ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว โรงแรม มาลิก เรสซิเดนซี่

3 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 3 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 6 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No breakfast served on time
Breakfast not served...terrible service...i can hardly see any respect or politeness from the staff authorities....lame hospitality...
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017

6/10 พอใช้

Santhosh

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rush area, but hotel inside was fine

10/10 ดีเลิศ

GANESH, Surat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean & comfortable stay
The Hotel Malik Residency was good.Room was neat and clean. Bathroom was also good. The TV and the Dish TV subscription was over and they did not bother to renew it. On pointing out they offered to change the room.Missed watching the III T20 MATCH between India and Sri Lanka. Otherwise stay was comfortable. Staff was cooperative and helpful. Can stay again !

6/10 พอใช้

Sanjeev, New Delhi

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Nice hotel for small budjets
Comfortable stay since the room was only required for night stay

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice hotel near to market places
The overall experience was not that good instead I would suggest some changes as the room cleanliness was not good. Bedsheets were not tidy. Lighting was less compared to other hotels.

2/10 แย่มาก

Mithun, Allahabad

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Long Held at reception Counter at check out
I had a very bad experience this time while staying in "Oyo Rooms" at Hotel Malik Residency, 80 feet road Kanpur. At the time of check in on 8th August 2015, I clearly told the manager at the reception that I had booking under Oyo Rooms and had made the full payment through credit card. He then allowed me to check in. But at the time of check out, he asked me to pay the hotel bill. At this, I showed him the booking confirmation mail as sent by Oyo rooms and Hotel.com website.But he refused to settle and asked me either to make the payment or ask either Oyo Rooms or Hotel.com to transfer the payment to them. It was so embarassing to get stopped by hotel manager at the reception while my cab was waiting for me outside. I again and again confirmed him by talking to customer care but that guy did not allowed me to exit. After around 40-45 minutes when he get some email or net confirmation then he allowed me to exit. Further, when I told him that he should have make such arrangement before hand, he replied that it is not their problem and questioned me as to why I had booked the rooms through such website which has no reputation... It was very pathetic and disgusting.