ล็อบบี้

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม ลินช์เบิร์ก ที่ ม. ลิเบอร์ตี้

2.5 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 397 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 272 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 132 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 106 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 94 จาก 1001 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Aleta

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I received a no smoking room that smelled like smoke as soon as I opened the door. I called front desk three times because something happened to my television and no one never came to my room to fix the problem. I paid a lot of money for this visit due to graduation and was disappointed with the lack of service. However staff was friendly.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

John

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff was very limited and very slow
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 15 พ.ค. 2024
While it may be very difficult to hear that we have failed to take care of our guests in a satisfactory manner, we very much appreciate such feedback so that we may seek ways to improve future guest experiences. We pride ourselves on having a friendly and helpful staff and our general manager has taken your comments to heart and conducted additional staff training in an effort to ensure a better experience for future guests. Please stay with us again soon so that we can demonstrate our commitment to your comfort.

4/10 แย่

Tracy

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We checked into the hotel and then left to get some food. When we came back, they had assigned our room we had checked into to another family who were in our room with our belongings when we got there. We all went back down and they assured us we had the room. We were there for three days and they never cleaned our room. We had to ask and they said they would but never did. We also got another room for my niece and when they checked into their room, it was dirty, had trash cans full of garbage and the ended up getting another room. Really disappointed I paid over $300 a night for these rooms and it was absolutely ridiculous. Terrible service. Will not stay there again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
While it is never easy to hear that a guest has had a bad experience, we value such feedback as we strive to ensure a positive experience for future guests. We are incredibly disappointed to hear about the issues you encountered, particularly the room mix-up and lack of housekeeping service. This situation is completely unacceptable, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration it caused you and your niece. We will be investigating this incident thoroughly to understand how such a serious breakdown in communication and service occurred. We will take appropriate action to ensure this doesn't happen again. We appreciate the opportunity to respond to your concerns and trust that, should your travels return you to our area, your next stay with us will exceed your expectations.

6/10 พอใช้

Denise

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom smelled like urine upon arrival. Housekeeping never came in three days. I called and asked for fresh towels and told by the desk to come get them myself. What was i supposed to do with the used linen and towels?
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Stacey

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is one of the worst hotels we have ever stayed in. Especially considering we paid over $400 per night here because they increased their price considerably due to a college graduation in the area. The room smelled and it was old and outdated. Also, the heating and cooling system was so loud we barely slept. We will never stay at a Laquita property again.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize that your experience fell short of expectations. We understand your frustration with the room's condition and the noisy heating/cooling system. This certainly would have impacted your sleep quality. We take your comments seriously and will be sure to address these issues with our maintenance team to prevent similar experiences in the future. We value your business and regret that this stay has discouraged you from returning. If you'd be open to it, we'd love the opportunity to discuss your experience further and see if there's anything we can do to regain your trust.

8/10 ดี

Brandon, Lynnwood

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely one of the worst stays I’ve had with my family in these United States. Room AC was leaking on the floor, peeling doors and carpet saturated with water and smelled of order. My other room didn’t have any AC for the athletes with me and they stay in a separate unit, they woke up sweaty. When I addressed the living quarters conditions with the front desk they took note but the engineer for the night was busy with other room. So basically they took my money and I got sub pair service and a room for the night at a rate of higher than normal rate a night. I deserve my money back for sure that wasn’t worth what I paid.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are incredibly sorry to hear that your stay fell far short of expectations, especially considering the importance of comfortable accommodations for your family, including the athletes. The leaking AC unit, peeling doors, damp carpet, and lack of functioning AC in the other room are completely unacceptable. We sincerely apologize for the inconvenience and discomfort this caused you all. We understand your frustration with the lack of immediate resolution at the front desk. We should have done better in finding a way to address these issues promptly, even if the engineer was occupied. Thank you again for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the disruption to your family trip.

10/10 ดีเลิศ

Colonel Dr. Matthew, Fairborn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location, price, and service.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for being our guest and reviewing your stay. We are delighted that you enjoyed our convenient location, great value, and friendly service. We look forward to hosting you again at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University whenever you are next in the area.

8/10 ดี

Ken

เดินทางเพื่อธุรกิจ
The building is weird! The ground floor is the 2nd floor and the 1st floor is the basement!?
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
It was a pleasure having you as our guest and we appreciate the feedback of your experience. We hope to be of service again and we hope all aspects of your next stay beat your expectations.

4/10 แย่

Latisha

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My room was smelly and my tub had a dirty ring around there was no house keeping and my sheets had multiple stains I was mortified.. I have a bed beg phobia… nice location but this would get one star
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
While it is never easy to hear that a guest has had a bad experience, we value such feedback as we strive to ensure a positive experience for future guests. Please accept our apologies for the condition in which you found your room. We constantly strive to provide an environment of comfort and value to our guests, therefore, we are sincerely concerned when we fall short of your expectations. I would like to welcome you back as I am confident that we can erase this negative experience with a positive one.

8/10 ดี

Palmer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Maintained well-nice staff
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you enjoyed our friendly service, and we look forward to hosting you at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University again soon.

10/10 ดีเลิศ

Bellamy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice coffee and popcorn reception, clean, easy check in/out
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for your kind words. We are delighted that you enjoyed our high standards of cleanliness and great service. We look forward to welcoming you back to the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University whenever you are next in the area.

2/10 แย่มาก

Paul

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 6 พ.ค. 2024
Please accept our apologies for any disappointments you encountered during your stay. We hope that you will allow us to be of service again in the future so we may have another opportunity to exceed your expectations.

4/10 แย่

Kimberly

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I misplaced my key and when I went to ask for a new one they did not ask for any kind of proof it was my room. Kinda scary. Shower curtain in room was moldy and had a bad odor.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 30 เม.ย. 2024
While it is never easy to hear that a guest has had a bad experience, we value such feedback as we strive to ensure a positive experience for future guests. We want all our guests to have the best stay possible where everything exceeds their expectations. I am sorry that was not the case during your stay. You can be confident that we will follow up on your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for being our guest at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University, and thank you for rating your stay. We are delighted you enjoyed a 5-star experience and hope to welcome you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The receptionist was very nice, we were given extra pillows even though it was busy. Check in and out was super simple! We will definitely stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for your kind words. We think our friendly staff are the best, and your comments are a confirmation of our efforts. We are delighted that our efforts helped make your visit enjoyable. We look forward to welcoming you back to the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University again soon.

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice for the price and closeness to Liberty University.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for your kind words. Our friendly staff strives for each guest to feel welcomed and at home, and we are delighted that you enjoyed our convenient location and great value. We hope you continue to choose the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University whenever you are next in the area.

2/10 แย่มาก

lisa marie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff was not very friendly. The morning breakfast women were very rude to customers.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 17 เม.ย. 2024
While it is never easy to receive less-than-complimentary feedback, we do welcome all feedback as it helps us to improve our hotel for future guests. We pride ourselves on having a friendly and helpful staff and our general manager has taken your comments to heart and conducted additional staff training in an effort to ensure a better experience for future guests. I would like to welcome you back as I am confident that we can erase this negative experience with a positive one.

4/10 แย่

Christy

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were here for 3 nights. 2/3 nights there were parties in the lobby that carried thru the hallways throughout the night. I tried calling the office with no answer. The breakfast was ok. They ran out of batter for the waffles and didn’t replace it. The popcorn was fun for my kids. Linens were stained on the bed and shower curtain. There are only 3 towels per room. We requested more, we had 4 people in our family staying there but they literally have no extras. Room was not cleaned each night. The pool was closed. They did let us check in at 1pm instead of 3.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback following your recent stay. We appreciate your candid review and want to extend our sincere apologies for the inconveniences you encountered during your visit. Your comments are invaluable to us as they help us identify areas for improvement. We apologize for the noise you experienced from other guests. We are sorry that we failed to meet our high standards of cleanliness for your visit. We hope you will give us another opportunity to demonstrate our commitment to you comfort.

6/10 พอใช้

amy

เดินทางกับครอบครัว
The employee at the front desk was extremely slow. I’m not sure if it was intentional but there was literally a line out the front door of customers simply waiting to check in 4/4/24. The property was visibly clean, and did not smell inside. Our room had stained sheets on one bed, possibly an old ink stain (could’ve easily been replaced with non stained sheets). Friday night there were children literally racing down the hall every 15 minutes until 2 AM 4/5/24 By Saturday we had discovered ants. They were inside the chair, they were on the window ledge. We were constantly shaking out our clothing after finding an ant also on the clothing. We did not ask for another room because I had already asked to switch to a single king bed and was told they were fully booked. I knew the sheets were clean just stained. I knew there was nothing we could do about the ants without losing my money and a place to sleep for the next 2 nights. We did let the front desk employee know about the ants everywhere in the room 4/7/24 Sunday morning when we checked out. She said she was sorry about that.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 17 เม.ย. 2024
While it is disheartening to have failed to meet your expectations, we appreciate the opportunity to express our sincere apologies for your disappointing stay. All guest concerns and feedback are taken very seriously by our employees and management staff at the hotel. We apologize that our staff did not effectively communicate how seriously we take any report of a potential pest issue in a guest room. We appreciate you bringing these matters to our attention. Please be assured that we will be following up with your concerns.

4/10 แย่

Refugia

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very dirty- floors had not been vacuumed, garbage and debris were under tables in our room, no mattress pads on beds, old mattress, they didn’t have enough bed comforters for the hotel, so we slept thr first night with just sheets, the hotel was very understaffed, the hallway smelled badly of Marijuana, we ended up cleaning our own room with our own clorox wipes.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 17 เม.ย. 2024
While it is never easy to hear that a guest has had a bad experience, we value such feedback as we strive to ensure a positive experience for future guests. Our goal is to provide clean, comfortable accommodations to each and every hotel guest and we are very sorry that we did not live up to those high standards on this particular visit. We have high standards for cleanliness so we are disheartened to learn that you experienced an odor during your stay. We are mindful to follow up to ensure any issue is addressed. I would like to welcome you back as I am confident that we can erase this negative experience with a positive one.

6/10 พอใช้

PATRICK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bedding didnt seem clean. Very noisy hallways in the morning. Unfriendly front desk.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 12 เม.ย. 2024
While it is very challenging to hear that a guest's stay fell below our typical high standards for the hotel, feedback from our guests is invaluable in helping us to ensure that future guests do not encounter the same concerns. We have shared your comments with our housekeeping staff and are reviewing our room inspection procedures with our staff. Please know that we take your feedback to heart and will use it as a valuable tool to improve our services and facilities. We are committed to delivering the high-quality experience you deserve, and we hope you will consider giving us another opportunity to demonstrate our commitment to your satisfaction.

4/10 แย่

Jeffery

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was slow, and we were the only ones there. The clerk had gone to get towels for someone else , but then left us several time to go in the back; was unnecessary . Room was not terrifically clean, stains on floor , and on mattress (which was visible on side of bed), could see bits of things on carpeting (it was dark so it showed everything ), and I had to wipe something discussing off of the headboard . Bathroom floor looked messy and it seemed to be paint splatters which easily could be scraped off.(which would look better) . Cleaning staff needed to open their eyes and not just work off of a check list . Bed was a little too firm for me.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place for a quick visit to Liberty
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for your kind words. We are delighted that you found our location close to Liberty University to be convenient for you. We look forward to hosting you at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University again soon.

8/10 ดี

Paul, Bensalem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to rate your experience at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University. We appreciate your feedback and hope to be of service again soon.

10/10 ดีเลิศ

tyesha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was The BEST from checkin to breakfast and check out! Thank you guys
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for being our guest and reviewing your stay. Our friendly staff strives for each guest to have a stay that exceeds their expectations, and your comments are the seal of approval on our efforts. We look forward to hosting you at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University again soon.

10/10 ดีเลิศ

CARL

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is very well kept definitely a 8/10 and they upgraded my room for free when there wasn't any rooms
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Our friendly staff strives for each guest to feel welcomed and at home, and we are delighted that we could help make your visit comfortable. We look forward to welcoming you back to the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University whenever you are next in the area.

4/10 แย่

Suleyman, Springfield

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 14 มี.ค. 2024
It is never easy to receive a lower rating on a guest’s stay and we would like to apologize for any disappointments you may have encountered. Should your travels return you to our area, please allow us the opportunity to replace this experience with a superior one!

8/10 ดี

Pedro

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
cleaner sheets
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for being our guest and reviewing your stay. We appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back for another visit soon.

6/10 พอใช้

Shelly

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was good.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for your kind words. We are delighted that you enjoyed your visit, and we look forward to hosting you again soon to demonstrate our commitment to your comfort.

8/10 ดี

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was relatively clean but the bathroom, especially the tub needs cleaned better or remodeled.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 8 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted that you enjoyed your visit, and we appreciate your feedback for the benefit of our future guests. We look forward to hosting you again soon.

4/10 แย่

Christina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible front desk customer service from the beginning with check in. I had been trying to cancel the last night of our stay for 4 days (within the cancellation timeframe) and they would not answer phone calls from me or Expedia. Expedia finally did get a hold of them and they refused to cancel the night. Front desk staff was very rude, said that they always answered the phone when I said my calls had gone unanswered. That they would not cancel the night and I needed to contact Expedia and kept repeating this even though I said I had contacted them. Never an apology for the inconvenience or any offer or attempt to help. Very frustrating and disappointing.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 8 มี.ค. 2024
While it is never easy to hear that a guest has had a bad experience, we value such feedback as we strive to ensure a positive experience for future guests. As noted in other reviews, we are typically known for our friendly and helpful staff. We are disappointed to hear that this was not your experience during your stay. We have taken your comments to heart and redoubled our efforts to make sure each guest feels treated as if a guest in our own home. We are disappointed to learn that you encountered an issue with making changes to your reservation. We are grateful for the detailed feedback you have provided. Our goal is to improve whenever presented with an opportunity to do so. I am so very sorry that all aspects of your stay were not top notch.

10/10 ดีเลิศ

Megan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Appreciate the staff friendliness.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for your kind words about our friendly staff. We strive for each guest to feel welcomed and at home, and we look forward to hosting you again at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University soon.

6/10 พอใช้

Allison

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 5 มี.ค. 2024
It was a pleasure having you as our guest and we appreciate your rating of your experience. We hope to be of service again and we hope all aspects of your next stay beat your expectations.

2/10 แย่มาก

John

Do not reserve a room at this place. Reserved through Expedia. Got there and the reservation had been unilaterally canceled by the hotel. Tried to call the next morning and no one would answer the phone at the front desk. It really doesn't get much worse than that.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 16 มี.ค. 2024
We are incredibly sorry to hear about your experience with a cancelled reservation and unanswered calls. This falls far short of the standards we strive for, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration it caused you. We will be reviewing our procedures with our front desk staff to ensure this doesn't happen again. Thank you for bringing this matter to our attention. We value your feedback and are committed to providing a better experience for all our guests.

8/10 ดี

Denise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clea..n Staff very helpfull an nice
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for being our guest and sharing your experience. Our friendly staff strives for each guest to have a stay that exceeds their expectations, and we are thrilled that you enjoyed our helpful service, welcoming atmosphere, and high standards of cleanliness. We look forward to welcoming you back to the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for being our guest at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University, and thank you for rating your stay. We are delighted you enjoyed a 5-star experience and hope to welcome you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

Elijah

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was clean and quiet
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for your kind words. We are delighted that you enjoyed our quiet atmosphere and high standards of cleanliness. We appreciate you sharing your experience, and we look forward to hosting you at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University again soon.

4/10 แย่

Latoshia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was not clean from the previous guest before we arrived. Pull out couch had covers left from previous guest and cereal crumbs all over the bed. The king bead had hair on top and under the covers. I spoke with the manger who was very helpful and apologetic. She told me she would have the room cleaned for while my family and I were out. When we arrived back to the room house keep only took the covers off the pull out as cereal crumbs were still on the mattress. This let me know that the room was not properly cleaned for the second time.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. I am deeply sorry about the unacceptable cleanliness issues you encountered in your room. This is far below our standards, and I sincerely apologize for the inconvenience and discomfort it caused you and your family. It's important to us that you feel valued, and we sincerely hope you'll give us another opportunity to demonstrate our commitment to providing exceptional guest experiences.

6/10 พอใช้

Dona

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It was just ok except they forgot to put towels and wash cloth in the room. Nobody was able to bring any up after getting in so late. Had to walk down to get them.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for being our guest and sharing your experience. We apologize for the condition you found your room. We hope you will give us another opportunity to exceeds your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Donald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed there For 10 days, nice size rooms with microwave and fridge; hot breakfast was Good value with sausage eggs, pancakes and waffles, along with toast and cereal; close to Liberty University, conference Rooms if your coming with a team, large Eating area
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for being our guest and reviewing your stay. Our friendly staff strives for each guest to have a stay that exceeds there expectations, and your comments are the seal of approval on our efforts. We are delighted that you enjoyed our high standards of cleanliness, complimentary breakfast, and convenient location. We hope you continue to choose the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University whenever you are next in the area.

6/10 พอใช้

Katrina

A good family hotel for a quick overnight stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for being our guest and reviewing your stay. We are delighted that you enjoyed your visit, and we appreciate your recommendation for future visitors. We look forward to hosting you at the La Quinta Inn & Suites Lynchburg at Liberty University whenever you are next in the area.

6/10 พอใช้

Heather, Basking Ridge

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is convenient and the staff is always very gracious. Beds were ok, pillows meh. The room wasn't vacuumed very well, dust & hair around. The bathroom had a sour smell I think from the shower curtain. The make-up mirror over the sink is a huge plus.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted that you enjoyed our friendly staff and convenient location. We would like to apologize for the issues you experienced with our room cleanliness. We have high standards of cleanliness, and we are sorry we failed to meet those standards. We hope you give us another opportunity to demonstrate our commitment to your comfort.

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice new looking property with very friendly staff and great breakfast. Room was clean and very comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at our hotel! We are thrilled to hear that you enjoyed our nice facilities, friendly staff, and delicious breakfast. It is always rewarding to know that we were able to provide you with a comfortable and enjoyable experience. We strive to consistently deliver exceptional service and comfortable accommodations for all our guests, and your kind words confirm that we are meeting our goal. Thank you again for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Diamond

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent cleanliness
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
We set high standards for product, service and cleanliness and it is very gratifying to hear that we met those standards during your stay. We appreciate you taking the time to share your positive experience with others.

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very dirty- there was blood on the sheets, mold on the pillow cases, hair in the shower and on the floor in the bathroom. Disgusting. I took the sheet and the moldy pillow up to the front desk and they didn’t offer to do anything other than give me a new set of sheets. A refund would have been nice.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are incredibly disappointed to hear about the uncleanliness you encountered in your room. his falls far short of the standards we strive to provide for our guests, and we sincerely apologize for the inconvenience and discomfort this caused you. We understand your frustration and disappointment with the front desk response. We would like to assure you that we are taking your feedback very seriously. We have already initiated a thorough investigation into this matter to identify the cause of these issues and implement corrective measures to prevent similar occurrences in the future. This includes a review of our cleaning procedures and staff training. We would appreciate the opportunity to demonstrate the high level of service and cleanliness that you deserve.

2/10 แย่มาก

Grant

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My bed had a lot of blood stains on the bed and overall was not clean at all. The bathroom door was falling apart. Not happy with my stay...
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
We sincerely apologize that your experience fell far short of expectations, particularly regarding the cleanliness of your room and the condition of the bathroom door. We take all guest concerns seriously, and we are deeply disappointed to learn about the issues you encountered. We are immediately investigating this matter to determine the root cause and ensure such an incident never happens again. We understand that this experience has negatively impacted your stay, and we truly apologize for the inconvenience and discomfort caused.

10/10 ดีเลิศ

Brenda

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pet friendly
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 23 ก.พ. 2024
Thank you for your kind words. We are delighted that you enjoyed our pet friendly policy and we look forward to hosting you again soon.

6/10 พอใช้

Frances

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
There were soks left in our rom from the previous guests. It was in a corner , but still left us feeling that housekeeping may not have done as thorough of a job as they should have.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 22 ก.พ. 2024
While it is very challenging to hear that a guest's stay fell below our typical high standards for the hotel, feedback from our guests is invaluable in helping us to ensure that future guests do not encounter the same concerns. Please accept our apologies for the condition in which you found your room. We constantly strive to provide an environment of comfort and value to our guests, therefore, we are sincerely concerned when we fall short of your expectations. We are constantly working to update and improve our hotel and we would welcome the opportunity to exceed your expectations.

4/10 แย่

Patrick

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Was ever told that my two queen would never be available due to some failure in housekeeping. I explained that I should have been notified earlier. She was quite unconcerned and nonchalant about it. She did not know I had 3 people. This is all developing at 1030 at night after a long day. We were given a king bed. I again reiterated we had 3 people. She said room had a small sleeper sofa. That was not in my opinion a very good solution as most sofa beds are not comfortable. It’s all they had and I wasn’t in mood to hotel shop that late. Terrible. On top of that two ambulances pull up and are working on my floor so it was another 15 minutes of delays getting to room due to multiple medical personnel using the elevator.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Laurie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I went to breakfast at 8 and the eggs and hadh browns were cold.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sarah Holliday วันที่ 27 ก.พ. 2024
While it is never easy to receive less-than-complimentary feedback, we do welcome all feedback as it helps us to improve our hotel for future guests. Most of our guests are pleased with the breakfast as noted in other reviews – we do apologize that the offerings during your stay failed to meet the standards we strive for. We continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback.