บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมรอยัลเซนต์จอร์จ อินเทอร์ลาเคน เอ็มแกลเลอรี โฮเทล คอลเลกชั่น

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 270 จาก 546 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 183 จาก 546 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 52 จาก 546 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 22 จาก 546 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 19 จาก 546 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
a beautifully reserved hotel with nice view, good location, best BF, comfortable room, but yeah a lil pricey.
การตอบกลับจาก Etienne - Guest Relation Supervisor วันที่ 28 เม.ย. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We are glad that our hotel met your expectations and would love to see you soon back in Switzerland. Best regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ตัวโรงแรมดูวังเวงไปนิด ทั้งๆที่ตกแต่งแบบมอเดิรน์ บรรยากาศวังเวงแบบบอกไม่ถูก
การตอบกลับจาก Patrick Bonnaure วันที่ 10 พ.ค. 2016
Thank you very much for choosing our hotel for your trip to Interlaken. Kindly note that the occupancy depends on the season, should you decide to visit in summer you will definitely encounter a very busy place. We are looking forward to welcoming you soon again at the Hotel Royal-St.Georges Interlaken - MGallery by Sofitel.

6/10 พอใช้

Praphatsiri, กรุงเทพฯ

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ผิดหวัง
ห้องพักน่าผิดหวัง ไม่มีสไตล์เหมือนในล๊อบบี้ ดูเก่าและคุณภาพเหมือนโรงแรม3 ดาว ห้องน้ำเหม็น ก๊อกอาบน้ำอยู่ตำแหน่งที่อาบไม่สะดวก ที่กั้นอาบน้ำมีเพียง 3ด้าน แปลกและเข้าออกอ่างอาบน้ำไม่สะดวก อาจลื่นได้ง่ายๆ อาหารเช้า-ห้องอาหารสวยมากและดูหรูหรา อุปกรณ์ดูสวยหรูหรา แต่อาหารมีให้เลือกน้อย เหมือนกันทุกวัน
การตอบกลับจาก Patrick Bonnaure วันที่ 19 ต.ค. 2015
Dear Sirs, many thanks for your booking at our hotel Royal St. Georges in Interlaken. I deeply regret that we did not meet your expectations regarding the room. As we have 6 rooms categories which are different in size and equipment, our entire team would be more than happy to assist you in order to find the right room that fit to your preferences. Please note that we will start our renovation work on November 2015 in order to ensure better 4 star quality and MGallery by Sofitel standards. All the best. Karim ABID General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
`Nice Hotel
Nice Hotel

8/10 ดี

sirikul, thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I prefered to stay in ost side of Interlaken where surrounded by nature and peaceful . You can reach this hotel by 10 mins walk from interlaken ost train station.This hotel situated on the main road right side of the station and right side of the road where you can not see jungfrau mountain from room. I stayed in the room with the balcony on 3 floor in the new building for 4 nights.Even without jungfrau view i got other mountains view instead.The room is big and comfortable. Breakfast is very good .I can say that it is worth to stay here.

10/10 ดีเลิศ

ekta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was very historic and room was quite spacious with a big patio balcony.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Wael Hammoud วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear EktaThank you very much for taking the time for share your impressions with us.We are happy to see, that you enjoyed your stay with us.We wish you all the best.Best regards Wael Hammoud - Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Maria, Miami

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Royal St. Georges Interlaken วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Maria,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best wishes,Daniel BensingSupervisor Reservation & Bankett

10/10 ดีเลิศ

Alisha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely outstanding property and a delightful location!!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Royal St. Georges Interlaken วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Alisha,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Daniel BensingSupervisor ReceptionHotel Royal St. Georges Interlaken

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Royal St. Georges Interlaken วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Kevin,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Daniel BensingSupervisor ReceptionHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

6/10 พอใช้

Jitendra, Lubbock

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 9 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

8/10 ดี

Hassan

เดินทางกับคู่รัก
Centrally located. Close to both train stations. Nice and clean hotel with friendly staff. Complimentary service to snd from train station.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Hassan,Thank you for your wonderful feedback following your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.The entire team and I are happy to hear that you spent a nice time with us and we are hoping for the opportunity to welcome you again during your next trip to Interlaken.Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

6/10 พอใช้

Sunil

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

yachiao

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 2 ก.ย. 2023
Dear Yachiao,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Sheila

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved staying at this beautiful, historic hotel! We felt so welcome and safe here, and the bedroom and bathroom were very nice, comfortable, clean, spacious and peaceful, and have great views, at least on the upper floors. We stayed on the 5th floor, and had a wonderful view of the church and mountains. :) The restaurant is amazing! The food was top quality, and the service was superb. The huge breakfast buffet is included, and comes with cappuccinos, etc. You just have to ask. I highly recommend this wonderful hotel! :)
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Sheila,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Royal St Georges Interlaken - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ANASTASIYA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great staffing and service. Amir went above and beyond to help us, receptionist made everything possible for us. We are very grateful for the stay at Royal.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Anastasiya,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Royal St Georges Interlaken - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

sumit

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Sumit,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

6/10 พอใช้

Aryham

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No as expected
The pictures posted are different from the hotel real condition, the junior suits are located in a different building and looks very depressing, the hotel is completely outdated , the staff was friendly and helpful when I requested an upgrade.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Aryham,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Royal St. Georges. I am sorry that your experience did not meet your expectations and therefore please allow me to express my sincerest apologies in the name of the entire team. We very much hope that we get the chance to serve you better in the future. Kind regards and all the best to you, Karim MohamedFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

melissa

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 14 ก.ค. 2023
Dear Melissa,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

8/10 ดี

Irene

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Lovely hotel, but not 5 stars hotel, I don't understand why Expedia keeps listing these hotels as 5-star hotels, it's a 4-star hotel, period. it's not on the upscale end at all, I've stayed at 5-star hotels, and this one isn't one of them. every time I book a "5-star hotel" through Expedia it ends up being a 4-star hotel. Aside from that, the hotel is centrally located, within walking distance to the train station, (if it's not raining, you can walk) but if it is raining you can ask the hotel to pick you up, it's a two min drive. The staff was very friendly, professional, attentive, and very helpful! The hotel grounds are very old, it could use a light remodel, by now. We also had the absolute WORSE shower experience in my 15 years of traveling the world, I can't believe they have this type of shower with the worse water pressure I have ever experienced, the shower had a very old handheld shower as a showerhead! The hotel price was very expensive for a 4-star hotel pretending to be 5 stars. I didn't get a luxury feel at all, especially with that terrible shower. The hotel website did a fabulous job of conveying that luxury feel, however when you stay there, it's not like that at all. You can tell it was really lovely in its heyday and it's seen better days but not anymore. All in all, we enjoyed our stay very much, it was very clean, and I still recommend it for its proximity to everything in Interlaken and the lovely staff but don't expect a fancy hotel because it's not.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Dear Irene,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Royal St Georges Interlaken - MGallery. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. I also just want to point out that we are a 4* superior hotel. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem regarding the low water pressure in the shower to our technical team and prevent future occurrence. On the other hand I am very pleased to read that all in all you enjoyed the stay in Interlaken and especially the helpful and friendly attitude of our team members.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Karim Mohamed Front Office Manager

6/10 พอใช้

Juno

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn’t get the room we requested, no mention at check in.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Dear Juno,Thank you very much for posting your thoughts on Expedia. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.It is my hope we can welcome you again in the future, in order to show you our improvements and to provide you the stay you were expecting.Kind regards,Karim MohamedFront Office Manager

6/10 พอใช้

Matheus

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Florian Kuhn - Director of Rooms วันที่ 7 พ.ค. 2023
Dear Matheus,thank you for your feedback - I am sorry if we could not match your expectations 100%.I am looking forward to receiving more details via our post-stay survey.All the best!Florian KuhnDirector of Rooms

10/10 ดีเลิศ

Tim

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We spent 3 nights at the Royal St Georges in Interlaken and had a great stay. The room was spacious and bright with an updated bathroom. All of the staff we interacted with were friendly and attentive. The location, close to Interlaken Ost, made it convenient to get to all of our activities.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Florian Kuhn - Director of Rooms วันที่ 2 พ.ค. 2023
Dear Tim,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Florian KuhnDirector of Rooms

10/10 ดีเลิศ

Weldon, Billings

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were on the top floor of their newer building. Our room and the bathroom were huge. Very comfortable. Enjoyed a lovely dinner. All of their staff was lovely. Only downside was construction forced us to go outside in the rain between buildings. Not a big deal but not ideal. Hotel is a short, easy walk from either train station, or virtually anywhere in town
การตอบกลับจาก Florian Kuhn - Director of Rooms วันที่ 2 เม.ย. 2023
Dear Weldon,thank you for your great review - I am happy to read that you enjoyed your room and also your dinner with us. And please accept my sincerest apologies for the road construction in front of the hotel - which will be done shortly. Will you visit us again? Best regards, Florian Kuhn, Director of Rooms

10/10 ดีเลิศ

Erma

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Erma,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Yeonjoo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
인터라켄 호텔로 정말 좋은 선택이었어요!
신혼여행으로 인터라켄에 오면서 고른 호텔이었는데 만족도 200%였습니다. 룸에서 보는 뷰도 너무 좋고 룸 컨디션도 매우매우 좋아서 오랫동안 머물고 싶은 곳이었어요. 방도 넓고 침대도 좋고 화장실에는 샤워부스랑 욕조랑 두개 다 있고 어매니티도 클라란스입니다. 스태프분들 모두 친절하고, 조식도 맛있고, 인터라켄 동역이랑 가까워서 이동하기에도 좋았어요. 인터라켄에 또 온다면 이곳에서 머물고 싶어요!!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 7 มี.ค. 2023
Dear Yeonjoo,Thank you very much for your feedback, following your stay at the Hotel Royal-St.Georges. Our guests' observations are very important to us and therefore we are pleased to see that we could meet your expectations. We are looking forward to welcoming you again in Interlaken. Kind regards, Karim Mohamed Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

aylin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was nice
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 16 ธ.ค. 2022
Dear aylin,Thank you for your wonderful feedback following your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.The entire team and I are happy to hear that you spent a nice time with us and we are hoping for the opportunity to welcome you again during your next trip to Interlaken.Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

neng chin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 16 ธ.ค. 2022
Dear neng chin,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

Dominic, Worthington

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel. I stayed in one of the newer Junior Suites which was modern, large, and even had a little balcony. Stunning views in a quaint little town. Very highly recommended.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 9 พ.ย. 2022
Dear Dominic,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially the design of your suite! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Karim Mohamed,Front Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken MGallery Collection

4/10 แย่

jason

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
YES---Beautiful building in a great location. NO-----Phones did not work Showers had such low pressure, showering was impossible Restaurant forgot an item Attempted to attach some other room's food bill and argued when I tried to correct him
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 9 พ.ย. 2022
Dear jason,Thank you very much for posting your thoughts on expedia.com. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.It is my hope we can welcome you again in the future, in order to show you our improvements and to provide you the stay you were expecting.Kind regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

Fakhra

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Sheryl, Baton Rouge

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed In the newly renovated portion of the hotel, which is a separate building. The Main building is NOT air conditioned. Rooms were large and bathrooms Awesome! Breakfast is included, dinner at hotel was great. Staff was superb. HOWEVER, the bar was surprisingly lacking even the smallest items necessary, ie no cherries or oranges for a simple Old Fashioned, no raspberry for a French Martini, and a trip to the kitchen for milk for a White Russian. Wine list severely lacking! Please help out your fabulous bartender by setting him up for success, it just requires a trip to the grocery. At a hotel of this caliber and cost this needs to be corrected ASAP.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 30 ก.ย. 2022
Dear Sheryl,Thank you for taking the time to comment your recent stay with us. It's a great pleasure to hear that you enjoyed the design of your room, as well as the quality of our food and especially the attitude of our staff members. I just want to point out that we will implement an A/C in all the categories by next month and regarding the comment about the bar - improvements have already taken place and we'd be glad to serve you soon again.The entire team and I hope you spent a great time in Interlaken and that we will be able to welcome you, whenever your travels lead you back to our beautiful town.Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

10/10 ดีเลิศ

Feng

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2022
Dear Feng,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

4/10 แย่

VICTOR, Miami

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Be aware that a/c is not available
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 6 ต.ค. 2022
Dear VICTOR,Thank you for sharing your thoughts regarding your recent stay with us.Please accept my apologies in the name of the entire team for falling short of your expectations. I have to let you know that we do have rooms with AC, but it just depends which category is booked. In your case you have booked a room without AC. Furthermore I want to point out that soon all our guests can enjoy rooms with AC, no matter of the category, as we will implement in all of our rooms.We're hoping for the opportunity to welcome you again in the future.Kind regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

sandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed in family suite. One room with 2 bunk beds and one king. Has air conditioning. Kitchenette. Close to train station. Hotel will pick up from train. Lovely place.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 6 ต.ค. 2022
Dear sandra,Thank you for your wonderful feedback following your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.The entire team and I are happy to hear that you spent a nice time with us and we are hoping for the opportunity to welcome you again during your next trip to Interlaken.Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Umar

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 6 ต.ค. 2022
Dear Umar,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

8/10 ดี

Philippe

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 6 ต.ค. 2022
Dear Philippe,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

10/10 ดีเลิศ

jingqiu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay and will definitely come back
I love this place. Rooms are huge and clean. Food so tasty. Staff so friendly and nice and sweet. Thumb up!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear jingqiu,Thank you for your wonderful feedback following your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.The entire team and I are happy to hear that you spent a nice time with us and we are hoping for the opportunity to welcome you again during your next trip to Interlaken.Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

Anantha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good service and friendly atmosphere
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Anantha,Thank you for your lovely feedback following your stay at the Hotel Royal St. Georges.The entire team and I are happy to hear that you spent a nice time with us and we are hoping for the opportunity to welcome you again during your next trip to Interlaken.Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

Stefan

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Stefan,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

Marlies

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Marlies,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

6/10 พอใช้

Raphael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Karim Mohamed - Front Office Manager วันที่ 18 ต.ค. 2022
Dear Raphael,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken MGallery Collection

10/10 ดีเลิศ

Fiona

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent in every way!
We had a beautiful room in this grand hotel with a gorgeous outlook - just perfect!! Lovely breakfast and very fire sky staff, thank you!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very beautiful hotel in a great location. Staff extremely friendly and accommodating. Were willing to help us with restaurants and directions. Breakfast was delicious.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

abdulla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Alexa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Unsere 3 Zimmer wsren gepflegt und die Badezimmer waren top modern. Auch der Schlafraum war sehr gross, so dass auch das zusätzliche Kinderbett viel Platz hatte. Dass wir für unsere 2 Autos aber noch täglich je Sfr 25 pro Platz vor dem Haus zahlen mussten, fanden wir etwas kleinlich.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

rajesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing
We had an amazing stay for 3 nights, hotel is less than 10 minutes walk from interlaken OST train station. You will get the view of Alps right from the balcony. Breakfast is delicious. Whole staff is really friendly. We wiil definitely stay again here.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Marc

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021