ล็อบบี้

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ศูนย์การแพทย์ฮูสตัน เบรสวูดบูเลอวาร์ด

2.5 out of 5

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 233 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 208 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 160 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 182 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 220 จาก 1003 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Stephanie

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Giorgio

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Victor

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Somebody broke into my truck during the night and took about $2,000 worth of equipment I had in there. Terrible experience. I strongly DO NOT recommend this place at all.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Victor, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

fernando

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very poor maintenance of the rooms. Kitchenette with parts missing and probably mold (did not touch), ragged furniture, paint chips on walls, etc. I would not recommend anyone to stay. Photos are deceiving
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Fernando, Thank you for selecting us. We regret we did not meet your expectations for a maintained room and hope you will accept our apologies for the inconvenience you encountered. We have taken note of your observations and are currently having the same conversation with our brand leaders. In the meantime, our housekeeping and engineering staff are committed to keeping our facilities clean and up-to-date throughout our hotel. Our priority is to serve our guests with excellent service; anything lacking in this is taken very seriously. Please allow us another chance to host your visit and provide a memorable trip. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Renee

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty,had roaches, carpet was so filthy. The trash cans outside has the same trash for days.rooms with soiled linens and trash piled up. Desk/nook furniture wasn't mounted to wall. Unsanitary for anyone seeking lodging away from home. I have pictures of roaches climbing on the wall. Breakfast was a joke.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Renee, We sincerely apologize for the unsatisfactory experience you encountered during your stay with us. Your feedback regarding cleanliness and maintenance issues is highly concerning and not reflective of our standards. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused. Rest assured, we take your feedback seriously and will promptly address these issues with our team to prevent recurrence. Your comfort and well-being are our top priorities, and we appreciate you bringing these matters to our attention. We also have noted the limitations of our breakfast offerings. We understand your disappointment and hope you reconsider giving us another chance to provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Ira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Wall/electric outlets not working. Pool not open.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Ira, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced while at Extended Stay America. Your comments regarding the wall outlets and pool availability are concerning, and we assure you that we are addressing these issues promptly to enhance our guests' experience. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to welcome you back for a more enjoyable stay soon!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Margaret

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chairs filthy/ and unstable. Recliner with dried food. could not sit on it. Couches visibly stained,could not sit on them, Under A/C unit- dirty. Toilet won’t flush. Blood or stool on bathroom door. Top of fridge with debris. Sheets with dirt and hair. No access to vending/water. No one at front desk therefore, we cannot get sheets to use on the pull out couch Windows on first floor, unlocked upon arrival. Shower door broken This was near the medical center. People with health conditions should not stay here. Huge infection control issues. We left. Truly horrendous.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Margaret, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Kimberly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
It was fair for the price the room was spacious and clean my complaint is the tub had a hole in it roomservice/cleaner never came to the room but would see them on the floor I was on everyday other than that it was decent
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Jessica

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was not bad but showing signs of being run down and aged. The room had a musty smell like it was once a smoking room. The floor felt gritty and sticky, carpet and linoleum. I did choose it because it was cheaper than the others in the area.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Jessica, We apologize for any inconvenience caused by the condition of your room during your recent stay. Your feedback regarding the signs of wear and the musty smell is concerning, and we take it seriously. We aim to provide clean accommodations and a healthy environment, and we regret not meeting this expectation. Rest assured, we will address these issues promptly to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope to welcome you back and provide a better experience.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Lorraine, McAllen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very close to MD Anderson. Good price. They were suppose to provide coffee and continental breakfast 6-9:30 am and by 6:45 am there was no sign of the breakfast or a desk clerk
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Lorraine, Thank you for the positive feedback about your stay at Extended Stay America, which is close to MD Anderson. We are glad you found value in us. However, we sincerely apologize for the delay in breakfast service and the absence of a desk clerk during your visit. Your feedback is crucial, and we'll work diligently to ensure such issues are promptly addressed. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a seamless experience in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

William

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room smelled awful. Toilet loose from the floor and rocked when set on.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear William, Thank you for the review. We apologize for the smell and toilet issues that compromised your stay. Your feedback about the room's condition is concerning, and we will address it with our maintenance team to ensure such problems are promptly resolved. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience. Your comfort and satisfaction are important to us, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Damian

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was suppose to be a non-smoking and smelled like cigarette smoke. The entire floor we were on smelled like smoke of some sort, and there was loud music and loud people (sounded like a party) coming from several of the rooms. The elevator was not working. It was an unpleasant stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Damian, We sincerely apologize for the unpleasant experience during your stay. Your comfort is our priority, and we regret any inconvenience caused by the smell of smoke, noise disturbances, and elevator issues. We take your feedback seriously and will promptly address these concerns with our team to prevent similar occurrences. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope you'll consider giving us another chance to provide you with a more enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

EMILIANA GONZALEZ

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walking distance from Meow Wolf.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Teresa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There where roaches in the bathroom
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Teresa, Thank you for posting comments about our hotel. We make every effort to provide service above and beyond your expectations. We regret the cleanliness in the room, which disappointed you, and will discuss this for improvement. Also, our pest control team is checking the room. Our front desk can help you improve your time here. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you again when you are in the city.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Susie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Advertised as non-smoking facility but smell indicated it was a smoking facility in the near past and shower was not clean and it had a kitchen in my room with no utensils! The locks did not work good and the outside did not feel safe. Will not go there again. And the “breakfast was not breakfast “.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear Susie, Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback regarding your recent stay. We regret to learn that you did not have a completely satisfactory experience and apologize for any inconvenience. Your comments have been extremely helpful in identifying areas where we need to improve, and we will take all necessary steps to address them. Please know that your feedback is highly appreciated, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future and provide you with an exceptional experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Halimat

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Marti

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The shower needed to be scrubbed; it had gray soap scum at the bottom. The fold out mattress had yellow and brown stains. It needed to be thrown away and replaced.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Marti, Thank you for taking the time to review our hotel. Ensuring our rooms meet the highest standards is a top priority for us, and we regret not meeting these expectations. We have addressed this issue with our housekeeping team and appreciate you bringing this to our attention. Our priority is to provide each guest with an experience that is as perfect as possible, and we sincerely hope that we will have another chance to show this to you.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Jessica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Juan

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Wendy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The receptionist Latanya went above and Beyond to help us with our stay. She even suggested that she felt like the manager would agree with Expedia for a partial refund. Sweet lady
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Wendy, Thank you for choosing us for your accommodations. We are glad to hear that Latanya provided exceptional service during your stay. Our team always strives to go above and beyond to assist our guests. We appreciate your kind words about her dedication to ensuring your comfort. We hope to welcome you back for another pleasant stay in the future. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Samuel

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was helpful, I didn't not feel safe staying there with my family and canceled my stay.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Samuel, Thank you for choosing our hotel for your accommodations. We are sorry you did not enjoy your stay and that we did not meet your expectations this time. We hope you will stay with us again so we can have an opportunity to provide you with a much better experience. It would be our pleasure to host you again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Daryl

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No plates, no pans, but a dishwasher and stove! Refrigerator did not work. Broken couch in room we smo ved to that had a working refrigerator. Rude staff when informing them of these issues. Heard many complaints from others called int front desk while we were there. Customer service and care for patrons is seriously lacking.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Daryl, Thank you for reviewing our hotel. It was disappointing to read your comments concerning your stay at our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is not acceptable by our standards, and we will be taking the proper action as we are committed to providing every guest with a wonderful experience. We look forward to the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Ayman

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet, staff was friendly, room was great for the price. Would stay here again when I'm back in town.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Ayman, Thank you for staying with Extended Stay America and sharing your glowing review. We're delighted to read that you had an enjoyable stay with us and found us to be of great value. It's also great to know that you loved our accommodation's quietness and our associates' friendliness. Moreover, we are thrilled to read that you have already decided to stay with us again, and we look forward to hosting you again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Marie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property had roaches and they came out even during the day. It got on her food and at night, i saw it on my husband's toothbrush. The elevator was not working for a few days. I had to carry our luggage downstairs. My husband is sick and couldn't help. The toilet kept running water. The carpet was filthy and it smell bad.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Marie, We sincerely apologize for your distressing experience while with us. It's concerning to read about the issues you encountered, and we assure you that this is far from what we want our guests to experience. We are investigating the problems you've raised and will take the necessary actions to ensure such incidents do not happen in the future. We understand this has been a very stressful time for you, and we will do our utmost to rectify the situation. Please return for a better experience when you travel back to our area. We wish your husband a good health. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Daryl

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Seems like every time stay here, the elevator is not working. Is it permanently inoperative or am just lucky? They put me on the 3rd floor as far away from the stairwell as possible. Inconvenient to say the least. Also, there is a homeless camp on the other side of the fence behind the property. Does not feel safe at all. May be my last stay here.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Daryl, Thank you for your review. We deeply regret to learn about the maintenance issues you faced during your stay with the elevator. We understand how this can impact the overall experience and assure you that we take such matters very seriously. We will address this appropriately to ensure our guests' comfort and satisfaction. Thank you for staying with us, and we hope to have you revisit so we can provide you with the flawless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Michelle

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Overall it was a great stay except the property had some stains in the carpet and door seemed to be forced in but was working properly
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Michelle, Thank you for writing a review of our hotel. It is good that you had a pleasant time. However, we are sorry for the disappointment caused by the problems mentioned. Our front desk can help you with such issues. Please return, and we make your next stay with us outstanding.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Dorota

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Close to medical center
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Dennis

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was conveniently located for my purpose. Check-in was smooth: but the hallways and elevator had dirty carpeting. Our initial room was hot with the air filtration system was not working. We were able to change to a different room, but here we were unable work the shower. We had reserved our stay for two nights, but checked out the next day. The staff was very helpful but, due to its poor physical condition, I will NOT be returning to this establishment.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Dennis, Thank you for choosing us and for sharing your comments. The events detracted from a relaxing and seamless visit are very understandable. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Considering our location and friendly staff, please give us another occasion to host and give you the flawless stay you deserve! Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Janet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
affordable, convenient.
This is a very affordable hotel close to the large Texas Medical University /MD Anderson Campus. It is older, but had complete kitchenette. The front desk staff was very responsive and helpful for all my requests.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Janet, Thank you for selecting Extended Stay America and taking the time to write a review. It is nice knowing you were pleased with having a full kitchen in your room and had a great time with our responsive team. Also, you appreciated our location near Texas Medical University /MD Anderson Campus. However, we are sorry for the condition of the room and will discuss it with our management. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Nicole

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was smeared poop in my sheets
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Nicole, Thank you for reviewing your time with us. Please accept our apologies for your disappointment with the concerns overlooked in your suite during its preparation. We will address this with our housekeeping team, who is already at work, to ensure everything is in order before the room is delivered. Your feedback is vital, as our hotel always prioritizes customer satisfaction. Our front desk team is always available to help you. Please return, and we make your next stay with us outstanding.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

LATANDA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wrong room
Reserved room with sofa bed when gif room had only a reclining chair in it. Although front desk did move us to a room with a sofa bed. Towels had a fragrance on it instead of neutral smell like most hotels. Wood floors were slippery.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear LATANDA, We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring every guest receives the highest service and care. We hope you will consider giving us another opportunity to host you and welcome you back again soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Don

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parking
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Cesar

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Ping

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Latoya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smelt awful and had roaches. They informed us they were out of extra blankets when we asked for one. The sofa bed had a urine stain and a horrible odor.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your visit. We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve you better during your next stay. Thank you again for your candid feedback.Sincerely, Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nasty place
Check in was pleasant and room was ready when we arrived. Room was very dated with electric outlets coming out of wall, no cover on ceiling light fixture, had to stand in shower to close bathroom door, gross dirt on back of bathroom door, one ice tray for freezer, no ice machine or bucket, chairs were dirty, curtains would not close or open, cover for ac/heat control was missing so light stayed on at night, some outlets didn't work, no room phone, no clock, no grab and go breakfast even though advertised. The fold out bed mattress was gross, nasty stains on mattress, unthinkable what had gone on there. It was too late to complain to front desk when we opened it. I was glad I brought Chlorox wipes with me as I used them on everything. The room was large, front desk was pleasant and location was perfect our needs. Everything else was GOSS
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate you pointing out specific items you loved and areas where we can improve. However, reading that your disappointment outweighs your satisfaction while staying with us is disheartening. We always strive to provide every guest with the exceptional experience expected of us, and we regret falling short. Please be assured that we have taken note of all the concerns you raised to address them adequately, and we hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
One of the main reasons I booked this room here is for the breakfast that was mentioned was included but when I arrived there was a sign that said the breakfast was no available. That should have been mentioned prior to confirming my reservations. The room itself was ok. Bed seemed clean but the tub was not as cleaned as it should be.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for being our guest. Starting your day with a good breakfast is essential, so we apologize that you didn't have a good experience. It is never our intention to mislead; therefore, we apologize for any miscommunication and frustration this caused. While we know that this stay did not meet all of your expectations, we are hopeful for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Long night. Poor sleep
Hard floors with upper neighbors walking around through the night, as well as an old mattress made for an uncomfortable night.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Jay, We sincerely apologize for the discomfort you experienced during your stay. We understand the importance of providing a peaceful and restful environment, and we regret any inconvenience caused by noise from upper neighbors and an uncomfortable mattress. Your feedback is important to us, and we will address these issues promptly to ensure improvements. We appreciate your input and hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable and comfortable experience in the future. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Harrison

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Coldest night in Houston amd both heaters in the room would just blow cold air. We were told just to unplug them and plug them back in.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Harrison, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the heaters in your room during your stay. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we understand the importance of ensuring a comfortable stay for our guests. Your feedback is crucial, and we will address this issue promptly to prevent any reoccurrence. Apart from this instance, we hope the rest of your stay was pleasant. We hope you will give us another chance in the future to provide you with a better stay. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Vijendra

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Matilda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a happy camper
Room phone not connected. We saw a couple of roaches reported all that but nothing was done. No coffee , blow dryer or iron board in the room. The house keeper was very nice and brought us the ironing board and blow dryer. False advertisement stating there was breakfast. Will not stay there again!
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Matilda, Please accept our apologies for any disappointment you felt during your stay. Providing outstanding customer service to every one of our guests is always our top priority and is something we pride ourselves on. Therefore, we are genuinely sorry to learn that this was not your experience, and we understand your frustration regarding the various issues you described. Your feedback is valuable to us, and we want to assure you that we are taking the necessary steps to address the issues you experienced. We value your business and would love the opportunity to exceed your expectations and give you the exceptional stay we are known for.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Scott

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
STAY AWAY. Cockroaches on wall. Hair trimmings in toilet. Stains on walls and all over sink. We left immediately and staff insisted we pay for the night. STAY AWAY.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Scott, We sincerely apologize for the unacceptable conditions you encountered during your stay. Your experience does not reflect our standards, and we deeply regret any inconvenience. We are investigating the issues raised and taking immediate corrective measures. We apologize for any inconvenience during the check-out process, and we assure you that the matter will be addressed internally. We appreciate your feedback and are committed to ensuring a much-improved experience in the future. We hope you reconsider and provide us with another opportunity to demonstrate the high-quality service we strive to deliver.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

JASON

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It’s just an absolute trash building. The room - flooring, appliances, doors, plumbing - literally falling apart.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear JASON, Thank you for leaving a review. We know a first impression is essential, and your experience is different. We regret the condition of the room was not up to our set standard, which disappointed you. Your remarks are passed to our housekeeping team to review and take action. Our front desk team is always there to help you. Should your travels bring you back to the city, we would love to have you stay with us again and receive a much warmer welcome along with our outstanding hospitality.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Margaret

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It should be corrected in the amenities that there is no coffee, no yes, no free breakfast! We booked partially depending on this. The hotel is run down and needs refurbishment… the pull out couch mattress was really nasty looking. We were going to use it we didn’t. The needs were actually pretty comfortable. No extra blankets. The hair dryer was really old and it could use new iron and ironing board. The dishwasher when opened was nasty. Thankfully we didn’t need the kitchen. There was no sheets or blanket if we did use the sofa bed, and there were 3 adults.. we were planning on using it. It wasn’t the worst, although I would not go back.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Margaret, Thank you for selecting us. We regret we did not meet all your expectations and hope you will accept our apologies for the inconvenience you encountered. We have taken note of your observations regarding the need to update, and we are currently having the same conversation with our Brand leaders. In the meantime, our housekeeping and engineering staff are committed to keeping our facilities clean and up-to-date throughout our hotel. Our team is looking at the faulty area and will fix it. Our priority is to serve our guests with excellent service; anything lacking in this is taken very seriously. Please allow us another chance to host your visit and provide a memorable trip. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Brenda

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lobby and halls were clean. Room was a roach den. Roaches were all over the kitchen and bathroom counters. Room was clean, but roaches everywhere. Didn't realize it had roaches until we were ready for bed. I killed several that night and the next morning. Even on the bathroom counter. The ice machine was "broken". One washcloth in the bathroom. Glad I brought an extra. The person at the front desk was somewhat rude and very disinterested in her job. At 8:00 I went to desk to ask about where the ice machine was and it took her a while to come out from office to counter. She had been asleep. Told me the ice machine was broken. I laid away until 1:30 a.m. listening to thumping and bumping music coming from a parked car outside under my window. It sat there for over 2 hours playing music with headlights on. I was on the 2nd floor. When I checked out the next morning, I told the desk clerk about the roaches and she said, "Maybe they'll have them under control for your next stay." Ha! There won't be a "next stay". Will never stay there again.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Brenda, Thank you for taking the time to post your review. We truly value our guests' comments and opinions. Sorry we didn't meet your expectations. Your feedback is vital and will be addressed adequately by our concerned team. Also, our front desk team can help you improve your stay if informed about the problems. Please provide us another chance to serve you with our usual service. Thank you again, and we wish you all the best.Sincerely,Hotel Management