1 ห้องนอน, เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน

รีวิว วินด์แฮมการ์เด้น ลาฟาแยต

3 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 75 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 90 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 123 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 107 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 153 จาก 548 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Joe, Pottsboro TX

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is convenient to many eateries and shopping. Only drawback is it is on lasted on an extremely busy road. Often hard to get out.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 ธ.ค. 2020
Thanks for your review Mr. Joe. We appreciate you being our guest.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 14 ธ.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us. We appreciate you taking the time to share, and hope to have you back with us in the near future.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 30 พ.ย. 2020
Thanks for rating your recent stay with us. We hope to have you with us in the near future.

6/10 พอใช้

Shalonda

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 4 ธ.ค. 2020
Thanks for reviewing your recent stay with us. We appreciate you taking the time out to do so. We look forward to having you back with us.

10/10 ดีเลิศ

Marty

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great
Great
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 17 พ.ย. 2020
Hi Marty, Thanks for sharing your review of your recent stay with us. We are pleased that your stay went GREAT, and we look forward to having you back with us here at Wyndham Lafayette.

2/10 แย่มาก

Bryson

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 10 พ.ย. 2020
Thanks for rating your recent stay with us. We appreciate you taking the time to do so and hope to have you as our guest in the near future.

8/10 ดี

Heather

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice room. Was clean and spacious. Loved that it was close to alot of other businesses. Plenty of stuff to do.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 พ.ย. 2020
Heather, Thank you for sharing you for reviewing your recent stay with us. We appreciate you taking the time to do so, and hope to have you back with us soon.

2/10 แย่มาก

Regina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible place!! Will never stay there again!!!
We arrive and waiting over 30 minutes for the front desk girl to wait on us. She was eating her ice cream and ignored us. Then we were given a key to a room that had another guests belongings in it. Had to get another room. The room was dirty with no microwave. There was hair on the bedside table, floor in restroom was so dirty and slippery. Major fall hazard. My husband went to the front desk. They sent a maintenance man in to check it. He said it wasn't his problem it's the cleaning solution used by housekeeping. So my husband had to wash the floor with towels in the room. The bathroom had old trash in it. Plus bedding and towels had old stains on them. Looked like they were never washed. Also dirty fridge, walls and light switches had old food or poop on them. So nasty!! We wanted to leave but our debit card was pre charged 3 hours before our arrival. We stay at a lot of hotels. WORST experience ever!!
Dirty bathroom.
Bathroom so dirty
Hole in Bathroom door very dirty door.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 4 พ.ย. 2020
Thank you for sharing with us. These details have been brought to the attention of our entire management team. We apologize for any inconvenience during your stay. Thank you for being our guest, and again thank you for sharing.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mold growth on air vents in halls, peeling paint, rust, and creepy elevators. The room was ok. Bath setup needs revisiting; door/tub/toilet/sink cabinet just didn’t the space the way it was arranged. Felt like I could’ve done better at an updated motel 6.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your review of your recent stay with us. We will share with our team. Our goal is to continuously look for ways to improve our product and services to our guest. Thanks for sharing.

2/10 แย่มาก

As, Bossier City, LA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is not super clean. My room was gross and there was mold on the ceiling. You can’t call the front desk. Bc the front desk line goes to a national phone bank. The toilet barely worked. It’s not good guys. Stay somewhere else
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your review of your recent stay with us. We will take note of the provided information and share with our team. Our goal is to continuously look for ways to improve our product and services to our guest. Thanks for sharing.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The staff was super nice and helpful, especially at check in. The night club was a nice get away without having to drive. The rooms are out dated and not cleaned. Cobb webs in every corner furniture beat up, no microwaves, and we never got house keeping one time. I had to find someone on day 3 just to get one towel and one wash cloth for our 4 day trip. I understand breakfast limits with everything going on but they didnt even offer it everyday, at some point we were just told (oh we ran out)
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your review of your recent stay. We appreciate you taking the time to do so and will share your feedback with our management team. We apologize for any inconvenience during your stay, and welcome you back for a more pleasing stay.

6/10 พอใช้

Ricky

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 ต.ค. 2020
Ricky, Thank you for rating your recent stay with us.

6/10 พอใช้

Gregory

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Up front by lobby looks fine. Rooms are fairly weathered. Not a big fan
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 ต.ค. 2020
Gregory, Thanks for sharing with us. We will take note and share with our team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 28 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For $159 i expected way more. We normally stay at the Marriott for same price or lower in Lafayette and its 100 times better. This hotel is old and needs major work. Ceiling tiles out of place, paint work needed, towel rack fell off the wall, carpet was filthy, could not get water really hot and ac did not work as it should. I will not stay here again!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 ต.ค. 2020
Thank you for being our guest and for sharing your review of your recent stay with us. We apologize for any inconvenience that you may have experienced. In response, will be sharing your concerns with our management team.

4/10 แย่

Terry, Baton Rouge

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
With the premium price and name hotel of Wyndham I expected a much better stay. The hotel was rundown, smelled damp and dirty. The AC in room didn’t work properly. The public areas were dimly lit. Repairs needed inside the room and those that were done were done poorly. The linens appeared to be clean and the pillow were comfortable. As a woman traveling alone, I would not be comfortable staying here. I will not stay at this hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 ต.ค. 2020
Terry, Thank you for leaving your review. We appreciate you taking the time to share your experience with us. We will be sharing your concerns with our team.

4/10 แย่

Dinah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us. We appreciate you taking the time to do so.

2/10 แย่มาก

Catherine

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ต.ค. 2020
Thanks for rating your recent stay with us.

4/10 แย่

Alisha

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Knew what to expect
Very dirty in halls. Only place with availability so I didn’t
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your recent stay with us. We will be sharing your feedback with our team.

2/10 แย่มาก

Ashley, Lake Charles

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Lights went out during my stay! I was on the 5th floor with 3 kids packing luggage down 5 flights of stairs trying to hold a phone kids crying they were scared! No generator and still hadn't received my money back for the other days I've booked ! It's was terrible. The hotel rooms needs a major update
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Ashley, Thank you for sharing your review with us from your recent stay. Unfortunately it seems your stay was during a major hurricane and the unexpected happen. We apologize for any inconvenience and will share your feedback with our team.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very disappointing!!!
Was very disappointed, was not clean. Mildew real bad in the fridge, toothpaste dried up in bathroom sink, overall dirty had to clean myself so i knew it was clean with clorox wipes. Didn't clean the fridge, didn't use it. Also the hallway was nasty not vacuumed, chips and fruit loops on floor. Also sticky nasty in the elevator. This hotel is DEFINITELY not what it use to be. Over charged hotel for undergrade services!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your concerns of your recent stay with us. We will be sharing this information with our team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible
Room still had items from the previous occupants it smelled I left my ring & It was never Returned & tv nor phones worked
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your review with us regarding your recent stay. We will share your feedback with our team, in an effort to ensure this is never the case again. Also, thank you for being our guest.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us. We will share with our team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us, we will share with our team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was extremely dirty and run down. I was disgusted. It seemed understaffed. You could not even watch TV because cable was not working. I called the front desk and they said it was like that in the whole hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ต.ค. 2020
Thank you for reviewing your recent stay with us. We would like to apologize for any inconvenience during your stay. Unfortunately due to Hurricane Delta our lights went out and so did the cable. The lights were quickly restored, but we are still having trouble with the cable. Again, we apologize and look forward to when things are back to norm. Thank you for choosing to stay with us.

2/10 แย่มาก

Mellisa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible room, mold on ceiling
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ต.ค. 2020
Thanks for sharing with us. We will share with our management team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us.

2/10 แย่มาก

Quentin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don't Stay Here
We rented 3 rooms. One room the toilet would not flush. We asked for maintenance and they could come until the next day. The halls and rooms needed vacuuming. We stayed two nights. After the first night no maid came to clean the room.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ต.ค. 2020
Thank you for being our guest and leaving your review. We apologize for any inconvenience during your stay. Due to COVID-19 our housekeeping services has slightly changed. However we encourage our guest to call down if there is any for extra towels or immediate service needed.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us.

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ต.ค. 2020
Thanks for rating your recent stay with us. We appreciate you taking the time to share.

2/10 แย่มาก

Sidney

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The electricity went out the back generator for the back up safety lights the not work causing a safety hazard. Some knocking on my door could not see who it was case it was dark Other thing when I check in got room key got to room when I open door some ones I’m fhe room
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 14 ต.ค. 2020
Thank you for sharing feedback regarding your recent stay with us. We do apologize for the issues faces. It's unfortunate that the hurricane restricted power the way that it did. With these type of situations it is always unpredictable. We hope that the next time you are a guest with us, it is in the midst of a normal situation. Once again, we do apologize for any inconvenience.

4/10 แย่

William

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay elsewhere
Wifi was terrible. Staff was rude, maintenance did not wear masks.
เข้าพัก 10 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 14 ต.ค. 2020
Thank you for being our guest and for sharing your experience and concerns with us. We will be sharing with our team

6/10 พอใช้

Don Lamont

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 14 ต.ค. 2020
Thanks for rating your recent stay with us.

2/10 แย่มาก

Samuel

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 8 ต.ค. 2020
Samuel, Thank you for taking the time to leave a review of your stay. We appreciate you taking the time to do so.

6/10 พอใช้

Cmg, Lake Charles

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only one working elevator, mold in several places in my room, several stains in carpets throughout the facility and in my room, had to repeatedly keep reasking for clean towels and to have my room cleaned, which I eventually did myself. The shower stopped working at one point and there are several broken fixtures around the hotel and broken faucets in the public bathroom that don't work.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 7 ต.ค. 2020
CMG, Thank you for sharing your experience with us. We want to first apologize for any inconvenience during your stay. We will be sharing your feedback with our team in order to rectify these issues.

10/10 ดีเลิศ

Carl

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 6 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us Carl. We hope that the next time that you are in the area, we can be your home away from home.

6/10 พอใช้

Charles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Sorry too many issue for them to let me list.
I personally loved the old style feel and appearance of the hotel. The gentleman who checked us in as well as checking us out was amazing. His courtesy and knowledge is what we are missing un this career world where you are given a position you know nothing about because you know someone. Now for the ugly side. We entered the room and tried to turn on the bed lights only to discover that one of them did not work. Could have been the bulb or a wire shortage but either way it was something that should have been addressed. Upon trying to find out about the wifi we attempted to contact the front desk via phone. Well picking up the receiver and not even getting a dial tobe was surprising but not as surprising as what our investigation uncovered. Wiggling the cord we found that it had a short in it so the dial tone kept coming in and out which we were unable to get one steady enough to contact anyone. So i walked down to the front desk to get the information. I did not mention anything because I thought the worst was behind us. When attempting to take a shower we once again made a devastating discovery. The shower was not working so that put a real damper on things. It is alright to take a bath but still need a way to wash off the filth and a shower would do that so instead we had to us a bucket to wash away our daily activities. Lastly a minor issue but safety one at that was the wall outlet. We were going to plug in a charger only to discover that the outlet was halfway out
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 6 ต.ค. 2020
Hi Charles, Thank you for being our valued guest. We definitely appreciate the positive feedback that you provided, as well as the negative. This allows us to know exactly went wrong so that we can follow up and fix it. We do apologize for the inconveniences during your stay. If ever you are back in the are, please be our guest and we assure you that this will not be a repeat situation.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 6 ต.ค. 2020
Thank you for rating your recent stay with us. We are pleased that you were our guest and look forward to having you with us in the future.

6/10 พอใช้

Andrew

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Was a nice enough hotel, rooms looked ok but shower wasn’t properly attached and had a leak which went all over the bathroom floor, also the floor next to the A/C unit was really wet from the moment I checked in, beds were super comfy and clean, just need some maintenance
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 30 ก.ย. 2020
Hi Andrew, Thank you for sharing your review from your recent stay with us. We are pleased that your overall stay was good. The issues that you mentioned will be followed up on. We look forward to having you back with us.

4/10 แย่

Miguel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fire alarm kept going off no room service
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ก.ย. 2020
Thank you for being our valued guest and for taking the time to leave a review. We do apologize for the alarm interruption. We were able to identify the issue and ensure all guest were safe.

4/10 แย่

Darren

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ก.ย. 2020
Thank you for rating your recent stay with us. We look forward to having you back the next time you are in the area.

2/10 แย่มาก

Greg, Bastrop, La

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was very dirty. Black mold growing in halls and ventilation system. You would be facing a risk staying here. Smoke alarms went off 3 times randomly during the night. I took several pictures of the mold in multiple areas to share with health department on Monday.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ก.ย. 2020
Thank you for sharing your concerns with us. We will be sharing this information with our team for follow up. Our goal is to be able to follow up with issues reported and rectify them. Rest assured that is what we will be doing.

10/10 ดีเลิศ

Matthew

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 ก.ย. 2020
Hi Matthew, Thank you for rating your recent stay with us. We look forward to having you back with us.

4/10 แย่

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ก.ย. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for rating your recent stay with us. We hope to have you back with us the next time you are in the area.

2/10 แย่มาก

Ezra

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t waste your hard earned money
Cant say anything good accept the lady who checked me in was friendly. The cleaning lady constantly slamming doors, put her cart blocking my door. The water pressure was at a trickle. Room dirty. The cable box had been taken from the room; no tv. Never sgain
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ก.ย. 2020
Hi Ezra Thank you for taking the time to share your concerns and observations with us. We do apologize for any inconvenience during your stay, and hope that your issues were rectified. We will also be sharing your concerns with our team. Again, thank you for sharing.

8/10 ดี

Samantha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was mold all around the hallway and in our room. Me and my kids got sick so we have to see a doctor soon. The staff was excellent but I just wish there wasn’t any mold and mildew around.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ก.ย. 2020
Samantha, Thank you for sharing. Our team will be looking into your concerns, and your stated concerns will be shared with our management team.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 ก.ย. 2020
Thank you for reviewing your recent stay with us. We hope that it was satisfactory, and we look forward to having you back with us in the near future.

6/10 พอใช้

Danny, Dallas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very accommodating and polite. Only one of three elevators worked and the one that did work sounded like it could fail at any moment. Only 1 ice machine of five worked.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Management วันที่ 14 ก.ย. 2020
Danny, Thank you for sharing your experience with us. Please know that we are working to ensure that our guest have the best experience possible during their stay with us. We will be sharing your concerns with our management team. Again, thank you for sharing.