Value for money.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ROHITESH

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Suresh

Great stay
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sumiit JB Birwal วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear SureshWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Mumbai Airport.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm Regards,Sumiit JB Birwal Guest Service Manager

6/10 พอใช้

Rajat, New York

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It’s an average experience compared to Holiday Inn Express, primarily because of multiple small issues and staff attitude. For example, my key card didn’t work even after changing it 3 times, the fire alarm in the lobby kept going off, zero amenities in the room (have to call HK for everything) and most importantly a lady staff during breakfast said that they can’t serve me plain paratha and I should eat the aloo paratha in the buffet! Once I discussed this with the duty manager, I got great plain parathas!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Aniket Wadekar วันที่ 16 ส.ค. 2023
Dear Rajat,Thank you for sharing your experience with us. Our guests’ satisfaction is paramount for us and deeply regret the inconvenience caused to you during your recent stay with us. Further to your feedback, we have introduced strong corrective trainings to ensure that our guests’ stays are most comfortable. I can assure you that your experience was not reflective of our usual standards of service. I have reviewed the areas of concern as highlighted by you with my team and have initiated immediate rectification measures. We look forward to welcoming you back soon for a memorable experience.Regards

2/10 แย่มาก

YONGJIN

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Twin room booked but only double room left when I checked in.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Prathap

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It’s close to the airport but it’s not worth the price. The room sizes and bathrooms were very small. Food within the hotel is very expensive. The staff and room service is good and very responsive.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nele

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice service, nice room, good breakfast
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear Nele,Greetings!It is so nice to know that you had a wonderful experience with us and would like to thank you for the amazing feedback.We are elated to know that you thoroughly enjoyed your stay and we are able to exceed your expectations. Your kind commendations encourage us to do better.Thank you once again for choosing us and we all look forward to welcome you back soon in near future.Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

6/10 พอใช้

saiyada, Bexley

เดินทางกับคู่รัก
It is an ok hotel, rooms are small so is the bathroom. luggage is self service, breakfast buffet was good. overall it is an average hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear Saiyada,Thank you for taking out the time to post your rating on this platform. As always, it has been our endeavor to create unforgettable memories for valuable guests such as you and it is rather unfortunate we could not meet your expectations this time around. Our rooms and bathrooms are designed after an extensive market survey with an intention of best utilization of the space available. This allows us to deliver our promise of “wellbeing at the best price” with very competitively priced rooms.It was indeed a pleasure to have had your patronage and we look forward to welcoming you back soon for a memorable experience. Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

2/10 แย่มาก

Yasukuni

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed for 5 nights, but the card key failed 6 times. I was charged again for the meal that I should have paid. The melon juice was rotten. The worst hotel.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear Yasukuni,Thank you for your sharing a detailed feedback regarding your recent stay with us. I would like to express my sincere apologies for not having lived up to your expectations during your recent stay with us.My team and I are truly very sorry for the inconvenience you faced and the issues that you observed during breakfast and departure. I must assure you that all your comments have been personally addressed by me with the related teams and we are certain that your future experiences with us will be vastly improved.I am personally very disappointed and embarrassed that we were unable to provide the quality standards that you rightfully expected from our hotel. I am really at loss of words to apologize for the inconveniences we have put you through and the impression we have left you with.This is certainly not the experience we strive to provide our guests with. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

6/10 พอใช้

Amruttaa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Ok.. rooms very small
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear AmruttaaThank you for taking out the time to post your rating on this platform. As always, it has been our endeavour to create unforgettable memories for valuable guests such as you and it is rather unfortunate we could not meet your expectations this time around. Our rooms and bathrooms are designed after an extensive market survey with an intention of best utilization of the space available. This allows us to deliver our promise of “wellbeing at the best price” with very competitively priced rooms.It was indeed a pleasure to have had your patronage and we look forward to welcoming you back soon for a memorable experience. Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear Guest,Greetings!It is so nice to know that you had a wonderful experience with us and would like to thank you for the amazing feedback.We are elated to know that you thoroughly enjoyed your stay and we are able to exceed your expectations. Your kind commendations encourage us to do better.Thank you once again for choosing us and we all look forward to welcome you back soon in near future.Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

6/10 พอใช้

Mehul

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Anil

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear Anil,Thank you for sharing your experience with us. Our guests’ satisfaction is paramount for us and deeply regret the inconvenience caused to you during your recent stay with us.We look forward to welcoming you back soon for a memorable experience.Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

4/10 แย่

Anil

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the price, the room is small with a terrible bathroom (basically a plastic partition in the corner)
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Naresh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Last stop during our India visit.
Very convenient for international travelers. We were able to leave our bags in the hotel storage for a few days while we traveled to Maldives for few days. Hotel’s transport service to T2 terminal was convenient. Breakfast buffet was OK with limited selections.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is very close to the airport to I stayed there the night before a very early flight. It's perfect for that. The rooms are fine and the restaurant was great. I would stay there again in a similar situation.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Mohammed Y

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast buffet is substandard and expensive for what it offers. Compared to IBIS Reading, UK this 1/10. Poor offering. This IBIS staffs are not well trained. But India is what it is this is good. However, this hotel chargestoo much for what it offers
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Abhay, Carlsbad

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Ibis is a basic brand with Amtrak style fabricated bathrooms. However the staff at ibis (in general) is poorly trained when it comes to customer service and is of very poor caliber. The food quality is also poor. For the rates they charge (which are way above any budget hotel) the general amenities are dismal. It’s an ok hotel for a night or two if you are on a pinch.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good value
Remarkably QUIET hotel in noisy surroundings. Excellent sound-proofing. Excellent food. Great services. One missing item is the GYM.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mumbai trip
Stayed for 4 days. The location was great. The rooms were smaller than I expected. The twin beds were a little too small. At first I thought that that was the standard in the city but then I moved into this hotel after spending a night in Mirador thinking this would be an upgrade (purely based on the about 40% higher price I paid). Not so. In my opinion, Mirador was a lot better in terms of service, breakfast options and the room size/comfort. But then, I noticed a constant stream of customers moving in and out. So, I guess the hotel is doing okay despite my observations.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

Daniel

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This was our last day of a two week tour, and the only hotel where we were disappointed. The shower cubicle was dirty with lots of black hair visible. We ordered three items together from the menu to find two of three were not available, then the three items we chose arrived with long gaps (~15mins), first item was cold before the last arrived. To top it all we left the next morning with terrible stomach problems (we had no such problem at any other place we stayed). All this for ~£100 per night was not the standard I expect of an Accor group hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Divyang

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

Mohammad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Not Value for Money
The Price I paid for this Hotel was 9K which was too much Considering Service & Room Service. In Fact Wash Room was not as Clean as it should. For a 3 Star property paying 9000 was too Expensive.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Hemant

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The internet was very slow.

2/10 แย่มาก

Bhadresh, Oldbridge

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad

10/10 ดีเลิศ

Mohana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a very nice stay during recent layover. the hotel provided complementary transport from T1 terminal as well as early checkin upon request. Food options were more than adequate at their inhouse spice-it restaurant and service at the restaurant was excellent.

6/10 พอใช้

Bhavna

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Suhas

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Pratiksha วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear Suhas,Thank you for taking time to review us!Warm Regards,Pratiksha PradhanFront Office Manager

6/10 พอใช้

George

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Pratiksha วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear George,Thank you for taking time to review us!Warm Regards,Pratiksha PradhanFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

isabel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great choice
It is a very well renovated hotel, very clean and close to the airport. Super good to rest some hours between flights. We will use it again if we need it.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Pratiksha วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear Isabel,Thank you for taking time to review us!Warm Regards,Pratiksha PradhanFront Office Manager

6/10 พอใช้

varun raju sivaram

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dry and bed was stinking. Needs lot of upgrades and definitely not worth the money.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Pratiksha วันที่ 4 ม.ค. 2023
Dear Varun,Thank you for taking time to review us!Warm Regards,Pratiksha PradhanFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Jagbir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

4/10 แย่

KAMLESH

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room are very small compair to tariff
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

RAJKUMAR

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

6/10 พอใช้

Anil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very neat & tidy. Although it is located close to the main road, there was hardly any noise. The front desk need to understand handling customers in an orderly manner. A family that arrived after me were given priority without even checking with me. They were not Accor members but no one cared to follow a system.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Satish

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very convenient and comfortable stay. Attached with old memories
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

Sukamal

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very smelly room and corridors
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Gaurav วันที่ 22 ส.ค. 2022
Dear Sukamal,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Mumbai Airport. It is with sincere regret that I note your dissatisfaction with our service & facilities and truly apologize for the inconvenience caused. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the concerns you have pointed out and prevent future occurrence. We look forward to welcoming you back soon for a memorable experience.Warm Regards,Gaurav Chavan General Manager

10/10 ดีเลิศ

Milind

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Gaurav วันที่ 8 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Milind, It is so nice to know that you had a wonderful experience with us and would like to thank you for the amazing feedback. We are elated to know that you thoroughly enjoyed your stay and we are able to exceed your expectations. Your kind commendations encourage us to do better. Thank you once again for choosing us and we all look forward to welcome you back soon in near future. Warm Regards, Gaurav Chavan General Manager

6/10 พอใช้

Frederick

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are small and basic, hallways are a little shabby carpet could do with cleaning lots of stains, staff are excellent, the girl that checked me in was very professional and so friendly 🙏
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 10 พ.ค. 2022
Dear Frederick, Thank you for taking out the time to post your rating on this platform. As always, it has been our endeavor to create unforgettable memories for valuable guests such as you and it is rather unfortunate we could not meet your expectations this time around. Our rooms and bathrooms are designed after an extensive market survey with an intention of best utilization of the space available. This allows us to deliver our promise of “wellbeing at the best price” with very competitively priced rooms. I have spoken to my Executive Housekeeper regarding the cleanliness and the same has been addressed. It was indeed a pleasure to have had your patronage and we look forward to welcoming you back soon for a memorable experience Regards Gaurav Chavan General Manager

10/10 ดีเลิศ

Nikhil

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
No complimentary toothbrush and paste. Decent clean and hygienic room. TV not connected to any streaming or cable channels
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 20 เม.ย. 2022
Dear Nikhil, "We appreciate your feedback and truly regret the inconvenience caused to you during your recent stay with us. Being an economy brand we do not provide shaving and dental kit in the room, however for our guest’s convenience it is made available on request. Regards Gaurav Chavan General Manager

10/10 ดีเลิศ

Rashmi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Gaurav Chavan วันที่ 10 พ.ค. 2022
Dear Rashmi, Thank you for taking out time and rating us. We appreciate your ratings. It is always a pleasure to receive positive ratings. I am sure that this will serve as an encouragement to all of our staff. Thank you again for rating us and hope you give us the opportunity to host you at ibis Mumbai Airport. Regards Gaurav Chavan General Manager