บริเวณภายนอก

รีวิว แบทแมนส์ ฮิลล์ ออน คอลลินส์

4 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 386 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 400 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 145 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 58 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 19 จาก 1008 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Shannon, Pampa

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect location for travelers (train station and tour pick up/drop off close by)!! Excellent restaurant and bar on site. Quiet and comfortable room. We will definitely stay here for return trips to Melbourne!!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Yokoyama

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
英語が喋れない日本人に対しても親切に優しくとても素敵なサービスを提供してくれました。 スタンダードなルームだと電子レンジはなさそうでした。 快適でした。
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Natalie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Title: Excellent Stay in a Convenient and Safe Location Review: My recent stay at Batman’s Hill on Collins was nothing short of excellent. Located in a safe and convenient but in hotel was very quiet, it provided a peaceful retreat from the hustle and bustle of the city. What truly stood out was its proximity to the shopping area, making it incredibly convenient for those looking to indulge in some retail therapy. Additionally, being just a one-minute walk from Southern Cross Station, getting around the city was a breeze. The hotel's prime location, coupled with its top-notch amenities and attentive staff, made for a memorable and enjoyable stay. I highly recommend Batman’s Hill on Collins to anyone looking for a comfortable and convenient accommodation option in the heart of the city.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Misaligned floor levels were a challenge. Friendly cooperative staff. Welcoming environment.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

graham

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Dani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy check in after a late flight just steps from Southern Cross station.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Yanting Juliana

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Vince

เดินทางกับคู่รัก
Not enough staff at reception for checking in and checking out
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Belinda

Very average hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Belinda,We appreciate your feedback and are sorry to hear that your experience fell short of expectations. Our team strives to provide exceptional service and experiences for all our guests, and we regret that we did not meet your needs during your stay. We hope for the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Chester

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staff are amazing, generous and helpful especially the Filipino guy (forgot his name). They made my stay extra special.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

JYUN RU

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
住宿乾淨滿意,機場交通搭Skybus到市區下車點離住宿走路5分鐘而已,推薦給攜帶比較多行李的人,下次去會再入住。只是房間內的地是有撲地毯的,會介意的人要自己帶拖鞋,飯店沒有附室內拖鞋

8/10 ดี

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to Southern Cross Station, easy access to public transportation and the river. It is a nice hotel, just very basic.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jodi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I’ve stayed here before, this time round I had a brilliant spacious room with modern bathroom renovation. Will be back.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Patrick, Littleton

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Richard

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to rate us. We truly value all input from our guests as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more enjoyable stay.Best regards,

2/10 แย่มาก

Ayumi

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Ayumi,,Thank you for taking the time to rate us. We truly value all input from our guests as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more enjoyable stay.Best regards,

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The access to our room was inadequate as it was confusing which of the two lifts beside each other to use as one was only for staff use.We also could not get access to our room after returning at night to the room as a staff member had given our room to someone else while we were out and they had entered our room which had our private belongings and luggage in.it took a good half our to find someone, late at night to tell him our cards didnt work so we couldnt get in to sleep .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Claudine, Yonkers

เดินทางกับคู่รัก
Little outdated so carpeting not clean. Good Location. Needed extra pillows and towels. Only gave two of each.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Libia, MEDFORD

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing that is good about the hotel is the location
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Jessica

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Central location, rooms were not always cleaned, staff were unaware on how to set up wifi or assist with ongoing issues with tv. Requests had to be made a few times before staff could help out. Bar staff advertised cocktails and didn’t know how to make them or a mocktail. Room smelt like mould. Air conditioner would stop working of a night. Beds were not comfortable. Housekeeping hadn’t serviced the room when signage was left out early in the morning requesting it. As hotel was at capacity, room rates had sky rocketed and we paid around $1400 for a weekend, a lot of money for the services that were not provided. Unfortunately the only positive about this accommodation was its location.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Naoko

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
スタッフがカウンターに一人しかおらず、荷物を預けるだけに待ち時間を要した。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

TAKESHI

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
私は満足でしたが、パートナーは改装後の写真と違うので改装前の部屋だったと残念がっていました。 私は部屋は十分きれいで掃除も行き届いておりアクセスのよい場所でよかったと思います。 代理店の予約のミスについてもつたない英語で伝えたところ、親切で迅速に対応してもらえてよかったです。 一つだけ、滞在中玄関の工事をしていたのですが、代わりの入り口が分かりずらくて入れない旅行者がいるのを見かけました。
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Nahoko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Nahoko,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we were able to meet your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we truly appreciate your kind words. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another fantastic experience!

8/10 ดี

Mahalia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good central location
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Deimis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near all public transport
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Tiana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to leave a rating! We appreciate your feedback. If there's anything specific you think we could improve upon to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon!Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

YOUNGKUM

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Kind staff was good.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear YOUNGKUM,Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you found our staff to be kind and accommodating during your stay. Providing excellent service is our top priority, and we're delighted to know that we met your expectations.If you have any specific suggestions or if there's anything else you'd like to share about your experience, please feel free to reach out. We truly appreciate your support and hope to welcome you back to our hotel in the future.Safe travels!Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Sonya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Sonya,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and awarded us a perfect 5 out of 5 stars. It's always our goal to provide exceptional service and a memorable experience for our guests, and we're thrilled to know that we met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Thank you once again for choosing our hotel and for sharing your positive review.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Michael,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Providing excellent service and a comfortable environment for our guests is our top priority, and we're delighted to know we met your expectations.If there's anything specific that stood out to you or any additional comments you'd like to share, we'd love to hear more. Your input helps us continuously improve and enhance our guest experience.We appreciate your choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Safe travels!Warm regards,

6/10 พอใช้

Cathy

Nothing unique about this property. They did participate in a green program so after checking in on Friday afternoon we opted to go green an not have our room serviced/ towels changed on Saturday. However nowhere in the brochures or at checkin were we advised that the rooms were not serviced on Sundays which meant no clean towels until Monday afternoon after having spent three days at the tennis. Ordinarily this would have been ok only that the shower leaked and we unfortunately had to use the towels to mop up the floor in order to get dressed etc. We had to ask several times for clean towels to be provided.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Kim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Kim,Thank you for taking the time to share your feedback and awarding us a 8/10 rating. We appreciate your valuable input and are delighted to hear that you had an overall positive experience during your stay.We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations in the future.Best Regards,

2/10 แย่มาก

Liam

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
We had an awful experience at this hotel. We booked for 7 nights and upon checking into our room could smell a really strong bleach stench. We opened all the windows and turned the bathroom exhaust fan on for 30 minutes trying to get rid of the smell, but all it did was reveal a new smell of urine. It smelled like someone had urinated in the room and bleach was used to try and cover it up instead of a proper clean. My partner was getting a headache and started feeling nauseous because of the strong smell. We told the front desk and they didn’t seem to care. We asked to move to a different room, but they had none available. The only option they gave us was to pay an additional $600 to upgrade to a 1 bedroom apartment. We decided to cancel our booking, and we were advised to contact Expedia for a refund. 3 days later, Expedia tells us they called the hotel several times and the hotel refused to refund our booking every time. Very poor customer service and overall experience. Luckily Expedia was able to resolve the issue for us. Now that I’ve thoroughly read the reviews for this hotel, I notice many mentioning the rooms are musty or mouldy or have a very bad smell. This was our experience too, and a thick layer of dust over everything as well. Great location and affordable price but cannot recommend.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Liam,Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay at our hotel. We deeply regret that the initial room you were assigned did not meet our usual standards of cleanliness, and we understand the frustration caused by the unpleasant odours.Your feedback is invaluable to us, and we have taken immediate action to address the issues you raised. We are conducting a thorough investigation into the housekeeping procedures to ensure such incidents do not occur in the future. We apologize for the lack of responsiveness from our front desk, and we are retraining our staff to prioritize guest concerns and provide prompt solutions.We also appreciate your comments regarding the room conditions mentioned in other reviews. Rest assured, we are working diligently to address any maintenance and cleanliness issues throughout the property.In regards to the refund matter, we are currently reviewing our communication with Expedia to understand the miscommunication and to prevent such incidents in the future. We are committed to improving our customer service, and your feedback serves as a valuable lesson.We genuinely regret that we fell short of your expectations, and we hope that you would consider giving us another chance in the future to provide you with the excellent service that our guests deserve.Thank you for bringing these concerns to our attention.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Gregory

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Gregory,Thank you so much for taking the time to share your wonderful 5-star review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us. It is our utmost priority to provide exceptional service and create memorable moments for our guests, and we are delighted that we could exceed your expectations.Warm regards,

8/10 ดี

Georgina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellence in customer service
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Georgina,Thank you so much for your rating! We are thrilled to hear that you experienced excellence in customer service during your stay with us. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's always rewarding to know that our efforts have made a positive impact on our guests.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future. If there's anything specific that stood out to you or any suggestions you may have for improvement, please feel free to share. We value your input and strive to continually enhance our guests' experiences.Safe travels, and we can't wait to have you as our guest again!Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Chloe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

SEONGHWAN

เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

hussein

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
One week stay
Room was a little dusty, got my allegies running. After cleaning out the air conditioner filter, it was good. Theres one sink and it is outside the bathroom and theres no microwave.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Lam

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extra charge from my bank card
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Soon H

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Gloria

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone and everything
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

ANDERS

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear ANDERS,Thank you for taking the time to share your review. We appreciate your honesty and value your input as it helps us to continuously improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so we can provide you with an even better experience.Thank you again for choosing to stay with us.Warm regards,

8/10 ดี

Wayne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Melbourne joy
Short trip to Melbourne with an overnight stay. Triple room was good for our needs.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Cheuk Ho

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

KENTARO

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jayesh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect location to explore Melbourne on foot
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kiyoko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Brenden

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the size of the rooms were appalling. will not go back again no chairs no room to store cases
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Michael

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your experience fell short of expectations, and we sincerely apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay. Our team takes all guest feedback seriously, and we are committed to making improvements based on your comments.If you could provide more details about the specific issues you faced, it would greatly assist us in addressing and rectifying the areas that need attention. Your satisfaction is our top priority, and we value your input as it allows us to continually enhance our services.We hope to have the chance to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience. Please feel free to contact us directly if there's anything specific you'd like us to address or if you have further feedback to share.Thank you once again for choosing Batmans Hill on Collins, and we look forward to the opportunity to better serve you in the future.Best regards,

8/10 ดี

NARELLE, QUAKERS HILL

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff in dining room were rude and standoffish . 2 women . Was put in a room with no window that you could see out of unless you climbed in bed . Was also a disabled room so shower created a mess that was slippery . As it was only one night it was ok. Will not stay here again. Close to Southern cross station and transport to dock for anyone needing to get on a cruise . I don’t feel value for the price
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Narelle,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay. It is disheartening to hear that our staff in the dining room did not meet your expectations, and we assure you that this is not reflective of the level of service we aim to provide.We are sorry for any inconvenience caused by the room assignment. Your comments about the window and the shower have been duly noted, and we will address these issues with our team to ensure improvements are made. Our goal is to make every guest feel comfortable and at ease, and we regret that we fell short during your stay.We appreciate your positive note about our convenient location, especially for guests needing transportation to the dock for cruises. However, we understand that your overall experience did not meet your expectations in terms of value for the price paid.We take guest feedback seriously, and your comments will be shared with our team to implement necessary changes and improvements. We value your input as it helps us enhance the quality of our services.Once again, we apologize for any inconvenience you may have experienced, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with a much-improved experience.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Vite

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were able to check in earlier as I requested which was most appreciated.. Arrived at hotel to be greeted. By a lovely friendly staff, whom was very helpful with any
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Troy Fraser - Front Office Manager วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Vite,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We're delighted to hear that our team could accommodate your request for an early check-in and that you felt welcomed by our friendly staff. Providing exceptional service and creating a positive atmosphere for our guests is our top priority.We appreciate your kind words and are thrilled to know that our staff was helpful throughout your stay. If there's anything specific that stood out to you or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share. We value your feedback and look forward to welcoming you back on your next visit.Safe travels and warm regards,