Expedia canceled my reservation at midnight the day I was supposed to check in. When I called the hotel, they said Expedia did it, Expedia said the hotel overbooked. Either way, we were cancelled just 12 hours before arrival, which is beyond frustrating. Neither the hotel or Expedia was helpful.
Fantastic place, we would have stayed longer if possible. Requested main dish not on menu and got excellent result. Short drive to Durham but guess that is required if you stay at a castle.
Seth
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก CY วันที่ 11 ส.ค. 2023
Thanks for the great Review!!
8/10 ดี
Jason
10 ส.ค. 2023
Jason
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
10/10 ดีเลิศ
Rita M
24 ก.ค. 2023
Rita M
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 2 ส.ค. 2023
Hi Rita,Thank you so very much for staying with us. It is wonderful to know that your enjoyed your stsy!
8/10 ดี
Mariellen
เดินทางกับครอบครัว
16 ก.ค. 2023
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very convenient with decent rooms. Unfortunately, our bathroom sink didn’t work. Overall, fine for short stay.
Mariellen
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 2 ส.ค. 2023
Hello Mariellen,Please accept our apologies for the inconvenience you experienced during your stay. We have alerted our Engineering team, who will ensure that the guest room you stayed in is checked thoroughly for any defects and make any necessary repairs.
Good day Young,We are sorry to hear that your stay at the Hotel was not acceptable. Please feel free to reach out to the hotel directly to share details of your experience.
2/10 แย่มาก
thaddeus
26 มิ.ย. 2023
thaddeus
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 11 ก.ค. 2023
Thank you for your response Thaddeus. It looks like we missed the mark. Please feel free to contact the hotel directly to let us know what went wrong.
The hotel definitely has a pleasant atmosphere and the staff at the desk for check in was also very friendly and helpful. I did need to change rooms because bed linens weren’t clean in the first room but they did a good job of getting me into another room even though they were sold out.
The only thing that I didn’t like was how much you could hear other people in the hallway and also from other rooms.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Thank you for taking the time to submit a review. Please know that our housekeeping department has been notified of the problem you experienced and has taken action to ensure that this was a one time incident. We do hope you were able to enjoy your stay in your new room.
10/10 ดีเลิศ
Christina
25 มิ.ย. 2023
Christina
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Thanks for the great review Christina! We are thrilled you enjoyed your stay!
8/10 ดี
George
18 มิ.ย. 2023
George
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 20 มิ.ย. 2023
Good day George,Thank you for staying with us at the Courtyard Montvale. We are happy you enjoyed your stay. Please come see us again the next time you are in town.
4/10 แย่
Philip
เดินทางกับครอบครัว
18 มิ.ย. 2023
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
10 bucks a night to park, this isnt new york city. What a joke. Ac didnt work so got back after a wedding to a room that was 75 degrees. Smoke detector was flashing green all night like a strobe, in the morning the staff never apologized just said there is nothing they can do about it. Thanks
Philip
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Good day Philip,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay at the CY Montvale. We have alerted our engineering team to your comments regarding the A?C in your guest room to ensure that the system is working properly. Please know that the small green light on the smoke detector is part of the required safety features of the system. We apologize that it disturbed you while you were trying to rest.
Close to MSK site where we visited.
Wish you had a selection of cold cereals for breakfast.
Barron
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 15 มิ.ย. 2023
Hello Barron,Thank you for the valuable feedback! We will gladly add some cereals to our market or bistro for our guests.Be well and see you next time you visit MSK
10/10 ดีเลิศ
Vahid
13 มิ.ย. 2023
Vahid
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 14 มิ.ย. 2023
Good day Vahid,Thank you for choosing the CY Montvale for your recent stay in the area. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. Please come back and see us the next time you are in the area!
10/10 ดีเลิศ
Mary
12 มิ.ย. 2023
Mary
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 13 มิ.ย. 2023
Good day Mary,Thank you for the wonderful review. We are thrilled to know that you enjoyed your time here at the Courtyard Montvale by Marriott. See you next time!
Hello Susan,Thank you for staying at the CY Montvale while yo were traveling to the area. We hope that your trip was productive and enjoyable!
8/10 ดี
Anthony
10 มิ.ย. 2023
Anthony
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Hi Anthony,Thank you for your review. Please feel free to reach out to the hotel directly to let us know what we could have done better for you while your were here.
10/10 ดีเลิศ
Michelle
9 มิ.ย. 2023
Michelle
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Hello Michelle,Thank you for the lovely review. We are always happy to know that our guests enjoyed their stay!
I reserved a room with 2 queens only to get there and be told they only had king with sofa bed (very uncomfortable). Very disappointing when you don’t get what you reserved. Had no choice as we needed a place to stay ☹️
Florence
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 6 มิ.ย. 2023
Good morning Florence,Please accept our sincerest apologies for the room type mismatch for your stay. We understand how disappointed and frustrated you must have felt. I do hope that you come back and stay with us again and get a true sense of what the CY Montvale offers.
2/10 แย่มาก
Nancy
28 พ.ค. 2023
Nancy
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Hello Nancy,It looks like we missed themark for you during your stay with us. Please feel free to contact the hotel directly if you would like to share your experience with us. We strive to improve everyday and make every stay and enjoyable one.
10/10 ดีเลิศ
Chuanjiang
28 พ.ค. 2023
Chuanjiang
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Hello Chuanjiang,Thank you for choosing to stay with us at the Courtyard by Marriott Montvale. We are happy to know that you enjoyed your stay and look forward to having you as our guest again in the future.
2/10 แย่มาก
birgitta, Cumberland
21 พ.ค. 2023
birgitta
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Hello Birgetta,It sounds like you did not get the stay you deserve. Please feel free to contact the hotel directly if you would like to share your stay's experience. We strive for all of our guests to leave our hotel feeling more than satisfied, and we would love the opportunity to improve on anything we missed during your stay.
Thank you for staying with us and for the excellent review of The Courtyard Montvale by Marriott. It is always a pleasure to know that we exceeded our guests' expectations.We hope to see you again soon, and we wish you all the best with your travels.
Dear Heidi,Thank you for taking the time to complete a review of the Courtyard Montvale by Marriott. It is always wonderful to know that our guests enjoyed their stay.Please come back to see us again soon.
10/10 ดีเลิศ
ROBERT
15 พ.ค. 2023
ROBERT
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 16 พ.ค. 2023
Hello Robert,We are so very pleased that you enjoyed your stay with us at the Courtyard Montvale!! Please come back and see us soon!
2/10 แย่มาก
Christine
15 พ.ค. 2023
Christine
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 16 พ.ค. 2023
Good day, Christine.It appears that your stay did not go as smoothly as we had hoped. Please contact the hotel directly to give us a chance to resolve any issues you may have had.
6/10 พอใช้
david b
14 พ.ค. 2023
david b
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 16 พ.ค. 2023
Hello David,Thank you for your review. Please feel free to reach out to the hotel directly if there is anything we could have done better for you during your stay.
10/10 ดีเลิศ
Marc
8 พ.ค. 2023
Marc
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 9 พ.ค. 2023
Hello Marc,We are thrilled you enjoyed your stay at the Montvale Courtyard by Marriott! Please come see us again when you return to the area.
4/10 แย่
Soledad
เดินทางกับครอบครัว
16 เม.ย. 2023
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Did not like the property not a good setting
Soledad
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 17 เม.ย. 2023
Hi Solodad,We are sad to hear that you did not enjoy your stay with us. We do hope that if you have the opportunity you give us another chance
10/10 ดีเลิศ
Raymond
16 เม.ย. 2023
Raymond
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 17 เม.ย. 2023
Good day Raymond,Thank you for your wonderful review of the Courtyard by Marriott Montvale. We are happy you enjoyed your stay and look forward to having you as our guest again!
10/10 ดีเลิศ
Kathleen
14 เม.ย. 2023
Kathleen
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 17 เม.ย. 2023
Hi Kathleen,Thank you for staying at the Courtyard by Marriott Montvale. We are happy you enjoyed your stay! See you next time.
10/10 ดีเลิศ
Elizabeth
10 เม.ย. 2023
Elizabeth
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 12 เม.ย. 2023
Good day Elizabeth,We are very happy to see that you enjoyed your stay at the Courtyard Montvale, and we thank you for completing a review. See you next time!
10/10 ดีเลิศ
Doreen
1 เม.ย. 2023
Doreen
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 22 เม.ย. 2023
Thanks for the review, Doreen! Come see us again soon.
6/10 พอใช้
Jeff, Rancho Mirage
เดินทางกับครอบครัว
27 มี.ค. 2023
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was scooped out of chafing dishes. Terrible and expensive. Booth was torn in restaurant. Pool area was a mess.
Jeff
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 12 เม.ย. 2023
Good day Jeff,We are so very sorry to hear that breakfast was a disappointment for you during your stay. Our Bistro does make all of our breakfast items to order outside of specific group requests. The manager of the BIstro has been alerted to your comments for review with the team. Thank you for taking the time to share your feedback. We do hope to see you again when traveling in the area.
I pre paid for breakfast and they couldn't find it. I pre paid through the app. We had to stay for our first visit at the cancer center across the street. Thanks to someones mistake where I was charged my already stressful day was started off terrible.
Jody
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 13 มี.ค. 2023
Good day Jody,We are so very sorry to hear that you are needing to visit the cancer center and understand how this small human error could have caused you such great stress. Hoping everything moving forward runs perfectly for you!
2/10 แย่มาก
Cynthia
22 ก.พ. 2023
Cynthia
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก CY Montvale วันที่ 28 ก.พ. 2023
Hi Cynthia,I am so very sorry the hotel did not satisfy you. Please fee free to contact the hotel directly should you want to share your concerns.
Breakfast was supposed to be included in my payment. Instead I was told by the "chef" she had no help and needed to take care of catering to a wedding party breakfast and would return in "5 minutes." Her 5 minutes turned into 25 and in the interim two dozen other guests arrived and had to wait for no service. Since I had a scheduled appointment I had to leave without breakfast.
The cushioned chair in my room has a large central stain in the cushion which is a turn-off to sitting in it.
The courtesy bar refrigerator in the room made a loud, continuous humming sound.
When I told the manager about breakfast not being available as advertised (6:30 to 9:30 am) he replied, "I will look into it."
If the "chef" had no help (there was another assistant with her) it would have been better for her to alert this to management in order to provide the help to deliver a paid-for-service rather than put the onus on the customer as too bad for the customer!
We had our company dinner in Fire and Oak restaurant. It was fantastic! We booked a room so we wouldn’t have to drive home. Our room was clean and really comfortable. Great night!