สตูดิโอ, เตียงใหญ่ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีท ลอสแอนเจลีส อาร์เคเดีย

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 231 จาก 847 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 167 จาก 847 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 151 จาก 847 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 125 จาก 847 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 173 จาก 847 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Sara

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Ivette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sara

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome staff
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Katherine

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Did you like it dog were welcome looked like some people were living there Never again
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Katherine, We are sorry about your disappointing experience. While we are glad you found our pet-friendly policy accommodating, we regret any discomfort caused by the atmosphere during your stay. Your feedback is important, and we will review our policies to ensure all guests feel comfortable and welcome. We apologize for any inconvenience, and we hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a more enjoyable stay in the future. Thank you for sharing your feedback with us.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Micheal

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is great, clean, quiet! So much better than Monrovia extended stay!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Michael, We are thrilled you had a great experience at Extended Stay America! Our top priority is providing exceptional service and a comfortable environment for our guests. Thank you for your kind words about our staff, cleanliness, and peaceful atmosphere. We are glad to have exceeded your expectations. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Carter

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Small, cozy room for the price. Nothing too special but perfect for what was needed.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Vicken

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Very clean and quiet. Staff was great. Will stay again
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Gordon, Riverside

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was nice and helpful. Hotel has not been well maintained.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Gordon, Thank you so much for sharing your experience with us! We are grateful for your kind words about our staff. However, we want to extend our sincere apologies for not doing so in the areas you outlined. Our standards are high, not only in service but also in maintaining the overall look and feel of our hotel, and we will gladly share your feedback with the appropriate individuals. Your satisfaction is our top priority; therefore, we hope you will consider granting us another opportunity to host you.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Summeet

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Eduardo

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was waiting for front clerk for over 20 minutes And was noisy? Room smelled bad, didn’t have complementary hygiene? If needed anything regularly that is in room, you had to ask for it?
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Eduardo, Thank you for your honest evaluation. Please accept our sincere apologies for not providing the attentive service we strive to provide every guest. Our top priority is to provide our guests with clean and well-maintained rooms. We understand that on this occasion, we failed to deliver on that promise. We will immediately address this issue with our team and take corrective measures to ensure we meet our high standards. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope that you will give us another opportunity to demonstrate the outstanding hospitality that we are known for.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

luis

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
There are roaches in this place, my advice is to spend a bit more and stay in a normal hotel in the area, not worth it!
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Luis, Please accept our apologies for not meeting your expectations during your visit. We assure you that we take all necessary measures to prevent the entry of insects into our premises. Our pest control provider regularly services our hotel to ensure our environment is pest-free. However, we will address this issue with them to ensure they do everything to prevent future occurrences. We hope to have the opportunity to better your stay, should your travel plans bring you back to the city.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ramsy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Gregory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
x
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Gregory, Thank you for the generous rating of Extended Stay America. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Kwok Lun

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old and dirty. Lack of maintenance. Shower curtain missing. Kitchen ware not in room (up on request only)... wouldn't go back
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Kwok Lun, Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. The lack of amenities and the condition of the suite you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We apologize for anything other than a completely satisfying stay and appreciate the feedback. Please be assured that we have taken note of all the concerns you raised to address them adequately, and we hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Ivette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก

6/10 พอใช้

David

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Jonathan

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Kent

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Kenneth

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was very dirty and overwhelming smells. No coffee in room. One always empty vacuum pump coffee in the lobby at "beakfast" time. "Fully equipped" kitchen had no utensils, glasses or cookware. No shampoo or soap in room. Bathtub would not drain and still had water in it 2 hours later. We would NOT stay here again.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Kenneth, Thank you for being our guest. We sincerely apologize for these issues that impacted your stay. We never mean to disappoint our guests in any way, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Our top priority is to take care of our guests, so please be assured that we will follow up regarding these matters and take appropriate action to ensure a more wonderful experience for every guest entering our doors. We are grateful for your thoughts on this matter and your patience. We hope you will return so that we can provide you with a better experience.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Levi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
D
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Levi, We appreciate your feedback and hope your overall stay was pleasant. It was our pleasure hosting you, and we hope you will return any time your travels bring you this way. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Joe

เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Ahmad

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

TERRY

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only soda vending machine was out of order.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Lisbeth

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No lo recomiendo las habitaciones tienen mal olor, no hacen servicio a la habitación, los baños apestan, no ponen shampo ni jabón para bañarse el piso está demasiado sucio. En lo personal muy mal. El atención al cliente peor muy malo.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Lisbeth, Thank you for reviewing our hotel. Please accept our apologies for not providing the impeccable accommodations you should have received and for any inconvenience this caused. We aim to exceed our guests' expectations; therefore, we are so sorry for any oversights on our part. We aim to provide the best customer service possible, and we regret not meeting this expectation. We will immediately address these issues with our team to ensure necessary changes are made to solve these problems. We hope you will give us another chance to serve you in the future, and we look forward to welcoming you back soon. Thank you.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Frazier

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JENNIFER

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice stay all around will be back again
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear JENNIFER, Thank you for your kind review; we are pleased to read how much you enjoyed your stay at Extended Stay America. It is always encouraging to receive positive feedback from our guests, and we thank you for sharing your kind remarks. We work hard to exceed our guests' expectations and are committed to providing outstanding hospitality. We are thrilled to read that you have already decided to stay with us again, and we look forward to having the pleasure of hosting you once more.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

behnoosh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn't like anything about this place and would never go back. They charge way too much for such a dump. Yuk!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ต.ค. 2023
Dear Behnoosh, Please accept our apologies for not meeting your expectations. We appreciate your business and value you as a guest. We are sorry for your experience and hope to have an opportunity in the future to provide you with the hospitality for which we are known.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Derec

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Stephen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our original room had a broken lock, the TV was not functional, the sheets had humongous stains, so I had asked to switch rooms because this was unacceptable, the next room they put me in, had mold all over the ceiling. I was coughing bad from the mold & it triggered my asthma, the AC unit smelled like it was blowing out mildew, not to mention the hallway smelled like cigarettes, and there were people smoking something other than cigarettes right outside the front of this place. We did not even complete our stay due to it being detrimental to my health. We told the front desk girl that we would not be completing our stay and she told us that she could not check us out and that we would have to still pay for our entire stay and that she would leave a note to say that we left early. After this, we called, the customer service number to get our money back and show them all of the pictures of proof that we have in case they wanted it but they told us that the general manager would call us within 48 hours which she or he never did. We called again to complain about them not calling us, to which, then they said that they would have the district manager call us within 48 hours which again now the district manager did not call us either. So today I called again and they said that all they could see is that the manager responded in a note saying that we never asked to switch rooms and that we did not leave early, which is all lies. I will be reporting everything to the BBB
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Stephen, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Matthew

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Early check in
We ended up not staying there because they wouldnt accept early check in
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ต.ค. 2023
Dear Matthew, We're sorry to hear about your check-in experience. Early check-ins can be subject to room availability and hotel policies. While we aim to accommodate our guests whenever possible, there are times when we have to adhere to standard check-in times due to cleaning and preparation of rooms. We apologize for any inconvenience this may have caused and hope you found suitable accommodations elsewhere. Your feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you in the future under more favorable circumstances. Thank you for considering us.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Marilyn

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No towels in room. Front desk didn’t answer the phone. TV had no instructions. Unable to turn off extended stay add. Finally had to unplug tv. Also, there were no blankets I was cold all night. Worst place I’ve ever stsyed.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ต.ค. 2023
Dear Marilyn, Thank you for taking the time to share your experience with us. It's essential that our guests have everything they need for a comfortable stay, and we apologize for falling short in providing towels, assistance with the TV, and blankets. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our services and communication with our guests. We appreciate your patience and understanding during this visit. Should you consider staying with us again, we are committed to making your next experience much more enjoyable. Thank you for bringing these issues to our attention.SincerelyHotel Management

10/10 ดีเลิศ

Fernanda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nonito

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It was great for the price. It is a bit outdated but for the price I can't complain. Walls where thick enough you don't hear your neighbors, staff were friendly, room was clean, nothing broken.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Nonito, We're delighted to hear you had a positive experience during your stay with us. Your appreciation for the value and cleanliness of our rooms is wonderful to hear. We always strive to offer comfortable accommodations at reasonable rates. Thank you for your kind comments about our friendly staff. We hope to have the pleasure of hosting you again at Extended Stay America.SincerelyHotel Management

6/10 พอใช้

YUEN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Anne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Tony, san diego

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place felt run down! People were cooking inside their room and the smell was hideous! the carpet is old, beds were not comfortable and felt old. The drain in the shower was not working and water was slowly draining. It was a terrible experience and definitively not worth the money they charged for the room, this was comparable to a very cheap motel at best.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear Tony, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. We are sorry about the smell and any inconvenience caused. Our main goal is to offer an exceptional visit for our guests with comfortable accommodations and a responsive, friendly staff. After reading the details of your time with us, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again. Thank you again for your candid feedback; we need it to improve. We look forward to having you stay with us again so we can provide you with the flawless visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

yukang

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Jackie and team were amazing very welcoming
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Shelita, Palmdale

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will not be staying again as the room was not properly cleaned. I found a used condom in the trashcan plus there was a half smoked cigarette on the side of the microwave. On my way out I complained to the staff at the front desk, all I got was a simple sorry.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Shelita, Thank you for being our guest. It is nice that you had a pleasant stay. However, we apologize for your experience. Our housekeeping team works hard to keep the areas clean, fresh, and up-to-date, and we regret they overlooked some areas in your room preparation which does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that this was your experience. We are committed to making sure this does not happen again. Thank you once more, and we hope to see you again.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
尚有改善的空間
一楼自动販賣机一直沒法用。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for staying at our hotel during your recent visit to the area. We sincerely regret any inconvenience caused by the malfunctioning vending machines during your stay. We appreciate your feedback and have taken steps to resolve such issues promptly. We hope to provide you with a more enjoyable and hassle-free experience in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Justine

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Masayasu

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was unkind. Notified for late check-in in advance but the staff wasn't aware of it and tried not to accept me check-in without looking into records until I told her to do so. The room was not cleaned well and maintained sub par.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ส.ค. 2023
Dear Masayasu, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to provide your feedback. It is disappointing to learn of the issues you experienced with our front desk during check-in. Also, we are sorry that your room was not up to our usual standards of cleanliness and comfort. Please be assured that we take your concerns seriously and will address them with the appropriate parties. We hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing outstanding hospitality to every guest. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Arnoldo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was great
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Arnoldo, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at Extended Stay America and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We truly appreciate your positive review, and we hope you will be able to stay with us again soon.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Yuan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Th hotel is too old and the furniture and condition are too old. First night on Friday the room had fridge too noisy so that I can't sleep week. Staff changed another room for me starting Saturday but the room window can't close and the room is next towards to the highway. Extreme noisy so can't sleep at all. Staff can't call in maintenance guy to repair window until Monday so I had to stay two nights with the issue and no rooms available for change over that weekend. Good thing is the staff refunded one night rate. I had my three nights disappointing and annoying and wasted my vacation time.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Yuan, Thank you for taking the time to post your review. We truly value our guests' comments and opinions. Sorry, we didn't meet your expectations. Your feedback is vital and will be addressed adequately by our concerned team. Also, instructing our housekeeping team to review the rooms before allocating them to the guest. Please give us another chance to provide you with our usual service. Thank you again, and we wish you all the best.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Katie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did the job, but was unaware you had to request literally everything you'd need/want (shampoo, utensils, pans.) Room has a stove and fridge, so was convenient IF you bring all the essentials for cooking. Room did not come with a DO NOT DISTURB sign, but doesn't seem like housekeeping goes into booked rooms unless requested. Room had some crumbs in the floor when we first walked in. Employees seem to be trying their best and seemed shortstaffed, but were friendly enough. Parking lot had a few questionable people in the parking lot, so wish there was more security at night. The "included breakfast" was just coffee and granola bars, so I wouldn't call it breakfast. Overall, did the job for a place to sleep, but likely won't come back for my own feelings of lack of safety.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear Katie, Thank you for being our valued guest. We are sorry you felt your room lacked the amenities you desired. Since we are not a full-service property, we offer limited amenities in our rooms. However, we do our best to honor our guests' requests and do everything possible to ensure an enjoyable stay. We have also noted your feedback regarding breakfast. We will follow up with our food and beverage team to see how to improve. Your compliments were a pleasure to read, particularly regarding our staff. We take pride in providing exceptional hospitality to our guests, so it is great to see our efforts acknowledged. Thank you once again. We would love the opportunity to host you again on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

WILLIAM, ALTA LOMA

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The receptionist ignored for 5 or more minutes on our arrival and then was very curt. The room was not ready when we entered. (The maids were very courtesy) The counter top, bathroom and furniture was in need or repair or replacement. The Ad in Travelocity said Breakfat was included. Breakfast was a muffin, granola bar and coffee. Definitely not what we expected.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear WILLIAM, Thank you for staying with us. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and responsive, friendly staff. After reading the details of your experience, we regret this was not your experience. We have also noted your feedback regarding the breakfast. Please rest assured that we will take appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. Thank you again for your candid feedback; we cannot improve without it. We look forward to having you stay with us again so we can provide you with the flawless visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Christie

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023