บริเวณภายนอก

รีวิว โฟร์พอยท์ส บายเชอราตัน สนามบินนานาชาติลอสแอนเจลีส

3.5 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1282 จาก 5741 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1030 จาก 5741 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1085 จาก 5741 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1018 จาก 5741 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1326 จาก 5741 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best stay ever no complaints
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Precious

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just not what was showed on the internet.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

javier manuel

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Parking lot too expensive $55 per day. Keys to open the Room not work properly.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Valarie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property was older and looked like it might have been a motel at one time and they enclosed the outdoor walk areas into hall ways. The sink didn't drain and the hot water in the shower wasn't very hot , the globe on the bathroom light was missing and there wasn't a hairdryer. Needs to be updated , in need of TLC. The linens and the beds were nice though.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Samuel

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is old and in need of updates and repairs. The daily rate for parking is atrocious. The pictures posted is clearly from years ago when the hotel just opened.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Anthony

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely disappointed. Would not have expected such an outdated, dirty hotel from the Sheraton brand. The room was very old and outdated except the bathroom. But the shower head was visibly moldy. The beds were really itchy, the carpet ugly, old, dirty and smelly. Elevator was dirty. Staff was lack luster. Upon checkout the front desk held her hand out assuming I was checking out not asking anything. She was just expecting me to hand over the room keys. Then preceded to say nothing else is owed you are good to go. No salutations or thanks for staying. The breakfast buffet is a complete scam $25 for powdered eggs, frozen pancakes and questionable bacon. Felt more like a motel than hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Rudy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s not a great hotel Parking to expensive
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water for bathing.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Kenneth, we regret to hear about the inconvenience you faced with the water temperature during your stay. Rest assured, this isn't reflective of the experience we aim to provide. We've taken note of your feedback and we appreciate you bringing this to our attention so we can ensure it doesn't happen in the future. Nonetheless, we are glad that this did not overshadow your overall positive experience at Four Points Los Angeles International Airport. Thank you for the 4-star rating!

10/10 ดีเลิศ

Samuel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Stayed here for 1 night before an early flight home. Convenient to airport. This place is usually affordable and I would say "fine" in terms of comfort and cleanliness. Overall the property and rooms are just getting kind of "dated."
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Scott, it's rewarding to hear that you find our location convenient and our pricing affordable at Four Points Los Angeles International Airport. We appreciate your feedback and understand you feel improvements could be made regarding the interiors. We're continually working on upgrading our facilities to offer a better guest experience. Thank you for choosing us for your stay and for your feedback. We hope to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

Akhil

Price was expensive for the property and parking was not included, no breakfast, outdated.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Akhil, we appreciate your constructive feedback. It's important for guests to perceive value in their stay with us. We understand your concerns about the additional costs and improvements to the ambiance you suggested might be necessary. We'll be reevaluating our amenities to address these concerns. Your perspective will certainly contribute to enhancing our guest experience for the future. We trust your next visit will meet your expectations.

2/10 แย่มาก

Eiichi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst experience ever. Overpriced parking horrible condition rooms, terrible experience all around. Not a 4 points sheraton... Worst than a motor inn or motel
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Eiichi, we regret that your recent stay didn't align with your expectations. It's disappointing to know about the issues you encountered, particularly in the room conditions and parking. Despite your experience, we hope you'll consider giving us another opportunity to improve your perception.

6/10 พอใช้

Erwin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are very friendly and assisted with questions and guidance. Hotel in building need updated heating in my room sid not wirk and shower need too be update is look like old and bed was not to bed but I thing can do better the hotel.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Erwin, we appreciate your feedback on your recent stay with us. We're glad to hear that our team members were friendly and helpful. Your comments regarding the upgrades needed in certain amenities and room features are duly noted. We continually strive to improve our guest experience and your feedback is valuable in this endeavor. Please know that we are currently working on enhancements and we hope to have you back to experience those improvements.

4/10 แย่

Anthony

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Conditioner dispenser missing. Shower head difficult to use and it soaked the shower curtain and bathroom floor. Hand towels smelled foul, bath towels were roughy, felt like a burlap bag. Jose the bartender was awesome, friendly, prompt and skillful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Anthony, we regret to hear about the inconveniences you experienced with the bathroom facilities and the quality of towels during your stay. Keeping our guest's satisfaction at the forefront, we will look into these matters. We appreciate you highlighting Jose's great service - it's always heartening to hear that our team members are making a positive impact. Thank you for your valuable feedback and we sincerely hope for another chance to deliver a better experience.

6/10 พอใช้

Anthony

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
need to work on customer service and shuttle schedule. It is 40 people waiting for shuttles bus came in going on break. It was 8:30 AM. Had to take a Uber to the airport.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Anthony, we appreciate you sharing your thoughts about your experience. We understand how critical timeliness and efficient transportation are, especially when catching a flight. Our team is committed to ensuring smooth coordination with our shuttle services. We apologize for any inconvenience you might have encountered in this regard. Your comments will be shared with our team for further review and improvements. Thank you for choosing us for your stay and we hope for an opportunity to serve you better in the future.

6/10 พอใช้

Akemi, Kailua

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Akemi, we have noticed your rating and appreciate you taking the time to provide us with feedback. We are constantly looking for ways to improve and every input, like yours, helps us tremendously. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

6/10 พอใช้

Alex

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I thought the rooms were a little bigger, but I was surprised to see they were small and dated. When looking for my shoe under the bed I noticed a piece of bread. So cleaning was not done correctly. I did not park my vehicle because of the $55 overnight fee, which is ridiculous if you ask me. Also they put a hold on your card for $320, way more than any hotels I've ever stayed at. Now here is the big problem I had when reviewing my statement. They had changed $12.72 for, "Local Ordinance fee" this was not discussed at check-in or check-out. I had just received an email with the statement stating the charge and am not happy with this extra charge. At this point, I will never again stay at this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Marcie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like all the amenities it offers and the initial appearance looked appealing until you find that many things comes with an additional price tag that is not disclosed upon viewing. We were not given the wifi information without asking, the parking is a separate fee and the scan option to pay by phone was confusing. Our bathtub was dirty and there was no kleenex in the tissue box. Called for additonal towels but never received. I will not recommend this facility to anyone.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 เม.ย. 2024
Marcie, we regret to hear about your experience and apologize for any lack of transparency. Our aim is to make all hotel charges clear to our guests. Moreover, the cleanliness and convenience of our amenities is important to us, so it's unfortunate to hear you encountered some challenges. Furthermore, we apologize for any misunderstanding with the wifi, parking arrangements, and any issues related to room service. We understand you might be hesitant, but we do hope you give us another opportunity to show you our true standards.

2/10 แย่มาก

Malavor

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Lies and hidden charges, I was left on hold 3 different times for over 10 minutes.Never got it resolved
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

LaTanya, Pearland

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I would stay there again
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
LaTanya, thank you for sharing your positive experience at the Four Points Los Angeles International Airport. We're glad that you would consider staying with us again in the future. Looking forward to welcoming you back!

6/10 พอใช้

Yui

ありがとうございました。
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Yuiさん、ご評価いただきありがとうございました。クチコミを大切にして参考にしますが、何か困ったことがあれば、ぜひお知らせください。次のご利用をお待ちしております。

2/10 แย่มาก

Victor

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I honestly didn't like anything about my stay at 4 Points Sheraton. First and foremost, there were protests going on outside, whom I believed to be the very staff members of the place itself. I'm for workers rights, but I also didn't want to stay in a hotel with protesters with drums and megaphones eaking us up between 6am and 7am, and then continuing to protest off and on throughout the day. I had to process a request refund with both Expedia and The hotel manager to even get a refund. I was aiming to get a refund for the whole stay, but the Sheraton at the very least refunded the 2 days I didnt stay, and 1 day that I did. In the end I was only charge for 1 of the 2 days. Still, the stay the was horrible despite the protests. The matress was yellow, and had stains everywhere, there needed to be touch up jobs through the walls and furnishings, and I foudn I lot of food crumbs under one of the dressers. The bed felt uneven and lump. The area feels empty and gray, because it's by the airport. Oh, and their breakfast was awful. Poor selection of food and the waffles were as hard as rock. You could tell they don't throw food out and just reheat it for the next day. Just don't stay here. For our last 2 days we stayed at a Days In; a notoriously cheap hotel, and it was much better, cleaner, and had more resturants around it.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Victor, it's quite disappointing to read about the aspects of your stay that didn't meet expectations. The unintended disturbance you experienced due to external events is regrettable. We continually aim to provide an enjoyable experience for all our guests. Your feedback on the mattress, cleanliness and decor are appreciated and will be considered in our ongoing improvement efforts. We always want our meal offerings to be enjoyable as well, so your comments about breakfast will be noted. Despite your recent experience, we hope you'd consider giving us another chance to provide a better stay.

4/10 แย่

Edualys

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
We appreciate the feedback, Edualys.We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

2/10 แย่มาก

Zamir

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback, Zamir.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.

6/10 พอใช้

Damaris

เดินทางกับครอบครัว
This hotel charges $50 a night for parking. If you have a car, take that into account when you are budgeting.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Damaris, thank you for sharing your feedback. We acknowledge that the parking fee is a consideration for our guests who drive. It's worth noting that these charges help us maintain and secure our parking facilities. We value your input and the chance to improve. Thank you for staying with us.

2/10 แย่มาก

Amaury

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Es una porquería como un hotel puede cobrar $350 dólares de un depósito por una reserva de $90. No asistí, no permitiré ese abuso
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 เม.ย. 2024
Amaury, lamentamos profundamente escuchar tus frustraciones con respecto al depósito de reserva. Nuestras políticas están diseñadas para garantizar una estadía perfecta para nuestros huéspedes. No obstante, entendemos que diferentes circunstancias podrían requerir flexibilidad. Valoramos sus comentarios y los discutiremos internamente. Si desea conversar más, no dude en contactarnos. Gracias por compartir tus preocupaciones.

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice accommodation
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thomas, we're thrilled to hear your positive feedback about the Four Points Los Angeles International Airport. It's rewarding to know that you found our accommodations to be superb. Looking forward to welcoming you back soon.

4/10 แย่

Roshanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn't like the fact that they gave me a room that belong to someone else. When i entered the room it had already been occupiedby someone else and i had to wslk all the back down to get a new room key but other than thst once i received the correct room key and entered my room finally it was neat and clean bed felt like heaven I slept peaceful
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Roshanda, we regret to hear about the confusion regarding your initial room allocation. We can understand how inconvenient it must have been for you. It's good to know that once the situation was rectified, you found your room clean and snug, and your sleep experience enjoyable. Your feedback helps us improve, and we'll strive to ensure such situations are avoided in the future.

2/10 แย่มาก

Esteban

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we opened the door to the room, someone was already asleep in the bed. We were very scared. and we had to wait for them to give us another room. In addition, it charges other hidden charges. Our experience was terrible. I do not recommend at all. Also, parking is very expensive for that type of hotel.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Tomofusa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 เม.ย. 2024
We appreciate you sharing this positive rating, Tomofusa!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Four Points Los Angeles International Airport. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

4/10 แย่

Ryan

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t usually give poor ratings but this stay was probably the worst I’ve experienced in years. Extra large security hold fees, limited parking I had to pay for and wasn’t informed of before booking, apparently their workers were on strike and me being on the 7th floor could still hear their chants for hours over the television, and the room door did not close properly. I had to slam it shut if I wanted it closed. We have a local 4 Points and it is nothing near as disappointing as this one was.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Ryan, it's unfortunate to hear about your recent experiences. Addressing your concerns, we ensure all costs are detailed beforehand and remain transparent about any changes. During your visit, we were managing an unforeseen situation which might have led to increased noise levels. Your room door issue is regrettable and we'll certainly take a closer look at it to prevent such instances in the future. Thanks for choosing our hotel before, and we hope future stays will reflect a more typical guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Ludin

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Ludin, we are thrilled to note your top rating for the Four Points Los Angeles International Airport. Our goal is always to provide a wonderful stay that pleases our guests. We hope to welcome you back soon for another excellent experience.

8/10 ดี

Azucena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your review with us, Azucena!It's great to see we provided you with such an enjoyable experience. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Four Points Los Angeles International Airport. Thank you and have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Fabiola

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 เม.ย. 2024
Fabiola, it's wonderful to know you found your stay at Four Points Los Angeles International Airport to be excellent. We appreciate the positive feedback and hope to welcome you back soon.

2/10 แย่มาก

Erica

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were woken up at 6am by a gather of people chanting, yelling and making loud noises outside our hotel room. The Four Points hotel staff were in strike…. Once we thought it stopped, they even came inside the hotel while we were eating breakfast. We could not even speak to eachother it was so loud. Very obsurd, loud and not an enjoyable stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Fabian Di

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay at the four points LAX was an absolute disaster. Despite the exorbitant cost, the hotel was in dire need of maintenance. Stained sheets, peeling wallpaper, a loose shower faucet, outrageously expensive parking, a non-functional ice machine, and a host of other issues made my stay less than enjoyable. However, the real kicker came when I discovered a double charge on my credit card the day after checking in. Despite speaking with the concierge twice, I received no satisfactory explanation for the charge. The hotel director, Marisela or Marcela, was particularly unhelpful and unfriendly. She offered only a partial refund for parking and some arbitrary tax fee adjustment, claiming it was standard for all LA hotels. To add insult to injury, my room didn't have individual heating or AC control, leaving me freezing for the duration of my stay. Despite reassurances at checkout, I was charged for a full week of parking instead of just one day. Accounting could only promise a refund without any explanation for the erroneous charges. The service was atrocious, and the overall experience was nothing short of a disappointment. I expected better.
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Nevaeh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The worst hotel I have ever stayed in! Would never recommend This to anyone. The rooms look like they were designed back in 1920. AC was not working furniture was broken. There was bugs. The staff was rude. Tried to scam side of $1000. Horrible, horrible, horrible horrible horrible!
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 เม.ย. 2024
Nevaeh, it is concerning to hear that your stay didn't meet your expectations. We aim to provide a comfortable experience for all our guests and we regret if certain elements fell short of your expectations. We take note of your comments regarding the room amenities and the interaction you experienced. Our team strives to operate in an honest, respectful manner and your feedback will no doubt help us with that commitment. We hope for the opportunity to show you our commitment to improvement in the future.

2/10 แย่มาก

Anita

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Anita, it's quite disheartening to see your rating. It appears your experience didn't meet your expectations. We highly recommend sharing additional details about your stay so we can address any potential concerns directly and strive to improve for future guests. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

KEN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The mattress was well past it's useful life!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 เม.ย. 2024
Ken, we appreciate your invaluable feedback regarding your stay. It's regrettable to know that you faced discomfort with your bedding arrangements. Your comfort is our top priority and we will strive to improve on this area to prevent future incidents. We're always eager to provide a more flawless experience on your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Michele

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property and clean.Staff was great
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Michele, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport and rating us so highly. We are delighted to know you appreciated our immaculately kept property as well as the outstanding service provided by our team members. Your positive feedback is genuinely appreciated by all of us, and we look forward to welcoming you back in the near future.

2/10 แย่มาก

Destiney

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Charged for a smoking fee, WITH NO SMOKING!!!! BEWARE OF UNWANTED CHARGE!!!!!! No alarm went off or any calls to the room about the charge. Wouldn't let me dispute the charge. Had a wallet go missing (nothing in the wallet) When I let them know they said "you did not tell us", I had called front desk to stop all cleaning as i felt unsafe, They STILL CLEANED THE ROOM WHEN I ASKED NOT TOO FROM MISSING ITEM! DO NOT STAY HERE- YOU WILL GET UNWANTED CHARGE!!!!
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Jorge

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
There was an employee protest outside the hotel , waking us up it was noisy and my daughter was scared
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Luis

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was unfriendly, stayed for 3 days, keys were deactivated every day. Had to go ask the desk clerk to activate the key and they were rude about it. The rooms were not clean daily. The restaurant was closed. limited staff and there was a very loud protest at 4am from their staff.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Luis, it's disappointing to read about your recent stay. We sincerely regret to hear about the issues with your room key and the level of service you experienced. As a hotel, our aim is to provide a relaxing environment for guests and it's disappointing that this wasn't the case during your visit. Regarding your room, it's unfortunate it did not meet cleanliness standards. We also understand the disturbance caused by external factors. Rest assured, your feedback will guide improvements. Thank you for your review.

6/10 พอใช้

jorge vicente zetina

เดินทางกับครอบครัว
Los años se notan que han pasado y empieza a verse deteriorado tanto el hotel en general así como las habitaciones. Si usan el estacionamiento, la tarifa con impuestos es de aproximadamente $ 67 dlls diarios
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Jorge, gracias por tus comentarios. Es lamentable saber que su estadía no alcanzó los altos estándares por los que nos esforzamos, especialmente considerando su opinión con respecto al envejecimiento visible de las instalaciones y las habitaciones. También agradecemos sus comentarios sobre el costo del estacionamiento. Sus observaciones serán invaluables en nuestro esfuerzo continuo por mejorar nuestros servicios. Gracias.

2/10 แย่มาก

Luz

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No me gustó la “sorpresa” de tener que pagar $350.00 sin previo aviso al hacer el check-in después que ya se había pagado todo, eso limitó mucho mis gastos en el viaje.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Luz, lamentamos sinceramente que haya encontrado un cargo inesperado al hacer el check-in. Nos esforzamos por proporcionar información detallada y clara a los huéspedes sobre las tarifas, intentaremos mejorar aún más en este aspecto para evitar confusiones en el futuro. Apreciamos su feedback.

6/10 พอใช้

Katherine, Indianapolis

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A bit run down
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Katherine, while it's distressing to read that your stay didn't completely meet your expectations, we value your feedback. We understand that there are aspects that could use some attention and improvement. Be assured, our team is continuously working to enhance our facilities for a convenient stay. We hope that you will choose to stay with us again in the future for an improved experience.

10/10 ดีเลิศ

Marcia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Marcia, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport for your stay. We're thrilled to know that your experience matched your expectations. Your positive feedback drives us to continue providing top-notch service. We hope to welcome you back soon for another memorable visit.

8/10 ดี

Cynthia A, Harrisburg

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very nice and accommodating
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Cynthia, it's lovely to read that you found Four Points Los Angeles International Airport to be pleasant and accommodating. Your feedback is treasured, and we hope to have the chance to serve you again for an even better experience.

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 เม.ย. 2024
Richard, it's delightful to hear that you had a commendable stay at Four Points Los Angeles International Airport. We appreciate your incredible rating on Expedia and we hope to have the chance to welcome you back in the future.

2/10 แย่มาก

veronica

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The light fixture was falling off the wall. It looked like water damage to the ceiling and my allergies was so bad because the spell of mold in room 964. I now feel sick I will not stay there again. The parking was ridiculous 55 a day.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Veronica, it's disappointing to hear about the issues you faced such as the condition of the room and parking arrangements. We aim to maintain high quality standards and would certainly conduct a review of the room you mentioned. We're also eager to assess our parking fees to ensure competitiveness. Regretfully, your recent experience didn't meet your expectations, and we hope to have an opportunity to better serve you in the future.