บาร์ (ในที่พัก)

รีวิว โรงแรม Empire

3 out of 5
โรงแรม Empire
19-25 Loughborough Rd, Leicester, England

รีวิว

3.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 5 จาก 74 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 74 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 74 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 11 จาก 74 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 47 จาก 74 รีวิว" "

4.0/10

ความสะอาด

4.6/10

พนักงานและบริการ

3.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

3.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

3.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Daniel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Fatima

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Where to start, was first given a room That was tiny with wires out the wall, asked for another room the lady was kind enough to give another room that was bigger, but it was not clean, hair on the showers, stain on the toilet, and pillows had stains on them, unfortunately looked under the bed and full of litter, middle of the night had another person walk into my room, so they where given a key that obviously opened the same door and the man said we was given this room, thank god I was decent!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

James

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Mike

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don not stay here it’s absolutely awful unsafe dirty and just downright disgusting
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Terry

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Sakeria

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Avoid it
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

shahrukhkhan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the horrible experiences of my life... third class. It is better to sleep on the road than to choose this hotel next time. I have no option here for photo attachment otherwise I will show it.. 1. How the cupboard door was broken. 2. No one came to clean the room or change the bed sheet or towel or toilet in my two days (self service). 3. Housekeeping staff not available. 4.They join two single beds for a double bed. 5. No tea kettle available in the room. 6. Fridge is not available in the room. 7. Bins are also not available in the room. 8. You can't sit on the toilet properly and it's full of mold. Many other things........ Select ibis or other hotel for quality standard.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hi, Shahrukhkhan! We are sorry for the unpleasant experience. Cleanliness is something that we cannot compromise with, and we never want our guests to experience such issues. Thanks for highlighting this issue, request you to be assured we will be taking this up and get it fixed with immediate effect. Have a great day ahead! Regards, Barbara

10/10 ดีเลิศ

Ellie

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 6 พ.ย. 2023
Pleased to hear your kind words of gratitude, Ellie! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara

10/10 ดีเลิศ

Jessica

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 6 พ.ย. 2023
That is great to hear, Jessica! Thank you for joining our family and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi

4/10 แย่

John

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poor state of repair. Room was back in the 1960s kettle bad repair no tea. Coffee. Sugar. Bathroom poor. Didnt stay was disguted.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Tim วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hi, John! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim

2/10 แย่มาก

Susan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Avoid
The room smelt like drains, stains on the carpet and bedding. Dog Poo bags on the stairs. Didn’t stay in the room choose to drive home instead
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Tim วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hi, Susan! We never expect any of our guests to face this kind of problem. Since understanding the kind of hassle faced by our guests, we are highly apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Tim

2/10 แย่มาก

Lee

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Noah วันที่ 6 พ.ย. 2023
We are extremely sorry to know this, Lee! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah

10/10 ดีเลิศ

Ellie

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Noah วันที่ 6 พ.ย. 2023
Thank you for your appreciation, Ellie! We hope to give you a consistent service every time. Regards, Noah

8/10 ดี

Ellie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Noah วันที่ 6 พ.ย. 2023
Hi, Ellie! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day. Regards, Noah

2/10 แย่มาก

Joanne-Clare

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
place needs shutting down. When we walked in our room we could smell feces coming from the drains in the bathroom, the shower was broken and completely unusable, had been giving one small hand towel. The room was filthy and way too hot and uncomfortable and we were bitten by bedbugs. To make matters worse, while looking for an item that slipped down the middle of the 2 beds put together, we found a used needle. absolutely horrid, i am fuming. asked for a refund at the desk and showed them pictures, they said the room had been cleaned and refused a refund and said we would need to go through the booking company. they we’re very rude to us.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 6 พ.ย. 2023
Never meant to disappoint you, Joanne! Request to consider the concern of the cleanliness as an off case, as it is one of our highlights. Do give us another chance to host you soon and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Dewi

2/10 แย่มาก

Hassine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is disgusting the room was awful, dirty and if you want a shower well you need to request even a face towel The rooms showing online are nothing like the reality. Very disappointing!
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 6 พ.ย. 2023
Never meant to disappoint you, Hassine! Request to consider the concern of the cleanliness as an off case, as it is one of our highlights. Do give us another chance to host you soon and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Dewi

8/10 ดี

Amna

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 6 พ.ย. 2023
Pleased to hear your kind words of gratitude, Amna! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara

2/10 แย่มาก

Brooke

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

paul

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Naunit

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Damien

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Rafiq

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Naomi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was an ok place to stay if you have nowhere else to go. Not accessible for anyone with physical disabilities. You can smell cigarette smoke on most floors. I heard some guests talking about prostitution in the hotel! The floor boards are not flush, theres dust absolutely everywhere. Its a health and safety hazard. Doors are propped open with fire extinguishers, flickering lights on the landing give a proper haunted vibe.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 29 ก.ค. 2023
Hi, Naomi! We never expect any of our guests to face this kind of problem. Since understanding the kind of hassle faced by our guests, we are highly apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Eva

4/10 แย่

Alina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 25 ก.ค. 2023
We are extremely sorry to know this, Alina! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the reliant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Amer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very bad hotel
The hotel is dirty and needs to be renewed. The bed was broken, the closet was broken and without shelves at all. The Tv wasn’t working and was clearly broken. The bathroom had an awful smell, the shower was dirty. And the worst of all this the room has not a key. They told us to leave the room open and don’t worry about it. The hotel has no lift, so you will need to pick your stuff up to the 3rd floor. I paid a £104 for one night. The owner of the hotel needs to be sued.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 25 ก.ค. 2023
Hi, Amer! We never expect any of our guests to face this kind of problem. Since understanding the kind of hassle faced by our guests, we are highly apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Eva

4/10 แย่

Aashna

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 25 ก.ค. 2023
Hi, Aashna! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Feroz khan

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad experience
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 25 ก.ค. 2023
Hi, Feroz! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

richie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely worse place ive ever stayed. Dirty and no lock on door. Avoid at all cost. Websites shpuldnt even be putting this accomodation on their site
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 25 ก.ค. 2023
Sincere Apologies, Richie! We are highly disappointed to see that our guest is not completely satisfied with our services. We promise to improve the services further and continue to make sure our valued guests are delighted. Regards, Eva

8/10 ดี

Harisse

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Is not Quite hotel
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 20 ก.ค. 2023
Thank you for rating us positively, Harisse! It is so disheartening to see our valued guest unsatisfied with our services. We will surely work upon the shared feedback to improvise our services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Eva

4/10 แย่

Dharmendra

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 15 ก.ค. 2023
Sorry for the inconvenience, Dharmendra! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Barbara

2/10 แย่มาก

David

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I was initially given a room with no handle on the ensuite bathroom door. I was then allocated a room which had no handle on the main door and had to be left ajar. With no other rooms available I had to sleep in the first room but use the ensuite in the room next door. The following morning when trying to shower, I discovered there was no bath towel in the room, only a small hand towel. On requesting a bath towel from reception, I was told there were none available as they were all being laundered. Without doubt the worst hotel I have ever stayed in during my 60 years!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 15 ก.ค. 2023
Hello, David! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara

2/10 แย่มาก

Janki

เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 20 ก.ค. 2023
Hi, Janki! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Eva

4/10 แย่

Hiteshkumar

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 15 ก.ค. 2023
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Hiteshkumar! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Barbara

6/10 พอใช้

Ilkka

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 15 ก.ค. 2023
Sincere Apologies, Ilkka! We are disappointed to see our guest dissatisfaction, however, we would love to understand the reason behind the issue you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you shortly. Regards, Dewi

2/10 แย่มาก

Stephen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 15 ก.ค. 2023
Hi, Stephen! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working for improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Dewi

2/10 แย่มาก

Joe

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awful - do not stay here!
- We tried to check-in at 1pm. They instructed us to come back after 2pm. When we returned they said they didn't have our rooms and that we'd have to stay in another hotel, 20 miles away. - I selected Pay Upon Arrival, so that my friends paid for their own rooms. The hotel took the money in full 7 days prior to my arrival. - The rooms were disgusting - The car park requests that you give reception your number plate upon arrival. We did, however we all received £100 parking charges - The hotel advertised a bar - there were no bar facilities available to guests when we got there. We believe this hotel is a front for another business. We'd never advise staying here!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 15 ก.ค. 2023
Hi, Joe! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Dewi

2/10 แย่มาก

Stephen

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 15 ก.ค. 2023
We are sorry to disappoint you, Stephen! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one, however, we will strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Dewi

2/10 แย่มาก

Daniela

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Dewi วันที่ 15 ก.ค. 2023
Hey, Daniela! We are disheartened to hear such kind of experience and can feel how one could feel after this issue. Rest assured, the relevant action will be taken timely to sort this out and we ensure better services in the future. Regards, Dewi

2/10 แย่มาก

Utsav

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All people setting outside and reception area
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 3 มิ.ย. 2023
Hi, Utsav! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Lisa

2/10 แย่มาก

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Avoid like the plague
Appalling. One of the worst hotel experiences I have ever had. On arrival I was told the room I had booked for myself and young son was not available. We eventually were given an extremely small room. To make matters worse, the guy at reception tried to come in to our room at 07:15am on the Sunday morning while my child was still sleeping! They constantly blamed everything on hotels.com and took no responsibility themselves. Just dreadful
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 3 มิ.ย. 2023
Hi, Michael! As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we will improve our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Lisa

10/10 ดีเลิศ

Caroline

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very very comfortable
The staff were amazing. It had everything you would need.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ava วันที่ 24 พ.ค. 2023
Hey, Caroline! Your review made our day. Reviews like yours are what keeps us going the extra mile to serve better in the future. Regards, Ava

2/10 แย่มาก

Chris

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

4/10 แย่

Rimal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Many things were a problem: Radiator was on full blast all night, so could not sleep due to heat. Valves did not work. Water pressure in shower was very low, so water was almost dribbling out. Hot water took some time to come, and when it did, it was either too cold or too hot. To was not connected when I arrived - this was sorted after I mentioned it to reception, but there is no remote control. Cupboard was dirty, and had one broken hanger, so could not hang my clothes. There was no soap in bathroom. Was given one bar when I told reception, but no shampoo. Staircase was rather dirty. There is no lift, and staircase is quite steep. The location is good, and hotel has potential to be good, but needs better management who know what it takes to run a good hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Daryl

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 6 เม.ย. 2023
Hi, Daryl! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Thomas

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 15 มี.ค. 2023
We are extremely sorry to hear about this, Thomas! We are working hard to deliver great service experience each time when someone visits our hotel. Looking forward to enhancing your experience with us. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Extremely unpleasant
Upon arrival I was designated a room which a member of staff said was not ready. Argument ensued between staff in own language. Was made clear i was not welcomed. Room had no kettle or tea/coffee making facilities. On arrival room had no TV, one was reluctantly provided by three members of staff who had an argument with each other in my room. Bathroom small, damp and floor did not feel secure. Had impression is a refugee/ asylum hotel. Did not complete stay.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 7 ก.พ. 2023
Hi, Guest! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Khushi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 19 พ.ย. 2022
Hi, Khushi! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Rajes

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 19 พ.ย. 2022
Hi, Rajes! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Dave

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Never have I been in such a disgusting place
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 19 พ.ย. 2022
Hi, Dave! Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Eva

2/10 แย่มาก

Dave

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Eva วันที่ 19 พ.ย. 2022
We are sorry to disappoint you, Dave! We can understand that your stay with us has not been a pleasant one. However, we will definitely strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Eva