2 ห้องอาหาร, บริการอาหารเช้า อาหารกลางวัน อาหารเย็น, อาหารแคลิฟอร์เนีย

รีวิว แมริออทลองบีชดาวน์ทาวน์

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 591 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 225 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 88 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 47 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 50 จาก 1001 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The hotel is trying to making money from Wifi which is not good. The deal that we got it is the free wifi access but the hotel did not even look and try to charge it.The hotel is new . Breakfast is good the only that that seems to not impressive is the wifi. The hotel should check first that is free should not try to charge before seeing what the deal customer get.The staff should be more careful.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

Kathy

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I booked this hotel it was under a different name and it wasn't under construction. I was very disappointed and unhappy with the construction and the food offer that we received in exchange for the resort fee. If I had know all this was happening when I booked my stay, I would have found somewhere else to stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Ashley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Matthew

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We’re under renovations and wasn’t given any notice.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Matthew, Thank you for your recent stay with us. While we hope you enjoyed your overall time with us, we are sorry for any inconvenience caused to you due to the makeover of our property. We understand the importance of clear communication and will address this appropriately to avoid such misunderstandings in the future. We are excited about the final result and hope that you will have the opportunity to enjoy our new and improved accommodations at a later date. Thank you again and safe travels.Best Regards, Kellen Asai,Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Frank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Frank, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Renaissance Long Beach Hotel.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Josephina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

JESSYCA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Jessyca, Thank you for choosing Renaissance Long Beach Hotel. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to make your next visit a great one.Best Regards, Kellen Asai, Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

VANINA

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing beds , quiet and clean , customer service excellent . They don’t have shadow to the airport, but other then that it was amazing ! Recommended.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Yoobin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Yoobin, Thank you for rating your visit with us. We are disappointed if you had any issues which kept you from thoroughly enjoying your stay. We would welcome another opportunity to show you our outstanding hospitality. We appreciate the feedback and hope to see you the next time you visit the area.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Denise Rodriguez

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Mr. Rodriguez, Thank you for choosing to stay at Renaissance Long Beach Hotel. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Edgar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Our family stay at the hotel was great we only stayed one night so we didn't have time to check out all the great things they offer.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Tomasz

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Senior Rooms Operation Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Tomasz, On behalf of our entire team, we apologize for not meeting your expectations during your recent visit. Thank you for sharing your rating. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

6/10 พอใช้

Larry

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
At checkin we were told construction would start at 8 am...well it started at 6 am. every morning. The room was adequate - like at Motel 6. The morning breakfast buffet is over priced and again just adequate. If you want a breakfast buffet, the one on the St Mary ship is the same price and way better plus you have a view. We were here for a conference which returns next year to Long Beach again and will definitely not stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Larry, Thank you for choosing us for your recent visit. We apologize for the noise issues during your time with us and its impact on your overall comfort. Your feedback allows us to improve our guest experience, and we genuinely appreciate you sharing it with us. We are also sorry for not meeting your expectations concerning to our breakfast offerings. We will address your remarks with our food and beverage team, as we always want to improve our guest experience. We hope you will reconsider us so we may have the opportunity to better your stay. Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

2/10 แย่มาก

Paul

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely frustrating experience. I paid for the room, yet when I got there, I was told that they oversold the hotel and were placing me in another hotel a quarter-mile away from the conference I was attending. The staff at the other hotel were kind and understanding, but this was just unacceptable. I chose that hotel because the conference was being held there, paid in advance, and after a four and a half hour drive from Las Vegas, have to go find the other hotel and walk back to the conference hotel. They should refund my hotel cost since they didn’t let me stay at the hotel I actually paid for. I normally am not one to leave negative reviews, but how do you boot someone who paid in advance? Is it because I booked through Expedia instead of the Bonvoy app?
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Paul, Thank you for taking the time to share your review. We want to extend our apologies for not being able to provide you with a room. We completely understand your frustration and the inconvenience this caused you; however, we can confirm this is not a normal occurrence for us. We have procedures in place to prevent this from happening. On the rare occasion, this does occur, we try to honor all reservations to the best of our ability. Your feedback and patience in this matter are much appreciated. We appreciate you bringing this to our attention, and we thank you again for your time and consideration. Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Marcos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Definitely coming back
Manager George and staff went above abd and beyond for me... HIGHLY RECOMMEND this Hotel!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Trufonn

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lloyd

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is under substantial construction with very limited facilities and services. I did not get the room I reserved and paid for. Notice was not given about the construction and inconvenience and limited services
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Yat Yan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Corey

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Corey, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Renaissance Long Beach Hotel; we hope to see you again soon. Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Nicole

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing staff and great room felt safe
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 11 พ.ย. 2023
Dear David, Thank you for your recent stay at the Renaissance Long Beach Hotel and for posting such a generous review. It is a pleasure to know that we exceeded your expectations. We believe our fresh accommodations, thoughtful hospitality, and convenience make us a great place to call home when visiting the area. We enjoyed having you as our guest, and we hope to see you again soon. Best Regards,Kellen AsaiSr. Rooms Operations Manager

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
wait until renovation is done.
they should be closed for renovation..... that's all I will say....
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Jeff

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear Jeff, On behalf of our entire team, we apologize for not meeting your expectations during your recent visit. Thank you for sharing your rating. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.Best Regards, Kellen Asai, Sr. Rooms Operations Manager

2/10 แย่มาก

Marlyssa

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Randall, West Bend

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Water was turned off for 12 hours, a/c wasn't working, did not offer bottled water when water was turned off. No coffee in the room, could not get any. Worse experience ever!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Randall, Thank you for taking the time to share your review. We genuinely regret missing some opportunities to create the comfortable stay you anticipated and deserved. Our goal is always to provide a comfortable, relaxing experience; therefore, we hope you will accept our apologies for this frustrating inconvenience. We will address this appropriately, and we very much appreciate you bringing this to our attention. We hope you will visit again so we can provide you with the flawless visit you deserve.Best Regards, Kellen Asai, Sr. Rooms Operations Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One day at the pike in Long Beach
Hotel location for Long Beach pike is perfect. Arrived at hotel to notice a lot of renovations being done. Lobby on 3rd floor. Check in was okay. We were told water shut off from 930pm - 630 Am. They did comp parking for the inconvenience and gave us a $25 dollar credit at the SIP Bar & Lounge. Here is the reality to that discount. They want you to apply the bill to your room and at check out they will credit the $25 so make sure to double check. If I didn’t bring it up, wouldn’t have gotten my discount. Room was clean, AC didn’t work very well. Beds were comfy, clean Bathroom. The Area around felt sketchy, lots off homeless didn’t feel to safe in the evening. Not sure I’d stay here again. Maybe after renovations are done, it will be better. One night stay to attend Día de Muertos Parade.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Tadahito

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 26 พ.ย. 2023
Dear Tadahito,Thank you for being our guest and sharing feedback about your visit. We are disappointed that your stay was not perfect. We value hearing from our guests, as this lets us better improve our guest experience. We hope we will have the pleasure of welcoming you again when your travels bring you this way.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear John, Thank you for choosing the Renaissance Long Beach Hotel. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

8/10 ดี

Viviana

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Nazia

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Craig

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 29 ต.ค. 2023
Dear Craig, We are pleased your stay was enjoyable, and we want to thank you for your nice rating. All of us at Renaissance Long Beach Hotel look forward to your next visit.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

2/10 แย่มาก

JOEL

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Joel, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are very disappointed to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience to every guest.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Terrell

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great customer service
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Nneka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Nneka, On behalf of our team at Renaissance Long Beach Hotel, thank you for the excellent rating. We strive to deliver clean, comfortable accommodations combined with outstanding service to every guest; therefore, we appreciate you noticing our efforts. We enjoyed having you and look forward to being your hotel of choice whenever you return to the area. Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Ruel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

bryan

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Bryan, Thank you for your recent stay at our hotel. We are glad your overall experience was pleasant; however, we apologize if we did not meet all of your expectations. We appreciate your taking the time to share your rating with fellow travelers, and we hope to accommodate you again in the future.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay
Love this hotel! Great location, walking distance to beach and restaurants. Terrific service!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great about this hotel
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 15 ต.ค. 2023
Dear Carlos, It was a pleasure to read your fantastic review of the Renaissance Long Beach Hotel. We strive to provide our guests with outstanding hospitality, and your comments serve as an encouragement to all of us. Thank you for the recommendation, and we hope to be your hotel of choice every time you visit the city.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

8/10 ดี

SHOJI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
普通な感じです。
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Shoji, Thank you for staying at Renaissance Long Beach Hotel and for your generous rating. We love reading comments like yours, as our goal is to ensure an excellent and memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback, and we look forward to seeing you again soon.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Karyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel. We had a corner room. It was spacious and well appointed. Will definitely stay again!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Quentin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rey was very hospitable and helpful checking in last night. We are here for the first night of our honeymoon and he made everything amazing!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Exceeded my expectations from check in to check out. Beautiful, well kept property.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jose

เดินทางกับครอบครัว
Awesome place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Jose, Thank you for staying at Renaissance Long Beach Hotel and for your generous rating. We love reading comments like yours, as our goal is to ensure an excellent and memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback, and we look forward to seeing you again soon.Best Regards, Kellen Asai,Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Gabriela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy check in
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Gabriela, Thank you for the excellent rating! It is fantastic to hear you enjoyed everything about your stay at Renaissance Long Beach Hotel. We are delighted we could accommodate you during your time in the city and that we left you with such a wonderful impression. Your praise for our check-in service is much appreciated! Thank you for taking the time to share. We look forward to hosting you again soon.Best Regards, Kellen Asai Sr. Rooms Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Jack

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel and near where I am doing business.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear Jack, Thank you for your five-star review of Renaissance Long Beach Hotel. It's great to know you enjoyed our property, and that our location was convenient for your visit. We value your business and look forward to seeing you many more times in the future. Best Regards, Kellen Asai,Sr. Rooms Operations Manager

6/10 พอใช้

Alisha

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sr. Rooms Operations Manager วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear Alisha, Thank you for rating your visit with us. We are disappointed if you had any issues which kept you from thoroughly enjoying your stay. We would welcome another opportunity to show you our outstanding hospitality. We appreciate the feedback and hope to see you the next time you visit the area.Best Regards, Kellen Asai,Sr. Rooms Operations Manager