วิวจากที่พัก

รีวิว โรงแรมเคมปินสกี้ หุยโจว

5 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 59 จาก 155 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 75 จาก 155 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 14 จาก 155 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 155 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 155 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

6/10 พอใช้

Pelepchan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

norman

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

SIU MING

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房間清潔交通便利
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 14 เม.ย. 2020
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

HO PUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 27 เม.ย. 2020
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decent enough hotel. Check in experience was not good - they couldn’t locate my paid booking through this website. Condition is fine though certain corners of the room show wear and tear.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 7 ม.ค. 2020
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

6/10 พอใช้

CHING HANG S

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
普普通通 住不到所想之房間
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 6 ม.ค. 2020
尊敬的顾客您好!非常感谢您的入住及对惠州凯宾斯基酒店的评价,未能给您带来满意的住宿体验,我们深表歉意!您反应的以上问题我们已及时调查、落实并做出了整改,给您提供更加舒适的入住体验。酒店全体工作人员热情期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

Hang Sun Tony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 14 เม.ย. 2020
尊敬的顾客您好!非常感谢您的入住及对惠州凯宾斯基酒店的评价,未能给您带来满意的住宿体验,我们深表歉意!您反应的以上问题我们已及时调查、落实并做出了整改,给您提供更加舒适的入住体验。酒店全体工作人员热情期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 31 ธ.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

Chia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room is clean, tidy & big enough. As i had tried the hotel dinner buffet, environment is nice but the variety of food is limited specially the meat choice. Overall it is a good experience.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 25 พ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 21 พ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 2 พ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Concierge staffs are helpful, booking a taxi for us.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 30 ต.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
服務非常好,住宿很方便
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 23 ต.ค. 2019
尊敬的顾客您好!非常感谢您入住惠州凯宾斯基酒店并给予我们好评!您的满意就是对我们最好的肯定与激励,我们致力于为您提供亲切周到的入住体验,真诚期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

8/10 ดี

Kok Boon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business trip
Fabulous breakfast. Will be great if can improve staff's knowledge for coffee options available for breakfast
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 20 ต.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 13 ต.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

Sze Nga

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店位置不错,前台服務很好,房間够大,冲凉房干净,冲凉房有一样不好就是内外都看得见,就算两个女性一齐住也不是很方便,床垫太软,不好睡,还有早餐非常差,無論是服務或吃的都很差,不值五星,希望有所改善。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 12 ต.ค. 2019
尊敬的顾客您好!非常感谢您的入住及对惠州凯宾斯基酒店的评价,未能给您带来满意的住宿体验,我们深表歉意!您反应的以上问题我们已及时调查、落实并做出了整改,给您提供更加舒适的入住体验。酒店全体工作人员热情期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

CHIA-HUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
非常棒,住宿優質,附近熱鬧
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 24 ก.ย. 2019
尊敬的顾客您好!非常感谢您入住惠州凯宾斯基酒店并给予我们好评!您的满意就是对我们最好的肯定与激励,我们致力于为您提供亲切周到的入住体验,真诚期待您的再次光临!-总经理:Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

6/10 พอใช้

SING HO

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 29 ส.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
位於市中心,交通極方便
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 23 ส.ค. 2019
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临! -总经理:Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super friendly and helpful staff .... If you approached a staff member who couldn’t speak English they would find a staff member that did. Excellent buffet breakfast with almost every imaginable breakfast option. Comfortable beds, shower like a tropical downpour. On the downside: this building was built about 20 years ago, I guess, and some areas are showing a little wear and tear. But this didn’t detract from our overall experience.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yeehui Choon วันที่ 18 ส.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -General Manager: Yeehui Choon

8/10 ดี

Jackson, HK

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
喜歡較清洁, 清靜. 交通也方便. 步行5分鍾便有大商場, 食店林立, 電影院,衣服/商品/雜貨...等. 種類繁多.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 5 ส.ค. 2019
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临! -公关经理:Wing Pong -总经理:Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店設施齊備,員工服務態度有善親切,附近有華貿天地購物中心,商場食店種類多,水準也滿意,在不遠處,附近街頭也有地道食肆 唯一要彈, 清潔可以做好啲,在洗手間裏看見兩隻肥大死曱甴
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 15 ก.ค. 2019
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临! -公关经理:Wing Pong -总经理:Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

Ka Ho

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 10 ก.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

Myungjoo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
조식중 한식이 워낙 잘 나오고 친절하셔서 밥먹으러 일부러 켐펜스키에 갑니다 전반적으로 다 만족스러우며, 주변 먹거리 또한 풍부합니다 다만 체크아웃할때 질서를 지키지 않는 중국인들 때문에 몹시 화가 났습니다 줄을 서서 기다리고 있음에도 데스크 직원이 커트롤 하지 못하여 한참을 기다리는 불편함이 있었습니다
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 20 มิ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believes that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

mincong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
行政酒廊,15点后开放,酒店电梯不用刷卡,有一定安全风险!早餐只值30rmb
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 13 มิ.ย. 2019
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临! -公关经理:Wing Pong -总经理:Yeehui Choon

8/10 ดี

HIU CHUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Friendly and comfortable
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 13 มิ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. We have received your advice about our service, and have shared to our team, please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

Kwan Kam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 8 มิ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. We have received your advice about our service, and have shared to our team, please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

YEE SHING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 8 มิ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. We have received your advice about our service, and have shared to our team, please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

CHIA-HUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Wing Pong วันที่ 8 มิ.ย. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. We have received your advice about our service, and have shared to our team, please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Wing Pong -General Manager: Yeehui Choon

6/10 พอใช้

FloraKan, Hong Kong

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast have a lot of food but taste not good. China Restaurant have 50% discount for hotel guests but walk in is more cheaper.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Service Manager วันที่ 16 พ.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable.

10/10 ดีเลิศ

Sio

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice location. A few minute ride from airport shuttle bus. Behind the hotel there is a huge shopping mall. Room is clean and facilities is generally quite new.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 6 พ.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager: Sean Zheng -General Manager: Yeehui Choon

10/10 ดีเลิศ

CHIA-HUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
夜市附近,太晚開車不方便(單行道),若下午3點就入住。晚上可以逛夜市,吃美食。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 18 ก.พ. 2019
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临! -公关经理:Sean Zheng -总经理:Yeehui Choon

4/10 แย่

hyunseung, 대전 ㆍ한국

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
전반적으로 청결상태가 좋지않네요 ~
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 24 ม.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. We have received your advice about cleaning, and have shared to our team, please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager:Sean Zheng -General Manager:Yeehui Choon

8/10 ดี

KwokLeong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 16 ม.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -PR Manager:Sean Zheng -General Manager:Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 15 ม.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. -Public Relationship Manager:Sean Zheng -General Manager:Yeehui Choon

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable, warm room, strange staff
The room was spacious, clean, well-furnished. Bed was extremely comfortable and wide.Bathroom was large with both shower and a very big bath tub,hot water running immediately which is what you want from a 5*hotel and on a cold day!Had foreign tv channels-not always a given even in top hotels in China! Reception was happy to replenish our water and fruit bowl, however we got a shock when a staff member INVITED herself into the room insisting that she had to put the items on the table herself as opposed to just passing them to my husband-very awkward situation that I have never experienced before, certainly not in a 5* hotel. The only issue with the room was very thin door-I could hear every noise coming from the hallway, conversations, music, all very clearly..Location is good as it's right next door to a shopping mall, cafes and restaurants, and a walking distance away from a large shopping area with even more restaurants and fancy shops. Bus stop right outside, if you want to go to West Lake. I was slightly put off by the receptionist as... well.. she wasn't very welcoming, just a blank face. I started the conversation, in English (as I would expect staff in an international 5* chain to know a good level of English), but she seemed uncomfortable and after a second turned to my husband to speak in Mandarin, completely ignoring me for the rest of the check-in even though the room was in my name...Hmm not the best customer service...
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 7 ม.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. We have shared with our team, please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department

8/10 ดี

Jeongse

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋음
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 1 ม.ค. 2019
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department

10/10 ดีเลิศ

yonseung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
아침 뷔페 최고
조식 서비스가 아주 좋았습니다. 한식이 다양하게 나오고 매일 메뉴가 변경 되어 좋았습니다.
เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 29 ธ.ค. 2018
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department

10/10 ดีเลิศ

Wai chong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
員工親切友善,房間整潔明亮舒適,值得一讚
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 10 ธ.ค. 2018
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。感谢您对酒店的认可。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临!宾客关系部

6/10 พอใช้

建濠

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常差的入住經驗
櫃檯服務非常差,入住與退房都耗費非常久,不推薦任何親友入住
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 10 ธ.ค. 2018
尊敬的客人,感谢您抽出宝贵的时间对于您在惠州凯宾斯基酒店的入住进行分享。感谢您提出的宝贵建议。我们的团队也期待能再次为你提供周到满意的服务。酒店致力于不断完善每一个细节为您提供完美的入住享受。期待您的再次光临!宾客关系部

10/10 ดีเลิศ

mintae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
친절한 직원,룸 컨디션도 좋고 아침 조식이 아주 좋았습니가.
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 7 ธ.ค. 2018
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department

10/10 ดีเลิศ

james, tokyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
サービスは行き届いており、朝食品種類も豊富で、ラウンジは静かで、従業員は愛想がよく対応してくれました。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 16 พ.ย. 2018
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department

8/10 ดี

Robin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Turistresa i Huizhou
Ett fint hotell med stor utomhuspool. Bra frukostutbud. Valde rum med tillgång till club lounge, fritt vin/öl under kvällen. Enda negativa var att det luktade rök från air condition inne på rummet.
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 12 พ.ย. 2018
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department

8/10 ดี

Christopher, LA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bussines Trip
Nice suite and attentive staff for foreigners, good location
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Sean Zheng วันที่ 12 พ.ย. 2018
Dear guest, thank you for choosing the Kempinski Hotel Huizhou and the use of their valuable time to share your valuable comments. Please believe that we will continue to improve in the next work, think at every guest in the hotel provide Kempinski heritage of European luxury service. We sincerely look forward to having the opportunity to get you and your family to stay again, the hotel will be best for you to stay comfortable. Guest Relations Department