บริเวณภายนอก

รีวิว The Midland - Manchester

4 out of 5
The Midland - Manchester
16 Peter Street, Manchester, England

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 754 จาก 1343 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 291 จาก 1343 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 150 จาก 1343 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 92 จาก 1343 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 56 จาก 1343 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Carolyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful upmarket hotel steeped in history. Attractive decor, welcoming staff. Our king size deluxe roomand bathroom were lovely and spacious but unfortunately the view out the windows was of a small inner roof and other inward looking toom windows. The breakfast was good with plenty of choices. Busy lifts at check out time meant we had to wait at least 5 min for a space in one. The hotel was very convenient for the city centre and for the whole tram network.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Tara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Denis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It has an old fashioned classic feeling - in a good way! Staff are superb. Location excellent.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Denis,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Joe

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is fantastic and great location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Joe,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Lutz

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good business hotel. I little bit noosy due to the direct proximity to the tram!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Lutz ,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.I do apologize for any inconveniences caused by external noises. Due to our iconic and central location of our city centre hotel, external noise is out of our control, unfortunately. The Midland is a Grade II listed building and our interference in terms of the infrastructure and insulation of the windows is very limited. Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Claudia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super lief personeel, uitstekend ontbijt. Lekkere kamers
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Claudia,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Philip

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Couldn’t fault anything Staff and facilities excellent
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Philip,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Ivan Miguel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Ivan Miguel,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Grace

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Grace,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Asim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautifully decorated Hotel. The Suites are sizeable and the staff do try hard to please. Breakfast buffet has plenty of variety and tasty! The Spa itself is cozy but splendid and the treatments are definitely some of the best to be had.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Asim ,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Gavin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location. Lovely building and attentive staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Gavin,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

jason

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved the timeless sense of grandeur and history of the hotel. The first impressions of the walk-in to reception were impressive. The young university students on reception were incredibly engaging and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear jason,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

lloyd

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Stuart

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Stuart ,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I always stay in the Midland - great location
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear David,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Marie Noel

เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Marie Noel,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Holly

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Holly,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Adam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Adam,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Brian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was not great
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Brian,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved the look of the hotel inside and out. Extremely comfortable bed
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Michael,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

2/10 แย่มาก

Michael

การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Michael,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

6/10 พอใช้

Christian

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
It was OK.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran Leggett Guest Relations วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Christain,Thank you for your review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We have taken the feedback on board relevant to the areas you have highlighted and we will do our best to improve.If you wish to further discuss your thoughts with us, please contact our Guest Relations team on midlandhotelguestrelations@leonardohotels.com and we will be happy to assist.Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

Julie

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Julie ,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Pamela

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Pamela,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
A great stay as always in a lovely hotel. Staff helpful and friendly and hotel was clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kieran Leggett Guest Relations วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Thomas,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,Kindest regards,

6/10 พอใช้

Robin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I think this property needs work and attention to be classed as VIP/4-5 Star. The main thing for me was cleanliness and attention to detail. Within my room, there was black mould on the shower head. In the spa, the “thermal” shower head was coated in black mould as well and that made me question the entire cleanliness of the spa such as the sauna and steam room - they also do not provide any robes nor slippers to cover your body/feet. The hallways, doors, and bathrooms within the hotel are very dated and the carpets are all dirty and aged. The lobby feels like you are entering a prestigious hotel, but there is a lack of attention to the guest experience and ensuring comfort. Personally, I cannot stay in a hotel where the cleanliness is an issue.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Robin,Thank you for taking the time to share your feedback for your most recent stay at The Midland Manchester Hotel. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.I do apologize for the issues in your room and Spa public areas. I have passed your feedback on to our Housekeeping and Maintenance Managers, so that they make sure those issues do not come up again. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Should your travels ever find you in If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Lisa

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Lisa,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Judy

เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Judy,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Marie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Having experienced a few issues the hotel management spoke to me and I must say I was very impressed with how they handled things. Some people stood out especially the concierge, Bev in the breakfast room. Abdul on the night shift, Tom and Holly on the management team.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Marie,Thank you for your review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We have taken the feedback on board relevant to the areas you have highlighted and we will do our best to improve.I am very glad to hear that the issues you faced were rectified promptly and resulted to a great experience for you.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Nick

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful stay as always at the Midland but be aware! Receptionist in the spa insisted that you must book to use the pool or gym! Although we are post COVID I’ve never had to book to use the leisure facilities but they were adamant. Checked on the website and nothing is mentioned about having to book to use the pool. Hotel reception check in and out was exceptional as were the bar and restaurant staff who couldn’t do enough for you….sadly let down on the experience in the spa but will be back.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Nick,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.In terms of the Spa access, that is only available after your check in time. Every guest is eligible for a 1-hour complimentary access to the Rena Spa facilities, subject to their availability. Guaranteed time in the Spa is only secured if part of Spa packages. This is a service used by both external and hotel guests and its availability can be very limited on busy days, which is why it is available for 1 hour and only after you check in. I do apologize if this was not communicated effectively by my colleagues whilst you were being served on the day and I shall definitely share this with their Manager so that they issue further training.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Gavin, Miami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Gavin,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Lynda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely 5 star hotel. Awesome breakfast and posh looking room. My single bed and the chairs not soft though. No extractor or loo brush in bathroom. Double yellows outside not east to drop off luggage, guests. Suggest a Drop off zone, like other posh hotels have. Very helpful staff. Overall would stay again.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Lynda,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Lee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel would stay again
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Lee,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Marie-Claire

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A beautiful hotel situated right in the heart of the city.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Marie-Claire,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

6/10 พอใช้

WENDY

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear WENDY,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

8/10 ดี

Gayle

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Gayle,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Kathy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was the first visit for us. Everything was lovely, the hotel and staff were excellent. Would defintely recommend.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Kathy,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

6/10 พอใช้

alan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The receptin area was good The staff were excellent The breakfast was good The entertainment was good the reception room was good also. Our room 505 was very small decor tired bath room excellent, The room was very noisy all night long.Partly due to the air conditioning Mainly noise from outside.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Alan,Thank you for your review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We have taken the feedback on board relevant to the areas you have highlighted and we will do our best to improve.Looking forward to having you over again,

4/10 แย่

Pam

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Even though it has recently been refurbished there was mould all over the bathroom and the shower tray didn’t drain. The Elmiss products were nice though. The net curtains were filthy and the room was dusty although it was well stocked. The bed was comfy but communication off the staff wasn’t great so we missed breakfast. When I rang for room service I was told I was to have put my request in via door hanger before 2. I told him I wasn’t told that even though I mentioned I wanted breakfast to my room when I checked in. He said it was explained on the welcome letter, It wasn’t! We were overall disappointed with our stay and won’t choose The Midland again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Anna and Guest Relations วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Pam, Thank you for taking the time to share your feedback for your most recent stay at The Midland Manchester Hotel. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Please be aware our Reception Manager has been passed along your feedback in order for us to improve.Warmest regards,

10/10 ดีเลิศ

Ilja

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kieran Leggett Guest Relations วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear llja,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

Niall

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kieran Leggett Guest Relations วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Niall,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,Warmest regards,

10/10 ดีเลิศ

Demi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was excellent!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Demi,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,Dimitris GioldasisGuest Relations Manager

4/10 แย่

Farah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I booked this hotel on a Friday for a Saturday night. When it was check in time we got told the spa was fully booked for the day and we could not use the facilities. This should be stated before booking the hotel as we solely booked to stay here for the spa
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Farah,I understand the frustration with the Spa access. Unfortunately, this is a service used by both external and hotel guests and its availability can be very limited on busy days, which is why it is available for 1 hour and only after you check in. Specific packages and reservations made directly for Rena Spa, may come under different arrangements.I do apologize if this was not communicated effectively by my colleagues whilst you were being served on the day and I shall definitely share this with their Manager so that they issue further training. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Yours Sincerely,Dimitris GioldasisGuest Relations Manager

6/10 พอใช้

Julie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel has no parking area and the nearest parking facility is about 15mins walk away.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Midland Reception วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Julie,Thank you for taking time to provide us with some feedback. We offer discounts on both the Q-Park and the NCP car parks, NCP Manchester central is located about a 3 minute walk directly behind our building so we apologise if you had issues finding this. Please let a member of the team know when you next stay and we will be happy to direct you.Kind regards,Reception

6/10 พอใช้

Heidi, Preston

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It was ok
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Heidi,Thank you for your review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Alun

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ideal
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest relations วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Alun,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,Dimitris GioldasisGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest relations วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Robert,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,Dimitris GioldasisGuest Relations Manager

8/10 ดี

Zoe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Zoe,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Dimitris Gioldasis, Guest Relations Manager วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Elizabeth ,Thank you for the great review of your most recent stay at The Midland Manchester Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Looking forward to having you over again,