สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

รีวิว เรสซิเดนซ์อินน์ บายแมริออท มินนีแอโพลิส เมเปิ้ลโกรฟ/อาร์เบอร์เลคส์

3 out of 5

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 53 จาก 82 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 19 จาก 82 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 82 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 82 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 82 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

PENG

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Vicki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We never really saw any employees. They were all at the adjoining hotel. The dishes were dirty in the cupboard. Some of the lights didn't work. The property is really nice just disappointed in the actual room.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Emily วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your stay. It is concerning to hear that you encountered cleanliness and maintenance issues in your room, as well as a lack of staff availability.Please know that we take your comments seriously, and we will address these issues promptly with our team to ensure that they are resolved and do not recur in the future. Guest satisfaction is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion.We hope that you will consider giving us another chance to provide you with the exceptional experience that you deserve. Please feel free to reach out to us directly if there is anything else we can do to make amends for your experience.

10/10 ดีเลิศ

Jenni

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing my only complaint is the bathroom cleanliness there were hairs left in the shower. Some of the kitchen utensils looked very old and dirty. Everything else was perfect and the room set up was amazing. Will definitely stay again!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Emily วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for your perfect score and valuable feedback! We're thrilled to hear you enjoyed the amazing room setup. We sincerely apologize for any lapses in bathroom cleanliness and the condition of kitchen utensils. Your comments are important, and we'll address these concerns to ensure an even better stay on your next visit. We look forward to welcoming you again!

10/10 ดีเลิศ

Tina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Emily วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Hi Tina! Thank you for the wonderful review! We're happy to see that you enjoyed your stay, and hope we have the pleasure of hosting you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Candice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
OneKey Rewards Are Terrible Now
Great location and comfortable room, especially for longer stays. Have always booked through hotels.com for the rewards but the new OneKey program is terrible. When I booked it reflected a price of $58 a night. The actual rate was $399! Guess who gets to explain that expense report…. make it explicitly clear what pricing is WITHOUT using your OneKey credit.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 22 ก.ค. 2023
Dear Candice,Thank you for staying with us and giving us a perfect score.

10/10 ดีเลิศ

mark

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lighting was very poor over bathroom sink and also Vanity mirror near closet area. Impossible to apply cosmetics anywhere in the apt. Water pressure way too low. Unable to rinse shampoo out of hair. Much water wasted. All staff really friendly and helpful. Would stay here again for sure!! Kris
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Yone. วันที่ 13 มิ.ย. 2023
Thank you for being our guest.

10/10 ดีเลิศ

Linda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location - close to restaurants and shopping.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ม.ค. 2023
Dear Linda,Thank you for staying with us! We're glad that you enjoyed your stay. We're looking forward on seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Raenessa Deniece, Grand Forks AFB

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Katya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The property is very beautiful and rooms are comfortable for extended stays. Housekeeping is not done thoroughly; specifically bathroom and kitchen. The dining area and the patio furniture need to be tidy and clean. Breakfast was good with a variety of food to choose from.
เข้าพัก 14 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 17 มิ.ย. 2022
Thank you for taking the time to provide feedback. We appreciate it!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and clean. A couple doors were very squeaky, but fixed promptly when staff was informed.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 12 พ.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

Kristina

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good stay besides the fire that happened. Kept things interesting
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Emily วันที่ 15 เม.ย. 2022
Thank you for taking the time to provide feedback. We appreciate it!

10/10 ดีเลิศ

Ken

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing we didn't like was the shower head in Room 4024.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Emily วันที่ 14 ก.พ. 2022
Thank you for taking the time to provide feedback! We appreciate it.

6/10 พอใช้

Brenda

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The only concern I had was the room smells like dog urine. Other than that everything was perfect. The staff was amazing.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 ธ.ค. 2021
Dear Brenda, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

6/10 พอใช้

john

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Convenient but not exceptional
Overall facility was just fine. However, they need to pay more detailed attention to the cleanliness of their rooms and the silverware, dishes and other kitchen needs provided in their groups. Dirty dishes were left in the dishwasher from previous occupants and silverware and dishes that were in the cupboards were still dirty and had to be washed prior to use.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 4 ธ.ค. 2021
Dear John, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shopping and dining abundant
The only complaint that I would have is that the kitchen floor was a bit sticky. Could have been from the cleaning solution possibly. Otherwise all was good.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 12 ต.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

Latrisse

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

J. MICHAEL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 24 ก.ย. 2021
Dear J. Michael, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

Jason

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Grills
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Jason วันที่ 19 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Albert

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

Markline

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

6/10 พอใช้

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place!
Great place to stay for families! Pool was fun, breakfast had a huge selection and very friendly servers, nice lobby to have a coffee or a drink. Kitchen in rooms make it easy to eat-in for a longer stay. Close to stores and restaurants and not far from Minneapolis/St. Paul.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 19 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room doors are steal and heavy and had very little cushion around the frame. So they slammed ahut very loudly. We were unfortunate to have a toom right by the exit. "A nice quiet corner" as the clerk stated at check-in. Not quiet at all. Doors slamming all night long. Bed sucked too.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 19 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I had the worse experience ever. We wanted to get away for Father’s Day! My kids and husband rented a very beautiful suite. We explained my son was autistic we rent hotels all the time fun thing to do with are kids and see different cities and states this time was the only worse time we had Jennifer who is a staff member was so rude to us and accused us of making noise if a child is disabled how do you stop him I was so sad they bothered us at 9:00 banging in are door like they were the cops my son gets very nervous with noise he has sensory and noise issues then they called us at 11:00pm saying there was noise there was no noise we were laying down. I decided to leave Jennifer was so rude to us never go back there they are not autism (disability)friendly
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Tracy วันที่ 25 มิ.ย. 2021
I am truly sorry to learn of this experience. We regret that this occurred and the review is anonymous. We truly hope to get in touch with you soon and hope you reach out directly. This is not how we operate and we will work hard to make this right and prevent it in the future. Thank you for sharing.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very clean. very nice room
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

4/10 แย่

Ann

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Need better housekeeping
The room was big, was food was on the floor from previous guest. Outlets in the kitchen area were dirty from previous guest. Bathroom wall by toilet was dirty and needed to wiped down. They didn’t really do a very good job cleaning! Not staying here again!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 14 มิ.ย. 2021
Dear Ann, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Newer build so everything was very clean, good breakfast, and easy access to a lot of shops and dining options.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 9 มิ.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 13 มิ.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Overbooked!! Offered substitute that was below our expectations
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 15 พ.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 27 เม.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 12 มี.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 28 ก.พ. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

4/10 แย่

Tara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing
It started poorly at check in. We were checking in and I just happen to notice that there is a sign in sheet for the pool and it was totally booked. The pool was the entire reason for staying at a hotel. We have family that lives in town and we could have stayed with them, but got a hotel room so that the kids could swim. The guy at check in had no sympathy. Then when we got to the room it had a strange smell. The room was spacious and nice overall but was just shy of clean. Hair along the edge of the bathroom, shower floor looked dingy, there was a ring around the water line in the toilet, the dishwasher was full of clean dishes, etc.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 28 ก.พ. 2021
Dear Tara, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the location. Love that the hotel is popular and still adherent to Covid policies. Will stay again.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 17 ก.พ. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 25 ก.พ. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not the best, not the worst.
Looks nice on the inside and outside, decent area to be around. Lot's of shopping and restaurants nearby. Looks like pretty soon it might get too busy and congested in the area though. Breakfast was a simple grab and go style. Not terrible. The pool was open. They are limiting the number of people allowed in at a time and there is a sign up sheet. We didn't use the pool or fitness center during our stay. The staff were all friendly and helpful. I felt bad for them, they are clearly understaffed. You need to take better care of your employees if you expect them to stay. Especially during a pandemic. I had to wait a little while for help because of this (I have worked in customer service for a long time so I completely understood it wasn't their fault) our room wasn't the cleanest. Random, little things nothing major. Walls had food(?) smudged all over them in some places. Coffee pod from previous guests still in the brewer. Bathroom had hair on the floor and gunk on the floor near the shower. Seems likes corners were cut with the cleaning process. Again, maybe you guys are running your staff ragged? Overall, our stay was pleasant but if the management doesn't start taking care of these "small" things now then they will soon turn into bigger problems that are harder to deal with in the future.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 2 ก.พ. 2021
Dear Michael, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

D.Yang, Minneapolis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 6 ก.พ. 2021
Dear D. Yang, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 29 ม.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Roxane, Wahpeton, ND

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were looking for a pet friendly place to stay that was not full of pet hair, smells etc.. as we were trying to get home and a blizzard struck. This place was excellent. Very clean, well sanitized, extremely helpful staff. I would highly recommend this facility.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 8 ม.ค. 2021
Dear Roxane, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Nichole

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Will be back
It was perfect..... I was able to get a room right by the elevator (Mother is handicap & elderly) I understand the suites are great but the walk is too long.... I rather be elevator and y'all did awesome
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 20 พ.ย. 2020
Dear Nichole, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Sussi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Delightful
Lovely , clean , crisp and modern.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 17 พ.ย. 2020
Dear Sussi, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 30 ต.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 15 ต.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

Prue

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
We had a nice stay for my daughter’s birthday weekend. Friendly and helpful staff.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 29 ก.ค. 2020
Dear Prue, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

Sarah, Maple Grove, MN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was great, really clean but the hallways and doors were not. There was dog hair everywhere and smudges all over the doors. One would think during a pandemic they would make sure to be EXTRA clean. There was also a lot of people just loitering in the parking lot. Not sure what that was all about.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 22 ก.ค. 2020
Dear Sarah, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Because of Covid 19 it was a little awkward. The hotel does not clean rooms at all. If you want toilet paper or clean sheets you had to go to front desk and ask for them and change sheets yourself. If you wanted your room vacuumed you have to do it. Nice hotel and under normal circumstances I’m sure it would be awesome.
เข้าพัก 21 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 15 ก.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

Trevor, Minneapolis Mn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Man what can I say. The bed is huge. The TV is enormous! Small kitchen with everything you need. I loved this place!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 10 ก.ค. 2020
Dear Trevor, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

Oudomsavang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
New Resident Inn Arbor Lakes/Maple Grove
Check in : Observed 6FT COVID-19 distancing A+. Sanitizing station almost every high traffic area’s. Room Kitchen: Washer was not unloaded. I assumed that it was dirty, so I ran a load to make sure. some appliances on the counter and not put away. (Wonder if they cleaned?) so I washed that before we used it. Hide-a-Bed: room did not have bed set + pillow in room ready to go. So we called the front desk and they promptly brought it up to the room. Bath room: did not have sufficient toiletries to last 24 hrs. So we had to call the front for more items as well. Breakfast: bag & take continental breakfast was boiled eggs, fruit fruit cup, muffins, yogurt, bagels & cream cheese, muffins etc. Simple and fast nothing fancy, but doable for everyone. My Guest suggestions: with COVID in mind: Call ahead of time to make sure that you have the room set up for your entire stay. Ask for extra towels, toiletries, coffee pods, popcorn before your arrive or have a list ready to give to the front desk to have them bring them all up. Hotel Suggestions: Make sure that house keeping does a “ double check “ in the kitchen & linens for the hide a bed. Overall A Room : 1 bedroom Suite/2 Queen bed (Hide-A-Bed) Sleeps 5-6 people Hotel surrounding: there is construction going on off the property so depending what side your on, you will start hearing noises at 8-9am if your a light sleeper. But it’s not too bad.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 9 ก.ค. 2020
Dear Oudomsavang, Thank you for taking the time to giving us your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. We apologize for any inconvenience that you had experience during your stay. If you give us one more chance we will make sure that our breakfast station will be refilled right away. We’re taking steps to ensure we are on top of customer service in the future.

10/10 ดีเลิศ

Kenisha, Minneapolis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice room for a reasonable price, has just about everything you need & feels like home.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 9 ก.ค. 2020
Dear Kenisha, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the price of the rooms for what you get. The staff is always friendly and free parking is always good.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Jessa วันที่ 1 ก.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Our hotel aims to provide a unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward into welcoming you back to our hotel in the future.