สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Radisson Blu Hotel Indore

5 out of 5
Radisson Blu Hotel Indore
12, Scheme No 94C, Indore, Madhya Pradesh

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 81 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 44 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 145 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Ranjeet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Moderate Experience: My wedding night was spent at this hotel, even though two functions for my marriage were held here, no special offers or services were provided in the hotel room. The service staff was disappointingly slow, and the overall food quality was average.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 29 มี.ค. 2024
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your feedback has been discussed in length with the concern and corrective measures has been taken to avoid future occurrence

6/10 พอใช้

Ranjeet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We hosted marriage functions at the Radisson and booked two rooms on different days. The food was average, and the stay was decent. However, despite spending a considerable amount on our event and accommodations, we were disappointed that the staff did not offer any upgrades or benefits, including those from our Expedia membership. Additionally, we found the staff to be inconsiderate. Overall, our experience at this hotel was not satisfactory, and we will likely seek out a better option next time.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 13 มี.ค. 2024
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your feedback has been discussed in length with the concern and corrective measures has been taken to avoid future occurrence

6/10 พอใช้

Matin

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 5 ก.พ. 2024
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your Scoring has been discussed in length with the entire and corrective measures has been taken to avoid future occurrence, Also we request you if you can elaborate the issue.

2/10 แย่มาก

Jay

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room had some kind of stinky smell Most of the options in food menu not available even within the ordering time frame Dryer not working Too old infrastructure in the room Bill settled but still getting call due to mistake of the staff for an unsettled bill Overall poor experience with Radisson
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 5 ก.พ. 2024
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your feedback has been discussed in length with the concern and corrective measures has been taken to avoid future occurrence

10/10 ดีเลิศ

Amit

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Mr. Amit, Thank you sharing your rating on the platform. We look forward to welcome you back whenever travel brings you back to the city. Regards Team Radisson Blu Indore

2/10 แย่มาก

Chinmay

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 5 ก.พ. 2024
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your feedback has been discussed in length with the concern and corrective measures has been taken to avoid future occurrence

8/10 ดี

Sayli

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Ms. Sayli, Thank you sharing your rating on the platform. We look forward to welcome you back whenever travel brings you back to the city. Regards Team Radisson Blu Indore

10/10 ดีเลิศ

Sushil

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear Mr. Sushil, Thank you sharing your rating on the platform. We look forward to welcome you back whenever travel brings you back to the city. Regards Team Radisson Blu Indore

8/10 ดี

Prakash

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Mr. Prakash, Thank you sharing your rating on the platform. We look forward to welcome you back whenever travel brings you back to the city. Regards Team Radisson Blu Indore

8/10 ดี

Anil

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Mr. Anil ,Thank you sharing your rating on the platform. We look forward to welcome you back whenever travel brings you back to the city.RegardsTeam Radisson Blu Indore

10/10 ดีเลิศ

Prashant

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Indore วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Mr. Anil ,We are delighted to know that you had a 10/10 experience. We look forward to welcome you back whenever travel brings you back to the city.RegardsTeam Radisson Blu Indore

2/10 แย่มาก

TAI WOONG

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

HYOUNG DONG

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Naresh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very poor
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Kjell

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Rahul

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ashok

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 9 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback and rating us excellent, we look forward to welcome you back again. Regards,Team Radisson Blu Indore

10/10 ดีเลิศ

Gun

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 9 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback and rating us excellent, we look forward to welcome you back again. RegardsTeam Radisson Blu Indore

8/10 ดี

Raghava

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

chandrasekaran

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Services
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Andreas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel
Stayed there for 4 days for business and was satisfied with the hotel. Everything is clean and well maintained. Food quality for breakfast and dinner is great. Very well equipped gym and nice roof top outdoor pool. Good value for the price.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Sadanand

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Deepak

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Precovid team of radisson was super good but post covid team is no where near to previous team, hardly care about customer and service has gone down at lowest level
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Sumit วันที่ 3 เม.ย. 2022
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your feedback has been discussed in length with the concern and corrective measures has been taken to avoid future occurrence.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Sumit วันที่ 3 เม.ย. 2022
I am really sorry to hear that we did not lived up to your expectation. However your feedback has been discussed in length with the concern and corrective measures has been taken to avoid future occurrence.

8/10 ดี

Mitul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Sumit วันที่ 3 เม.ย. 2022
Many thanks for the appreciating review. Your feedback will be of great motivation to the team and I am sure they would be highly encouraged by the feedback given by you. On behalf of the entire team I would thank you for the time you have taken to evaluate us on this forum. We look forward to welcome you again in future.

8/10 ดี

Sanjay, Jamshedpur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Very nicely located
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Gaurav Tokas (Front Office Manager) วันที่ 29 ต.ค. 2021
Dear Mr. Sanjay, Thank you for rating and reviewing us on Expedia. We look forward to serve you again. Regards, Radisson Blu Hotel Indore

10/10 ดีเลิศ

Shubham

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Gaurav Tokas วันที่ 27 ก.ค. 2021
Dear Mr. Shubham, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on Expedia. We look forward to see you soon!! Warm Regards, Gaurav Tokas Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Sweety

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Gaurav Tokas วันที่ 24 ก.ค. 2021
Dear Ms. Sweety, Thank you for rating and reviewing us on Expedia. We look forward to see you soon! Regards, Gaurav Tokas (Front Office Manager)

4/10 แย่

karan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Surya Rathore วันที่ 19 ม.ค. 2021
Dear Sir, Greetings !! Thank you for your stay at Radisson Blu Hotel, Indore and your valuable ratings. We are delighted to see that you had an enjoyable stay at our Hotel. Your compliments have been conveyed to the entire team and they are excited to know that their efforts are appreciated. On behalf of our entire Radisson Blu Indore Team, I thank you for your patronage and hope to see you soon during your next visit to Indore. Assuring you of our best attention and personalized services at all times.

10/10 ดีเลิศ

james, Mumbai

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is one of the best hotels I’ve stayed at in India. It has a lovely gym on the top floor, and even though it was currently closed, the pool looked amazing. We also had room service dining and the food was excellent. All the staff were great and very helpful, and the free breakfast was the best I’ve ever had.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Surya Rathore วันที่ 19 ม.ค. 2021
Dear Sir, Greetings !! Thank you for your stay at Radisson Blu Hotel, Indore and your valuable ratings. We are delighted to see that you had an enjoyable stay at our Hotel. Your compliments have been conveyed to the entire team and they are excited to know that their efforts are appreciated. On behalf of our entire Radisson Blu Indore Team, I thank you for your patronage and hope to see you soon during your next visit to Indore. Assuring you of our best attention and personalized services at all times.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was good. We can understand that every one is coming out of lockdown & it is very challenging to update the things. Even though it was a good experience. Driver & F&B manager deserves special appreciation.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Surya Rathore วันที่ 28 ธ.ค. 2020
Dear Guest, Greetings !! Thank you for your stay at Radisson Blu Hotel, Indore and your valuable ratings. We are delighted to see that you had an enjoyable stay at our Hotel. Your compliments have been conveyed to the entire team and they are excited to know that their efforts are appreciated. On behalf of our entire Radisson Blu Indore Team, I thank you for your patronage and hope to see you soon during your next visit to Indore. Assuring you of our best attention and personalized services at all times.

10/10 ดีเลิศ

Garvit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Surya Rathore วันที่ 28 ธ.ค. 2020
Dear Guest, Greetings !! Thank you for your stay at Radisson Blu Hotel, Indore and your valuable ratings. We are delighted to see that you had an enjoyable stay at our Hotel. Your compliments have been conveyed to the entire team and they are excited to know that their efforts are appreciated. On behalf of our entire Radisson Blu Indore Team, I thank you for your patronage and hope to see you soon during your next visit to Indore. Assuring you of our best attention and personalized services at all times.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก VO วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Sir, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able meet your expectations. Also, thank you for the kind words regarding our services. We are continually trying to improve our services at the hotel. Our Focus is to bring variety and service quality to guest’s experience. We thank you for staying with us at the Radisson Blu Indore and we hope that you will consider us for your next business trip! Sincerely, varun oberoi Director of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Mr. David, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on Hotels.com. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great facility . Wonderful stay. Breakfast variety selection really good.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก VO วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Sir, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able meet your expectations. Also, thank you for the kind words regarding our services. We are continually trying to improve our services at the hotel. Our Focus is to bring variety and service quality to guest’s experience. We thank you for staying with us at the Radisson Blu Indore and we hope that you will consider us for your next trip! Sincerely, varun oberoi Director of Sales & Marketing

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and rating us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

6/10 พอใช้

Hiroshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
マリオットと比べて
出張で連泊しました。 最近インドール市内に出来たマリオットに比べると若干古い。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 27 ก.พ. 2020
Dear Mr. Hiroshi, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

8/10 ดี

Vidya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable stay
Comfortable stay.Clean rooms n pleasing staff
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like very much the behaviour of staff. Thing which i dont like nothing but only fee things they can make better than the property is must stay.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 10 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

6/10 พอใช้

palash

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 10 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

4/10 แย่

Arun

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very disappointed!
Room service was very poor and only got requested service after a reminder. One of the item, tea bags, were never sent because I didn't call to remind them!!!The mattress was very very old and we could see the two body spots on the mattress. Because it was too soft and didn't provide any support to my body, I requested a hard mattress. They did replace the very old mattress by a 'hard' mattress which was torn at several places. Apparently it was even older than the previous one. (Picture attache) I stayed at another Radisson Blu just a week ago which was a very pleasant experience. Based on that I had booked this hotel in an another city but the difference was like a day and night! Completely disappointed!!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 10 ม.ค. 2020
Dear Mr. Arun, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We regret that the services rendered were not at par with our standards. Based on your feedback,the training and necessary corrective measures were taken. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Dan, New York, NY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is one of my favorite hotels. It's very clean, rooms are very nice, the food is great. Highly recommend staying here.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Dear Dan, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Ulla

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

SANJEEV

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Mohammed

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Craig

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay. No problems. Friendly staff. Free breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on expedia. We are glad to learn that you had a comfortable stay. We look forward to welcome you again. Warm Regards, Manas Banerjee

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good amenities in room. Smooth quick check in. Old property. Could do with refurbishment.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on this forum. Please accept our heartfelt gratitude and thank you again for making us your hospitality partner. We look forward to welcome you again. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

S

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Nice and clean and well kept hotel. Centrally located. Friendly and professional staff. Nice fitness area and pool.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Radisson Blu Hotel Indore and reviewing us on this forum. Please accept our heartfelt gratitude and thank you again for making us your hospitality partner. We look forward to welcome you again. Warm regards,