ห้องพรีเมียม | Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว Guest Inn Residency

3 out of 5
Guest Inn Residency
1st Floor 4/1, Indira Nagar, LBS Rd, Near Maharashtra Kanta, Kurla West, Sion, Mumbai, Maharashtra

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 8 จาก 35 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 5 จาก 35 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 35 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 35 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 35 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Dineshchandra

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Sachin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property would have maintained in better way
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Umarfarukh

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Abhishek

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

gurpaul

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
staff was very unprofessional and rude
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Anup

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst Customer service
I called several times to hotel.com/ went to chat,could not resolve any issue. My nephew and niece did not get the room as booked.They gave them small room, horrible breakfast. I booked free Breakfast still they had to pay for Tea & Eggs.The room was with cockroaches.They could not check out cause nothing was done by you guys. Will not book again in future
เข้าพัก 9 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Denish

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Poonam

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked nothing in this property
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Sherald

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Stay was ok .
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Sharada

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lots of dust in the room Bed sheets looked dirty as well
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

NARENDRA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Balbir

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Naresh

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Saurav

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No good food. Cold food, not enough options. Toiletries not available. Bathroom not maintained. Management team not good
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

venkateswara rao

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Satyajit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To appreciate stay in Bombay, you must have visited or lived in Bombay. Staff was helpful. Added bonus was taxi services around who bring you to what activity you want, they wait for you and bring you back to the hotel.🙏
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Tejaswini

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
The rooms were not spacious
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

HARI RAMAKRISHNA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing as advertised
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Sajjith Reddy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
THEY RESPONDED WITH ONE THING AND DID ONE THING. BECAUSE OF THEM I LOOSED MY MONEY AND DIDN'T DO CHECK-IN
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Nagaraju

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

Hardik

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Too many mosquitoes. Bad smell. I would not recommend staying here.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Mary

8/10 ดี

Amandeep

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Front Desk Manager วันที่ 5 ม.ค. 2023
Thank you Sir

8/10 ดี

Supriya

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
staff is great, sheets can be cleaner.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

NARESH

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not recommend
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Rohit

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Ravi

Just ok
It was just ok. Location is not good and they don't have any kitchen or breakfast service. Found mosquitoes and they need to maintain little better. All the pics they are showing was super old and those are not recent pics. Its ok to stay if you dont find other hotels.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

gaganpreet

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

Gobind

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room wasn’t the way they were in the add and room has bed bugs and cockroaches
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Saeed วันที่ 24 มิ.ย. 2022
We are Sorry that you have experence issue of cockroaches , we appriciate your advice and done all pest control after that, so that no guest have any inconvenience in future

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Inn Residency วันที่ 11 ม.ค. 2020
Dear Guest, Greetings!! We welcome your feedback and sincerely appreciate you taking the time out to write such an amazing review. Thank you for strongly recommending our hotel, especially the service staff. Your positive comments about our hotel, food and exceptional service are truly a delightful source of encouragement for the entire team. .We look forward to pampering you once again during your next visit to Mumbai. With Warm Regards, Guest Inn Residency and Team.

2/10 แย่มาก

Vijay

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst esperience at all , first of all its not a star hotel . Surrouding is very bad and what you see in pictures its totally diffrent .I wasted my money I could have confirmed from some one who have lived here earlier . Lots of good hotels with little bit more price if you go little bit far from this area .
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relation Manager วันที่ 11 ม.ค. 2020
Dear Guest, Greetings!! We appreciate your posting this candid feedback for our benefit and pointing out certain drawbacks in our operations for us to learn from. We sincerely apologize to you for the discomfort you have had to endure as a result of our being unable to deliver some of the basics and thereby not living up to your expectations. Critical feedback is an extremely motivating force for the hospitality business and since we are in the process of rebuilding our team, it will help us to focus and put in more effort to train the team to ensure such issues are not repeated with other guests. We deserve another chance and we are confident that you will notice many positive changes during your future visits to our hotel. With Warm Regards, Guest inn Residency and Team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we reached at the hotel we were informed our room was already given to someone else n the hotel is full. PATHETIC
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relation Manager วันที่ 14 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Greetings!! We are extremely sorry for the inconvenience you had to suffer in our hotel. We will make sure it won't happen with other guests. As your feedback is extremely important to us. We deserve another chance and we will make sure this mistake is not repeated again. With Warm Regards, Guest Inn Residency and team.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its good nice place to stya near by station and acces all the transport facility.Rooms are as per price rate .Rooms service are very nice its good experience to stay here without any disturbance.staff are good behave, overall really good experience to stay
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Guest Inn Residency วันที่ 29 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from Hotel Guest Inn Residency! Thank you for an awesome review! It makes us happy to see that you left with a positive impression of our hotel, We look forward to welcoming you back soon. With warm regards Hotel guest inn residency

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
friendly staffs and receptionist, best hotel for business travelers.Super property to stay and food are so delicious,Spacious rooms and excellent service,comfortable stay. nice people good breakfast, It was a wonderful experience , thanks to the support and attention that we had from all staff I would recommend this place and would like to go again.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Mahammad Manaf วันที่ 23 ก.ย. 2019
Dear Guest, Greetings from Guest Inn Residency We are pleased to hear that you enjoyed the overall experience of your visit. Thank You for your kind words. We look forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
guest inn residency good hotel condition good service
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Inn Residency วันที่ 24 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for an positive review! It makes me happy to see that you left with an overall positive impression of our hotel and had a pleasant experience. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards,