สวน

รีวิว เดอะเรสซิเดนซ์ ที่เดอะริทซ์-คาร์ลตัน จาการ์ตา แปซิฟิกเพลซ

5 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 43 จาก 85 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 27 จาก 85 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 85 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 85 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 85 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

9.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Tomomi

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Viktor

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Catherine

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

AHMED

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Victor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 11 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Fakhri

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles was geweldig geregeld! Medewerkers waren ontzettend vriendelijke medewerkers, speciale dank aan dhr Fajri.
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mike

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Arivazagan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was big and clean. location ideal for meetings and restaurants just next to the mall
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

HIROSHI

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Tina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Tina

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yashaswi

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

JAE KWANG

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Keisha วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Mr. Jae Kwang,Warmest greetings from The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place.Thank you for taking the time to provide us the excellent rating. It is a real pleasure to receive such a glowing rate and we are thrilled you enjoyed your stay so much. We hope we have the pleasure of welcoming you back very soon again.

10/10 ดีเลิศ

Tracy

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Keisha วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Ms. Tracy,Warmest greetings from The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place.Thank you for taking the time to leave us the 5 star rating following your recent stay with us. It is a real pleasure to receive such a glowing review and I am thrilled you enjoyed your stay so much. I hope we have the pleasure of welcoming you back very soon again.

10/10 ดีเลิศ

Khaled

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Keisha วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Mr. Khaled,Warmest greetings from The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place.Thank you for taking the time to leave us the great rating following your recent stay with us. It is a real pleasure to receive such a glowing review and I am thrilled you enjoyed your stay so much. I hope we have the pleasure of welcoming you back very soon again.

6/10 พอใช้

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Keisha วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Ms. Sandra,Warmest greetings from The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place.We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Jakarta. It was truly a pleasure to serve you.Thank you very much for sharing your feedback through the rating you gave us. However, please accept my sincere apologies for not being able to meet your expectations. Feedback from guests such as yourself is our biggest learning tool and we will sincerely appreciate if you can please spare some time and elaborate a little more on your experience. Your feedback will assist us to evaluate our shortcomings and we will ensure that we learn from it and utilize it in our endeavor of constantly seeking to create exceptional experiences for our guests. We remain hopeful of having you stay with us during your future visits to Jakarta. I remain at your disposal for any assistance that I could ever provide. I look forward to hear from you.

6/10 พอใช้

Elisa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Subin Dharman - General Manager วันที่ 3 ต.ค. 2022
Dear Ms. Elisa,Thank you very much for choosing The Residences at The Ritz-Carlton, Jakarta, Pacific Place for your stay and it is a pleasure to welcome you to our hotel.At The Ritz-Carlton Pacific Place, we take great pride in providing the very highest levels of service to our guests, ensuring each and every need is met. We aim to provide a bespoke service, where our guests can feel at home.Thank you for staying at The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place and we look forward to welcoming you back for another memorable experience soon.Regards,Subin Dharman

10/10 ดีเลิศ

shigeji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

KYU YONG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Subin Dharman - General Manager วันที่ 14 มิ.ย. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had an enjoyable stay. We are looking forward to welcome you back to The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place. Regards, Subin Dharman General Manager

6/10 พอใช้

handry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just okay. Not really a 5 stars
Staffs are lovely. Parking area non dedicated to stay over guests, had to find available space far from hotel lobby (had to move the car to near lift after mall closed at night) Bed and pillows are bad (really bad) hurt my back and neck (my wife's too) Cleanliness are acceptable, not convenient though. No bar soap, no extra towel in the kitchen, outdated furniture. Decent TVs Staffs are great
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Subin Dharman - General Manager วันที่ 28 ก.ย. 2021
Dear Mr. Handry, Thank you for staying at The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place and taking the time to share your feedback with us. I am pleased to note that our Ladies & Gentlemen managed to deliver an impeccable service to you during your stay with us. However, we are also disappointed to note that most of the other aspects of your stay did not meet your expectations and we sincerely apologize for failing you in this regard. Feedback from guests such as yourself is our biggest learning tool. I do hope that you will treat this as an aberration and not a representation of the true Ritz-Carlton experience and that you allow us another opportunity to redeem ourselves. We remain hopeful of having you stay with us during your future visits to Jakarta. I remain at your disposal for any assistance that I could ever provide. Thank you. Best regards, Subin Dharman General Manager

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very Convenient/Great Staff
The apartments are a bit dated, but had everything needed. The location was very convenient for food shopping, restaurants and MRT and taxi transit. The front desk was very helpful at addressing any issues and supplying extra kitchen equipment (thank you Naomi!).
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Subin Dharman - General Manager วันที่ 5 ก.ค. 2021
Dear Mr. David, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that our Ladies & Gentlemen managed to deliver an impeccable service to you, especially Naomi. The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place is located in the heart of Jakarta. With an easy access from inner ring road and public transportation as well as attached with a luxury shopping mall, it is a convenience way to explore Jakarta. Thank you for highlighting that. Once again, we thank you for your kind feedback and looking forward to another memory spent at The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place. Best regards, Subin Dharman General Manager

4/10 แย่

Louise

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Subin Dharman วันที่ 23 มี.ค. 2021
Dear Louise, Thank you for taking the time to share your response here with us. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Jakarta. It was truly a pleasure to serve you. However, please accept my sincere apologies for not being able to meet your expectations. Feedback from guests such as yourself is our biggest learning tool and we will sincerely appreciate if you can please spare some time and elaborate a little more on your experience. Your feedback will assist us to evaluate our shortcomings and we will ensure that we learn from it and utilize it in our endeavor of constantly seeking to create exceptional experiences for our guests. We remain hopeful of having you stay with us during your future visits to Jakarta. I remain at your disposal for any assistance that I could ever provide. I look forward to hear from you. Best Regards, Subin Dharman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Gunwoo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Subin Dharman วันที่ 28 ม.ค. 2021
Dear Mr. Gunwoo, Thank you very much for choosing The Residences at The Ritz-Carlton, Jakarta, Pacific Place for your stay and it is a pleasure to welcome you to our hotel. We would like to thank you for sharing your feedback. At The Ritz-Carlton Pacific Place, we take great pride in providing the very highest levels of service to our guests, ensuring each and every need is met. We aim to provide a bespoke service, where our guests can feel at home. I am so pleased we achieved this during your visit Thank you for staying at The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place and we look forward to welcoming you back for another memorable experience soon. Regards, Subin Dharman General Manager

10/10 ดีเลิศ

taehyun

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Jung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

6/10 พอใช้

Minas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good but not really on Ritz Carlton High Level!
The apartment was comfortable and with a good setup. The water dispenser was making too much noise and we had to disconnect it from the plug. The bathrooms were not totally clean, and we found hairs from the previous resident. The slippers supplied were used by the previous resident, and although this was a two bedroom apartment for 4 persons only 2 used set of slippers supplied. The standard was not the same (was lower) than the Ritz Carton Hotels in London and Berlin where I often stay. The button for the floor in one elevator was not working. The mattress of the bed was of average to low quality. Breakfast was ok, but nothing to talk about.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Garnadi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

caesar augustino

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything and everyone as their service was impeccable.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

Wing

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
非常建議第一次來雅加達的旅客入住這邊
這是一間小的公寓,很舒服,視野很好,很安全的地方。飯店連接這商場,有超市和各式各樣的商店。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Yong-jin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Nao, 日本

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋がとにかく広い。 床が大理石なのが好きだった。
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

EugeniaGajardo, singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
loved the staff, the kindness, the small caring details, the being present with the needs of the client
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location but no good restaurant in the hotel. Staffs were nice.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

2/10 แย่มาก

Perek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very poor service for a RC brand. I’ve stayed at much lower class hotels in Jakarta which had 5 star service. It’s probably due to the fact that these workers are paid a few bucks a day to deliver their souls to upper class snoots. Marriott needs to address this concern to this particular property. Overall the rooms were huge, properly stocked with the basic essentials and a very efficient cooling system. The location is attached to the mall in which you can buy a Lamborghini and have cheap food at the food court. The karaoke bar called D’something is pretty nice too. 2.5idr for 2 hours in a deluxe room.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

sunkyung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
휴가
호텔이라면 레지던스로예약해서 곤란한상황이었는데 다행히호텔스닷컴에서 조치를취해주셔서 호텔로옮길수있었습니다 감사합니다
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Mahendra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous birthday surprise while on a work trip
Not only was my stay amazing, but the staff descretely discovered (on my passport) that it was my birthday the second night of my stay and surprised me with a birthday cake and song at my room. Was so nice of them.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018