ละครเวที

รีวิว สตูดิโออินน์ ลิเวอร์มอร์

2 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 37 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 26 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 21 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 132 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 29 จาก 132 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Jeremy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy communication, clean, would stay again.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 26 เม.ย. 2024
THANKS FOR STAYING WITH US. WE APPRECIATE YOUR FEEDBACK

2/10 แย่มาก

Jordan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rude. Extremely rude disrespectful people.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 23 เม.ย. 2024
GOOD MORNING NO SHOW GUEST

8/10 ดี

Takashi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 23 เม.ย. 2024
THANKS

10/10 ดีเลิศ

Joshua

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Affordable place to stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 15 เม.ย. 2024
THANKS

2/10 แย่มาก

Ryan

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 17 เม.ย. 2024
THANKS

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a great experience at this property. After reading some reviews of a more negative nature i think there must of been a simple miscommunication. I felt some of the negative points others made at first, but after getting a better understanding of the hosts and understanding fully why "weird" charges that seemed kinda scammy at first were going on. After staying another night or two my peespective completly changed. Would definetly stay again, rooms are recently remodeled and are very current, not just anorher cookie cutter motel 6 clone.the owners definetly take their investment in their property seriosly and it shows.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 6 ก.พ. 2024
THANKS FOR STAYING WITH US . WE APPRECIATE YOUR FEEDBACK

10/10 ดีเลิศ

Brissa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 2 ก.พ. 2024
THANKS FOR STAYING WITH US .WE APPRECIATE YOUR FEEDBACKTHANKS

2/10 แย่มาก

bisheng

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 14 ก.พ. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback Please welcome again Thanks

10/10 ดีเลิศ

Mason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I’ve stayed here multiple times, always had a great experience. Close proximity to BART and transit
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 8 ธ.ค. 2023
THANKS , PLEASE WELCOME AGAIN PLEASE

2/10 แย่มาก

Joseph

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Discriminating racist wannabe American
17-year Marine Corps veteran went to stay there on veterans Day in uniform he refused to serve me saying that he doesn't want any military personnel staying here unless they have $150 cash deposit after everything was deposited for motels.com these are very discriminatory people unless you are from India or Afghanistan you're not welcome they don't care about anybody from America all I care about is getting over on people you turn down a marine on veteran today shame on you karma will get you one of these days you're going to need help we're not going to be there to help you I hope you can live with yourself as far as I'm concerned you're a discriminating racist ungrateful and I'm one of the few people that protect you in the United States of America stay in our country I don't even say thank you
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sam P วันที่ 18 พ.ย. 2023
The simple truth is that your review is full or errors and mistruths. You were NOT discriminated against! Absolutely a falsehood. The staff has never had issues with any guest for discrimination EVER.You DID NOT pay 150 deposit we never ask that for any guest.You used expletives in speaking to the ManagerYou used threatening remarks to the Staff.We will have to alert law enforcement if you should step on the property and we have placed you on a DO NOT RENT list going forward due to your behavior listed above.

2/10 แย่มาก

jarrod

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We did not end up staying at the property. We left and rented a room elsewhere. The room looked as if they simply made the bed after the previous occupant left. It was not cleaned at all and the area is extremely unsafe. We were asked to move our car out of the parking stall directly in front of our room and to park away from the property against a fence. When we decided to leave I observed what I thought was a homeless man digging through the dumpster, however as we were leaving he walked into a room at the motel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 17 ต.ค. 2023
HI JARROD TRULY APPRECIATE YOU CARVING OUT SOME TIME TO PROVIDE US WITH THIS FEEDBACK. THIS MUST HAVE BEEN SOME KIND OF MISUNDERSTANDING AS AFTER STAYING IN THE ROOM FOR FEW HOURS, YOU RAISED SOME CONCERNS ABOUT THIS NEWLY REMODELED AND CLEANED ROOM I IMMEDDIATELY OFFERED TO CHANGE YOUR ROOM TO ADDRESS YUOR CONCERNS. AS I WALKED OUT WITH ANOTHER ROOM'S KEYS -YOU DIDN'T ALLOW US TO RESOLVE YOUR CONCERNS AND YOUR CAR WAS GONE FROM THE PARKING LOT . I APPOLOGIZE FOR YOUR IN CONVENIENCE .PLEASE GIVE US CHANCE AGAIN TO PROVIDE BEST STANDARDS WE THRIVE FOR PLEASE THANKS

10/10 ดีเลิศ

DALE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location, service and cleanliness were a plus.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 15 ต.ค. 2023
THANKS FOR STAYING WITH US .WE APPRECIATE YOUR FEEDBACKPLEASE WELLCOME AGAIN

10/10 ดีเลิศ

Janie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 22 ก.ย. 2023
GOOD MORNING ,THANK YOU FOR YOUR GOOD FEEDBACK AND STAY WITH US . PLEASE WELCOME AGAIN PLEASE

2/10 แย่มาก

Saiprasanth reddy

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 1 ต.ค. 2023
WE COULD NOT FIND OUT GUST I D PLEASE

2/10 แย่มาก

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The maid was rude, yelling and complaining after being 7 minutes late of my check out.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 10 ก.ย. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW , WE DEFINITELY TAKE CARE OF IT . PLEASE WELCOME AGAIN PLEASE

6/10 พอใช้

Erick

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 28 ก.ย. 2023
THANKS

6/10 พอใช้

Jason

เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 19 ก.ย. 2023
THANKS FOR LONG STAYING WITH US .WE APPRECIATE YOUR FEEDBACK . PLEASE WELCOME AGAIN PLEASE

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Okay place.
It was fine. Not an attractive neighborhood at all.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 21 ส.ค. 2023
GOOMORNING , THANK YOU FOR YOUR GOOD FEEDBACK . PLEASE WELCOME AGAIN

10/10 ดีเลิศ

Mason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very kind and hospitable. Will definitely stay here again!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 18 ส.ค. 2023
THANKS FOR STAYING WITH US ..WE APPRECIATEFOR YOUR GOOD FEEDBACK , THANKS AGAIN THANKS

8/10 ดี

August

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก D.MISTRY วันที่ 23 ก.ค. 2023
THANKS FOR STAYING WITH US . WE APPRECIATE YOUR GOOD FEEDBACK THANKS AGAIN

8/10 ดี

Dennis

เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก D MISTRY วันที่ 20 ก.ค. 2023
GOOD MORNING THANKS FOR APPRECIATION TO STUDIO INN PLEASEWELCOME AGAIN

2/10 แย่มาก

Lynette

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 11 ก.ค. 2023
THANKS FOR YOUR REVIWS, FIRST OF ALL YOU DIDN'T DECLARE THAT YOU HAD A BLACK BIG ROTTWEILER WHO BARKED A LOT. AFTER FINDING OUT , I APPRECIATE YOU MADE A DOG CHARGES . ONE OF YOUR OTHER COMPLAINT WAS LOUD NOISE WHICH WASN'T COMING FROM THE PROPERTY BUT THE PROPERTY BEHIND US . WE COULDN'T DO ANYTHING BEFORE 10 PM TO GET THEM TO STOP . I AM SORRY WE WERE NOT ABLE TO RESOLVE YOUR CONCERNS.THANKS FOR STAYING AT OUR PORPERTY. PLEASE WELCOME AGAIN

10/10 ดีเลิศ

DALE

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 5 ก.ค. 2023
THANKS, PLEASE WELCOME AGAIN PLEASE

10/10 ดีเลิศ

Ana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the price the staff very kind’ helpful. Nice place clean and no xtra charges like in other prices where I been before. Thank you studio inn for all your help your call and kindness! God bless you!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 3 ก.ค. 2023
THANKS,PLEASE WELCOME AGAIN .

10/10 ดีเลิศ

Rich

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก SAM P วันที่ 14 ก.ค. 2023
THANK YOU FOR YOUR KIND REVIEW OF US

6/10 พอใช้

Steven

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was an ok stay but the person in charge charged $40 extra for ridiculous things or errors he made. Wouldn’t stay again.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 18 มิ.ย. 2023
THANKS , PLEASE WE DIDNOT CHARGE YOUR 20.00 C C , IT IS ONLY PREAUTH / AND WE THINK YOU MAKE PLANE FOR STAY OVER AND SIGN OUR REGISTRATION CARD NO 22842 20.00 AS DEPOSIT . SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE ,PLEASE WELL COME AGAIN WE KEPT YOUR 20.00 DEPOSIT

10/10 ดีเลิศ

NICKOLAS

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 15 มิ.ย. 2023
THANKS PLEASE WELL COME AGAIN

4/10 แย่

najia, Seattle

Room is small but okay but it says “fridge, microwave, coffee in the room” - Unfortunately there’s no coffee/creamer in the room. Good for someone who is really tired, fatigued and sleepy. But then it seems people outside are watching movies loud in an open air. So how could someone sleep? The price is too high for this noisy room/place!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 4 มิ.ย. 2023
THANKS FOR YOUR REVIEW , WE WILL BE DEFINITELY IMPROVING ALL. WE BEST TRY FOR GOOD PRICE . THANKS AGAIN WELL COME MEM PLEASE

10/10 ดีเลิศ

Edgar

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 6 พ.ค. 2023
THANKU

8/10 ดี

Doug

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 2 พ.ค. 2023
THANKU

10/10 ดีเลิศ

Leo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Studio Inn - A family friendly place to stay.
Great place to stay and very clean. If you ever just want to get away from it all and go on to explore Livermore you can start by booking at the studio inn.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก MISTRY วันที่ 28 เม.ย. 2023
THANKU

2/10 แย่มาก

Dave

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก sam วันที่ 31 มี.ค. 2023
Hello Davei see that based on the score you gave the property you were not happy with your stay. Are there specific reasons as to why a low score was given? please advise

6/10 พอใช้

Rigoberto, San Jose

Old business. Furniture look in very used/old
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Harvey วันที่ 25 มี.ค. 2023
Thank you for your feedback.We will forward your inputs to our management team

10/10 ดีเลิศ

balaji

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Harvey วันที่ 20 ก.พ. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Marietta

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Had a business boot camp in Livermore. Stay was excellent. Nice and quiet. Will stay again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Harvey วันที่ 5 ธ.ค. 2022
Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Studio Inn. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

8/10 ดี

sein

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 5 ธ.ค. 2022
THANK YOU FOR YOUR COMMENTS PLEASE DO COME BACK AGAIN.

8/10 ดี

Dan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Was a decent room for the price. A bit noisy since its literally on a main busy road
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก SAM วันที่ 17 ต.ค. 2022
THANK YOU FOR YOUR COMMENTS PLEASE DO COME BACK AGAIN.

10/10 ดีเลิศ

Ricardo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing place clean
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก mistry วันที่ 24 ก.ย. 2022
THANKS RICARDO

4/10 แย่

Bob

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just a dingy old hotel - not especially clean or well kept rooms and there were jerks here parking in tow or more parking spaces making my parking really inconvenient, and the management just couldn't care!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 17 ก.ย. 2022
Hey Bob,We are sorry to hear that but we didn't hear any complaints from the staying guest. We always strieve to provide the best services. If you had any problems and let the staff know, they should have help you mitigate the issues or transfer to a different room as per your requirement. Staff won't be aware of the probles unless you let them know.

2/10 แย่มาก

Martin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก mistry วันที่ 18 ก.ย. 2022
thanks

6/10 พอใช้

Christopher

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The bed were horrible and so was the shower. Bed was not comfortable and shower was tiny. Area is a little questionable, heard people arguing/fighting in the middle of the night. Overall not a bad place though i would possibly stay there again if i needed to. Staff was very helpful and followed up with my fridge issue.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Sam P วันที่ 18 ส.ค. 2022
Christopher I certainly hope you can give us another try. We keep the place very clean and everything in working order. Also, we have started renovating one room at a time from the studs so now you should be in a renovated room if you should book with us again.

6/10 พอใช้

Joseph

เดินทางเพื่อธุรกิจ
overall it was ok although I found a used pair of dirty socks left in the corner near fridge. Maybe next time, has to be checked thoroughly for unwanted items left from the last customer.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Sam วันที่ 20 ก.ค. 2022
Dear Joseph I am so sorry the housekeeper left such an item from cleaning the rooms, as she takes pride in keeping all of our rooms clean. It’s possible it was her aide that helped her with that room however your point is well taken and Ill speak to her about it. Thank you for alerting us.

6/10 พอใช้

danny

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

andy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This is very old hotel and not very clean but it safe to stay
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Sam วันที่ 20 ก.ค. 2022
Andy, I’m sorry you felt your room was not cleaned properly and you felt the property grounds were old, but for the price point we offer all amenities other hotels offer given our pricing is much lower than the other hotels. Can you tell me what room your stay was assigned to? I can speak with both the GM and HK on this issue. Please advise.

8/10 ดี

DARLENE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 31 พ.ค. 2022
Thank you for your review Darlene. Please visit us again

4/10 แย่

Colleen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I liked that they had a microwave and refrigerator in the room. I didn't like that it was very hard to find the staff to check in. They only left a small portion of toilet paper in the room and when it was about to run out staff was unreachable to get more.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 12 เม.ย. 2022
Hello Colleen sorry that you had some trouble with your stay. The extra roll of toilet paper was on the shelf next to the vanity. As for lack of staff. I was walking slowly due to my upcoming surgery, to answer the door however you were gone by the time I reached the front office. Sorry again and hope you can stay with us again and let me show you how our services and stay truly are. thank you for your time.

8/10 ดี

Juan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything in their
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 9 ก.พ. 2022
hello thank you for your comments but I am not sure if everything was upto your liking and satisfactory. thank you

10/10 ดีเลิศ

Raquel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very family warming everyone respects each other and it’s near the freeway very convenient, it’s also near downtown makes even more so welcoming for the city of Livermore
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก D Mistry วันที่ 9 ก.พ. 2022
raquel thank you for your kind comments and thank for staying with us on an extended basis

8/10 ดี

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก mistry วันที่ 6 ธ.ค. 2021
THANKS

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Meh?
The first room I was assigned the television did not work. They put me in a new room and there was no shampoo provided in the room.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก mistry วันที่ 30 พ.ย. 2021
Thank you for your comment. Sorry about your inconvinence ,we called the cable co to repairs . and changed your room right away .in your new room all toiletries were provided ,if you had alerted us, i would havebeen happy to give you more. please give us another try to show you we really care. thank you