ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมเรดิสัน บิสมาร์ก

3 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 383 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 345 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 150 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 79 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 44 จาก 1001 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

JESSICA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good stay. Kids enjoyed the pool.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Susana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My cousin and I stayed at this hotel because a friend of mine was getting married there. The hotel was nice but they don't do daily housekeeping. We had a lot of trash in our room that we kept putting in bags so it wouldn't be all over the place. We called several times and nobody came to get our trash until the third day that we were there. They also weren't refreshing our towels. I'm not sure if I would stay there again.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Jen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In the past this hotel has been my go to, I will not be going to it again. In great need of an overhaul. I am being incredibly gracious.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Jen,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the shortcomings you experienced during your stay with us.Your feedback is invaluable to us and we are committed to addressing these issues promptly. Please except our sincerest apologies once again and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely, Trudy Anderson, General Manager

8/10 ดี

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is close to events, shopping, and restaurants.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay, lots of dining options close by.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

George

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel needs a refresh.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Amy

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your stay! Please let us know if there is anything we cand do to make your future stays better.

6/10 พอใช้

Jodi, Dickinson

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your stay!

4/10 แย่

Shannon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room angels like cigarettes. The front desk lady stopped my card twice for 2 incidental holds. Had me sign someone else's registration card and i had to go back and sign the correct one.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Shannon,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for not meeting your expectations with our check in process and the smell of the guest room.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely, Trudy Anderson, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sherri, West Fargo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 31 มี.ค. 2024
We appreciate your response. Thank you for staying with us!

8/10 ดี

Heather

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
The shower curtain was moldy. Otherwise the room was clean and comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you for your response. We do apologize for the inconvenience. We appreciate your stay with us.

6/10 พอใช้

Adam, Glyndon

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was not overly friendly. Cleaning was minimum.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you for your response. We do apologize for the inconvenience. We appreciate your stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you for your response. We appreciate your stay with us.

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower head as terrible
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Michael, On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for failing to meet your expectations.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 ดี

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your response!

6/10 พอใช้

James

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you for your response. Please let us know if there is anything we can do differently. We appreciate your stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Traci

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk attendants were friendly and polite. Served its purpose as intended.
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
We appreciate your business! We look forward to seeing you again!

8/10 ดี

Jeff

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your response.

10/10 ดีเลิศ

Chelsea

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was nice clean everyone was awesome
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Chelsea,Thank you so much for your kind review.We are glad you enjoyed your stay with us.We hope to see you again soon.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 ดี

cheryl, Grand forks

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to event
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your response.

6/10 พอใช้

Jill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
We are sorry for any issues that may have occurred during your stay. Please let us know if you have any recommendations for us.

10/10 ดีเลิศ

Tamy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was close to the hospital where I had my surgery quite clean & overall just what we were looking for
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
We appreciate your business! Thank you for the response!

4/10 แย่

Tara

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The king bed in the executive suite was a rock, so we couldn't sleep. My husband tried to use the sofa bed, but there were no sheets or blankets for it. There were no wash rags either. The rooms are outdated. The staff were friendly but said they couldn't discount the room because I got the room through Expedia. Bad experience.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
We apologize for the inconvenience. Please let us know if you have any further recommendations. Our goal is to provide the best service possible. We are sorry that this stay was a bade experience for you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Out of this world
First time here and it felt like a different world. People were super nice and the room was perfect.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
We appreciate your business! We look forward to having you stay again. Thank you for your response!

10/10 ดีเลิศ

Dana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your response!

4/10 แย่

Brandie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Guests around us were very noisy, I made a complaint about a fight breaking out in the hall and the room, nothing was done to our knowledge and the noise continued. When we used the concierge text communication in the morning to express our complaints, there was no response even though we responded to the message they didn't hesitate to send about reminding us what time checkout was. We went to the front desk to checkout and voiced our complaints about the noise at 3 am and before and after and they only gave us a ten dollar discount. After that I think we will stay at a different hotel and take Ubers downtown for dinner instead of staying at a very walkable hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Brandie,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, I apologize for the experience you had while staying with us especially concerning all of the noise. We will use your comments to better train our overnight staff on how to handle these issues.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Kind Regards,Trudy Anderson, General Manager

8/10 ดี

Todd

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Centrally located in Bismarck, and you can walk to several restaurants and shops. Parking is convenient and free.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Michelle วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your response!

10/10 ดีเลิศ

Katharine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very courteous and helpful when checking in. Room was clean.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Michelle, Hazen

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms need to be updated badly. The bartender in the bar made the customers feel as if we inconvenienced her by ordering a drink; as multiple tables said the same. Took about 20 minutes to get hot water in the shower and our heater was loud and rattled every time it kicked in
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Michelle,Thank you for your review. On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we would like to apologize for the experience you had while staying with us.We appreciate your comments as they help us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Kind Regards,Trudy Anderson, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Lucas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hotel personnel are great beds are out dated (curled mattresses) but clean and tidey.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Lance

เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

tom

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
real glasses and cups !!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Karter

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Brian

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Pedro

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bismarck is quaint and relaxing
Hotel is very pleasant and offers Lounge menu for dinner . Breakfast menu is excellent. I originally booked one night but decided to stay extra day.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Joseph,Thank you for your review! On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we are so glad you enjoyed your stay especially regarding our breakfast and dinner menu.We hope to see you again soon.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

2/10 แย่มาก

Amy

I went to check in and the hotel did not have my reservation
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Dear Amy,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for the experience you had while staying with us.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Eunice Barberi

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and quiet place
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Eunice,Thank you for your review! On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we are so glad you enjoyed your stay especially regarding our cleanliness.We hope to see you again soon.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 ดี

Ace

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were there for our Christmas party. The accommodations were good. Checking in was not so good. It was slow with people waiting. I checked later for some assistance and once again it was slow.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Ace,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your Christmas Party.We apologize for the slow check in service. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Lenhard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

arturo

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jamie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A good experience.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Pauline

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Lake

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Blackjack dealer was AWFUL. Extremely rude and disinterested and stepped out multiple times. Tall skinny guy. Also made a large amount of mistakes
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Huan Chang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

jody

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel.... however many of our rooms were not ready even an hour after check-in time.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Trudy วันที่ 22 พ.ย. 2023
Dear Jody,Thank you for your review.On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for you having to wait for your guest room. It is unfortunate that staffing still remains an issue at times and we are working diligently to fix this issue.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 ดี

Susan

There was a chair in our room that had quite a bit of stains on it. The cabinet that held the refrigerator was in poor condition. There was also a plate of food left in the refrigerator that did not belong to us.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Nattalie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023